Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.05.13 04:40:39

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hong Nor X2CRT
HozzászólásElküldve: 2009.05.25 14:46:27 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.22 18:13:22
Hozzászólások: 224
Tartózkodási hely: Szeged
Sziasztok!

Ide várunk mindenféle tapasztalatot, setup-ot, beszámolót az autóval kapcsolatban! Igyekszem Én is minél több beszámolóval, képpel, esetleg setuppal tarkítani a topikot!

Üdv.: Zoli

_________________
Kép
GS Racing XUT Pro AD with SH and Sirio engine


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.25 14:54:08 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.22 18:13:22
Hozzászólások: 224
Tartózkodási hely: Szeged
Lenne is egy kérdésem a versenytársak felé, mégpedig hogy kinek, melyik gumi vált be legjobban az Apaji pályára? Eddig a gyárival próbálkoztam, nem volt rossz, de szerintem többet is ki lehetne hozni az autóból, egy kifejezetten ide való gumival... Thomassal a döntő előtt finomítottunk a setup-on, amitől fényévekkel jobban viselkedett, de még mindig nem volt tökéletesnek mondható...

Üdv.: Zoli

_________________
Kép
GS Racing XUT Pro AD with SH and Sirio engine


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.25 17:42:09 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2007.06.10 18:03:09
Hozzászólások: 68
Én az új modellcentrum pályára tudnék 1 gumitesztet mondani.
Mivel eléggé száraz és kemény a talaj ezért a proline holeshot vállt be talán leginkább de a paletta összes gumilyát leteszteltem és szinte midneggyikkel tartottam a 28-29-es átlagok. Persze új guminak nincsen párja amikor a verseny gépet teszteltük (HongNor X2 CRT Pro FT) egy vadonatúj proline holeshotot tettünk fel evvel 1 másodpercet javultam tehát lementem 27-28-as átlagra de lett egy 26,7-es csúcs kör 8)

_________________
TLR 8ight 3.0
Serpent 733-EVO
Serpent S120


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.26 10:18:58 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.04.25 22:33:39
Hozzászólások: 1317
Tartózkodási hely: Budapest
Egy kis segítség.

Egy alap futómű set-up a CRT-khez ami általános és minden pályára kielégítő teljesítményt nyújt. Természetesen ez a ”kályha” és innen lehet kezdeni a finomítást. Továbbá lényeges a gumi profil jó megválasztása. Minden pálya és annak verseny alatt is változó felülete más más profilt kíván a legjobb köridő megfutásához.
Thomas

Kép

_________________
Hong Hor-Jammin Products
http://www.hongnor.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: RCOR kupa 3. forduló
HozzászólásElküldve: 2009.06.17 07:52:23 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.22 18:13:22
Hozzászólások: 224
Tartózkodási hely: Szeged
Sziasztok!

06. 06.-án megfutottam az RCOR kupa 3. fordulóját Apajon az X2 Pro truggy-val.
Reggel 7:30 tájt érkeztünk, sátorállítás stb... Nevezés után gyorsan felmentem 1 tankra a szabadedzésre, ahol szokásosan dobta a hátulját a gép. A hátsó stabilizátor befogatási pontját toltam kifelé, annak reményében, hogy nagyobb tapadást tudok elérni a hátsó kerekeken! (Jelentem, bevált!)

Jött az első időmérő, ahol minden jól ment, ám a 12. körben nem várt üzemanyag hiány lépett fel, és leállt az autó! Próbáltuk gyorsan beindítani, csak a segítőm olyan gyorsan akarta tele tankolni, hogy a lendkerékre is ment egy kis benya, és a startpad folyamatosan elforgott a lendkeréken, így fel is adtuk ezt az időmérőt!

A 2. időmérőn 5 percre beszéltük meg a tankolást, de még ez is kevésnek bizonyult (!), mert itt is volt egy leállásom, ami 2,5 percet rabolt el a drága időből! :(

Kénytelen voltam indulni a 3.időmérőn - bár nem akartam - mert ez így nem lett volna elég az A döntőhöz! Itt már 4,5 percre beszéltük meg a tankolást, biztos ami biztos! :) (Meg hidegen jóval többet szokott fogyasztani az STS) Meg is volt a tankolás, de így is a 11. körben leállt valamiért - talán valami beszorulhatott a lendkerékhez -, de szerencsére gyorsan újraindítottuk, ám így is csak 13 kört sikerült futnom! Így következett egy 20 perces izgulás, hogy A vagy B döntő lesz-e!
Szerencsére éppen belefértem az A döntőbe, ahol az utolsó helyről rajtolhattam!
Tankolásokat 5 percre beszéltük meg, mert amikor már bemelegszik, nem fogyaszt rengeteget!

Rajtot aránylag jól kaptam el, az elején volt egy kis csete-paté a többieknél, akiket sikerült kikerülni, így az élmezőnyben autózhattam, de annyira megörültem, hogy a 3-as ugratónál hibáztam egyet, és az utolsó helyről kezdhettem újból mindent! 12. körig szépen hoztam fel magam, motor eddig nagyon jól ment, de eddig tartott! Jött a már szokásosnak mondható leállás a 13. körben! 1 perc 42 másodperc, és újra a pályán lehettem, innen már tudtam, hogy nem szabad hibázni, különben a végén leszek nagyon… Szépen kezdtem felzárkózni a mezőnyhöz, és amikor már a dobogós helyezésemért küzdöttem, a bal hátsó kerekemet, a pálya egyik legmesszebb sarkában, a döntött kanyar utáni asztalnál elhagytam! Segítőim gyorsan elrohantak kerékanyáért, a szerviz sátrunk természetesen a lehető legmesszebb volt a box-tól, de 3,5 perc alatt sikerült! :) ! Ezek után már nem volt esélyem dobogós helyen végezni, de még az 5. helyezésemért is örülhetek, a körülményeket tekintve!

Az autó szintén hozta szokott formáját, kivéve azt a kerék elhagyást, ami az én hibám is volt, hogy nem húztam újra a döntő előtt a kerékanyákat! A setup is kifinomult, még egy apró mintás kerék, és tökéletes lesz! (Eddig a gyári kerekekkel mentem, ami nedves talajon az igazi!)

Köszönöm a szegedi csapatnak a meházást, és a többi versenyző kollégának a segítségeket!
Az RCOR kupa 4. fordulóján szintén ott leszek, remélem már az új verseny motorral! :)
Üdv.: Göttler Zoltán

u.i.: Bocsánat a késői beszámolóért, de nem volt időm, és "ihletem"! :)

_________________
Kép
GS Racing XUT Pro AD with SH and Sirio engine


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: RCOR 4. forduló
HozzászólásElküldve: 2009.07.15 21:07:49 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.22 18:13:22
Hozzászólások: 224
Tartózkodási hely: Szeged
Sziasztok!

A hétvégén (11.-én) sikerült megfutni az RCOR kupasorozat 4. fordulóját is!
Már a megérkezéskor láttuk, hogy ez minden lesz, csak sima verseny nem! A pályára lépni is alig lehetett, mindenhol óriás víztócsák, és sár volt! Megvártuk még megérkeznek a többiek, majd úgy döntöttünk, közös erővel rendbe hozzuk a pályát! Szerencsére a rendezők tudtak kora reggel szerezni két teherautónyi homokot, így a többség gereblyét és talicskát ragadott, és viszonylag gyorsan tűntek el azok a fránya tócsák…

Páran a homokozás után felmentek szabad edzeni, de én még vártam, hogy száradjon egy kicsit.

Az 1. időmérőn úgy döntöttünk, hogy indulunk, motor-beállítási céllal! A motor a 4. percre kezdett alakulni, - ám még így is csak 90 fokig tudtuk felhúzni - amikor hirtelen fogyni kezdett az autóból az erő… Amikor közelebb értem, láttam, hogy csak elsőkerék hajtásom van…
Először csak azt hittem, hogy a CVD-ről a hernyócsavar kiesett, de tüzetesebb átvizsgáláskor kiderült, hogy nagyobb a baj. A hátsó diffi adta meg magát! Miután szétszedtük a hátulját, láttam, hogy a 4 tartó csavar enyhén ki volt lazulva, és tiszta olaj a diffiház belülről… Ennek következtében ledarálódott a diffiben található napfogaskerék, és ezért ment el a hajtás. Mellettünk volt egy Hobao-s kollega, aki játszani hozott magával egy X1CRT-t, és felajánlotta a hátsó torsen diffiét… Mivel nem volt más, „kénytelen” voltam – köszönettel- elfogadni, és beszereltem… Az ebédszünetben aztán gondolkodtunk, hogy a X1-nek és X2-nek a diffi áttétele különbözik, így a döntőben egyrészt dobni fogja a hátulját, másrész a középső diffi is le fog darálódni! Gyors kérdezősködést követően hála istennek Ficsor Tominak volt egy diffie pótban kyosho-hoz, aminek megegyezett az áttételezése, így újra kocsi szét, majd kicseréltem arra! Mivel csak az első időmérő első felében tudtam autózni 5 kört, ezért a döntőben az utolsó, 12. rajtkockáról indulhattam!

Döntő: A rajtot aránylag szépen elkaptam, már a döntött kanyarban a 10. hely környékén autóztam, amikor új rajtot rendeltek el! Újabb tankolás, majd egy hasonló rajt következett…
Mivel új, alig beállított motorral mentem, így 6 percre beszéltük meg a kiállásokat, ám ez kevésnek bizonyult, mert a 8. körben, a hurok előtt kb. 8 méterrel leállt a motorom… Gyors újraindítás, tankolás, majd motorbeállítás következett, és ezek után 5 percenként jöttem ki!
Gyakorlatilag a döntő végére kezdtem újra ismerni a pályát, mivel se szabadedzésen, se időmérőn nem volt lehetőségem autózni rajta! A leállást követően semmi extra esemény nem volt, zárkóztam fel a többiekhez folyamatosan, majd a 2. helyen intettek le Márkus Attila és Varga Károly között!

Az autó ismét jól szuperált, a diffi az én hibám volt, mivel a verseny előtt nem volt szétszedve és átnézve az autó! A Sirio motorral szintén meg vagyok elégedve, még a rossz beállítás ellenére is több mint jó volt!

A setup elég rossz volt, az autó meglehetősen tolta az elejét, így volt aki a kanyarban külső íven is meg tudott előzni! Most jönnek az új olajok, amikkel a hétvégén összerakom, és az Apaj kupán reméljük még jobb eredményt el tudok vele érni!

Óriási köszönettel tartozom:
Bajnógel Gáboréknak, a torsen diffiért,
Ficsor Tamásnak, akinek a diffiével sikerült a dobogó,
és Wohlmuth Tamás /Thomas/-nak a rengeteg jó tanácsáért, motorbeállításért és a döntő alatti segítségéért!

Végül pár kép:

Kép
.. http://.

Kép
.. http://.

Kép
.. http://.

Kép
.. http://.

Kép
.. http://.

Kép
.. http://.

Üdvözlettel: Göttler Zoltán

_________________
Kép
GS Racing XUT Pro AD with SH and Sirio engine


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012.01.08 18:18:47 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2006.12.18 12:07:31
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest
Hol vannak az X2CRT-k mostanában?
Ki biztos nem haltak, mert elnyűhetetlenek... :-D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012.01.08 21:05:40 
Offline
Pullstarter szaggató
Avatar

Csatlakozott: 2011.10.04 08:05:00
Hozzászólások: 45
Szia!

Nálunk itt Kecskeméten van 1 X2CRT, 1 X1CRT és egy X1CR.
Ez a videó tegnap készült, nem bírtuk tovább nitrófüst nélkül!!!

http://www.youtube.com/watch?v=rsCNYRgYwOg&feature=youtu.be

Itt is kapott az X2CRT rendesen, de azt kell mondjam, valóban elnyűhetetlen!

A videón látható autók: X2CRT, X1CR, Vapor Brushless.

Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség