Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.28 06:34:59

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 125 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Gond van..
HozzászólásElküldve: 2009.05.16 18:40:24 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2008.08.05 12:40:49
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: tököl
Cobi írta:
Sziasztok na most tényleg gond van..
Meló után lementem egy picit járatni a gépet és azt vettem észre kibaszottul melegszik amit eddig nem csinált.Talán emiatt furcsa hangja volt az alapjáratnak és picit mintha akadozna vagy mi a franc..Eddig semmi gond nem volt és tök jól be volt állitva.Nem hiszem hogy a meleg miatt mert 19h után voltam már.Vártam amig lehül aztán újra és pöccre indult meglepően 1 percig járattam és iszonyat meleg volt a hűtő.Mi lehet a gond??


szia.

hány fokos volt?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.17 09:10:53 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.18 13:39:39
Hozzászólások: 128
Torche írta:
Sziasztok !
http://kepfeltoltes.hu/view/090515/DSC0 ... es.hu_.jpg
Ez szárny tartól?
Mert akárhogy nézem nem annak tűnik,nézem hogy fel passzol -e de nem találtam olyan pontot. :?


Szia!

A képen lévő alsó és felső alkatrész a szárnytartó, de hiányzik még két eleme: a H betű formájú elem és egy másik ami a szárnytartó kér oldalelem közé megy. De ha megnézed a manual14. oldalát ott részletesen mutatja a szárnytartó összeszerelését.
A képen oldalt lévő elemek a felfüggesztéstartók, amik cserélhetők és különbőzö méretük miatt más-más beállításokat lehet velük csinálni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Felfüggesztés
HozzászólásElküldve: 2009.05.26 09:23:30 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.05.25 19:32:35
Hozzászólások: 6
Sziasztok,

Beruháztam én is egy ilyen "kis" járgányra, nem tudtam ellenállni a leárazásnak :DDD
Túljutottam már a bejáratáson/beállítgatáson, és ki szeretném végre próbálni, mit tud terepen.
Az lenne a kérdésem, hogy ki mennyire keményítette fel a felfüggesztést - gondolok itt a rugókhoz közbetét beikatatására, esetleg sűrűbb olajra a telókba - mert gyárilag eléggé ül a gép, főleg a motor miatt a hátulja (pedig már gyárilag van berakva közbetét a rugókhoz).
Ha most 20-30 centiről ledobom a járgányt, lekoccolja a földet - nem is mertem csak 1x ledobni. De ennél nagyobb ugratásokat szándékozom véghezvinni :twisted: :twisted: :twisted:

Köszi a tanácsokat:
Zsé


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.26 12:51:19 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.18 13:39:39
Hozzászólások: 128
Hát igen a gyári rugók szerintem is nagyon puhák és szerintem rövidek is.
Csináltattam két garnitúra rugót amik fél centivel hosszabbak a gyárinál. Az egyik a gyári vastagságú (1.8 mm) a másik 2mm vastag. Az olajat lecseréltem 500-ra. Még így is be kellett raknom előfeszítést, bár nem annyit mint ami gyárilag be volt téve. Így nekem egész jó, de ha magasról esik le így is lekoccan az alja.
Kb. 3 hete megyek az új rugókkal és ugrattam vele pár nagyot, de eddig gond nélkül.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.27 23:59:24 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.05.25 19:32:35
Hozzászólások: 6
Köszi Mats a tippet.
Amúgy láttam a neten, hogy létezik vmi alvázvédő réteg amit fel lehet ragasztani a gép aljára - gondolom vmi vastagabb műanyag lap, illetve láttam egy kolléga gépén, hogy létezik a rugóra kívülről felhúzható kis gumi-műanyag "koton" ami megvédi a kosztól.
Ilyesmiben érdemes gondolkodni, vagy toljam neki, és kész? ;)

Üdv!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.28 10:02:42 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.18 13:39:39
Hozzászólások: 128
Szívesen. Az alvázvédőn én is gondolkodtam, de már mindegy, mert már kicsit összekarcoltam, de annyira nem gáz. Amúgy nem tudom mennyit ér, szerintem ha kavics éri, ugyanúgy összekarcolja.
A porvédő "zokni" lehet, hogy jó, de a telószáron van gumi porvédő szerintem az elég. A kipufogó oldalán a hátsó lengők és a teló úgyis tiszta poros-olajos trutyi lesz, mert odamegy minden a rezóból.

_________________
MTA4 S28, HB Lightning Stadium Sport


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.29 07:54:56 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.05.25 19:32:35
Hozzászólások: 6
Tegnap szétnéztem felni/kasztni ügyben a neten, és nekem úgy tűnik, hogy a Savage cuccok jók a Stadium Sporthoz is!?
Láttam a Trophy truggy-t is, ami 1-1 mása a HB-ének - kis változtatásokkal - de azt még nem lehet kapni, így a hozzá való alkatrészek sem elérhetőek még.
Valaki próbálta a Savage kasztnikat/kerekeket a Lightninghoz illeszteni?

Üdv:
Zsolt

_________________
HB Lightning Sport
HPI Sprint2 Drift
Kyosho Honda NSR 500 motorcycle
Piper Cub airplane


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.29 17:04:03 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Zsé78 írta:
Tegnap szétnéztem felni/kasztni ügyben a neten, és nekem úgy tűnik, hogy a Savage cuccok jók a Stadium Sporthoz is!?
Láttam a Trophy truggy-t is, ami 1-1 mása a HB-ének - kis változtatásokkal - de azt még nem lehet kapni, így a hozzá való alkatrészek sem elérhetőek még.
Valaki próbálta a Savage kasztnikat/kerekeket a Lightninghoz illeszteni?

Üdv:
Zsolt


Elvileg rámegy, volt itt aki gyári HPI dirt bonze kerekekkel nyomatta, 17-es a hatszög is. Viszont, a jó truggy kerekek fél offszetesek, a savage felni meg nem. Eredményként keskenyebb lesz az autó / nyomtáv. A dirt bonze gumi egyébként tartós, de cserébe nem olcsó, sőt... Annyi pénzért már vannak jobb mintázatú gumik, felniből meg a teli tányérfelni a legjobb, mert nem megy be a por. A kasztninak sok értelme nem lenne, mert a truggy-n nem ott van a motor mint a savage-ben.

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.03 20:49:44 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2007.06.25 01:07:15
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Győr-Bábolna-Komárom
Sziasztok!

Két év nitrós kihagyás után (kisfiam született) vásároltam ezt truggyt. Kb egy hete. Eddig két új autót és két cserés motort járattam be, minden gond nélkül(2dbHPI és 2db LRP)Már elsőre nehezen indult, és nem fröcsögött a rezó. Ez már furcsa volt. Kínlódva, de meg volt a két tank kijáratása a bakon. (közben azért megtaláltam a helyes állást,hogy jó tocsogósan pöfögjön)Majd ezt követően elkezdtem karburálni, de közben próbáltam nem abba hibába esni, mint oly sokan: Eltekergetni mindent. Asszem sikerült!!! Kérek egy olyan sporit, akinek meg van az első berántós helyes alapjáratos beállítása, hogy csavar teljes fordulatokat megszámolva tekergesse be mindhárom csavart és írja be ide az eredményt, mert kezdek egy kicsit ideges lenni!!! Eddig azt hittem értek hozzá, de már erősen kétlem. :cry: :-D Köszönettel: Katona Csabi Bábolnáról....

ui.: Ja! És légyszíves ne írjatok olyat, hogy ezen+ezen a topicon olvasd el a helyes karburálást+stb.Mert az xart sem ér nekem, me próbáltam már. KÖSZI!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.04 10:07:51 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.18 13:39:39
Hozzászólások: 128
Szia Csabikat!

Nekem a bejáratásnál nem volt gondom. Bár a későbbiekben én is elállítottam mindent és kénytelen voltam a gyári beállításokat visszarakni. A gyári beállítás jó kiindulási alap: fődúsítő a teljes betekeréstől számítva: 3 és fél fordulat. Az alsó fordulati csavar szintén 3 és fél fordulat. A középső fordulati csavar 3 és negyed fordulat. A középfordulati csavart erre az értékre kell beállítani és utána nem kell piszkálni. Ha majd karburálni kell akkor csak a fődúsítón és az alsó fordulati csavaron állíts.

_________________
MTA4 S28, HB Lightning Stadium Sport


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.04 11:25:46 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2007.06.25 01:07:15
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Győr-Bábolna-Komárom
Szia Mats!

Köszi a gyors reagálást!
Amikor fő-,középső-, és alsó csavarokat említed,akkor ugy érted hoyg alsófordulati csavar? Vagy a fizikai elhelyzekedésére gondolsz? Meg kell kérdeznem a tuti miatt,. Ne haragudj! Még 1x Köszi!
mats írta:
Szia Csabikat!

Nekem a bejáratásnál nem volt gondom. Bár a későbbiekben én is elállítottam mindent és kénytelen voltam a gyári beállításokat visszarakni. A gyári beállítás jó kiindulási alap: fődúsítő a teljes betekeréstől számítva: 3 és fél fordulat. Az alsó fordulati csavar szintén 3 és fél fordulat. A középső fordulati csavar 3 és negyed fordulat. A középfordulati csavart erre az értékre kell beállítani és utána nem kell piszkálni. Ha majd karburálni kell akkor csak a fődúsítón és az alsó fordulati csavaron állíts.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.04 11:31:32 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.18 13:39:39
Hozzászólások: 128
Bocs, ha nem voltam egyértelmű.
Fő = fődúsító
Középső = közepes fordulati csavar
Alsó = alacsonyfordulati csavar

_________________
MTA4 S28, HB Lightning Stadium Sport


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.04 12:22:44 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2007.06.25 01:07:15
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Győr-Bábolna-Komárom
Hálás köszönetem!
Majd megírom az eredményt.
mats írta:
Bocs, ha nem voltam egyértelmű.
Fő = fődúsító
Középső = közepes fordulati csavar
Alsó = alacsonyfordulati csavar


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: re
HozzászólásElküldve: 2009.06.11 10:47:52 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2009.06.02 22:16:29
Hozzászólások: 92
Tartózkodási hely: Magyarország Hajdu Bihar Megye Báránd
Hali rc-sek a hotbodies lightnight trophy1/8 rtr buggy rol mit tudtok mondani?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: re
HozzászólásElküldve: 2009.06.11 16:06:17 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.30 17:10:52
Hozzászólások: 158
Tartózkodási hely: Budapest VIII. Ker.
geriwill írta:
Hali rc-sek a hotbodies lightnight trophy1/8 rtr buggy rol mit tudtok mondani?


Hi! Még nem elérhető termék... amúgy koppra ugyanez... kivéve a felnit talán.

_________________
Tamiya Nitrage 5.2 -> My EX Modell


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.17 10:20:03 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2007.06.25 01:07:15
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Győr-Bábolna-Komárom
Szia!
Tudom kicsit késve, de jelzem hogy sikerült bekarburálnom. Már harap a gép és alapjárat is van. Bár a stabil alapjárat nekem kicsit magasnak tűni. Igaz nem melegszik és jól veszi a hirtelen terhelésváltást. Nem áll le. Megy mint az állat! Bár még nem mertem csontra húzni. Még hadd ketyegjen el egy-két tankot. Így utólag is köszönöm!
mats írta:
Bocs, ha nem voltam egyértelmű.
Fő = fődúsító
Középső = közepes fordulati csavar
Alsó = alacsonyfordulati csavar


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.17 19:10:20 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.03.28 17:03:01
Hozzászólások: 47
Tartózkodási hely: Budapest XIV
Sziasztok

Hot Bodies lightning stadium sport 1/8 as Truggy-n elöl hátul látok plus helyet lengéscsillapítóknak fel lehet tenni rá + 4 db ot?
Ha jól láttam a gyári elég húzós árban van..

Előre is köszi

Üdv mindenkinek

_________________
HB Lightning Stadium Sport 1/8 Truggy Racing

Cobi Leader Fox 3.

Msn és Skype is van!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.17 22:00:17 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.18 13:39:39
Hozzászólások: 128
Szia Cobi!

Szerintem nem tudsz rá feltenni plusz négyet, mert a toronyra nem tudod felfogatni a lengéscsillapító tartó gömbfejet.
Amúgy truggyra minek a 8 teló? Attól nem lesz keményebb a rugózása, már ha az a cél.

_________________
MTA4 S28, HB Lightning Stadium Sport


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Truggy
HozzászólásElküldve: 2009.07.15 20:34:17 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.03.28 17:03:01
Hozzászólások: 47
Tartózkodási hely: Budapest XIV
Na igen azóta én is rájöttem felesleges..nagyon jó a gyári.Azért jól nézett volna ki 4 ilyen komoly lengéscsillapítóval.

_________________
HB Lightning Stadium Sport 1/8 Truggy Racing

Cobi Leader Fox 3.

Msn és Skype is van!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.24 07:22:55 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.05.25 19:32:35
Hozzászólások: 6
Sziasztok,

Én is gondolkodóban voltam annó a +4 telón, de rájöttem, hogy nem megoldott a felfogatás a torony belső részén. Főleg elől, ugye ahol a kormányzás miatt nem is férne el. :?
Ellenben kicseréltem a teló-olajat sűrűbbre, de nagyobb ugratóknál még így is üt az alja hátul.

Mats - írtad korábban, hogy hosszabb rugókat tettél bele pont e-miatt. Milyen rugókra érdemes cserélni a gyáriakat? Gondolom akkor a telókat is cserélni kell, de legalább vmelyik oldalon a tengelyt rajtuk hoszsabbra!???

Köszi!!! ;)

_________________
HB Lightning Sport
HPI Sprint2 Drift
Kyosho Honda NSR 500 motorcycle
Piper Cub airplane


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 125 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség