Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.28 10:59:37

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 125 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.25 10:20:54 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.18 13:39:39
Hozzászólások: 128
Hello Zsé78!

Én csináltattam rugókat a gyári alapján egy rugókészítővel. Azonos menetszámmal, de a gyári 8 cm -es hossz helyett 8,5 centiset. Illetve csináltattam mégegy garnitúrát ugyanilyen méretben, csak vastagabb "drótból". Már nem emlékszem milyen vastag, talán 2-es.
A hosszabb rugó miatt nem kell semmit cserélned. Azért tettem bele a hosszabbat, hogy ne kelljen annyi előfeszítőt berakni. Ha megnézed a gyári rugó sokkal rövidebb, mint ami beférne és csak előfeszítővel használható.

_________________
MTA4 S28, HB Lightning Stadium Sport


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: HPI Trophy Truggy
HozzászólásElküldve: 2009.07.27 18:47:07 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.30 17:10:52
Hozzászólások: 158
Tartózkodási hely: Budapest VIII. Ker.
Na... csak van valami mozgolódás a HPI háza táján truggy ügyben...

http://www.youtube.com/watch?v=Ma2PfkDgKAE

_________________
Tamiya Nitrage 5.2 -> My EX Modell


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HPI Trophy Truggy
HozzászólásElküldve: 2009.07.27 18:51:32 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Fac3 írta:
Na... csak van valami mozgolódás a HPI háza táján truggy ügyben...

http://www.youtube.com/watch?v=Ma2PfkDgKAE


Nem lennék meglepődve ha ez egy régi HotBodies truggy lenne a HPI zászlaja alatt újjáélesztve :oops:

Tőlük minden kitelik.

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.27 20:27:02 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.18 13:39:39
Hozzászólások: 128
Ez konkrétan a HB Lightning. Pontosabban az alapja. Új a kaszni és a gumik, na meg hogy savage motor van benne, amúgy tök ugyanaz szinte minden. De ez nem véletlen, a HPI felvásárolta HB-t. Végülis ugyanazt árulják, csak más márkanév alatt.

_________________
MTA4 S28, HB Lightning Stadium Sport


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.23 19:20:47 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.18 19:50:15
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Kiskunfélegyháza
Sziasztok

Ti milyen gyertyát használtok általában a .26-os mocihoz ??? Én 5-6-ra gondoltam, de kíváncsi vagyok a ti tapasztalatotokra. ;)

_________________
XRay T2 Pro + Speed Dodge Stratus
Spectrum DX3S

VIDEÓK :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: w
HozzászólásElküldve: 2009.08.23 19:42:10 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.23 19:02:52
Hozzászólások: 243
Tartózkodási hely: Kisvárda
Szia!

Lrp 5-6 gyertya,melegebb időben 7 gyertyát használok.

_________________
HB Lighting 2RR Buggy
Ansmann W5 2,4Ghz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.23 20:11:46 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.18 19:50:15
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Kiskunfélegyháza
Szia

Akkor 5-6-7 gyertyákat szerezzek be főleg.
A 7 gyertya a nyári kánikulára (30-38C) vonatkozik főleg ??

Egy jól megválasztott gyertya (jól beállított motornál) állatába mennyi időt bírhat ki ??

Ti egyébként ennél a típusnál a gyári levegőszűrőt használjátok, vagy inkább kicseréltétek erre a fajtára ?? http://shop.modell.hu/product_info.php?products_id=40420

A difikbe milyen olajokat használtok ??

Illetve a teleszkópokba, ugyan csak milyen sűrűségű olajokat használtok ??

_________________
XRay T2 Pro + Speed Dodge Stratus
Spectrum DX3S

VIDEÓK :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: w
HozzászólásElküldve: 2009.08.24 08:39:55 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.23 19:02:52
Hozzászólások: 243
Tartózkodási hely: Kisvárda
Szia!

12 l ment az autó,ez alatt az idő alatt 3 db gyertyám ment tönkre / 1 db még az elején amikor a karburálás fortélyait sajátítottam el :P /Lrpt használok ez árban is nagyon jó.Olaj a gyári még a telóban,a difim se volt még szétszedve,nem versenyre csak hobbi szinten használom.

_________________
HB Lighting 2RR Buggy
Ansmann W5 2,4Ghz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.25 12:16:25 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.18 13:39:39
Hozzászólások: 128
Hello!

Én még csak kb. 4-5 liternél járok, de még a gyári gyertyával, illetve a nagy melegben lrp 5-el mentem vele. Egyikkel sem volt problémám.
A telókban lecseréltem az olajat 500-asra, a difikben pedig 7000-es (elől), 20.000-es (középen) és 3000-es (hátul) olaj van. Gyárilag valami zsír van benne, de azzal is eléggé spóroltak. Érdemes tehát vagy még egy kicsit zsírozni, vagy difiolajjal feltölteni.
A gyári levegőszűrőt én kevésnek találtam és lecseréltem két szivacsosra.
Szintén csak hobbi szinten használom, de lekopogom eddig teljesen elégedett vagyok vele.

_________________
MTA4 S28, HB Lightning Stadium Sport


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Felpörögve
HozzászólásElküldve: 2010.03.14 11:07:26 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.03.28 17:03:01
Hozzászólások: 47
Tartózkodási hely: Budapest XIV
Sziasztok

Sajnálom hogy nem pörög ez a topic sem hiszen amiért ez a topic készült a HB Lightning Stadium Sport Truggy egy nagyon jó és erős autó.Szerintem simán megérdemelne több figyelmet..

:oops:

_________________
HB Lightning Stadium Sport 1/8 Truggy Racing

Cobi Leader Fox 3.

Msn és Skype is van!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.14 16:49:37 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.18 19:50:15
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Kiskunfélegyháza
Szia

Én nemsokára előveszem (még nem tettem meg :oops: , mivel még az időjárás nem olyan, ami nekem megfelelne) és utána értekezhetünk ;)

Remélem 1-2 héten belül bejön már az igazi tavasz, és akkor goooo 8)

_________________
XRay T2 Pro + Speed Dodge Stratus
Spectrum DX3S

VIDEÓK :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.15 19:27:39 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.03.28 17:03:01
Hozzászólások: 47
Tartózkodási hely: Budapest XIV
Üdv kolléga

Neked is ilyened van? :D Tök jó :P
Én gondolkozok veszek valami nagy túrazsákot amibe beleférne a komplett cucc és nem kellene kézben vinnem.
Egyébiránt volt nekem 4 kiváló varta akksim AA (nagyon jó mai napig)
és a távban meg Duracell 2650mAh erre fől fogja magát a Duracell és egy nap alatt most lemerül.Másban próbáltam ki úgy vettem észre.Lehet veszek Sanyo eneloop akksikat elvileg azok állásban sem merülnek le..
Az én gépem elöl van néha kis after runnal átmozgattam a mocit, a többi cuccot meg WD40 el befújtam..
Nem tudom a csavarok elég stabilan vannak még nem nyúztam a gépet de át kell azokat húzni a kerekeken kivül?
Lehet egyik nap leveszem a kerekeket kiviszem a szeméttárolóba és egy bakon bejáratom kicsit..Régen hülye voltam egyből húztam neki de rájöttem melegednie is kell annak a szerencsétlen motornak.

Gondoltam írom ide és nem P.Ü be had pörögjön a topic :D

Hajrá szörnyetegek :D :D



Paler írta:
Szia

Én nemsokára előveszem (még nem tettem meg :oops: , mivel még az időjárás nem olyan, ami nekem megfelelne) és utána értekezhetünk ;)

Remélem 1-2 héten belül bejön már az igazi tavasz, és akkor goooo 8)

_________________
HB Lightning Stadium Sport 1/8 Truggy Racing

Cobi Leader Fox 3.

Msn és Skype is van!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.16 10:39:28 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.23 19:02:52
Hozzászólások: 243
Tartózkodási hely: Kisvárda
Szia Cobi!

Igen, a csavarokat érdmes átnézni.Sőt, ami fémbe van csavarva azt csavarrögzítővel rögzíteni,így örök élet .Biztosan nem hagysz el egyet sem belőle.Akksival kapcsolatban:én a Lidlben vettem 8 db akksit,valamikor december elején feltöltve raktam el most néztem és a töltéséből alig vesztett..............Ezeket használom kb. másfél éve.

_________________
HB Lighting 2RR Buggy
Ansmann W5 2,4Ghz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Hurrá, újra itt a jóóóó időőő
HozzászólásElküldve: 2010.03.16 19:37:03 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.18 19:50:15
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Kiskunfélegyháza
Szia

Igen nekem is ilyenem van, kezdő autónak tökéletes szerintem.;)
Nálam elfér az autóm csomagtartójában az egész cucc, így én nem gondolkodom túrazsák vételén. :-D
A távomban 4db Panasonic tartós elemek vannak, de ha lemerülnek, akkor meg ott vannak az LRP 2700mAh NiMH akkuk. Az autóba egy 1400mAh LRP Hump 6V-os vevőakkum van.

Az autó még a garázsba pihizik, nem akartam feleslegesen kínozni. Meg nem is volt annyira hú-de szuper idő, és én magam sem szeretek fagyoskodni. 8) A moci viszont a meleg szobában volt egész télen. Ősszel szétkaptam, kimostam, összepakoltam, és After Run olajjal megitattam, majd egy rongyba tekerve légmentesen lezárt zacskóba tettem el téli álomra. Néha elővettem, átforgattam, megbabusgattam, és újra visszacsomagoltam.
Igazság szerint kellene még vennem tartalékba légszűrőket, és 2 L 16%-os üzit, mivel az elfogyott, ami meg van itthon az 20 %-os üzi, amit még kicsit későbbre tartogattam.

Szal akkor pörgessük fel a fórumot. :-D

Egyébként a te autód diffijeiben, és a telóiban milyen sűrűségű olajok vannak beletöltve ?
Milyen típusú és hőértékű gyertyával használod a vasat ? Én LRP 5-6 gyertyáival próbálkozom.


üdv
Paler ;)

_________________
XRay T2 Pro + Speed Dodge Stratus
Spectrum DX3S

VIDEÓK :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2010.03.17 21:22:03 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.03.28 17:03:01
Hozzászólások: 47
Tartózkodási hely: Budapest XIV
Üdv kolléga..

Én csak ámulok és bámulok a tudásod előtt :)
Lényegében én egy hobbi szerető embernek tartom magam aki érdeklődik eme nagyszerű mondhatom sport iránt tettem félre annó annyi pénzt amivel elkezdtem és itt vagyok :) Szégyenkezve is picit mert ennyire én nem mernék nyúlni az autóhoz.Az hogy szétszedni a motort az nekem rémálmomban jönne csak elő :) Igaz én nem is használom extrém körülmények között néha aszfalt, vagy pedig városliget jó kis füves terület vagy pedig vannak ilyen félig homokos szerü félig földes területek ahol lehet csapatni rendesen..
Most pl én a kezdő nitro pancsoló arra gondoltam áthúzom a csavarokat.Na de minden csavar feszes és kemény :D :D
Télen kapott a motor After olajat kb 3 havonta és átmozgattam továbbá egy dobozra feltettem hogy lógjanak a kerekek.Modell and Hobby ban azt mondták tökéletes, mást nem is kell.Ja meg WD40 a forgó dolgokra..
Sajnos igazi nagy autóm még nincs ezért marad a túrazsák :) :)
Mai napon szert tettem Sanyo eneloop akksikra hát ha ezek valóban azt tudják amit mondanak róluk akkor tényleg világbajnok akksik.
Mondom ráteszem töltőre nem hogy 30perc , 30másodparc alatt kikapcsolt a gyors töltő és fullon voltak az akksik.Gyári csomagolásban is majd 100% os volt mindegyik akku.Azért az nem semmi..
Remélem a nagyon hosszú élettartam is valós..
Ami viszont tetszett hogy Made in Japan.. (ilyet azért ritkán látok)
Sajnos légszürő nem volt nekik épp azt nem tudtam venni :D
Üzemanyagból 16% os amivel bejárattuk asszem 1 Literes volt később pedig átmentem 20% ra.Olvasgattam a leirásokat amit kaptam az autóhoz és találtam egy olyan mondatot hogy ehhez a tipusu motorhoz 20%os Nitro fuelt ajánlanak.Mondom gyár csak nem ír hülyeséget legyen.
Gyártyából asszem LRP van és 4es , azért négyes mert nyáron próbálkoztam 5el ami ezek szerint nem volt jó mert kettőt megevett nem olcsó egy ilyen gyertya ezért maradt a négyes ami tökéletes.
Kérdeztem érdemes magasabb hőfokú gyertyával probálkozni?? Azt mondták nem tökéletes a gyár által megadott.(Oké rendben)

Egyébként hozzáteszem lehet az én rutintalanságom és nem jól beállitott karburált motorom miatt szálltak el a magasabb hőfokú gyertyák..........
Olajokat azért nem cseréltem még le mert tudomásom szerint amig nem szürcsög addig nem levegős és jó az falura ugyse megyek se versenyre sem extrém helyre..Offroad pályán is nagyobb ugratókat kerültem..

Nem tudom viszont amit kaptunk ezekhez telókhoz ilyen távtartók hogy puhább keményebb stb..Alapból egy ilyen nagyon vékony van benne ugyebár..mennyire érdemes ezt keményíteni mondjuk sík terephez?
Mondjuk aszfalt..
Egyébként nem tudom miről beszélnek hogy gumikopás rengeteg mentünk aszalton tesztelés alatt is és azóta sem látszik kopás.

Na jó majd leírom a Háború és Békét is :P :P

_________________
HB Lightning Stadium Sport 1/8 Truggy Racing

Cobi Leader Fox 3.

Msn és Skype is van!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Első manuális szervízem
HozzászólásElküldve: 2010.03.18 11:04:39 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.03.28 17:03:01
Hozzászólások: 47
Tartózkodási hely: Budapest XIV
Nos első szervíz a következő volt :D

Kivettem az üzemanyagtankot, szépen lemostam kimostam kívül belül, gondolkoztam belül nem e lesz baj de mondom majd kiszárad szépen.Átraktam az üzemanyagszűrőt mivel totál rossz helyen volt én láma úristen :D Továbbá levágtam mert nagyon hosszú.(Ezt valaki tanácsolta valaki nem) Engem nem érdekel én autóm.
Iszonyatosan idegesít amikor kezd kifogyni a nafta már csak a csőben van egy kicsi de még megy a motor és elkezd ilyen idióta hangot adni mintha tökön rúgták volna és felmegy szopránba (Kb).
Ha meg borulok olyan mindegy álljon le.

Ha minden igaz akkor olyan csavarhúzóm nincs amivel a motorról le lehet venni a hűtőt.(Azt a kis lila bordát) "Kinek milyen színű" Az elég mocskos szegény.Milyen kulcs kell ahhoz?

Az brutál jó lenne ha sikerülne mert a gyertya körül elég piszkos szokott lenni.Bár sűrített levegővel azt a részt szépen megoldottam.. :arrow:

_________________
HB Lightning Stadium Sport 1/8 Truggy Racing

Cobi Leader Fox 3.

Msn és Skype is van!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.18 15:46:16 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2009.01.23 15:48:15
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Bécs, Győr, Csícsó , Komárom-Komárno
Helló Cobi!

Ha a hűtőbordát szeretnéd levenni, és jól emlékszem 2,5 mm-s imbusz kell. /Ha emlékeim nem csalnak!/

_________________
Carson CV10
Caster Fusion F18T
Durango DEX410v3
Losi LST2+BL
LRP SHARK18
Robitronic Mantis+BL
Tamiya: NitrageBL, TNX5.2, TT01
TRX: E-max, Summit, Mini E-revo
Merlin-F
Griffin 450


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.19 07:46:32 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2008.06.19 18:32:16
Hozzászólások: 294
Tartózkodási hely: Kecskemét
Sziasztok! Én is egy ilyen autó boldog/boldogtalan gazdija vagyok immáron majd' egy éve, a tapasztalataimat szeretném megosztani Veletek.

Tehát majd' egy éve vásároltam leharcolt Savage autóm mellé/helyett, egyből 2 darabot vettünk, a cimborámmnak is megtetszett az autó.
Mivel 2 autó volt a birtokunkban, nagyjából ugyanolyan körülmények között ugyanannyi időt is mentek, kitapasztalhattuk a típushibákat, sok dolog szinte egy időben jött elő az autókon.
Időközben a cimborám belefáradt az állandó javítgatásokba, törésekbe, eladta az autót...én nem váltam meg tőle, megszerettem, már a harmadik motort nyüstölöm benne.

Amit a gyári állapothoz képest változtatni KELL:

Gyári kerekek kukába...gondolom rájött minden tulaj már, hogy nem sokra használhatóak, arról nem is beszélve, hogy 1-2 hét használat után telementek homokkal, a külső gumi felpuhult, össze-vissza ütött a kerék..

Gyári SF-2 kormány-szervót lecseréltem SF-5-re, az SF-2 meg mehet gáz-fék-nek, arra kiváló, kormánynak kissé gyengécske egy idő után, bár kétségkívül gyors. Az SF-5 most adta be a kulcsot egy hete, lecseréltem egy 16kg-os típusra, eddig hibátlan.

Motor: A gyári Force motor elég strapabíró darab, nálam sokat kibírt, a cimborámnál egy hónap alatt kiverte a belső csapágyat...kuka.
Az én motoromnak kutya baja, nekiajándékoztam hát a motoromat, az enyémbe pedig belekerült a Savage-ből egy K-4.6.
A gyári 2 pofás kuplung furcsa darab, de használható, javaslom egy 3 pofás alu cucc beszerzését.
Jelenleg egy SH 8 felömlős motor dohog benne, nagyon viszi az autót, az egyre erősebb motorok miatt jöttek elő szép sorban a hibák:
A diffik sorban darálódtak le, megszaporodtak a törések.

Az autó leggyengébb pontjának az első lengőkarokat tartom....2 hét alatt 2 szettet cseréltem....főleg hidegebb időben a megridegülő műanyagok egyből pattannak el, törnek darabokra.
A kerékagyban lévő C-elemeket is elég gyakran kellett cserélni, javaslom több garnitúra beszerzését.
A gyári lengéscsillapítók műanyag kupakjait szintén lecseréltem alura, egy-egy nagyobb ugratás után előszeretettel törtek el.
Tört el szervó-védő is....nagyot kapott, valahol engednie kellett.
Szerencsére a legtöbb fő alkatrész kompatibilis a Savage alkatrészeivel, így a kihajtások, diffik utánpótlása megoldott volt nálam.

Amúgy az autót nagyon megszerettem, jó motorral, normális alkatrészekkel felvette a versenyt sok buggy-val, X-1 truggyval, most készülök a szezonra, diffikben olajat cseréltem...remélem kevesebb törést szedek össze.
Sok sikert ehhez autóhoz mindenkinek!

_________________
Savage X K4.6
Hot Bodies Lightning SH28-P8
HongNor X2 Truggy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.19 13:17:55 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2008.06.19 18:32:16
Hozzászólások: 294
Tartózkodási hely: Kecskemét
Amit még kifelejtettem: Gyári hatszögeket lecseréltem 17mm-re. Gyári légszűrőt asszem a második nap dobtam ki.
Rengeteget probléma adódott a berántóval a Force motornál.....startpad lett a megoldás.
A telókkal nem sokat foglalkoztam, szerintem gyengék és rövidek, pár alkalom után elkezdték szórni az olajat.....jól alápakoltam 3-4 hézagolót, így használom azóta is.

_________________
Savage X K4.6
Hot Bodies Lightning SH28-P8
HongNor X2 Truggy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.21 19:58:25 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.18 13:39:39
Hozzászólások: 128
A berántóval nekem nem volt gondom, pedig 1 éve megvan az autó. Igaz én nem nyúzom és nem is használom naponta. A gyári telórugók rövidek és ahhoz, hogy megfelelő keménységű legyen sok előfeszítőt kell berakni. Én inkább csináltattam erősebb és hosszabb rugókat azóta tökéletes.
A gyári kerekek sajnos tényleg szarok, bár nekem egész jól bírták. Most raktam bele nagyobb szivacsot ami jobban kitölti, így nem üt.
Amúgy érdemes 17mm-es hatszögre átalakítani. Amit Terror kolléga is írt: a kormányszervót átrakni gáz-féknek és erősebb kormányszervót betenni.
A lengőkartörést cáfolnám. Bár hidegben nem mentem vele, de nyáron az Ürpil pálya nagy ugratóján többször megugrattam a jószágot. Volt borulás is, rosszul földetérés is, de sosem tört semmi. Talán egy kerékcsavar jött le. A motorral sem volt eddig semmi bajom, pöccre indul jól is húz. Kicsit talán melegszik, de ez inkább az én hibám biztos nincs jól beállítva.
A difiket érdemes szétszedni és ha kell kihézagolni, és ízlés szerinti olajat beletenni a gyári helyett. Én mondjuk csak most a télen a szezon után csináltam ezt meg, de semmi kopás vagy ledarálás nem volt.
Nyilván nem egy tökéletes darab, bár nekem eddig nem okozott csalódást. Szerintem ha nagyon nyúzzák, akor a legjobb minőségű autón is előjönnek a hibák.

_________________
MTA4 S28, HB Lightning Stadium Sport


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 125 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 44 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség