Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.05.08 16:13:22

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 189 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Gyertya
HozzászólásElküldve: 2011.01.14 21:56:39 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2010.11.01 08:43:29
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Veresegyház
Sziasztok,

Nem oly sikeresen szert tettem Én is egy GS Racing XUT Pro RTR járműre, melyet sajnos még csak mélygarázsban tudtam kipróbálni. Az időjárás többet nem engedett :(
Jelenleg a motorban van egy R4-es gyertya, s vettem hozzá egy R3-ast tartaléknak.
Milyen gyertyát szoktatok használni ehhez a motorhoz? Meleg időre készülve szükséges hozzá egy R5 is, vagy elegendő még egy R4 is? Amúgy SH gyertyáról beszélek.

Köszi

Szega

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.14 22:04:50 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2009.01.23 15:48:15
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Bécs, Győr, Csícsó , Komárom-Komárno
Helló!!!

Annyit elárulhatnál mekkorra a moci??? .21 vagy .28 vagy mekkora?

_________________
Carson CV10
Caster Fusion F18T
Durango DEX410v3
Losi LST2+BL
LRP SHARK18
Robitronic Mantis+BL
Tamiya: NitrageBL, TNX5.2, TT01
TRX: E-max, Summit, Mini E-revo
Merlin-F
Griffin 450


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.14 22:07:29 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2009.01.23 15:48:15
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Bécs, Győr, Csícsó , Komárom-Komárno
Ha a gyári motorja van benne akkor szerintem a .28-as mociba beleteheted nyáron akér a 6-7 gyertyát is ha nagyobb nitrótartalmú üzit használsz!

_________________
Carson CV10
Caster Fusion F18T
Durango DEX410v3
Losi LST2+BL
LRP SHARK18
Robitronic Mantis+BL
Tamiya: NitrageBL, TNX5.2, TT01
TRX: E-max, Summit, Mini E-revo
Merlin-F
Griffin 450


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.14 22:10:56 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2010.11.01 08:43:29
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Veresegyház
Gyári motor, hivatalosan 25-ös. Mivel új, ezért 16%-os üzit használok.

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.15 06:32:17 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2010.01.25 06:53:28
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Szeged
Szevasz

Én 4-es, 5-ös gyertyákat használok. Nekem ezek váltak be.

Üdv Pityuci

_________________
GS Racing XUT PRO RTR with SH engine


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: A legjobb truggy!!!
HozzászólásElküldve: 2011.01.15 09:11:54 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.12.07 14:29:37
Hozzászólások: 33
Sziasztok XUT-ososk!

Jó ideje filózok azon hogy vaj melyik a legjobb truggy. Először arra gondoltam indítok új topicot de letettem róla mert az ömlengésekre nem vagyok kíváncsi aztán meg gyanítom hogy csak nagy összekapás lenne belőle. :(

Tegnap megvilágosodtam! – sosem fogom megtudni amíg ki nem próbálom a legjobbakat! :idea: :idea: :idea:
Mivel XUT-ból sok van ez tűnik a legkézenfekvőbbnek és ezzel szeretném kezdeni. Eldöntöttem veszek is egy fiatal jó állapotú használt KIT-et, 1-2 héten belül.

Kérlek benneteket hogy segítsetek abban hogy használtnál mit javasoltok átnézni, gyerekbetegségek amire figyeljek a vásárlásnál, típus specifikus problémák amire figyeljek … azaz bármi amit csekkoljak megvétel előtt.

Ha esetleg tudtok eladó a fenti kritériumoknak megfelelő paripát (lehet 28as motorral, kerékkel, szervókkal, startpaddal is vagy csak üresen) kérlek jelezzétek: 06302308150 vagy mail: peter.fabri@heidelberg.com pü helyett mail ha lehet (ezt azonnal látom és ha küldesz számot akkor hívlak is)


köszi a segítségeteket előre is
huge


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.15 09:23:27 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2010.11.01 08:43:29
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Veresegyház
Pityuci írta:
Szevasz

Én 4-es, 5-ös gyertyákat használok. Nekem ezek váltak be.

Üdv Pityuci


Köszi, én is ezek felé húzok!

Szega

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A legjobb truggy!!!
HozzászólásElküldve: 2011.01.15 09:56:31 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.05 07:13:01
Hozzászólások: 533
Tartózkodási hely: Budapest XXI.
Szia Huge

Jó döntés. :) miután teljes szezont versenyeztem XUT proval megprobálom neked összefoglalni.

elöször az autó: használt kittet akarsz venni, tehát pro-t

igazán egy dologra kell csak figyelni, azok pedig az elsö kihajtások, miután a pronak nagyot fordulnak a kerekei, hajlamos egy leérkezésnél eltörni a cvd-t. Ezt sokan kiküszöbölték azzal, hogy az első agyat kicserélték az rtr verzió agyára, illetve a kormány kitérésből kell visszavenni. Tehát az elsö cvd-k állapotát nézd meg, ne lógjon ne kotyogjon. mást minden szemrevételezéssel át tudsz nézni, de egyéb problémás dolog nincs az autón.
természetesen nézd meg, mennyire lognak a lengökarok a csapoknál, alváz milyen állapotú, milyenek a csapágyak, könnyen gurul-e szabadon. A difik nem eresztene-e, milyen állapotú a központi fogaskerék és a kuplung fogaskerék. A merevítők, tornyok nincsenek-e meghajolva. Ha valami nagyon kopott akkor sem kell megijedni, mert minden alkatrész azonnal polcon van a forgalmazónál, a Sylka modellnél igy nem kell heteket várni alkatrészre.

A motor: ez már nehezebb dió, próbálj meg egy tapasztaltabb modellezőt megkérni segítsen. Ha berántós, akkor a berántó meghuzásánál érezni menyi kompresszió van a motorban, ha az autot fel tudod emelni a berántonál fogva akkor a motor jó, de előbb párszor forgasd át a motor üresen berántoval, utána próbáld. Ha startpadról indítható akkor pedig a lendítőkerék ujjal tekerésével lehet leellenőrizni a kompressziót.

Ha sikerül a vétel és rendben van az autó akkor sokáig tudsz majd gond nélkül autozni vele, és sok örömed fogod benne lelni

Üdv: Z'

_________________
http://www.youtube.com/user/darusZoli


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A legjobb truggy!!!
HozzászólásElküldve: 2011.01.15 10:54:54 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.12.07 14:29:37
Hozzászólások: 33
Szia Z,

köszönöm a gyors választ, el is kezdtem összerakni egy check listát.

Akkor lennék nyugodt ha a gép állapotát lecsekkolná egy profi is. A Sylkaék vajon vállalják?
Vagy vki tudna segíteni átnézni és véleményezni a paripát megvétel előtt?, ha lehet Bp. északi részéről.

üdv
huge


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A legjobb truggy!!!
HozzászólásElküldve: 2011.01.19 17:18:44 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.12.07 14:29:37
Hozzászólások: 33
megvettem a használt pro ad+ gépet meg ezeket: motor SH PT2802-P3, SH SA217FS rezó, Q-World pad...
huge


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.19 21:21:30 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.10 21:39:23
Hozzászólások: 53
Tartózkodási hely: Ózd
Sok örömöt kívánok a kocsihoz :-D Jó választás ! ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.20 17:52:28 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2010.11.01 08:43:29
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Veresegyház
Sziasztok,

Egy gyors kérdésem lenne. A levegő páratartalma miatt bizonyos alkatrészek felszíne elkezdtek rozsdásodni, úgymint a CVD-k, a kihajtások és a pivotball tengelye, de még egy csavar is.
Olvastam több helyen, hogy WD40-el szokták lefújni a kocsit, s az mindent megold, de e közben sokan azt mondják ne használjunk semmiféle olajat, hisz az csak megköti a port, amivel egyetértek. De akkor mi a helyes megoldás? Kaptam egy tippet, hogy WD40-el átitatott fülpiszkával töröljem át, ezt még nem próbáltam. Valakinek vmi bevált megoldása?

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.20 18:09:59 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.05 07:13:01
Hozzászólások: 533
Tartózkodási hely: Budapest XXI.
Én szilikon sprayt használtam..........

_________________
http://www.youtube.com/user/darusZoli


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.21 10:50:34 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.12.07 14:29:37
Hozzászólások: 33
sziasztok,

milyen viszkozitású olajat ajánlotok kezdésnek a difikbe ill a telókba?
A tapasztalatotok alapján létezik az olajos témában vmi olyan XUT specifikus dolog amire érdemes odafigyelni?

köszi előre is
huge


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.25 13:04:45 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.06.13 14:08:27
Hozzászólások: 45
Szia én ezt használom előre:7000
közép:5000
hátul:1000
A gyári telókba én hátulra 450 előre 500
A big borek ba előre 600 hátulra 500 at használok
De ez nem biztos, hogy a te vezetési stílusodnak is megfelel


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: gs xut setup
HozzászólásElküldve: 2011.02.26 01:07:52 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.22 00:30:46
Hozzászólások: 297
Helló
Én a gyárilag a XUT AD -kithez adott olajakkal használom:
E: 7000
K: 20000
H: 3000
Teló Big Bore: 1.3mm, és a gyári 50Wt ami olyan 600-700 as olajnak felel meg. Így egy kicsit kemény a hátulja.
Itt találsz még setupot amiből mazsolázhatsz
http://sylkamodell.hu/hirek/?p=3016
Meg itt a topikban is találsz szerintem setupot ha visszalapozol mivel elég sokan versenyeztek vele,
tavaly is a dobogó 2., 3. helyén xut végzett.

üdv gst

_________________
SG Modellsport
http://www.sgmodell.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.27 08:09:04 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.12.07 14:29:37
Hozzászólások: 33
köszönöm az infókat, a teló olaj kiválasztása már sikerült is - átl. 600-ast ajánlottatok, úgyhogy ez lesz

gst köszi a linket! tanúlmányoztam :-D de sajna olyan eltérések vannak a difi olajban set-up-onként hogy még mindig tiszta káosznak tűnik az egész, mivel nem értem hogy mi befolyásolja a választást

vmi. leírást, cikket tudnátok ajánlani ami bevezet a diffi olaj választás rejtelmeibe?

huge


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.27 09:30:49 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2010.08.19 09:55:41
Hozzászólások: 273
Tartózkodási hely: Budapest XIII.
Van itt is egy cikk a futómű beállításáról, annak a vonatkozó része:
http://www.rcoffroad.hu/cikkek/felfuggesztes-2.php
Egy angol nyelvű cikk, sok összehasonlítással különböző olajok között: http://www.twf8.ws/php/index.php?option=com_wrapper&Itemid=175

_________________
Losi TEN-SCTE-Castle SCT-Futaba 3PKS
Losi 8ight 2.0 EU-Nosram F8-Futaba 3PKS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.09 03:08:30 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.22 00:30:46
Hozzászólások: 297
Helló

A difik szerepe a kanyarba két különböző hosszúságú utat megtevő kerekek fordulatszám különbségének kiegyenlítése. Azaz a kanyarban a belső íven lévő kerék kevesebbet forog mint a külső egységnyi idő alatt.
Tehát ideális tapadási viszonyoknál ami ugye elég ritka főleg offroadban a lágy diffi lenne a legjobb megoldás.
A normál difi hátránya viszont ha az egyik oldalon a kerék elveszíti a tapadást míg a másik oldal tapad akkor a tapadást elvesztő kerék kétszeres fordulatszámmal elkezd forogni és megszűnik az adott kerékpár hajtása.
Az alábbi fotón nagyon szépen látszik
Kép
A fenti probléma kiküszöbölésére és a menettulajdonságok megváltoztatása érdekében használjuk a különböző sűrűségű olajokat
Tehát konyhanyelven egyszerűen :)
Ha keményítjük a difit elöl akkor tolni fogja az elejét a kocsi a kanyarban.
Ha keményítjük a difit hátul akkor ki akar majd törni a kanyarban a kocsi hátulja, ugye a driftesek pont ezért zárják a hátsó difit.
A középdiffi pedig ugye az első és hátsó tengely között fellépő fordulatszám különbségét hivatott kompenzálni.
Ha lágy a közép diffi akkor ha elemelkedik az első vagy hátsó futómű a talajtól akkor viszont az egész kocsiban megszűnik a hajtás, nem véletlen hogy itt használják általában a legsűrűbb olajat.
De mivel a setupolásban minden mindennel összefügg ezért ez nem ilyen egyszerű 8)

Ha jól emlékszem az rcautón vannak fent magyarra lefordított Hudy setup könyvek

Ha elírtam valamit javítsatok késő van ....
További szép estét

_________________
SG Modellsport
http://www.sgmodell.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.09 08:54:50 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2008.02.01 15:57:21
Hozzászólások: 114
Tartózkodási hely: Pápa
Hy

itt megtaláljátok a hudy setup book-ot magyarul:
http://www.rcauto.hu/download/Hudy_Setup_Book_hun_v1.pdf

Üdv.:ramszesz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 189 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség