Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.28 12:27:54

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 101 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Új GS Storm CLX Buggy a GS Racingtől
HozzászólásElküldve: 2009.10.12 08:21:31 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.22 19:51:41
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Budapest, XIII. 06/20/590-6709
A nyári Aprilia Bokor kupán figyeltem fel erre az új fejlesztésű autóra, amivel az ausztriai színekben versenyző Kargl Rene érkezett a versenyre.
Nem volt nehéz nem észre venni a különleges karosszéria forma miatt és nem utolsó sorban azért, mert a mellettünk levő asztalnál ültek. Az autó az utóbbi időben elterjedt „mindent középre tömörítünk” építési stílusban készült, ami a vezethetőséget nagymértékben megkönnyíti. Ezt tapasztaltuk más gyártó hasonló felépítésű autójánál, ezért nem is volt kétséges, hogy mindenképpen ezen „új hullámos” autók közül választunk a következő idényre versenyautót. Az már csak megerősített ebben az elhatározásomban, hogy Kargl egy harmadik helyet csípett el a komoly nemzetközi mezőnyben a CLX-el.
Kezdtem felderíteni a beszerzési forrásokat. Szóba jött egy távol-keleti webshop és találtam forgalmazót Németországban is. Közben megpendítettem a hazai, GS Racing autókat forgalmazó Sylka Modellsportnál is, hogy mik a terveim, illetve ők hogy állnak az esetleges beszerzéssel. Meglepetésemre Csaba és Jani azzal a jó hírrel fogadtak, hogy az első pár bemutató darab már úton is van hozzájuk… Ezek után nem volt kérdéses, hogy honnan lesz az autónk.
Sikerült tető alá hoznunk egy mindkettőnk számára előnyös megállapodást, így lett Gergő a Sylka Modellsport Team tagja és így sikerült egy kedvező konstrukcióban megvásárolnunk az autót szeptember közepére.

Az autó egy helyes, kicsi és akár egy retikülnek is nevezhető dobozban érkezett, „lapraszerelt” változatban.

Kép

A dobozban a legtöbb helyet a karosszéria és a négy felni foglalta el.

Kép

Maguk az alkatrészek az utolsó csavarig bezacskózva, összeszerelési sorrend szerint sorszámozva a doboz alján lapultak. Az autó igazán „kit” kiszerelésben érkezik, még egy anya sincs a csavarra rátekerve, tehát minden külön darabban van…

Kép

Nagy lélegzetet vettem és hozzáláttam az összerakáshoz. A leírás egyértelmű és világos, nem kell agyalni, hogy akkor mit is, hova is! A dobozban az alkatrészeken kívül megkapjuk a háromféle viszkozitású diffi olajat és a lengéscsillapító olajat is. A differenciálművek a szokottnál kisebbek, a forgó tömegek minimalizálása céljából. Ezek összerakásánál javaslom a furatok átvágását M3 menetfúróval, mivel a csavarok betekerése nem kis erőkifejtést igényel. A tenyeremen képződő második vízhólyagnál összepakoltam és aludni tértem, a folytatást későbbre halasztva.

Kép

Folyt. köv.

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.28 23:16:40 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.22 19:51:41
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Budapest, XIII. 06/20/590-6709
Tudom-tudom, még adós vagyok az összeszerelés második felével (még a héten pótolom), de az első tesztekről elkészült a videó és nem igazán tudom megállni, hogy ne osszam meg veletek.

A kamerát Syl kezelte, a vágás és az utómunka Norbi (gst)barátunk érdeme! Köszönet mindkettőjüknek, szereintem a végeredmény magáért beszél:

http://www.youtube.com/sylkamodell#p/a/0/pbbuITGCejA

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.29 19:01:22 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 16:26:16
Hozzászólások: 2987
Tartózkodási hely: Budapest XXI.ker. Tel:+36-30/9410131
Jóóóóó kis mozi ügyes vágás jó képek.

Azért ezt az autót az én kezemben is megnézném vélem nem ezt az remek arcát mutatná.:lol:
Azt gondolom ez a paripa a pilótával igazán teljes.
Gergőnek meg iszonyatosan jó a keze így csudás párost alkotnak.
Ah a Gergőnek mindegy mit tol akkor is oda ver.:roll:
A mechás na jó olyan amilyen de hát ismerjük. 8) :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.29 19:24:43 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Nagyon szépen "semlegesen" viselkedik az autó, nem orrtol, nem seggdobál, milyen difi olajakkal értétek el ezt Francii?

Valamint azt kérdezném hogy alu kupplungpapucsot használsz e, ha igen milyen keménységű rugókkal?

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.30 22:41:14 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.22 19:51:41
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Budapest, XIII. 06/20/590-6709
Szia,

A videón 5000-7000-2000 olaj van benne, de puhítani kell az elején és a közepén, mert azért a hátulját még csóválta a bivalyerős motor.

Természetesen alu kupplung papucs, a legerősebb 1,1 mm rugóval...

Francii

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.31 23:09:36 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.06.13 14:08:27
Hozzászólások: 45
Nekem nagyon tetszik a gép .Az a kérdésem ,hogy ez menyire strapabíró és a levegőben hogyan viselkedik lehet e könnyen irányitani a levegőben????


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.02 09:29:37 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.22 19:51:41
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Budapest, XIII. 06/20/590-6709
zsolti23 írta:
...menyire strapabíró ... ...lehet e könnyen irányitani a levegőben...


Szervusz,

A strapabíróságról majd egy szezonnyi versenyzést követően tudok felelősséggel nyilatkozni. Eddig a teszteléseken nem volt semmiféle törése, illetve mindig annyi alkatrésszel jöttünk le a pályáról, amennyivel felmentünk...

A levegőben való irányításról annyit mondanék, hogy a repülős múltamra visszatekintve és az ott tapasztaltakra visszagondolva kijelenthetem: ez egy buta jószág! Se egy rolling-harriert, se egy vezetett orsót, de még egy nyamvadt lógatást sem sikerült vele produkálni! A háton repülést néha már kapisgálja, de az sem az igazi...

Francii

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: GS CLX TUNING ALKATRÉSZEK
HozzászólásElküldve: 2009.11.17 05:56:16 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.22 00:30:46
Hozzászólások: 297
Első fotók a GS CLX gyári tuning alkatrésziről ;)
A külföldi fórumokat olvasgatva lesznek hozzá még titán alkatrészek is ha esetleg valaki nem bír élni nélkülük :-D
Ha valaki Pivot-Ball felfüggesztés függő, az vehet egy átalakító készletet hozzá.
további képek:
http://www.buggy-sport.info/index.php/b ... 2&PageNo=1
Kép
További szép napot!

_________________
SG Modellsport
http://www.sgmodell.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.21 10:27:31 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.22 19:51:41
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Budapest, XIII. 06/20/590-6709
Akkor folytatom az összerakást....

A hátsó futómű után következzék az első:

Az előddel (GS CL-1) szemben ezen a modellen a szívemhez közelebb álló C-hubos futóművet találjuk. Nem igazán tudok se pro, se kontra érveket felhozni egyik, vagy másik ellen, de én inkább a C-hubot részesítem előnyben.

Kép

Az irányítókarok, kormányösszekötők mindegyike lepattanás biztos gömbfejeken csücsül, a szervosaver pedig végre felülrő állítható, néhány másik -e szempontból- , igen nehezen megközelíthető modellel ellentétben.

A tekintélyt parancsoló Big-bore gátlókhoz háromféle erősségű rugószettből válogathatunk: sárga: puha, kék: közepes, narancs: kemény. Én a legpuhább sárgával raktam össze az autót.

A tank beszerélse után az elektronika és a motor maradt hátra. A rádiódoboz semmi extrát nem mutat, kényelmesen, de ugyanakkor viszonylag passzentosan, lötyögés mentesen elfér benne a vevőakku, a személyi jeladó és a vevő.

A szervók és a gázrudazat elhelyezése példaértékű, semmiféle feszülés nincs bennük a működésük során.

Kép

A hátsó futómű összeszerelésekor feltűnt, hogy a torony és az alváz közti merevítés alig nyúlik előre. De a tervezők itt egy kicsi rafinériát vetettek be: a motortartó adja meg az alváz középső merevségét! Ezzel elérték aztm hogy a motort még jobban az alváz közepe felé tudták tolni, nem akadályozta ezt meg az előre nyúló hagyományos alvázmerevítő.

Kép

A kaszni kivágása és felhelyezése tette fel a koronát az összeszerelésre. Festés és matricázás később...

Kép

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.21 15:06:22 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.22 19:51:41
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Budapest, XIII. 06/20/590-6709
A végeredmény:

Kép

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.21 15:38:17 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.22 18:13:22
Hozzászólások: 224
Tartózkodási hely: Szeged
Szia!

Gyönyörű lett a gép! Kicsit a Losi-ra emlékeztet! :twisted:

Üdv.: Zoli

_________________
Kép
GS Racing XUT Pro AD with SH and Sirio engine


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.21 16:52:51 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Francii írta:


Szóval ezért nem jöttetek ürömre...:?

Engem is a Losira emlékeztet, de ugye most mind arra emlékeztet mivel ha jól tudom ők kezdték el ezt az "építsünk be mindent az autó kellős közepébe" típusú autótervezést.

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.14 16:08:38 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.22 19:51:41
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Budapest, XIII. 06/20/590-6709
Sajnos így télvíz idején a kültérti autózás kissé háttérbe szorul, de azért így karácsony előtt is érdemes belátogatni Sylkáékhoz, mivel az angyalka meghozta az új GS szállítmányt, amiben hogy-hogy nem, jópár CLX is helyet kapott...! :-D

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.15 15:29:05 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2005.12.12 22:11:28
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Győr
Sziasztok,


előző héten, Pesten jártam és ha már ott voltam beugrottam a Sylka Modellboltba a jövő évi versenyautómért.
Ebben a rövid leírásban szeretném bemutatni az autót egy kicsit részletesebben.

A vásárlást követően egy 50 x 20 x 21-es méretű dobozt kapunk. Az autó kit-ben érkezik és még szerszámokat
is adnak hozzá, de a gyertyakulcson kívül ezek sajnos nem használhatók, ezért ajánlatos beszerezni egy
jó minőségű imbuszkulcs készletet is.

Kép

Nézzük mit is rejt a doboz:

A kibontást követően először a kasznit, felniket, olajokat lehet megpillantani. A készlethez jár 4 különböző viszkozitású
olaj és zsír is. 7000wt; 5000wt; 1000wt; a difikbe, és 350wt a lengéscsillapítókba.

Kép

Tovább haladva megtaláljuk az összeszerelési kézikönyvet, a matricákat és a kasznihoz tartozó maszkolókat is.
Ezután egy fekete márkajelzéssel ellátott dobozt találunk, ami a darabokban lévő autót tartalmazza. Ha ezt is kibontjuk
1-től 9-ig számozott zacskókat találunk.

Kép Kép


Vegyük sorra mit is tartalmaznak ezek a csomagok.

Kép

Bag 1:
Ebben a csomagban a 3 difit találjuk. Ez elődhöz képest (CL-1 Ad+ Pro) az autó belső áttételén változtattak (10/40) és a
spur is kisebb lett (42T). Hogy megfelelő legyen a végsebesség is kénytelenek voltak a kuplungharang fogszámán emelni,
ami a tavalyi 14T-ről 16T-re nőtt. A difi bolygóművén és kihajtásain nem változtattak.

Kép Kép

Kép Kép

Bag2:
Itt ez első futóművet találjuk. A bulkhead kivételével minden egyes alkatrészen módosítottak a tavalyi autóhoz képest.
Az első kardán a gömbcsukló részén kapott 2db plusz furatot. Ez azért jó, mert ha az eredeti furat kikopna a sok használattól,
akkor csak át kell rakni a stiftet a másik két furatba és nem kell egyből újat venni. Az első rugótorony is teljesen új lett,
1 soros 3 bekötési ponttal rendelkezik és a súlya is jelentősen kevesebb lett. A pivot ballos megoldást felváltotta a kerékagyas
futómű ezért teljesen új lengőkarokat kapott. Az első felső lengőkar érdekessége, hogy ugyanolyan menetes szárat
használnak, mint hátul. A készlethez 3 különböző keménységű stabilizátort kapunk, amit színük alapján tudunk megkülönböztetni
(ezüst, fekete, arany). A kerékanyák ugyan úgy, mint a CL-1-nél zártak, így megakadályozzák, hogy por menjen a CVD-k végébe.
A féltengelyek csapágyazása is módosult. A külső csapágy maradt az eredeti 8 x 16 x 5-ös méret viszont a belső csapágy
15 x 21 x 4-re módosult, így a féltengelybe nem kell a stiftet csavarral berögzíteni hanem egyszerűen csak ráhúzzuk a csapágyat,
ami nem engedi kicsúszni. Ezen kívül a műanyag fokolók és a hézagolók találhatók még itt.

Kép Kép

Kép Kép

Bag3:
Ez a csomag a hátsó futóművét tartalmazza az autónak. Itt majdnem minden maradt a régi, kivéve a kerékagyat,
az alsó lengőkart és a merevítőt. A CLX-be a gyár műanyag merevítőket alkalmaz mind elöl mind hátul. Ráadásul a hátsót
annyira „elspórolták” hogy szinte a kardán kihajtás mellett fekszik fel. Ezt úgy próbálták meg egyensúlyozni, hogy a jobb
oldali motortartó bakot hosszabbra csinálták és a régi 2 csavar helyett 3 csavar rögzíti az alvázhoz.

Kép Kép

Bag4:
Ebben a csomagban a kormányművet találjuk. A szervóvédő szerintem egy az egyben átkerült a CL-1-ből. A kormányművet
4 helyen csapágyazták, és szerencsére meghagyták a felülről állítható rugó feszességet. Azt az alkatrészt, ami összeköti
az első bulkheadet a kormányművel a régi karbon helyett műanyagból csinálták meg és a mérete is jelentősen lecsökkent.

Kép

Bag5:
Itt a középső difi tartóját, a féktárcsákat, fékbetéteket és az oldalsó kavicsfelverődés védőket találjuk. Az utóbbit kivéve minden
maradt a régi vagy csak nagyon minimálisat változtattak rajtuk. Ezek az oldalsó műanyagok sokkal vékonyabbak lettek mint az
elődjük volt, és a peremük is picit magasabbra sikerült.

Kép Kép

Bag6:
Ez a csomag a lengéscsillapítókat tartalmazza. 99%-ban ugyan olyan, mint a tavalyi volt, annyi különbséggel, hogy most jelölték
a dugattyúkon a furatok átmérőjét. A gátlók maradtak 16 mm belső átmérőjűek. A GS itt is nagylelkű volt és a készlethez adott 3
különböző keménységű rugót. Sárga-lágy; kék-közepes; narancs-kemény.

Bag7:
Ebben a csomagban a motorhoz szükséges kiegészítőket találjuk. Lendkerék, rögzítő anya, kuplung, kuplungcsapágy,
rugók, harang, és a kuplunghoz szükséges hézagoló alátéteket.

Bag8:
Az üzemanyag tartályt találjuk ebben a csomagban. Teljesen új formájú és átdolgozott. Az üzemanyag kivezetése nem az autó
hátulja felé történik, hanem a jobb oldala felé. A tankon gyárilag öntött elvezetéseket találunk, hogy még véletlen se tudjon
a kipufogóhoz érni az üzemanyagcső vagy a túlnyomás cső. Gyárilag kapunk 2db 10 cm-es üzemanyagcsövet is, de ez sok
mindenre nem elég. Érdemes venni egy 50-60 cm-es darabot és akkor kényelmesen el tudjuk vezetni mindenhol.

Kép Kép

Bag9:
Az utolsó csomagban az átalakított vevődobozt, a rádió tálcát és a szervó karokat találjuk. A középső difi tetejénél és itt
találkozunk csak karbon alkatrésszel, ám ezek sem a szokásos fekete kivitelűek, hanem egy sokkal esztétikusabb ezüstös
hatásúak. A rádiódoboz viszonylag nagynak mondható, az 5cellás pakkom és a spektrum vevőm kényelmesen elfér benne.

Kép Kép

Ezeken a csomagokon kívül még 3-mal találkozhatunk. Az egyik az alvázat rejti. A régihez képest sokkal keskenyebbre sikerült.
Rengeteg helyen könnyítve de a teherviselő részeken mégis masszív.

A másik csomagban a légszűrőt találjuk. Mérete maradt a régi annyi különbséggel, hogy kapott egy a tankhoz rögzített „sapkát”.
Ez azért előnyös, mert így a felülről érkező por nem hullik egyből a légszűrőre.

A harmadik csomagban a szerszámokat találjuk. 1db kerékkulcs; 1db kis T kulcs; 4db különböző méretű imbuszkulcs.

Az autóhoz az SH Engines 2009-es kerámiás modelljét fogom használni, kipufogónak pedig a szintén SH Efra 3033 3 kamrás rezonátort.
Szervóknak Ace Rc DS1015-ös szervókat választottam.

Kép Kép

Az autóról összességében:

A tavalyi modellhez képest rengeteg változtatást eszközöltek az autón. Súlyelosztásával, futóművével és mindösszesen
3300 grammos (gyári adat én még nem mértem!) versenysúlyával egyértelműen az új generációs autók közé tartozik.
Anyagminőségről egyenlőre nem tudok beszámolni a tesztre még kicsit várni kell. A hazai forgalmazó a Sylka Modellbolt, ahol
minden alkatrész megtalálható külön is, így nem kell attól tartani, hogy alkatrész nélkül maradunk. A külföldi nagy nevek közül
Borja Hernandez és Kargl Rene is ezt a modellt használja kiemelkedő eredményekkel.

Kép

A szervó beszerelés és a kaszni festés még hátra van, de amint elkészülök velük lesznek friss képek.


Üdv:
Szabics

_________________
Tamiya TRF 416 WE


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.15 20:12:12 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.22 19:51:41
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Budapest, XIII. 06/20/590-6709
Nahát...!

Szóról-szóra ezt akartam én is írni, de megelőztél!! ;) ;) ;)

Gratula az új szerzeményhez és remélem lesz alkalmunk kipróbálni még a télen! Pl. egy ausztriai teremversenyre szívesen kilátogatnánk!

Francii

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16 21:04:30 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Idézet:
az autó belső áttételén változtattak (10/40) és a
spur is kisebb lett (42T). Hogy megfelelő legyen a végsebesség is kénytelenek voltak a kuplungharang fogszámán emelni


Sziasztok!

Én nem vagyok versenyző, de ezt nemigen értem.

Ha kissebb a spur, tehát kevesebb foga van, akkor épphogy nőne a végsebesség nem?

13-as pinion 45-ös spurral szerintem mondjuk kissebb végsebesség mint mondjuk 13-as pinion 40-es spurral, nem?

R.

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.17 07:38:01 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2004.12.29 10:16:15
Hozzászólások: 140
Tartózkodási hely: Bp.
reechee írta:
Idézet:
az autó belső áttételén változtattak (10/40) és a
spur is kisebb lett (42T). Hogy megfelelő legyen a végsebesség is kénytelenek voltak a kuplungharang fogszámán emelni


Sziasztok!

Én nem vagyok versenyző, de ezt nemigen értem.

Ha kissebb a spur, tehát kevesebb foga van, akkor épphogy nőne a végsebesség nem?

13-as pinion 45-ös spurral szerintem mondjuk kissebb végsebesség mint mondjuk 13-as pinion 40-es spurral, nem?

R.


Szia!

Fordítva van.
(verseny bringád nem volt régen? :-D )

_________________
Savage SS STS28, XrayM18T,
SERPENT 710, Outrage Fusion 50.
Futaba T12 FG Spektrum DX3S
CSAKMENNIKELL ENNYI AZ EGÉSZ


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.17 09:10:06 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
reechee jól gondolod.

sebhelyes viszont nem .

Kisebb spúr (persze ésszerű határok közt) = nagyobb végsebesség.



üdv.

F_Gyuri

_________________
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.17 09:24:32 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2004.12.29 10:16:15
Hozzászólások: 140
Tartózkodási hely: Bp.
Én pont úgy gondoltam, hogy nagy fogaskerék hajt kis fogast akkor nagyobb
a nyomaték.

Amikor a kisfogast növelem csökken a nyomaték és nő a sebesség?

_________________
Savage SS STS28, XrayM18T,
SERPENT 710, Outrage Fusion 50.
Futaba T12 FG Spektrum DX3S
CSAKMENNIKELL ENNYI AZ EGÉSZ


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.17 09:28:46 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2004.12.29 10:16:15
Hozzászólások: 140
Tartózkodási hely: Bp.
Átgondoltam :-D

Igazad van!
Itt ugye a kuplung harangon adott a fogszám és hozzá
kell állítani az áttételt. :oops:

_________________
Savage SS STS28, XrayM18T,
SERPENT 710, Outrage Fusion 50.
Futaba T12 FG Spektrum DX3S
CSAKMENNIKELL ENNYI AZ EGÉSZ


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 101 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 33 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség