sziasztok Nemesisesek,
a korábban említett 7.7 corsa motorral kapcs. problémák megoldódtak
Azaz a motor ahogy azt frogteam említette brutál erős és nagyon stabil!
Tehát: mivel a Nemesist hatalmasra tervezték (hirdették is hogy ez az 1/8-as monsterek királya) a 7.7-es motorhoz is megfelelően komoly 220-as tankot szerkesztettek bele. A tank úgy ahogy van jó, azonban a mindenből a legnagyobbat elv alapján a tankba szerelt szűrő túl magas lett – és ez az oka minden problémának!
A tank is elég magas és a végében van a szteroidos szűrő. Amint kifogy a tank 2/3-a elkezd falsot szívni (vagy fújni) mivel a lögybölődő nitró mellé bejut a levegő is -> elszegényedik a keverék -> gyors dúsítás -> erre még jobban elszegényedik (mivel még kevesebb van már a tankban) -> mégnagyobb dúsítás -> még jobban elszegényedik, majd le is áll mert kifogyott. Tankolás közben arra gondolsz hogy vagy te vagy a hülye és rossz felé csavartál vagy a motor sz…t
És aztán indul a lavina: újraindításnál már folyik a nitró orrán-száján -> nem érted mivan de szegényítesz -> majd még 1x szegényítesz (mert az előbb már nagyon óvatosan mertél csak a csavarhoz nyúlni) -> és amikor már nagyjából jónak tűnik akkor hipp-hopp elszegényedik (fogytán az anyag, falsot szív) -> dúsítás -> nem segített, még 1x dúsítás -> erre megint még jobban elszegényedik -> stb…
Hal vérűek 3 tankot bírnak mielőtt kijelentik hogy ez egy SZ.R - elismerem mi is így csináltuk.
Summa summarum tele tanknál állítsd be motort és ha úgy érzed hogy szegényedik akkor tankolj! és ennyi.
A megoldásra még decemberben rájöttünk. A 2. kocsi azóta így megy hibátlanul. Én ma mentem az éven először és nálam dettó működött. Nem kellett állítgatni csak tankolni.
bye
huge