Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.03.29 09:10:50

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 235 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.01 10:44:07 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2010.07.12 11:11:46
Hozzászólások: 104
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Kösz az infót reechee!
Az az igazság,hogy nekem a 400 Ft-os csapággyal is elment 6 litert.
Lehet,hogy csak szerencsém volt de mióta cseréltem azóta kb. 4-5 liternél tartok megint.
Nem akartam abba a hibába esni mint múltkor,ezért szétszedtem tegnap de túl száraz futást,vagy kotyogást nem tapasztalni.
Mindenesetre SYL azt mondta,hogy kb.2-3 üzemóra után nem árt cserélni,ezen a 2x400 forinton már ne múljon.
Az már más dolog,hogy egy versenyre nem biztos,hogy ezt raknám be.

Üdv

_________________
GS racing CL-1 The king of offroad exclusive!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.06 09:29:57 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2010.07.12 11:11:46
Hozzászólások: 104
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Hali!
Érdekelne,hogyan lehet megtudni mennyi kompresszió van a motoromban,illetve,hogy mikortól lehet azt mondani,hogy: KUKA!
Egy GS BO3 mociról lenne szó ami eddig 10 litert ment. Mivel ez az első autóm/motorom nincs még benne tapasztalatom de nagy különbséget nem veszek észre.
Na persze ez lehet a rutintalanságom hozadéka is :)

Köszönöm

üdv

_________________
GS racing CL-1 The king of offroad exclusive!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.06 15:20:35 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2009.02.14 20:11:21
Hozzászólások: 264
Szia!
Azt,hogy kompresszió hiányos a motor nagyon könnyen észre fogod venni!
Például az autó viselkedsén is...Nem fog ugy menni ahogy kéne neki.A másik jel lehet az is ha tul könnyen át tudod forgatni a motrot és pl még az hogy nem tudod beindítani!Ezek mind arról szólnak....Ha durván kompresszió hiányos lessz észre veszed!Biztos vagyok benne.
Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.06 15:48:08 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.17 07:47:38
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Kecskemét
Szia!

Én úgy vettem észre, hogy vége van az első motoromnak, hogy amikor 1-2 kör után rendesen bemelegedett elgyengült valamint elment az alapjárat. Nem lehetett beállítani rendesen, vagy nagyon forgott vagy lefulladt. Aztán én is át tudtam forgatni simán a főtengely végénél fogva. Szétszedtem és a dugót át lehetett nyomni a gyűrű felső ún. holtpontján. ---> A motor ment a levesbe.

Üdv.

_________________
-=Xinis=-

Hong Nor X1CR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.06 16:25:55 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2010.07.12 11:11:46
Hozzászólások: 104
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Csaó!
Köszönöm a hozzászólásokat!
Szerencsére ezek a problémák még nem tapasztalhatóak nálam. Tényleg Szuper kis megbízható motor,biztos sajnálni fogom ha meghal (remélem minél később).
Üdv

_________________
GS racing CL-1 The king of offroad exclusive!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.07 13:09:52 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2010.06.06 11:33:20
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: 2310
xinis írta:
Szia!

Én úgy vettem észre, hogy vége van az első motoromnak, hogy amikor 1-2 kör után rendesen bemelegedett elgyengült valamint elment az alapjárat. Nem lehetett beállítani rendesen, vagy nagyon forgott vagy lefulladt. Aztán én is át tudtam forgatni simán a főtengely végénél fogva. Szétszedtem és a dugót át lehetett nyomni a gyűrű felső ún. holtpontján. ---> A motor ment a levesbe.

Üdv.



Szia ha melegen állandóan leáll menetközben és/vagy kiköpködi a gyertyát akkor kompresszió vagy főtengely csapágy problémás vagy mindkettő. A kompresszihiányra utalhat az is hogy nagyon magas alapjáratot igényel illetve ha hidegen min. ellenállással átfordul a dugattyú.

Meg kell nézni alkatrészcsere megéri-e egy új moci árához képest.


Azért amit írtatok 6-10 liter alatt nem szabadna tökremenni. Valószínűleg nem jó a beállítás vagy nincs rendszeresen sűrűn cserélve, jól olajozva a légszűrő. Továbbá Illik az üa.szűrő is a karbi elé.
Valamint 2-3 hétnél több leállás után after run vagy wd40 alkalmazása: lásd cikke-ott minden szépen le van írva. Ja és adugó mindig alsó holtpontba legyen lerakás előtt, valamint az üa mimindig foggyon el a tankból, úgy álljon le.
ha ezeket betartlyátok, akkor sokkal jobba foglya bírni a motorotok. Persza ha mindig dúsan jár alul és felül is (külső hőmérséklet függő mindig.)

üdv. P.

_________________
---- Email: tlrpeti@gmail.com -------- Mobil: 06309198767 ----------
TLR 8ight 3.0
TLR 8ight 2.0 EU
TLR TEN-SCTE 2.0
LOSI JRX-S Type R
RB Concept 21. , SANWA M12
AKA, Proline, Xceed, Savöx, HI-TEC


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.17 21:46:24 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2010.07.12 11:11:46
Hozzászólások: 104
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
http://www.youtube.com/watch?v=yUBBFtPG5zM

Én és a kicsikém...

_________________
GS racing CL-1 The king of offroad exclusive!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.19 13:56:41 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2010.07.12 11:11:46
Hozzászólások: 104
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
http://www.youtube.com/watch?v=3tAWgFtHT0E

..és még egy.

_________________
GS racing CL-1 The king of offroad exclusive!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.20 09:41:50 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2010.07.12 11:11:46
Hozzászólások: 104
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Hali SYL!
Érdeklődnék,hogy a közeljövőben lesz-e nálatok 16-os Team Saxo???

Köszi!

Üdv:

_________________
GS racing CL-1 The king of offroad exclusive!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.20 11:35:51 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.24 08:02:05
Hozzászólások: 479
Tartózkodási hely: Budapest
Szia Tomi!

Már úton vannak az üzemanyagok, a héten meg kell érkezzenek.

Nagyon jók lettek a videók :-D

Üdv: SYL

_________________
http://www.sgmodell.hu
http://www.sylmax.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.20 18:54:32 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2010.07.12 11:11:46
Hozzászólások: 104
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Köszi! :) Akkor valamikor benézek!

Üdv

_________________
GS racing CL-1 The king of offroad exclusive!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.06 18:18:28 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2010.07.12 11:11:46
Hozzászólások: 104
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Sziasztok!
Meg tudja nekem mondani valaki,hogy a gyári GS BO3 (3,5)motornak mekkora a hátsó csapágy mérete?
Lehet,hogy én vagyok béna de a leírásában nem találom.
Köszönöm a segítséget

Üdv

_________________
GS racing CL-1 The king of offroad exclusive!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.06 18:33:41 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.24 08:02:05
Hozzászólások: 479
Tartózkodási hely: Budapest
kotomi007 írta:
Sziasztok!
Meg tudja nekem mondani valaki,hogy a gyári GS BO3 (3,5)motornak mekkora a hátsó csapágy mérete?
Lehet,hogy én vagyok béna de a leírásában nem találom.
Köszönöm a segítséget

Üdv

Szia Tomi, van bent a boltban ehhez való csapágyam :)

Üdv: SYL

_________________
http://www.sgmodell.hu
http://www.sylmax.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.06 18:47:04 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2010.07.12 11:11:46
Hozzászólások: 104
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Helló!
Köszi,akkor majd benézek a jövőhéten valamikor,csak arra várok,hogy az üzi megjöjjön.
De ha már itt vagy,megkérdezném,hogy mikor lesz kipufogó összekötő szilikon csövetek? (shopban néztem,hogy jelenleg nincs).
Az üzemanyagot meg már úgy várjuk mint a messiást,hétvégén mennék játszani,nem akarom,hogy ezen bukjon a dolog.
Köszi
Üdv

_________________
GS racing CL-1 The king of offroad exclusive!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.06 19:46:17 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.24 08:02:05
Hozzászólások: 479
Tartózkodási hely: Budapest
Szia Tomi!

Az íves végű, hosszított szilikon összekötőnk sokféle színben is van, azt is lehet használni ám, annak még jobb is a tömítési képessége és erősebb is.

Az üziről újabb info itt:
viewtopic.php?p=195632#195632

Üdv: SYL

_________________
http://www.sgmodell.hu
http://www.sylmax.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.07 17:33:07 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2010.07.12 11:11:46
Hozzászólások: 104
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Szia!
Szupeeeer! Szerintem csütörtökön be is ugrom hozzátok,(el ne add az összeset!) :lol:
A szilikon összekötőről meg köszi az infót,azt hiszem beinvesztálok arra is.
Üdv: Tomi

_________________
GS racing CL-1 The king of offroad exclusive!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.25 15:55:16 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2010.07.12 11:11:46
Hozzászólások: 104
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
http://www.youtube.com/watch?v=tjOUnWmdyGE
A vasárnapi csapatásról...

_________________
GS racing CL-1 The king of offroad exclusive!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.27 23:10:24 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.22 00:30:46
Hozzászólások: 297
Helló így jobban látható az előző link nem működik!

Nagyon profi lett a videó!

http://www.youtube.com/watch?v=HjEBGa6njnk
Kép]

üdv gst

_________________
SG Modellsport
http://www.sgmodell.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.28 14:19:39 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2010.07.12 11:11:46
Hozzászólások: 104
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Azért látható,mert feltettem újra a you tube által kínál hangsávval!
Sajnos ezzel a zenével elég gagyi lett:(
Viszont felraktam a videára az eredeti hanggal!
http://videa.hu/videok/jarmuvek/gs-racing-cl-1-in-auto-drift-rally-NM8KXELrk3zsAs6B
Egyébként köszönöm az elismerést! :)
Üdv:Tomi

_________________
GS racing CL-1 The king of offroad exclusive!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.05.14 20:28:05 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2011.05.08 17:00:16
Hozzászólások: 5
Sziasztok!

Jövő héten tervezek venni autót,két esélyes a dolog
CL-1 vagy XUT,nem tudok dönteni mert mind kettő tetszik.
Has magasságban nagy eltérés van köztük?Egy cimbi most vett
Specter Pro-t,hát van hangja rendesen a 2.5 motorhoz képest. :)
Gondolom a 4-es motorok mind ilyen hangosak mi?
Csak egy kicsit alacsonynak tartom a buggykat,a magasabb az már
truggy kategória ugye?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 235 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség