Ha van startpadod, a berántót fogd meg jobb kézzel és egy laza mozdulattal hajítsd át a bal vállad felett!
Sok bosszúságtól kíméled meg magad!
Ha a .26-os force mocid van, akkor nyugodtan leveheted a szabadonfutóval együtt. A berántótengelynek nem lesz semmi baja, hogy ott hátul szabadon van.
Meg javaslom, hogy vedd le a motorhátlapot és a kis stiftet és a rugót vedd ki a főtengely végéből! Ismerősömnek az szabadult el. (megkopott és kiesett) A végeredményt sejtheted.
A lightning nem rossz autó. Én szerettem vele autózni. A féloffsetes felniket nem szereti, azokkal hajlamos tördelni a hátsó keréktengelyeket. A kasztnija gyakorlatilag elpusztíthatatlan. A futóműve akkor ideális, ha 550-es olaj van a csillapítókba és úgy van betétezve a rugó, hogy a lengőkarok nagyjából vízszintben álljanak. Az alját minden ugrató után odaveri. Ne keményítsd fel teljesen, mert el fog pattogni a talaj egyenetlenségein és még akkor is leér az alja leérkezéskor.
A másik fórumon panaszkodtak a c-hubra. Nekem 10-12 liter alatt egyszer sem tört, pedig kapta az ívet rendesen.