Üdv kolléga..
Én csak ámulok és bámulok a tudásod előtt
Lényegében én egy hobbi szerető embernek tartom magam aki érdeklődik eme nagyszerű mondhatom sport iránt tettem félre annó annyi pénzt amivel elkezdtem és itt vagyok
Szégyenkezve is picit mert ennyire én nem mernék nyúlni az autóhoz.Az hogy szétszedni a motort az nekem rémálmomban jönne csak elő
Igaz én nem is használom extrém körülmények között néha aszfalt, vagy pedig városliget jó kis füves terület vagy pedig vannak ilyen félig homokos szerü félig földes területek ahol lehet csapatni rendesen..
Most pl én a kezdő nitro pancsoló arra gondoltam áthúzom a csavarokat.Na de minden csavar feszes és kemény :D :D
Télen kapott a motor After olajat kb 3 havonta és átmozgattam továbbá egy dobozra feltettem hogy lógjanak a kerekek.Modell and Hobby ban azt mondták tökéletes, mást nem is kell.Ja meg WD40 a forgó dolgokra..
Sajnos igazi nagy autóm még nincs ezért marad a túrazsák
Mai napon szert tettem Sanyo eneloop akksikra hát ha ezek valóban azt tudják amit mondanak róluk akkor tényleg világbajnok akksik.
Mondom ráteszem töltőre nem hogy 30perc , 30másodparc alatt kikapcsolt a gyors töltő és fullon voltak az akksik.Gyári csomagolásban is majd 100% os volt mindegyik akku.Azért az nem semmi..
Remélem a nagyon hosszú élettartam is valós..
Ami viszont tetszett hogy Made in Japan.. (ilyet azért ritkán látok)
Sajnos légszürő nem volt nekik épp azt nem tudtam venni :D
Üzemanyagból 16% os amivel bejárattuk asszem 1 Literes volt később pedig átmentem 20% ra.Olvasgattam a leirásokat amit kaptam az autóhoz és találtam egy olyan mondatot hogy ehhez a tipusu motorhoz 20%os Nitro fuelt ajánlanak.Mondom gyár csak nem ír hülyeséget legyen.
Gyártyából asszem LRP van és 4es , azért négyes mert nyáron próbálkoztam 5el ami ezek szerint nem volt jó mert kettőt megevett nem olcsó egy ilyen gyertya ezért maradt a négyes ami tökéletes.
Kérdeztem érdemes magasabb hőfokú gyertyával probálkozni?? Azt mondták nem tökéletes a gyár által megadott.(Oké rendben)
Egyébként hozzáteszem lehet az én rutintalanságom és nem jól beállitott karburált motorom miatt szálltak el a magasabb hőfokú gyertyák..........
Olajokat azért nem cseréltem még le mert tudomásom szerint amig nem szürcsög addig nem levegős és jó az falura ugyse megyek se versenyre sem extrém helyre..Offroad pályán is nagyobb ugratókat kerültem..
Nem tudom viszont amit kaptunk ezekhez telókhoz ilyen távtartók hogy puhább keményebb stb..Alapból egy ilyen nagyon vékony van benne ugyebár..mennyire érdemes ezt keményíteni mondjuk sík terephez?
Mondjuk aszfalt..
Egyébként nem tudom miről beszélnek hogy gumikopás rengeteg mentünk aszalton tesztelés alatt is és azóta sem látszik kopás.
Na jó majd leírom a Háború és Békét is