Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.28 09:31:24

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.14 15:16:45 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.24 08:02:05
Hozzászólások: 479
Tartózkodási hely: Budapest
frogteam írta:
Hali.
Errol beszeltem egyszer kell jol beloni es nem akarja az ember lecserelni.
Szep napot.
Tibor

Mi is találtunk egy-két példányt, ami hátlap csere nélkül tényleg jól ment, de a többivel problémák voltak, vannak.
Sajnos nálunk a magyar forgalmazót egy hibás sorozattal szolgálta ki a gyár és ez a hír a kis magyar piacon hamar el is terjedt.
Ha ilyen minőségű példányokat utcára engedtek volna az USA-ban, vagy Kanadában, már rég lehúzhatták volna a rolót. A hozzáadott távról-szervókról meg nem is érdemes beszélni. Nívótlan a kocsihoz képest.

Üdv: SYL

_________________
http://www.sgmodell.hu
http://www.sylmax.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.15 14:22:45 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.12.07 14:29:37
Hozzászólások: 33
halihó,

szimering + 2 csapágy, és ilyen lett:

Kép
Kép


bye
huge


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.16 03:36:36 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.12.11 02:10:04
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Canada-Budapest
Mi is találtunk egy-két példányt, ami hátlap csere nélkül tényleg jól ment, de a többivel problémák voltak, vannak.
Sajnos nálunk a magyar forgalmazót egy hibás sorozattal szolgálta ki a gyár és ez a hír a kis magyar piacon hamar el is terjedt.
Ha ilyen minőségű példányokat utcára engedtek volna az USA-ban, vagy Kanadában, már rég lehúzhatták volna a rolót. A hozzáadott távról-szervókról meg nem is érdemes beszélni. Nívótlan a kocsihoz képest.

Üdv: SYL[/quote]

Hali.

Szerintem nagyon jo es strapabiro gep.(sajat velemeny)
Le akartam cserelni egy baja-ra de inkabb csak melle.
Hianyozna a visitasa.


Udv Tibor

_________________
Tamiya Terra Crusher,
T-Maxx
Kyosho Inferno 7.5
Cen Gst 7.7


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.16 11:24:17 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.12.07 14:29:37
Hozzászólások: 33
halihó,

váltó helyzetjelentés :-D

A hátramenet beszerelésénél a 2. gép difiházból nem jött ki a csavar. Nemtom gyárilag milyen ragasztót használtak, de az öreg szakik sem boldogultak vele a gépműhelyben.
Mivel nem vagyok híve a barkácsnak gyorsan rendeltem is az Astra-tól újat. Volt is nekik raktáron, gondolom nem én voltam az első aki így járt.

A hátramenethez komplett gyári csomagot kaptunk, azonban a müa vátókar hüvelyébe túl vastag a gyári fém csavar. El is repedt a müa. mikor a csavar még csak 1/3-ig volt benne.
Ebből okulva a 2. gép vátókar hüvelyét a csavar méretére fúrtam, majd beragaszoztam a csavart. Azonban 2. váltásnál a müa. elem széttört.
Még 1x leellenőriztem hogy minden a leírás szerint lett-e csinálva, és úgy volt. Sajna a váltókar anyagminősége gyárilag gagyi.

Kiszerettem a Nemesisből erősen.
Erősen gondolkozom egy 1/8-as truggyn, csakis vmi. nagyon strapabíró kitten. Tanácsokat, tapasztalatokat szívesen fogadok püben, mivel truggyja sose volt senkinek a heverek közül.

bye
huge


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.16 13:45:28 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.12.11 02:10:04
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Canada-Budapest
Hali.

Kellemetlen hir.
Meg egy kis kitartas. A gyerekhibak kikuszobolese es NEM akarod lecserelni.
Igaz az enyem gyarilag fem valtokaros.

Udv Tibor.

_________________
Tamiya Terra Crusher,
T-Maxx
Kyosho Inferno 7.5
Cen Gst 7.7


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.17 15:59:13 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.12.07 14:29:37
Hozzászólások: 33
hahó!

a 2-es számú összerakva, tökéletes!
na most olyan amilyennek lennie kellett volna RTR-ben eredetileg, vagy lehet hogy csak a hideget kedveli? :)

kulturális rovat: ”Nemesis a bosszú istennője volt a görögök hitvilágában”


bye
huge


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.27 22:59:04 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.12.07 14:29:37
Hozzászólások: 33
sziasztok Nemesisesek,

a korábban említett 7.7 corsa motorral kapcs. problémák megoldódtak :!: Azaz a motor ahogy azt frogteam említette brutál erős és nagyon stabil!

Tehát: mivel a Nemesist hatalmasra tervezték (hirdették is hogy ez az 1/8-as monsterek királya) a 7.7-es motorhoz is megfelelően komoly 220-as tankot szerkesztettek bele. A tank úgy ahogy van jó, azonban a mindenből a legnagyobbat elv alapján a tankba szerelt szűrő túl magas lett – és ez az oka minden problémának!
A tank is elég magas és a végében van a szteroidos szűrő. Amint kifogy a tank 2/3-a elkezd falsot szívni (vagy fújni) mivel a lögybölődő nitró mellé bejut a levegő is -> elszegényedik a keverék -> gyors dúsítás -> erre még jobban elszegényedik (mivel még kevesebb van már a tankban) -> mégnagyobb dúsítás -> még jobban elszegényedik, majd le is áll mert kifogyott. Tankolás közben arra gondolsz hogy vagy te vagy a hülye és rossz felé csavartál vagy a motor sz…t :twisted: És aztán indul a lavina: újraindításnál már folyik a nitró orrán-száján -> nem érted mivan de szegényítesz -> majd még 1x szegényítesz (mert az előbb már nagyon óvatosan mertél csak a csavarhoz nyúlni) -> és amikor már nagyjából jónak tűnik akkor hipp-hopp elszegényedik (fogytán az anyag, falsot szív) -> dúsítás -> nem segített, még 1x dúsítás -> erre megint még jobban elszegényedik -> stb…
Hal vérűek 3 tankot bírnak mielőtt kijelentik hogy ez egy SZ.R - elismerem mi is így csináltuk.

Summa summarum tele tanknál állítsd be motort és ha úgy érzed hogy szegényedik akkor tankolj! és ennyi.
A megoldásra még decemberben rájöttünk. A 2. kocsi azóta így megy hibátlanul. Én ma mentem az éven először és nálam dettó működött. Nem kellett állítgatni csak tankolni. :-D


bye
huge


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.07.18 22:45:08 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2011.07.15 16:53:31
Hozzászólások: 2
Helló.
Van egy Cen nemesis 7.7-em a hátra menet nincs rajta be kötve.
El indulok vele és amikor fel vált,adok neki nagyobb gázt akkor ki dobja üresbe,
vagy olyan mintha váltás helyett üresbe rakná.
Ez mitől lehet? Mit lehet vele kezdeni?
így nem az igazi csak negyed gázon tudom használni!!
Tudtok rá valami meg oldást?
A váltót már szét szedtem semmi kopás vagy valami hasonló bajt nem találtam.
Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 41 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség