Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.07.01 13:14:01

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 130 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: HPI Hellfire! Új monster a HPI-től..
HozzászólásElküldve: 2005.09.04 16:54:28 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2005.07.16 09:31:32
Hozzászólások: 59
Tartózkodási hely: Budapest XIV
Hali mindenkinek!

Megtaláltam amiről a racingon beszéltetek..Az új MONSTER a HPI-től..

http://www.hotbodiesforum.com/forum/ind ... topic=1072


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.09.04 17:38:42 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2005.07.08 20:18:45
Hozzászólások: 29
Tartózkodási hely: Újpest
Engem vmiért nagyon emlékeztet a hotbodies monsterre ill. lightning stadiumra :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.09.04 18:07:52 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2005.05.22 12:57:19
Hozzászólások: 284
Tartózkodási hely: 1147 Budapest
fuu ez nagyon jol néz ki! mennyi egy ilyen?

_________________
nitro MT2 4wd 1/10 scale nitro truck, AND A LOT OF "SUFNI"!

MSN: rudolf3@freemail.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.09.04 19:03:57 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.11.22 19:24:10
Hozzászólások: 484
Tartózkodási hely: BP.16.ker.
Nagyon klassz!1/8-as stadiumot még nem is láttam(mindmáig).
Tudja valaki hogy milyen moci van benne?

_________________
Teamlosi Mini-T-mamba competition xpackage,
full alu,full csapágyazás-ELADÓ
Mátyásföld reptér!!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.09.04 20:13:03 
Offline
RC mániákus

Csatlakozott: 2005.01.05 21:57:55
Hozzászólások: 523
Tartózkodási hely: Győr
Sziasttok egy lelkes győri modellező (Szupergyerek) fordítása.
Azt hiszem ha csak a fele igaz akkor a traxxas elgondolkodhat a revó utódjának kifejlesztésén.
Szerintem itthon csak jövőre elérhető.

Íme pár információ az autóról:

- Teljesen új tervezés,nem valami buggy konverzió.
- .21-.28-as versenymotorokra optimalizált hajtás.
- A kanyarodási és rugózási értékek direkt ehhez az autóhoz lettek kialakítva,cél: minél előnyösebben menjen az autó!!!!
- Alacsony gravitációs középpont
- Hat csavarral vannak rögzítve az első,ill. hátsó differenciálmű,ezért relatív. könnyen kiszedhető az autóból.
- Négy csavar rögzíti a középső differenciálművet.
- Nincs semmilyen e-clilp az autóban.
- Speciálisan kialakított "hex"menetek,ezeknek köszönhetően megszünik a "lecsupaszított" csavar fejek előfordulása.
- Állítható szögek az első és hátsó felfüggesztésnél.
- 24 rúgó pozíció,könnyen beállítható minden tipusú pályára a rugózás.
- "Anti-bukás" beállítási lehetőség 0 - 2 fok között 0.5 fok lépésenként.
- "Anti- kifordulás" beállítási lehetőség 1.5 - 3.5 fok között 0.5 fok lépésenként.
- Meg lehet szünteni,azt is hogy az autó orra, induláskor a földtől elemelkedjen.Beállítási értékek 21-25 fok között.
- Állítható kanyarodási geometria.
- Állítható fék-dőlésszög,azért hogy kontrolálni tudjuk az ugratást illetve a kanyarodást.
- Az alvázat nagyon komoly igénybevételnek lehet kitenni,rendkívül erős anyagból van.
- Egy új,erős .28-as K4.6-os motor van az autóban.
- Fém kipufogó rendszer.
- 2 részes levegőszűrő,a maximális motor védelemért,és a maximális motor teljesítményért.
- Az üzemanyagcső-rendszer is úgy lett kialakítva,hogy ne legyen sehol elzárodás,és optimálisan működjön a motor.
- A fék és a sebesség váltóház védve van az üzemanyag kifröccsenéstől.
- 150cc üzemanyagtank.
- Egyaránt van belső és külső üzemanyagszűrő az autóban.
- Alacsonyan elhelyezett rádió-doboz.
- 1100 mah 5 cellás vevő pakk, külön külső csatlakozóval.
- Új 17 mm-es rendkívül erős aero fogaskerék.
- Az összes kihajtás CV stílusú,azért,hogy minél ellenállóbbak legyenek.
- 3.5 mm-es titánium rúd van a lengéscsillápítókban,ugyancsak titániumból vannak a rugókban a pinek is

_________________
TESCO


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.09.04 20:58:13 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.23 12:34:36
Hozzászólások: 772
Tartózkodási hely: Kuwait
Big írta:
Nagyon klassz!1/8-as stadiumot még nem is láttam(mindmáig).
Tudja valaki hogy milyen moci van benne?



A 4.6 HPI motorja.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.09.05 07:01:16 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 18:40:49
Hozzászólások: 6790
thief 1 írta:
Sziasttok egy lelkes győri modellező (Szupergyerek) fordítása.
Azt hiszem ha csak a fele igaz akkor a traxxas elgondolkodhat a revó utódjának kifejlesztésén.


Szerintem a REVO inkább monsteresebb, mint ez. Ez inkább a HB Lightning Stadium kategóriája, nem? http://www.hotbodiesonline.net/lightnin ... m_pro.html

Annak biztos konkurenciája lesz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.09.05 07:51:20 
Offline
RC mániákus

Csatlakozott: 2005.01.05 21:57:55
Hozzászólások: 523
Tartózkodási hely: Győr
Hát ha valaki összefoglalná hogy mitől monster a monster, és hol kezdődik a stadium azt megköszönném.
Ezzel én sem vagyok tisztában.
Amit tegnap a Dobby felsorolt mint a monster ismérvei, annak szerintem megfelel.

De azért ütős kis autónak tűnik.

Thief

_________________
TESCO


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.09.05 10:36:59 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 18:40:49
Hozzászólások: 6790
thief 1 írta:
Hát ha valaki összefoglalná hogy mitől monster a monster, és hol kezdődik a stadium azt megköszönném.
Ezzel én sem vagyok tisztában.
Amit tegnap a Dobby felsorolt mint a monster ismérvei, annak szerintem megfelel.

De azért ütős kis autónak tűnik.

Thief




Izé... szóval ez a "stadium vs monster" mindig is kényes téma volt, talán ezért is ment az eszmecsere arról: ki indulhat a monster futamban és ki nem.

Viszont van két dolog, ami egyelőre nem lett publikálva, de jó eséllyel így meg lehet különböztetni, az eddig felvetődött autókkal kapcsolatban, hogy mi a monster és mi a stadium. Persze ránézésre szerintem nagyjából mindenki tisztában volt ezzel, de akkor a konkrétumok:

1. Tudtommal minden eddig ismert (és nálunk versenyben levő) monsnterben van sebességváltó (T-Maxx, Savage, REVO, Kyo Mad Force, stb.), a stadiumokban nincsen (HB Lightning, Balzer SST, stb.) és a HPI Hellfire-ben sem láttam.

2. Viszont mindegyik stadiumbanban van középső differenciálmű, ami viszont egyik monsterben sincsen.

Az általam ismert monsterek és stadiumok mindegyike tudtommal a fenti két pont szerint szétválasztható. Biztos, hogy nem ismerek minden autót, ezért segítség lehet, ha esetleg tudtok olyat mondani, amiről eddig azt állítottuk, hogy monster, és mégis van benne középső diffi, de nincs sebváltó, illetve ha tudtok olyan stadiumot, amibe nincs középső diffi, viszont van váltó.

Szerintem e két dolog megvizsgálása esetén élesen és vita nélkül szét lehet választani a két kategóriát. Hangsúlyozom, hogy ezek csak az általam felületesen ismert autókra vonatkozik, tehát lehet kivétel, de akkor írjátok le, kérlek!

Ja, és természetesen gyári autókról beszélek, nem megmókólt, módosított, tuningolt modellekről.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.09.05 12:21:12 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2004.08.27 18:40:50
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Kaposvár
Ránézésre ez a felápítési elveket nézve ez inkább stadium kategóriába tartozik.
Majd meglátjuk mibe sorolják be a nemzetközi versenyszebályzat alapján.
Mindenesetre a felsorolt dolgok nagyrészét a Revo alapból tartalmazza de ez igy normális ha valaki kitalál valami jót a másik átveszi és hozzá tesz egy kicsit. Ettől fejlődik a világ.

De az is lehet hogy nem tudtak a tervezők megállapodni hogy monster buggy vagy stadium legyen a járgány.

Mindenesetre jó lenne látni egy ilyen gépet és kipróbálni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.09.05 13:58:24 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.02.17 14:44:32
Hozzászólások: 954
Tartózkodási hely: XXII-kerület
Nos ha ez Monster kategóriába tartozik,
Akkor a Revó hejett ezt veszek.

_________________
Kép
Design by www.rcpaint.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.09.05 14:13:12 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2005.05.22 12:57:19
Hozzászólások: 284
Tartózkodási hely: 1147 Budapest
Ezen az auton láthato csak igazán hogy mi is az igazi truggy!
Ha meg nézitek az egész autot részletesen, láthato hogy buggy és egy aránt monster elemeket is tartalmaz! Rengeteg példát tudnék mondani!
Na most a második! : ha én babrálnék a truggymon méghozzá átalakitanám 2 sebbeségessé és megoldanám hogy ne legyen középsö diferenciál műje akkor az már monsternek minösül?
És a másik még a korábbi kérdésemre hogy mennyi ez a hellfire?

_________________
nitro MT2 4wd 1/10 scale nitro truck, AND A LOT OF "SUFNI"!

MSN: rudolf3@freemail.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.09.05 14:15:08 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2005.03.14 21:37:51
Hozzászólások: 151
Tartózkodási hely: Budapest XV.
Ha helyes a fordítás ("csíf"-et ismerve ez megkérdőjelezhető :lol: ), akkor van váltó is a kütyüben:

" - A fék és a sebesség váltóház védve van az üzemanyag kifröccsenéstől. "


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.09.05 14:18:24 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2005.03.14 21:37:51
Hozzászólások: 151
Tartózkodási hely: Budapest XV.
rudolf3 írta:
Ezen az auton láthato csak igazán hogy mi is az igazi truggy!
Ha meg nézitek az egész autot részletesen, láthato hogy buggy és egy aránt monster elemeket is tartalmaz! Rengeteg példát tudnék mondani!
Na most a második! : ha én babrálnék a truggymon méghozzá átalakitanám 2 sebbeségessé és megoldanám hogy ne legyen középsö diferenciál műje akkor az már monsternek minösül?
És a másik még a korábbi kérdésemre hogy mennyi ez a hellfire?


Senki nem tudja mennyi mert még nincs forgalomban! pont!

Az MT2-vel hiába mókolsz, az alap autó akkora mint egy gyufásdoboz tehát nem felel meg.
A revot is 1/10-nek írják, de ha mellérakod a szevidzsnek ugyanakkora.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.09.05 14:20:35 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 18:40:49
Hozzászólások: 6790
Valószínüleg a szabályzat az alább említett módon fog változni (mivel ennél jobb megkülönböztetést még senki sem mondott) és tartalmazza majd azt is, hogy a monster kategóriában való indulás feltétele a GYÁRILAG szerelt max. 2 diffi + sebváltó lesz. Ha valaki vesz pl. egy Hellfire-t és tesz bele sebváltót, akkor sem indulhat a monster kategóriában.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.09.05 14:28:17 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 18:40:49
Hozzászólások: 6790
csumpy írta:
Ha helyes a fordítás ("csíf"-et ismerve ez megkérdőjelezhető :lol: ), akkor van váltó is a kütyüben:

" - A fék és a sebesség váltóház védve van az üzemanyag kifröccsenéstől. "


Azt hiszem nem helyes, mivel a "drivetrain" az nem váltóházat jelent, hanem "hajtáslánc"-ot.

Nekem azért lenne fura, ha lenne benne váltó, mert akkor hol a 3. diffi? Illetve ha lenne benne, akkor, mint az összes többi autónál, ki lenne hangsúlyozva, hogy "Adjustable 2 speed transmission".

De ezek részemről csak feltételezések.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.09.05 14:31:42 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.02.17 14:44:32
Hozzászólások: 954
Tartózkodási hely: XXII-kerület
Hol lehetne ennek az autónak jobban utánna nézni nem tudja valaki?
Godzi nagymester?

_________________
Kép
Design by www.rcpaint.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.09.05 14:35:45 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2005.03.14 21:37:51
Hozzászólások: 151
Tartózkodási hely: Budapest XV.
Kapuera írta:
Hol lehetne ennek az autónak jobban utánna nézni nem tudja valaki?
Godzi nagymester?


Háát a HPI-nél biztosan nem, mert még említést sincs róla azt hiszem


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.09.05 14:36:39 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.20 18:40:49
Hozzászólások: 6790
Kapuera írta:
Hol lehetne ennek az autónak jobban utánna nézni nem tudja valaki?
Godzi nagymester?


Sajna paszolom a kérdést. Nem tudom.

A nagymestert kissé túlzásnak érzem! :oops: :lol: Inkább a főláma illene rám! 8)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005.09.05 16:10:36 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.01.16 18:12:58
Hozzászólások: 641
Tartózkodási hely: Bp xv.ker +3620 575 23 61
Godzilla írta:
thief 1 írta:
Hát ha valaki összefoglalná hogy mitől monster a monster, és hol kezdődik a stadium azt megköszönném.
Ezzel én sem vagyok tisztában.
Amit tegnap a Dobby felsorolt mint a monster ismérvei, annak szerintem megfelel.

De azért ütős kis autónak tűnik.

Thief




Izé... szóval ez a "stadium vs monster" mindig is kényes téma volt, talán ezért is ment az eszmecsere arról: ki indulhat a monster futamban és ki nem.

Viszont van két dolog, ami egyelőre nem lett publikálva, de jó eséllyel így meg lehet különböztetni, az eddig felvetődött autókkal kapcsolatban, hogy mi a monster és mi a stadium. Persze ránézésre szerintem nagyjából mindenki tisztában volt ezzel, de akkor a konkrétumok:

1. Tudtommal minden eddig ismert (és nálunk versenyben levő) monsnterben van sebességváltó (T-Maxx, Savage, REVO, Kyo Mad Force, stb.), a stadiumokban nincsen (HB Lightning, Balzer SST, stb.) és a HPI Hellfire-ben sem láttam.

2. Viszont mindegyik stadiumbanban van középső differenciálmű, ami viszont egyik monsterben sincsen.

Az általam ismert monsterek és stadiumok mindegyike tudtommal a fenti két pont szerint szétválasztható. Biztos, hogy nem ismerek minden autót, ezért segítség lehet, ha esetleg tudtok olyat mondani, amiről eddig azt állítottuk, hogy monster, és mégis van benne középső diffi, de nincs sebváltó, illetve ha tudtok olyan stadiumot, amibe nincs középső diffi, viszont van váltó.

Szerintem e két dolog megvizsgálása esetén élesen és vita nélkül szét lehet választani a két kategóriát. Hangsúlyozom, hogy ezek csak az általam felületesen ismert autókra vonatkozik, tehát lehet kivétel, de akkor írjátok le, kérlek!

Ja, és természetesen gyári autókról beszélek, nem megmókólt, módosított, tuningolt modellekről.



Amit GODZI koléga mondott az 99%-ban igaz!

Most készül több monsteres koléga bevonásával egy olyan versenyszabályzat ami egyértelművé teszi, hogymi a monster és mi nem!
Az igazi (monsteresek) érdekében reméljük az RCOR el fogja fogadni!
Persze csak jővőre!


Egyébként ez a versenyág (monster) nem arról szól, hogy ettől vagy attól az autótól félni kéne! Én nem félek, mert ez az autó nem MONSTER hanem stadium track! ez soha nem fog indulni egy MONSTER versenyen sem! Lehet hogy fogjuk látni versenyezni, de az már nem igazi monster futam lessz! Egyébként a hb: stadionja ugyan ilyen!

_________________
Olyan sokoldalú vagyok, hogy az már szinte gömb!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 130 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség