marcy írta:
Ok ! Azért használok 1 % os nitrot , mert egy olyan ember mondta nekem aki 50 éve modellezik ! Igaz nem ezen a téren de ö gyárt ilyen motorokat is ! És világbajnok kör pályás versenyautoval ! Szoval ha nem lesz jo amit kétlek , akkor biztos váltok naftát ! Senkinek se megy egyböl az autoja ezerrel , meg persze hogy nincs még benne erö ha kb 3-4 tanknyit mentem vele ! Vagyis anyit járattam még ! 1 - 2 tankot üresben pöfögött és utánna leraktam a földre de ottis csak épp hogy ment ! Nemigazán értek hozzá de szerintem ez érthetöö hogy mért nincs benne annyi (mert szerintem már alakul) eröö ! Turelmesen járatom még !
Üdv :
Marcy nem fikázni akartam, Te akkor a véleményemet kérdezted.
(és azt is mondtam, és fenntartottam hogy új vagyok még)
Az 1%-os fuelt azért tartottam érdekesnek mert még nem is hallottam róla előtte.
Azt viszont fenntartom hogy attól még hogy 50 éve modellezik körpályán, nem biztos hogy mindent tud pl.: a monsteres modellezésről. Nincs olyan ember aki adott szakmájának MINDEN területét ismeri. (pl.: az informatikában sem, ugyanúgy az orvoslásban, területek vannak amiket egyik-másik jobban illetve kevésbé ismer)
Valószínűnek tartom hogy azokban az autókban nemcsak az üzemanyag más, úgygondolom mint laikus hogy az egy egészen más tészta, és spec oda nem kell annyi nitró valamiért, de azt tartsd szem előtt hogy itt a fórumon SZERINTEM magadon kívül nem találsz olyat aki 1%-os üzivel megy.
A 20-asról meg anyit, hogy ha jól be van karburálva nem égetheti szét a motort, mert ugyanúgy kap kenést, ugyanis ezekben az anyagokban nemcsak a nitro több hanem az olaj is.
Ezektől függetlenül remélem hogy összeáll végre a Losi, és csapathatunk egyet valahol együtt. A beállításban nemhiszem hogy nem segítenek, akár Fikás akár más.
Egyetértek fikással, én a helyedben üresben, bakon járatnám azt a motort, hőfokméréssel és karburálgatással egybekötve, esetleg betonon nagyon szolíd köröket téve hogy kopjon-kopjon-kopjon.