Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.27 08:51:42

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 152 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: telo
HozzászólásElküldve: 2011.06.22 22:27:40 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2011.03.17 17:56:03
Hozzászólások: 27
Csá srácok legyengült a telom mit lehtne tenni nagy kölcsék nélkül álandoan leüt az alja leérkezéskor.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.06.23 06:36:13 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Olaj van benne?
Rugó előfeszítés?

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.06.23 11:39:42 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2011.03.17 17:56:03
Hozzászólások: 27
olaj van benne,de lehet,hogy egy kicsit hignak tünik a rugo nincs kinyulva.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.06.23 11:43:47 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.09 17:47:31
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Budapest XVIII
Rakhatsz a szárra egy ki gumicsövet (üzicsövet) hogy ne tudjon a teló annyira összemenni hogy az autó alja leérjen.

_________________
...:::HPI Savage X 4.6 Big Block:::...
MyModell


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.06.23 15:34:04 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2011.03.17 17:56:03
Hozzászólások: 27
Ha olajat cserélnék a teloba, mijen olajat rakhatok bele.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: HPI Trophy 3.5 Buggy
HozzászólásElküldve: 2013.03.10 01:20:06 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2006.09.12 14:18:13
Hozzászólások: 184
Sziasztok,

Van egy HPI Trophy 3.5-ös buggym, amit ma elkezdtem bejáratni. A kézikönyve szerint az első tankot alapjáraton pöfögtetve kell elfogyasztani, majd a második és harmadik tanknál fél gázzal már lehet vezetgetni és a negyedik tanknál írja csak a karburálást, illetve teljes gáz adást.

Na most, én csak úgy tudtam beindítani az első tanknál a motort, hogy kicsit rácsavartam a gáztrimmet, mert egyébként lefulladt. De ahogy felmelegedett a motor, úgy szépen ment már alap gázzal is, szóval visszavettem a gáztrimmet alapállásba. Viszont a kérdésem, hogy normális-e ilyenkor, ha az autó kerekei forognak a levegőben és hallásra mintha a motor is kicsit nagyobb fordulaton járna, mint ami a megfelelő alapjárat lenne?

Most ott tartok a bejáratásnál, hogy jönne a második tank és a félgázon vezetgetés, na de így hogyan? Úgy értem, hogy alapjáraton eleve forognak a kerekei az autónak és a kuplungot azért nem akarom kinyírni rajta... Már-már azon gondolkozom, hogy belenyúlok az alapjárati tűbe, de a kézikönyv azt írja, hogy csak a negyedik tanknál nyúljak a karburátorhoz. Szerintetek vegyem lejjebb az alapjáratát vagy szépen körözhetek vele így?

A harmadik kérdésem az lenne, hogy normális-e, ha bejáratásnál akár 140°C-ig is felmegy a motor hőmérséklete (külső hőmérséklet ~10°C volt)? A kézikönyv szerint 90-120 °C között kéne lennie a hőmérsékletének...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HPI Trophy 3.5
HozzászólásElküldve: 2013.03.10 08:16:16 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Az hogy kis gáz kell neki hogy elinduljon egyáltalán nem probléma.

Ha forognak a kerekek alapjáraton, akkor vagy magas az alapjárat, ami nem megfelelő járatáshoz, vagy rossz a kupplung (gyengék a rugók), és nagyon hamar nyit. Bejáratásnál első (1-2) tanknál épphogy pöfögnie kellene. Az hogy az alapjárati tűn tekersz, szerintem még nem karburálás, mert nem a keverék arányt állítod, csak a beömlő mennyiséget.

Nem tudom a kézikönyv mit ír, de minusz 10 fokban én nem járatnék motort. :bizonyitek
A 140 fok nem egy bejáratós hőmérséklet, kérdés hogy a motoron hol és mivel méred ezt a hőmérsékletet?

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HPI Trophy 3.5
HozzászólásElküldve: 2013.03.10 20:02:22 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2006.09.12 14:18:13
Hozzászólások: 184
Igazából az nem mínusz jel akar lenni, csak annak látszik. :-D A 140°C-ot egyébként a hengerfej felső részén mértem infrás hőmérővel (HPI) kb. 1 cm távolságról. Ha jól gondolom, akkor az alapjárat volt túl magas, mert a motor is szépen pörgött, tehát a kuplungra egyelőre nem fogadnék.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HPI Trophy 3.5
HozzászólásElküldve: 2013.03.11 18:35:35 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Gyergyát mérünk mint motorhő.

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HPI Trophy 3.5
HozzászólásElküldve: 2013.07.27 11:22:15 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2013.07.27 11:16:55
Hozzászólások: 3
Sziasztok!

Trophy benzincsöve ami a tankból a karbiba megy kb 15cm hosszú körbemegy a tankon de ezt letudnám rövidíteni 3-4 cm re így nem kell körbecsavarni a tankon hanem egyből a karbiba menne.

A kérdésem az lenne, hogy így rövidebb bezin csővel hamarabb eljut e a benzin és jobban menne e az autó vagy ez nem befolyásolja.

A válaszokat előre is köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HPI Trophy 3.5
HozzászólásElküldve: 2013.07.27 21:49:09 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2010.10.28 19:08:22
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: Veresegyház
A hosszú üzemanyagcső a borulás miatt kell . Ha fejtetőn van a gép,akkor csak annyi üzi áll rendelkezésre ami a csőben van.

_________________
GS XUT PRO RTR
HK 2.4 Ghz
www.godrcklub.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HPI Trophy 3.5
HozzászólásElküldve: 2013.10.07 14:38:42 
Offline
Pullstarter szaggató
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.07 14:20:34
Hozzászólások: 26
Üdv :) én nem rég vettem egyet és nagyon profi a gép bírja a borulásokat megy mint a bolond: terepen is nagyszerű a be állításnál egyre kell figyelni (volt 4.6-os trophym is annál is volt egy ilyen gond) fékezésnél le áll az autó ilyenkor a teendő:

A modell motorjának a karburátorán az alapjárati csavaron kell állítani.

Az alapjárati csavar egy kis ütköző, ami azt hivatott meggátolni, hogy a gázszervo teljesen elzárja a karburátort. Amennyiben nincs jól beállítva, akkor fékezésnél leáll a motor vagy túl magas az alapjárat.

Amennyiben fékezésnél leáll a motor, akkor ezt a csavar befelé kell tekerni egy kicsit.


és még egy on roadra ne használd alap gumival mert nagyon hamar el kopik
ízelítő:http://www.youtube.com/watch?v=woi7O5lnFoQ
üdv: Erik 8)

_________________
Üdv: Erik
hpi trophy 3.5

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 152 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség