Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.05.05 06:39:37

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 32 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2009.09.21 22:36:01 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.22 00:30:46
Hozzászólások: 297
Üdv Uraim

Régóta kerestem egy megfizethető áru de versenyképes 1:10-es robbanómotoros pályaautót, nálam a kardán hajtás alapból kiesett úgyhogy ez nagyon leszűkítette a kőrt.
Így esett végül a választás a GS Racing Vision Pro RTR-re ami erős hasonlóságot mutat a felső kategóriás versenygépekkel .
Nagy vonalakban amit kapunk:
2 csatornás 27MHz GS TGF-2 (Futaba) távirányító, Futaba s3003 as szervókal, 3ccm berántós motor, 2 sebességes váltó, teljes golyóscsapágyazás , stabilizátorok elől hátul, pivot-ball felfüggesztés elöl hátul, olajos lengéscsillapítók, 3 szíjas hajtás és az egész egy 4mm vastag Pro alvázra épül.

Egyenlőre szétszedve itt fekszik előttem mivel kíváncsi vagyok a belső világára :idea:
Várom azok véleményét, tapasztalatait akik már száguldoznak vele :-D
Folyt. köv.
Néhány fotó még szétszedés előttről:
Kép
Kép
További szép napot!

_________________
SG Modellsport
http://www.sgmodell.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: GS RACING VISION
HozzászólásElküldve: 2009.10.12 22:53:10 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.22 00:30:46
Hozzászólások: 297
Üdv haladtam egy kicsit a szétszedéssel, lássuk a belső világát a Vision pályaautónak
Elsőként 6-7 csavar kitekerésével kiemelhetjük a (szervótálcát) ami
tartalmazza a komplett elektronikát az üzemanyag tankkal együtt, igy könnyen hozzáférhetünk bármihez ha esetleg szerelni kell.

Kép

A kormányszervó az autó középvonalába lett elhelyezve és a szervóvédőn keresztül direktben csatlakozik a kerékagyakhoz azaz nics kormánymű effektíve.
Tipp: Egyre nagyon figyeljünk oda a szervóvédőt gyakorlatilag a rögzítő csavarja tartja össze, ha feszegetjük könnyen szétugorhat
és az erős spirál rugó miatt nem egyszerű játék összerakni, cserébe viszont egy atombiztos szervóvédőt kapunk! :)

Kép

Első futómű pivot-ball futómű a küllős felniken keresztül egyszerűen és gyorsan állítható kedvünk szerint.
Érdekesség, hogy nem csak a down stop-ot tudjuk állítani hanem az up stop-ot? azaz behatárolhatjuk a maximális rugóutat is. ezt az opciót a hátsó futóműnél is megkapjuk.
Én még nem találkoztam ilyen állítási lehetősséggel modellen ha egy tapasztaltabb kolléga megmondaná mi a rendes neve és mit segít setupolásba megköszönném!
A teleszkópok rögzítése alul felül gömbcsuklós, és három bekötési lehetőséget kapunk a teleszkóptornyon.
Tipp: Nézzük meg hogy az első differenciálművünk nem ér e bele a teleszkóptorony bal sarkába (szemből nézve) nekem határeset volt így inkább átfazoníroztam szikével egy kicsit teleszkóp torony alját!

Kép

Hátsó futómű, itt egy hibrid futóművet kapunk alsó bekötésipontok amivel a kerékösszetartást tudjuk állítani pivot ballos
a felső összekötő viszont egy jobb-bal menetes rúd ezzel állíthatjuk a kerékdőlést.
Tipp: Arra felhívnám a figyelmet hogy ha hátulra a 26mm kerekek helyett 30mm es szivacs kereket akarunk használni ahhoz a gyár másik kerékagyat ajánl!

Kép

Folyt köv.

További szép napot!

_________________
SG Modellsport
http://www.sgmodell.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: GS RACING VISION 1/10 pályaautó
HozzászólásElküldve: 2009.11.17 17:57:53 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.22 00:30:46
Hozzászólások: 297
Helló
Lassan eljutok a végére most a telókat és a difit kaptam szét!

Ha valaki vásárláson gondolkodik most éppen akciós a GS VISION ;)
http://www.sylkamodell.hu/Robbanomotoros-autok/

Teleszkópok:
4db olajos teleszkópot kapunk az autóhoz mindegyik teleszkópon a rugó előfeszítés menetesen állítható.
A dugattyú variálásához nem kell szétszednünk a teleszkópot, a telót összenyomva és finoman forgatva (lehet érezni amikor ugrik egyet)
5 különböző dugattyú lyukméretet állítható be!
A teleszkóp alul felül gömbcsuklókkal kapcsolódik a lengőkarhoz és a teleszkóptoronyhoz a kotyogásmentes kapcsolódás érdekében.
Kép


Differenciálművek:

Elől-hátul fogaskerekes difiket kapunk dupla kereszttengellyel, gyárilag rendesen bezsírozva.
Tipp: Ha komolyan gondoljuk és esetleg versenyezni is szeretnénk akkor érdemes őket olajjal feltöltve használni így tudjuk variálni a difik keménységét.
Ehhez mindössze a "papír" tömést kell megvásárolnunk a szilikon tömítést tartalmazza a difi.
A készlet 3db tömítést tartalmaz: http://www.sylkamodell.hu/GS-GS-VS1303- ... mites.html
A PRO RTR manuálban találhatunk ajánlást a megfelelő olajakra: http://www.sylkamodell.hu/gs_racing_letoltes

Kép
Kép

Egy kép a lecsupaszított alvázról a három szíjas hajtásláncról:
Kép

A középső tengely a központi tárcsafékkel és a váltófogaskerekekkel.
A motor alatti kikönnyítésnél jól látszódik a brutális 4mm-es alváz (én 3.8mm mértem )
Kép

További szép napot!

_________________
SG Modellsport
http://www.sgmodell.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.08 19:23:15 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.22 00:30:46
Hozzászólások: 297
Sleep írta:
Üdv mindenki!
8 hónap Cen-es szenvedés, és annak 4 hónapos kipihenése után, ismét kedvem szottyant a modellezéshez és be is szereztem egy On-road kocsit Sylkáéktól a Vision Pro-t. Az autót ugyan beállítva kaptam meg de azért reszketett a térdem az ismételt csalódásoktól. Irány a parkolóház....
Indítás... beindult! (eddig jó, gondoltam) , szépen jár.....( nahát! bíztató a hangja!) 1-2 kör 1/4 gáz után aztán elszabadult a POKOL!!!
A szemem felcsillant és a szám is hatalmas mosolyra görbült melyet eddig még a modellezés nem tudott odacsalni! Összegzés: Gs Racing egy jó dolog ami az emberrel történhet, bátran ajánlom mindenkinek!

_________________
SG Modellsport
http://www.sgmodell.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Hasmagasság!
HozzászólásElküldve: 2009.12.09 18:35:08 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2009.02.03 18:24:38
Hozzászólások: 120
Üdv mindenki. Tanácsra van lenne szükségem.... A gépem hasmagasságát szeretném növelni anélkül,hogy a telóim funkciója csökkenne. Én arra gondoltam,hogy karbonból legyártom az első és hátsó telótornyot. De ha van jobb ötlet akkor azt szívesen fogadom. Köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.11 23:31:47 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.22 00:30:46
Hozzászólások: 297
Szia

Hát a pályaautóknak a hasmagasságát inkább csökkenteni szokták :)
bár sejtem miért szeretnéd emelni, csak nem a magyar aszfalt okán? :lol:
Az is jó megoldás amit írtál, de megpróbálhatod egyszerűen 1:10 rally
gumival használni asszem valamivel nagyobb az átmérője mint a
pályaguminak de ez nem biztos le kéne mérni! bár nem-tudom mennyire tapad és mennyire mutat a karosszériáddal.
valami ilyenre gondoltam:
Kép
Lehet hogy tudsz nyerni pár millimétert ha ránézel a down stop beállításaidra lásd "L" "R" jelölésnél a képen!
Kép
További szép napot!

_________________
SG Modellsport
http://www.sgmodell.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Első szerelés!
HozzászólásElküldve: 2009.12.27 19:55:28 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2009.02.03 18:24:38
Hozzászólások: 120
Üdv. Mindenki!
Sajnos megejtettem a 7 végén az első padkázást a hátuljával a gépnek és fellépett egy jelenség amivel nem tudom mit és hol kéne kezdeni!
Íme: A motor jár, gázadásra fel is pörög de nem indul meg. Olyan mintha meg akarna de mégsem sikerül neki. Aztán meglököm vagy megmozgatom kicsit a járgányt és ismét minden okés! Egy darabig..... és ez ismétlődik néha.
Miért???? Hol lehet a gond? (az irányítási képességeimen kívül? :) )

Köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Első szerelés!
HozzászólásElküldve: 2009.12.27 20:07:12 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2009.07.27 13:54:42
Hozzászólások: 137
Tartózkodási hely: Dunakeszi Szeged Bp
Szia Szerintem nézd meg ,hogy a motor nem mozdult el az ütés hatására és a kuplung harang álltal meghajtott fogaskerekek nem koptak el ill. nem hiányzik belöle fog, első lépésben.

Sleep írta:
Üdv. Mindenki!
Sajnos megejtettem a 7 végén az első padkázást a hátuljával a gépnek és fellépett egy jelenség amivel nem tudom mit és hol kéne kezdeni!
Íme: A motor jár, gázadásra fel is pörög de nem indul meg. Olyan mintha meg akarna de mégsem sikerül neki. Aztán meglököm vagy megmozgatom kicsit a járgányt és ismét minden okés! Egy darabig..... és ez ismétlődik néha.
Miért???? Hol lehet a gond? (az irányítási képességeimen kívül? :) )

Köszönöm!

_________________
HPI Bullet Flux Mt
Savage XL 5.9


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Első szerelés!
HozzászólásElküldve: 2009.12.27 20:12:49 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2009.02.03 18:24:38
Hozzászólások: 120
Minden a helyén. Nem látok sem kopást, sem törést sem elmozdulást. Szorulás mentesen forognak a fogaskerekek!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Első szerelés!
HozzászólásElküldve: 2009.12.27 20:38:50 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.24 08:02:05
Hozzászólások: 479
Tartózkodási hely: Budapest
Sleep írta:
Minden a helyén. Nem látok sem kopást, sem törést sem elmozdulást.

Szia!
Hozd be holnap és megnézzük!
Üdv: SYL

_________________
http://www.sgmodell.hu
http://www.sylmax.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Hasmagaság!
HozzászólásElküldve: 2010.01.01 18:14:08 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2009.02.03 18:24:38
Hozzászólások: 120
Ma sikerült végre a hasmagasságot 5-6 mm-ről 1-1,2 cm re emelni ami már lehetővé teszi,hogy a parkólókban is jót lehessen csapatni anélkül,hogy lereszelném az alját a gépnek. Tudom minden on-road gépnek amennyire csak lehet lent kéne ülnie de lássuk be,hogy a magyar aszfalt és a pályák ritkasága ezt nem nagyon engedik meg. Viszont mostmár bátran el merem indítani egy normális parkolóban is! Ami az átalakítást illeti karbonból oldottam meg méghozzá a két teleszkóptoronynál ahol a telók csatlakoznak. Egész egyszerüen egy toldást tettem be amivel a telót lejjebb lehet bekötni. (képet sajnos per pillanat nem tudok feltölteni) Ami viszont nem elhanyagolható ,hogy a gyári alkatrészeket nem kellett megrongálnom nagy mértékben így néhány csavar kiszedésével visszaalakítható a gyári állapot.
Ki is próbáltam a gépet és nem vettem rajta észre negatív hatást az emelés miatt. Ami meg az előző problémámat illeti úgy tűnik eltünt. Valószínü valami szennyeződés tréfálhatott meg. Remélem......
Mindenkinek B.Ú.É.K


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2010.01.15 21:46:36 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.22 00:30:46
Hozzászólások: 297
ÜDV Uraim ami a végére maradt az a 2 sebességes váltó.
A felépítése a megszokott, első fokozat szabadonfutó csapággyal van megoldva, második fokozatot én csak "kilincs műnek" hívom mivel egy kis karnak tart ellen egy rúgó a rugó előfeszítésével állíthatjuk be a váltási fordulatot, ha akar kinyit akkor megakad a spurkerékben és onnantól a második fokozat hajt. A pro autókhoz fokozatonként cserélhető kuplungot kapunk ,az evó autókhoz pedig egy egység a kétfogaskerekes kuplung harang.
Kép Kép Kép

Tipp:
Mivel szoktam ilyeneket javítgatni így egy dolgot kiemelnék de ez nem az autó hibája hanem a felhasználóé!
Sok autó került hozzám azzal ,hogy nem vált fel 2. fokozatba! (X-el jelölve a képen)
Szétszedés után ennek általában 2 oka volt:
1, -vagy annyira betekerik a csavart amivel a váltót lehet állítani, hogy összenyomorítják a rugót és nem tudott egyáltalán kinyitni a váltó mivel befeszül! (rugó pirossal jelölve)
2, -vagy annyira kitekerik a csavart , hogy egyszerűen kiesik a helyéről a rugó a csavar és a golyó!
Vagyis csak finoman állítgassuk a 2. sebességet 1/2 vagy inkább 1/4 fordulatokkal, a rugó amit előfeszítünk kb.4-5mmm hosszú!
Kép


És most ezzel a Dodge Startus kasznival várja a nyarat, még félkész! (nyalják be dizájnerek ez a kaszni pont úgy néz ki mint a Mazda 6 :-( ), ha minden igaz jövőre indul a Magyar Bajnokságban hiszen egy izzig vérig versenyautó a többi majd a pályán kiderül :) :
Kép
Kép
Kép

További szép napot!

_________________
SG Modellsport
http://www.sgmodell.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Tapasztalat.
HozzászólásElküldve: 2010.05.20 21:10:08 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2009.02.03 18:24:38
Hozzászólások: 120
Hello mindenki.... Mivel páran kérdezősködtetek a Visionnal kapcsolatban ezért röviden megosztom a tapasztalataimat veletek... Nem akarom reklámozni a Visiont de az az autó valóban egy nagyon jó választás lenne. Minden túlzás nélül és a saját tapasztalataim alapján azt kell mondanom,hogy az a kocsi jelenleg a legjobb ár-érték-felszereltség arányt képvisel a megbízhatóságáról nem is beszélve. Én decemberben vettem az enyémet de még szerencsére az égvilágon semmit sem kellet rajta szerelni vagy állítgatni amiatt,hogy tönkre ment volna. Nekem Sylkáék belőtték mikor megvettem és ennyi.....Folyamatosan játszom vele. Na de, hogy említsek néhány dolgot amit mindenképp meg kell csinálni vele amint hazavitted még az első játék elött. A berántó csavarjait szedd ki és csavarrögzítővel tekerd vissza mert kiesik a rázkódástól. A hasmagásságot emeld meg mert ha parkolóban fogod a legtöbbet használni akkor hamar leesztergálódik az alja. (ehez alkatrészt fog kelleni gyártani ami roppant egyszerü!) A gyárí szűrőt dobd ki és tegyél bele valami normálisabbat mert borzasztó hamar elkoszolódik és sűrűn kell pucolni. A kerekek csak játékra szolgálnak. 2-3 töltés után nekem szét is nyílt a hátsó gumim. (persze nem ellenőriztem futóművet elötte. De te ellenőrizd azt is!) Célszerü egy normális felnit és gumit beszerezni tartalékba vagy ha driftelni akarsz akkor arra! És végül én a kipufogót is hátra vezettem mert nem túl esztétikus ,hogy oldalt jön ki a kipufogó és tiszta kula lesz a felnitől kezdve a fél kasztni. Röviden ennyit tudok most róla írni. Amiket leírtam lehet egy profi modellezőnél alap dolgok de én igazából ezzel a kis géppel kezdtem el modellező pályafutásomat..... :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.21 12:22:13 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.11 17:13:49
Hozzászólások: 308
Tartózkodási hely: Szolnok
A kipu. hátravezetést szilikon csővel oldottad meg?
Mert az jelentősen lefojtja a motorod.

Üdv.: Zoli.

_________________
-Maverick Strada TC Hobbywing Ezrun 9T Combo
-Carson Specter alu tuningos
-GM TC4 PRO2000
-Zosy kolléga által készített modellhajó
-Futaba 2PL 2.4G


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.21 12:29:37 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
Mert ha nem szilikon, akkor nem?

F_Gyuri

_________________
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.21 12:31:42 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.11 17:13:49
Hozzászólások: 308
Tartózkodási hely: Szolnok
Teljesen igazad van Gyuri.
Gyakorlatilag,arra irányult volna a hozzászólás,hogy bármilyen kipufogó hátravezetés valamilyen cső segítségével lefojtja a motort.

_________________
-Maverick Strada TC Hobbywing Ezrun 9T Combo
-Carson Specter alu tuningos
-GM TC4 PRO2000
-Zosy kolléga által készített modellhajó
-Futaba 2PL 2.4G


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: kipuff
HozzászólásElküldve: 2010.05.21 14:49:04 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2009.02.03 18:24:38
Hozzászólások: 120
Egyenlőre szilikoncsővel oldottam meg de még dolgozom rajta mert sajnos elolvadt. Ami a lefolytást illeti egyenlőre nem tapasztaltam teljesítményromlást. De még csak egyszer játszottam vele ilyen kipufogóval és akkor is drifteltem. Lehet mérek egy részídőt egyenes szakaszon és akkor majd kiderül mit műveltem... :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: ....
HozzászólásElküldve: 2010.05.21 14:50:34 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2009.02.03 18:24:38
Hozzászólások: 120
De már kisérleti fázisban van az autók aluminium klímacsövének a felhasználása is....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.21 17:12:27 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.11 17:13:49
Hozzászólások: 308
Tartózkodási hely: Szolnok
Gyakorlatilag tök mindegy,hogy alu,vagy szilikon,mert ezek a rezók elég pontosan belőtt cuccok,direktbe úgy van a belső átérő,meg a fojtás is.
Persze lehet rárakni mindenféle csövet,csak az optimális teljesítményed így már nem lesz meg.

Üdv:Zoli

_________________
-Maverick Strada TC Hobbywing Ezrun 9T Combo
-Carson Specter alu tuningos
-GM TC4 PRO2000
-Zosy kolléga által készített modellhajó
-Futaba 2PL 2.4G


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: kipuff
HozzászólásElküldve: 2010.05.21 17:40:48 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.20 20:25:06
Hozzászólások: 310
Tartózkodási hely: Budapest IX. Haller 40.
Sleep írta:
Egyenlőre szilikoncsővel oldottam meg de még dolgozom rajta mert sajnos elolvadt...

Akkor az biztos nem szilikon volt, mert még az én kipufogómról sem olvadt le soha, pedig a motorom volt egy párszor 140° körül. Vagy akkor valami nagyon silány szilikon lehetett.
A Te kocsidra is profin meg lehetne oldani a rezós hátravezetést, mert nem oldalleömlős a gép. Úgy szerintem mégjobban elkerülhető lenne az esetleges, telj. romlás. ;)

_________________
-HPI SAVAGE XL SH28 motorral
-GS Vision drifter
-TowerPro MG996R szervók
-Futaba 2PL AM 40mHz
Tel: 0670 604 3736


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 32 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség