Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.05.12 11:29:36

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 152 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.22 21:22:25 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.01.19 13:55:25
Hozzászólások: 44
Hi!
Ezt a mocit néztem ki:http://www.sylkamodell.hu/SH-PT002A-3-5-ccm-motor-berantoval.html
Ez szinte a legolcsóbb moci de nm tudok róla sokat...
Ez jó lenne a trophy-ba :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.22 23:59:38 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.22 00:30:46
Hozzászólások: 297
HotBodies írta:
Hi!
Ezt a mocit néztem ki: http://www.sylkamodell.hu/SH-PT002A-3-5 ... toval.html
Ez szinte a legolcsóbb moci de nm tudok róla sokat...
Ez jó lenne a trophy-ba :?:


Igen 8)

Mit szeretnél róla tudni, azonkívül ami oda van írva?
Gyakorlatilag a legjobb ár/érték arányú motor, az lrp-nek is beszállítója volt, bla bla bla..

Idézet:
savagerr
Még egy kérdés:
Ezek a buggy gumik (pl. vp-pro) kb hány litert bírnak ki?


VP-PRO-ból játékra lehetőleg ne apró-mintást és ne ultra-lágyat vegyél játékra az tényleg elfogyhat 1 versenynap alatt!
Van belőlük játékra a low flexx összetétel én is azt használom truggy-hoz
6-7 liter után még van rajta bütyök bőven, bár ez még sok mindentől függ pl. pálya, vezetési stílus stb........
Összehasonlító táblázat: http://www.sylkamodell.hu/VP-PRO-VERSENYGUMIK

_________________
SG Modellsport
http://www.sgmodell.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.28 18:29:15 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2008.02.20 11:00:24
Hozzászólások: 89
Ma kipróbáltam az autót.
Jól megy, csak a fék nem ér semmit.
Állítani nem tudok, mert akkor már alapból fog. Azért ilyen mert gyenge a gáz-fék szervó? (A gyári sf-1 szervó van benne)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: üzi
HozzászólásElküldve: 2010.02.28 19:26:02 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2009.10.18 18:54:57
Hozzászólások: 100
Tartózkodási hely: köszeg
hali én is mentem vele de nagy gondom volt vele mindig tul meleg volt 139 fok. r5 gyertyával mentem.kicsit zártam kb 3/8 dot de igy is meleg volt.kérlek titeket mit tegyek vele hogy lejebb menyen a höfok?zárjak még vagy más gyertya nem tudom? :oops:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: üzi
HozzászólásElküldve: 2010.02.28 19:31:55 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
limi írta:
hali én is mentem vele de nagy gondom volt vele mindig tul meleg volt 139 fok. r5 gyertyával mentem.kicsit zártam kb 3/8 dot de igy is meleg volt.kérlek titeket mit tegyek vele hogy lejebb menyen a höfok?zárjak még vagy más gyertya nem tudom? :oops:


Hány fokos külső hőben volt 139?

Nem dadog? (kevesel)
Ha igen, alapjáraton szegény vagy csőgázon?

Füstöl rendesen?

Egyébként 10 fok körül nekem még a négyes gyertya jó szokott lenni.

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: üzi
HozzászólásElküldve: 2010.02.28 19:38:04 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2009.10.18 18:54:57
Hozzászólások: 100
Tartózkodási hely: köszeg
kint ma 13fok volt amikor fulgázt nyomtam huzta a csikot de ha lepadloztam az elejém mely hangja volt utána már jol huzot mert jo meleg volt olyan volt mint ha sokat kapot volna az e lején.de én nem értek hozzá anyira. :oops:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.28 19:38:50 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2008.02.20 11:00:24
Hozzászólások: 89
Érdekes, nekem meg egyáltalán nem volt meleg. A hengerfej tetejét simán meg tudtam fogni hosszabb ideig is. De megy rendesen, kipörög.

Ahhoz, hogy hidegebb legyen a motor, a csavaron kifelé kéne csavarni, nem zárni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: üzi
HozzászólásElküldve: 2010.02.28 19:46:34 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2009.10.18 18:54:57
Hozzászólások: 100
Tartózkodási hely: köszeg
menyire kellene füstölni-e nagyon? nekem füstöt szépen volt csik utána :oops:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: üzi
HozzászólásElküldve: 2010.03.01 19:27:44 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2009.10.18 18:54:57
Hozzászólások: 100
Tartózkodási hely: köszeg
hali csak azt szeretném meg tudni hogy az automnak most r6 gyertyával mentem és 118foknál nem volt melegebb . hogy jo ez a beálitás hozá? vagy inkább tegyem visza a gyári r5 gyertyát? :oops:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.02 10:03:54 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2009.02.07 13:22:20
Hozzászólások: 401
Tartózkodási hely: future
Ha 20-25-ös üzit használsz maradhat.

_________________
HPI Sprint 2 "PinkFairlady" drift 5.5t BL
Savage X LRP Z.28r spec3
HSP XSTR 15t


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: üzi
HozzászólásElküldve: 2010.03.02 12:02:29 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2009.10.18 18:54:57
Hozzászólások: 100
Tartózkodási hely: köszeg
hali csak 16% üzivel mentem inkább visza tegyem az r5 gyetyát nem tudom? :oops:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.02 15:40:13 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2008.02.20 11:00:24
Hozzászólások: 89
Egy kerék mitől lágy, vagy kemény?
A gumi anyaga más, vagy a szivacs keményebb/lágyabb benne?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.02 16:15:37 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2009.01.23 15:48:15
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Bécs, Győr, Csícsó , Komárom-Komárno
Lehet a szivacs is keményebb vagy lányabb, de a gumi keveréke is lehet lágyabb. Ha a gumi keveréke lágyabb akkor hamarabb kopik de jobb a tapadása. A szivacsnál pedig minnél puhább akkor annál jobban tudsz vele akadályokon mászni /pl triálozásnál szómit nagyon vagy ott vágásokat szoktak a szivacsin ejteni/. Ha a gumi lágy keverékű, akkor jobb legalább egy közepes keménységű szivacsot használni. /Ezekben a dolgokban is nagyon sokat számítanak a pálya adotságai, vezetési stílus is stb/.

_________________
Carson CV10
Caster Fusion F18T
Durango DEX410v3
Losi LST2+BL
LRP SHARK18
Robitronic Mantis+BL
Tamiya: NitrageBL, TNX5.2, TT01
TRX: E-max, Summit, Mini E-revo
Merlin-F
Griffin 450


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.02 17:29:42 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2008.02.20 11:00:24
Hozzászólások: 89
Megvannak az új kerekek.
Tourex X300 (lágy, mert medium nem volt)

http://noob.hu/2010/03/02/ALIM1770.JPG
http://noob.hu/2010/03/02/ALIM1772.JPG
http://noob.hu/2010/03/02/ALIM1771.JPG


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.13 20:40:57 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.11.05 19:40:30
Hozzászólások: 20
Sziasztok! Beleraktam a trophymba egy k 4.6-os mocit, hát mit mondjak egy vadálat lett belőle :) . Mi a véleménytek? Ártok a hajtásláncnak vagy csapathatom neki? Hozzá teszem mindhárom diffi erősített belsőrész kapott.A másik dolog, hogy töbször előfordult, hogy az első kerékagyakból elhagytam a felső lengőkar tartó csavarjait (menetrögzitőzve voltak ) Veletek előfordult már ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.13 20:43:33 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
walton3 írta:
Sziasztok! Beleraktam a trophymba egy k 4.6-os mocit, hát mit mondjak egy vadálat lett belőle :) . Mi a véleménytek? Ártok a hajtásláncnak vagy csapathatom neki? Hozzá teszem mindhárom diffi erősített belsőrész kapott.A másik dolog, hogy töbször előfordult, hogy az első kerékagyakból elhagytam a felső lengőkar tartó csavarjait (menetrögzitőzve voltak ) Veletek előfordult már ?


Én a nanda buggy-t használom .25-ös SH truggy motorral, egyenlőre nem fogy jobban. A K 4.6 szerintem nem erősebb mint egy nagyondurva 3,5-es motor, ha jobban tolod előbb fog fogyni a kihajtás, nomeg kiderül milyen anyagból van a kúp és tányérkerék. :lol:

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.13 21:22:03 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.11.01 22:34:06
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Vác
Hi.

Nekem is szökött már meg az elejéből csavar. Nekem is rögzítőzve volt de én kicsit hosszabb csavart raktam bele mint a gyári és igy most jó.
Lehet h ez is egy típushiba?!
Más.:
Neked a vevődoboz nem megy tele porral, vízzel? Én már ott tartok h becsomagolom folpackba vagy leforrasztom, vagy ragasztópisztollyal körbenyomom. :evil:

_________________
Ansmann VIRUS 2.0 Buggy
Futaba Megatech 2PL 2.4GHz táv

Apache 9088 Heli
Falcon X Heli


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.15 10:04:37 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.11.05 19:40:30
Hozzászólások: 20
A vevő dobozom nekem is retkes. de lesz....rom néha kitakaritom és kész . Viszont a kuplungharangnál a csapágyaim pecsenyeszínüre sültek, a csapágygolyók kiestek belőle, nem értem miért. Mekkora időközönként kell itt a csapágyakat cserélni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.15 10:30:59 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.24 08:02:05
Hozzászólások: 479
Tartózkodási hely: Budapest
walton3 írta:
Mekkora időközönként kell itt a csapágyakat cserélni?

Szia!

Biztonsággal 1.5-2 üzemóra után érdemes ellenőrizni és ha kell, cserélni.
Az élettartamot erősen befolyásolja a vezetési stílus:

Ha sok teligázas használat van, akkor a csapágyak szinte alig kopnak (mert eközben nem forognak).

A sok nyeszegtetés, óvatos szüttyögés hamar kikészíti a csapágyakat (mert mindíg van fordulatszám különbség a kupplung harang és az őt hajtó motor tengely között, tehát a csapágy forog).

A túl kicsi és a túl nagy foghézag is jelentősen rövidíti az élettartamát a kupplung harang csapágyaknak.

Remélem tudtam segíteni.

Üdv: SYL

_________________
http://www.sgmodell.hu
http://www.sylmax.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.30 17:49:13 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.11.05 19:40:30
Hozzászólások: 20
Köszi SYL sokat segítettél , figyelni fogom.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 152 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség