Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.28 19:23:48

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 101 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.01 20:43:33 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.27 19:00:49
Hozzászólások: 882
Tartózkodási hely: Balatonfűzfő
Egy képet is készíttetem a kocsiról. Mert hát mégis csak.

Kép A képet az RcPilot.hu tárolja.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.01 20:51:35 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.09.16 16:23:14
Hozzászólások: 35
Sziasztok!
Gratulálok Szanyin szép volt!! eljen:
Sajnos nekem ez a verseny nem jött össze a motor beállítással voltak gondjaim és elmelegedtem fel kellet adjam a versenyt. :? Az Időmérő még nagyon jól sikerült. A CLX prímán vizsgázott bár ahogy te is mondod Norbi kíváncsi vagyok hogy száraz pályán milyen lesz. Majd meglátjuk.
Tibike kösd fel a gatyád. :lol:

_________________
Kép
GS RACING STORM CLX


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.02 05:44:54 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2010.06.06 11:33:20
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: 2310
Norbi,
remélem is úgy lesz ahogy mondod. A távadóval most is bénáztam azért, csak nem látszott, a stoppert mindig a tankulás utánra, a célegyenes végi kanyarba tudtam csak lenullázni rajta, de majd belejövök ebbe is :lol:
Kiváncsi leszek én is amenetkész súlyra , ma megírom, csak szegény kosárban figyel. Ja mégse mert nincs moccim ill. moci nélkül fogom :evil: Azt gondoltam jóval könyebb leszel. Messze van még a 3200gr :shock: Már megyek is a koronásért ;)
Ja megmértuk syl-el a liferedet (mert a karbimnál vmi nem kerek) 95gr a 105 /115gr ( 1500 / 1600 nimh) hoz képest. Ez csak 10-20gr, kevés, te nem ezt mondtad. Szóval így neeem leessz. Biztos te jól feltöltött állapotban mérted őket vagy ilyesmi :-D
szépnapot és jó agyalást: csokoládé ;)

ui.: intézd amit megbeszéltünk pü-ben, please

_________________
---- Email: tlrpeti@gmail.com -------- Mobil: 06309198767 ----------
TLR 8ight 3.0
TLR 8ight 2.0 EU
TLR TEN-SCTE 2.0
LOSI JRX-S Type R
RB Concept 21. , SANWA M12
AKA, Proline, Xceed, Savöx, HI-TEC


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.02 05:45:13 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.01.07 17:20:22
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Budapest XIX
Sziasztok!

Gratulálok én is mindenkinek. Azért az rosszul esik, hogy engem leírtatok. :lol:

Pedig a 4. helyemet visszaszerzem az utolsó versenyen.
Sajnos ez a verseny nekem se sikerült motor gondjaim voltak ezért én is kénytelen voltam feladni :cry:

üdv: karpi

_________________
Kép
GS RACING CL-1 AD+PRO


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.02 07:52:25 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.27 19:00:49
Hozzászólások: 882
Tartózkodási hely: Balatonfűzfő
Üdv!
Nem lennék borogató az utolsó futamon. Keménye oda fogja tenni mindenki magát. A stabil gép nagyon fontos lesz. Új gyertya, új kuplung csapágy. Ezeket érdemes betenni.

Karpi láttam a gondodat. Hát nagyon belehúztál mostanában. Át kellene nézni azt a mocit. Nekem sikerült belőnöm a szünetben. A döntő közepén mértek nekem egy hőfokot és 125-8 fok volt. Én megnézném a kipu tömítést, a karbi csavarok O gyűrűit, meg az első csapágyat. Nekem volt gondom a közép tartományi csavar tömítéssel, ezt menetrögzítővel oldotta meg SYL. Úgy jöttem rá, hogy itt gond van, hogy amikor felfújtam üzivel a gépet, és a főtengely zárta a szívó torkot elkezdett szivárogni az anyag a csavar vejénél.

Nekem jelenleg az SH PT2009-m a következőkkel működik.

Üzem anyag: 25%
Hengerfej hézagoló: 0,2mm
Rezó: SH SA217FS (Ennek a cseréjén még gondolkozom.)
Gyertya: T3
Kuplung harang: VP pro 15 fog
Pofa: VP pro alu
Rugó: 1,1-es

Lent egy kicsit dús, és magas az alapjárat. Fent zártam rajta amíg elérte 135 fokot aztán 1/8 nyitottam. Ez a hőfok ott Jászberényben volt igaz.

Hozzá teszem én úgy tudom ha egy szer elmelegszik a motor akkor kuka a gyertya. Természetesen nem azonnal, de ha egy idő mérőt mész vele túl melegedve akkor az már gáz. Ezt remélem SYL megerősíti vagy megcáfolja. Nem vállalnám be, hogy ez 100%-ig így van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.02 09:55:21 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.01.07 17:20:22
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Budapest XIX
Hello!

Már a Csabinál van a moci, mi is az első csapágyra gyanakodunk. Alig megyek el vele öt percet, és a lendkerék hátuljánál mindig megragad a sár, olyan szinten, hogy már megkaristolta a lendkerék belsejét. Egyszóval szerintem ott szivárog valahól az üzi. Plusz valami miatt elkezdte enni a gyertyát, eddig ilyet nem tapasztaltam.
Remélem rájön a Csabi, hogy mi a gond.
Egy biztos ha rendbejön a motor, akkor az utolsó futamon én is beszálok az adok-kapok című játékba. :lol:

üdv

_________________
Kép
GS RACING CL-1 AD+PRO


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.02 10:35:33 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2010.06.06 11:33:20
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: 2310
Egy bHello everybody! Úgy látom beestem a darázsfészekbe. Jó lesz ez az Apaj , így van ez rendjén és győzzőn a jobb :twisted:

_________________
---- Email: tlrpeti@gmail.com -------- Mobil: 06309198767 ----------
TLR 8ight 3.0
TLR 8ight 2.0 EU
TLR TEN-SCTE 2.0
LOSI JRX-S Type R
RB Concept 21. , SANWA M12
AKA, Proline, Xceed, Savöx, HI-TEC


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.02 21:58:10 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.24 08:02:05
Hozzászólások: 479
Tartózkodási hely: Budapest
szanyin írta:
én úgy tudom ha egy szer elmelegszik a motor akkor kuka a gyertya. Természetesen nem azonnal, de ha egy idő mérőt mész vele túl melegedve akkor az már gáz. Ezt remélem SYL megerősíti vagy megcáfolja. Nem vállalnám be, hogy ez 100%-ig így van.

Jól tudod Norbi!
Ha túlmelegíted és/vagy nagyon visszazársz a motornak, jobb esetben csaka gyertya platina bevonata sérül, rosszabb esetben maga a hordozó is sérül -torzul, vagy elolvad. Ez már rizikós a motornak is, előfordult már nemegyszer, hogy a szál maradványai belepotyogtak a hengerbe, elintézve a dugattyút, hengert.

Üdv: SYL

_________________
http://www.sgmodell.hu
http://www.sylmax.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.02 22:06:14 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.24 08:02:05
Hozzászólások: 479
Tartózkodási hely: Budapest
tkdynamic írta:
Jó lesz ez az Apaj , így van ez rendjén és győzzön a jobb :twisted:

Peti, Karpi, Zoli,
Igyekszem mindannyiótok motorját jól felkészíteni a Versenyre :-D
Hétfőn tudok hozzákezdeni a mocikhoz.

Norbi: Nincs teljesítmény üzemanyag nélkül.

Üdv: SYL

_________________
http://www.sgmodell.hu
http://www.sylmax.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.03 07:14:30 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.27 19:00:49
Hozzászólások: 882
Tartózkodási hely: Balatonfűzfő
SYL írta:
tkdynamic írta:
Jó lesz ez az Apaj , így van ez rendjén és győzzön a jobb :twisted:

Peti, Karpi, Zoli,
Igyekszem mindannyiótok motorját jól felkészíteni a Versenyre :-D
Hétfőn tudok hozzákezdeni a mocikhoz.

Norbi: Nincs teljesítmény üzemanyag nélkül.

Üdv: SYL


Basszus! Csak ne hogy túl jól sikerüljön!!! :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.03 08:46:13 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.09.16 16:23:14
Hozzászólások: 35
SYL írta:
tkdynamic írta:
Jó lesz ez az Apaj , így van ez rendjén és győzzön a jobb :twisted:

Peti, Karpi, Zoli,
Igyekszem mindannyiótok motorját jól felkészíteni a Versenyre :-D
Hétfőn tudok hozzákezdeni a mocikhoz.

Norbi: Nincs teljesítmény üzemanyag nélkül.

Üdv: SYL


Köszönjük Mester!!
Jó munkát.
Ül:Csak az ennyimét csináld meg jól a többieké nem fontos :twisted: mosd át jól hommokkal azt mondják ez tuti lóerő növekedés. :lol:
Na jó csak vicceltem elég ha csak a csapágyba szórsz homokot. ;)

_________________
Kép
GS RACING STORM CLX


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.06 18:39:35 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2009.01.27 17:46:32
Hozzászólások: 81
SYL!

a Zolee motorja a legfontosabb mert jön a hétvégén az MB-re!
IGAZ ZOLEE ;) !?

Üdv Karaj

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.07 08:35:27 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.09.16 16:23:14
Hozzászólások: 35
Karaj írta:
SYL!

a Zolee motorja a legfontosabb mert jön a hétvégén az MB-re!
IGAZ ZOLEE ;) !?

Üdv Karaj

muhaha :lol: ;)

_________________
Kép
GS RACING STORM CLX


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.28 10:28:03 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.27 19:00:49
Hozzászólások: 882
Tartózkodási hely: Balatonfűzfő
Üdv!

Ki fogom gyúrni a kicsikét pár tuning cuccal. Jövőhét elején akarok rendelni, ha érdekel mást is, akkor osztozhatnánk a szállítási költségen.

Innét válogattam össze pár dolgot. Ha esetleg tudtok mást akkor érdekelne.

http://www.modellismofioroni.it/inglese ... 5&gru=1503

Kormány szervonak egy Savox-ot gondoltam. Van esetleg tapasztalat valakinek.

http://www.modellismofioroni.it/inglese ... =SAX-101TG


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.28 13:31:12 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.22 00:30:46
Hozzászólások: 297
Üdv pár oldallal korábban már belinkeltem de tessék még egyszer:

A PSM is gyárt néhány kacatot a géphez, ha súlyt akarsz csökkenteni érdekesek lehetnek az alu összekötők, teló felső távtartók ezek tudtommal acélból vannak a CLX ben

Lehet, hogy egykét dolog engem is érdekelne ami a XUT truggy-ba is jó hátha nyerünk ott is néhány grammot, majd átnézem mijük van.

http://sylkamodell.hu/hirek/?p=1405

Kép

További szép napot!

_________________
SG Modellsport
http://www.sgmodell.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.28 15:38:49 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.27 19:00:49
Hozzászólások: 882
Tartózkodási hely: Balatonfűzfő
Köszi!

Írhattam volna, hogy ezt már láttam, de nekem főképen a stabilitást növelő dolgok kellenek.
Főképen az első 24fok-os C HUB érdekes, az alu közép difi állvány, a kormánymű feletti alu, és a hátsó lengőkar összekötő alu.. A súly csökkentés egyenlőre nem téma.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: gs clx
HozzászólásElküldve: 2010.12.21 21:14:55 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.22 00:30:46
Hozzászólások: 297
Üdv szanyin először is gratula a győzelemhez!

A fotón kiszúrtam az alu C-Hub-ot.
Végül is milyen tuning alkatrészeket vettél még hozzá így a szezon végére? Érdemes volt megvenni hozzá nyugodtabb lett tőle a kocsi?
Ha van már valami tapasztalat megoszthatnád mert jövőre építenék a CLX-ből is egy Brushless verziót és jól jönnének az infók.
Ha egy árlistát tudnál küldeni privátba megköszönném.
Előre is kösz üdv gst

Kép
Kép 8)

_________________
SG Modellsport
http://www.sgmodell.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.25 17:33:35 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.27 19:00:49
Hozzászólások: 882
Tartózkodási hely: Balatonfűzfő
Sziasztok!

Már rég szeretem volna megírni egész éves tapasztalatomat a CLX-el kapcsolatban verseny körülmények közt.

Ez az első verseny kaliberű autóm, így igazi összehasonlítós tapasztalattal, nem tudok szolgálni. Az egészhez hozzá tartozik az is, hogy még kis csirke vagyok a szakmában ahhoz, hogy komoly szak tekintéllyel bírjak. Az idei RCOR futam sorozat volt életem első verseny idénye. Az hogy buggy-ban sikerült összetett elsőként végeznem, több csoda folytán valósulhatott meg. :) Ami a sikert adta, az az autó és az SH-PT2009 hiba mentes működése. Nem volt motor leállásom, vagy kuplung problémám. Talán 2 szer fogyott ki az autóm a futamok közben. Persze volt hogy a gyertya spirálja már csak támaszkodott az alsó hegesztési részen lévő nyúlványán, de ez a szerencse.

Kép A képet az RcPilot.hu tárolja.

AZ AUTÓ:

Az hogy GS lesz, a CL1 RTR nézegetése közben már körvonalazódott, úgy láttam, hogy az alap autó is jó konstrukció. Ezenkívül még SYL-ékre jellemző korrekt hozzáláss volt a döntő.
A CLX-et mikor megvettem 1 évvel ezelőtt, még nem volt mások által leírt tapasztalat. Maga a keskeny alváz, az alacsony súly és a C-hubos futómű miatt választottam ezt a típust a CL1-AD+-al szemben.

Tapasztalatok:

Az autó az egész 2010-es verseny idényt, műszaki hiba nélkül tette meg. Ez egy Technikai sportban, nagyon nagy előny. A következő évben, az idei autómmal készülök indulni a versenyeken. Az utolsó versenyt követően, megvizsgálva az autót, a csapágyakat cseréltem ki (egyik sem volt szét esve vagy beállva), és pár Tuning alkatrésszel, szereltem fel. Ezeken felül még a gömb fejeket fogom cseréni, a lengő karokat, és kap egy újonnan festett kasznit. Az összes féltengelyt magam újítottam fel. (Erről később)

Ennyi! (Nem kell minden évben új autót venni. Szegény ember azzal megy amije van, és azt pofozgatja, javítgatja.)
Miért? A műanyag alkatrészek, lágy anyagból vannak. A lengőkarokat csavargatni lehet, de nem törik. A kitámasztókat ALU-ra cseréltem a gyáriban nem volt bizodalmam. Az alvázon semmilyen deformáció nem látható. A difik és a spur tökéletesek. A teló még csak nem is ereszt.

Vezethetőség:
Hát nem minden napi érzékenységgel válaszol a CLX a kiadott parancsokra. Gyakorlatilag új beggyel kell fogni a kormányt és nagyon finom folyamatos mozdulatokkal kordában tartani. Viszont cserébe olyan szűken fordul, ahogy azt az ember szeretné, vagy szükebben. Az már köz tudott, hogy szereti eldobni a seggét. Ennek kiküszöbölésére érdekében, sokat setup-oltam a kocsit. Azt gondolom, hogy most már jól kezelhető, de még vannak ötleteim a semlegesítésre. Pár alkatrész tuning-ra való cseréjével, próbálok még közelebb kerülni a megoldáshoz. (C-hub szöge 20->24-re)

Tuning:
A kocsiba raktam ezt azt. Az ára ezeknek az alkatrészeknek közel sem baráti. Azt gondolom, hogy hasznos motyók és az egyszer biztos, hogy a kocsi szebb lett tőlük. :)
Kép A képet az RcPilot.hu tárolja.

Az első és legfontosabb alkatrész a C-Hub. Ennek az alkatrésznek a cseréjével a csap hátra dőlést 20-ról 24fokra módosítottam, amivel jobb az egyenes futás. Így csökkenthetek az első szét tartáson ami csökkenti a hátsó rész ideges viselkedését kanyarban. Erre már voltak próbák, a pápai 2 órás versenyen, és úgy néz ki bejön. Kíváncsi leszek az apaji pályán mit mutat. Vannak rajta menetes furatok takaró lapoknak, kavics és más kosz ellen, ezeket egyedileg készítem majd el rá.
Kép A képet az RcPilot.hu tárolja.

Kapott egy Savox 1256-os servo-t. Az előző egy Alturn volt 0,1sec-es, ez a 1256 0,15 sec-es. Ezzel is csökkenteni akarom a kocsi gyors reakcióit.
http://www.savoxtech.com.tw/sc-1256.htm

A kormánymű feletti műanyag alkatrészt ALU-ra cseréltem a szilárdság érdekében.

A közép difi állványt és a difi házat ALU-ra cseréltem. Erre azért volt szükség, mert fékezéskor, deformálódott az állvány és ezáltal változott a foghézag a spurnál. A difi házat kíváncsiságból cseréltem ALU-ra. Ez az egyetlen olyan alkatrész ami a szépség jegyében került bele a kocsiba.
Kép A képet az RcPilot.hu tárolja.
Kép A képet az RcPilot.hu tárolja.

A hátsó lengőkar összekötőt is ALU-ra cseréltem, szilárdság és design miatt. (Az eredeti műanyag is megállta a helyét.)

Az eredeti CVD-ket magam újítottam fel. Ehhez kobalt fúrószárakat vettem a szükséges átmérőben, és a befogásra szánt végükből vágtam megfelelő hosszokat. Nagyon bejött, és olcsó is volt. Eredetileg tűgörgős csapágyból akartam ki venni görgőt és azt akartam használni de nem volt éppen a boltban ilyen méret.
Kép A képet az RcPilot.hu tárolja.
Kép A képet az RcPilot.hu tárolja.

A tuning alkatrészeket innét vettem:
http://www.modellismofioroni.it/inglese ... rca=&pag=1

A Sylka modellsport-nak (www.sylkamodell.hu), köszönöm az egész éves támogatást, és a biztató és szakmailag megkérdőjelezhetetlen szavakat.
Örülök, hogy összetalálkoztam velük. Remélem megbocsájtják nekem, hogy kevés alkatrész fogyott idén a CLX, és az SH-PT2009-ben, de hát ez van. :) És hát az a helyzet, hogy jövőre is bedobom a gépet a idei felállásnak megfelelően. (Ez sem volt nagy üzlet Csabi) :) Na azért párszor még fogok menni ez tuti.

Köszönöm a lehetőséget az RCOR vezetésének az idei versenyekért.

u.i.: Köszönöm GST az elismerést. A kérdésedre a válaszom meg már elolvastad. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.01 17:04:54 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.27 19:00:49
Hozzászólások: 882
Tartózkodási hely: Balatonfűzfő
Üdv GST!

Milyen átalakításokat tervezel a CLX-en? Milyen szett és akksi lesz benne?

http://www.modellismofioroni.it/italian ... =GS-8001EC

A képeken úgy látom, hogy megtartották a kuplungos hajtást, és a fék szervót. Szerinted ez így jó megoldás lehet?

Hasonlóban gondolkozol, vagy egyszerűen be teszed az elektro mocit a robbanós helyére? Nem tudom, hogy férsz majd el az alvázon. Nincs sok hely a keskeny kialakítás miatt, az biztos.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.03 14:27:45 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.22 00:30:46
Hozzászólások: 297
Helló
A boltban már nézegettem a "céges" CLX et tényleg nem sok hely van benne de majd megoldjuk :-)
A fék szervót biztos nem tartom meg az általam épített BL GS XUT ban ami ugye jóval nehezebb mint a buggy tökéletesen elég
volt a szabályzó fékje a szabályzó a hajtás és a motor is gond nélkül bírta.
A kuplungnak sem látom különösebb értelmét hiszen a BL motor tud üresben forogni nem kell leválasztani a hajtásról, és alacsony fordulaton
is van bőven elég nyomatéka. Bár biztos kisebb lenne az indító áram ha lenne benne kuplung és üresben terhelés nélkül fel tudna pörögni a motor
de a mai akkuk szabályzók ezt már gond nélkül elviselik, és a truggy-ban sem volt ezzel gond.
Egy dolgot lehetne a kuplunggal kiküszöbölni a szenzor-nélküli motor induláskor történő "rángatását" .
Motor szabályzó akku páros valószínűleg az anyagiak okán az lesz először ami kijön a truggy-ból.
http://sylkamodell.hu/hirek/?p=1596#more-1596
Ha az anyagiak később megengedik akkor valószínűleg egy 4 pólusú Leopárd bl. motort fog kapni
http://www.sylkamodell.hu/Leopard-4-Pol ... 100KV.html
Leopard vagy Xerun szabályzóval.
http://www.sylkamodell.hu/XERUN-V2-80/3 ... alyzo.html

A kocsiba is most kéne gyorsan beruházni amíg akciós
:roll: csak hát a fránya anyagiak.......
http://www.sylkamodell.hu/GS-RACING-STO ... y-Kit.html
üdv gst

BUÉK Mindenkinek!

_________________
SG Modellsport
http://www.sgmodell.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 101 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 46 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség