Üdv haladtam egy kicsit a szétszedéssel, lássuk a belső világát a Vision pályaautónak
Elsőként 6-7 csavar kitekerésével kiemelhetjük a (szervótálcát) ami
tartalmazza a komplett elektronikát az üzemanyag tankkal együtt, igy könnyen hozzáférhetünk bármihez ha esetleg szerelni kell.
A kormányszervó az autó középvonalába lett elhelyezve és a szervóvédőn keresztül direktben csatlakozik a kerékagyakhoz azaz nics kormánymű effektíve.
Tipp: Egyre nagyon figyeljünk oda a szervóvédőt gyakorlatilag a rögzítő csavarja tartja össze, ha feszegetjük könnyen szétugorhat
és az erős spirál rugó miatt nem egyszerű játék összerakni, cserébe viszont egy atombiztos szervóvédőt kapunk!
Első futómű pivot-ball futómű a küllős felniken keresztül egyszerűen és gyorsan állítható kedvünk szerint.
Érdekesség, hogy nem csak a down stop-ot tudjuk állítani hanem az up stop-ot? azaz behatárolhatjuk a maximális rugóutat is. ezt az opciót a hátsó futóműnél is megkapjuk.
Én még nem találkoztam ilyen állítási lehetősséggel modellen ha egy tapasztaltabb kolléga megmondaná mi a rendes neve és mit segít setupolásba megköszönném!
A teleszkópok rögzítése alul felül gömbcsuklós, és három bekötési lehetőséget kapunk a teleszkóptornyon.
Tipp: Nézzük meg hogy az első differenciálművünk nem ér e bele a teleszkóptorony bal sarkába (szemből nézve) nekem határeset volt így inkább átfazoníroztam szikével egy kicsit teleszkóp torony alját!
Hátsó futómű, itt egy hibrid futóművet kapunk alsó bekötésipontok amivel a kerékösszetartást tudjuk állítani pivot ballos
a felső összekötő viszont egy jobb-bal menetes rúd ezzel állíthatjuk a kerékdőlést.
Tipp: Arra felhívnám a figyelmet hogy ha hátulra a 26mm kerekek helyett 30mm es szivacs kereket akarunk használni ahhoz a gyár másik kerékagyat ajánl!
Folyt köv.
További szép napot!