Egy két ötlet és jó tanács a típussal épp most ismerkedőknek.
-gyári bukócső, nem bukócső, csak ballaszt. Helyette acélcső, már ér valamit.
-telókban o gyűrű csere, dugattyútámasztó zéger kuka, helyette menet rá és csavar kötés.
-egy szervó helyett kettőt a kormányra.
-fék ferrodol helyett bronz.
-gyári csapágyak kuka, a boltban kapható legolcsóbb szar is 5-ször többet tud mint az.
-rezó a motorra, persze tuning után, mivel a kínai CN30ccm moci furcsamód csak 26 ccm 34mm bore és 28mm stroke. Ezen már nem is csodálkoztam. Úgyhogy zenoah 29ccm teljes kit henger dugó csapszeg gyűrű, főtengely ráépít, kuplung szintén, mivel a gyári 5 lónál úgy tört mint a ropi. No így monster körmös kerekekkel és fix difivel a szekér lazább talajon folyamatos túlpörgő kerekekkel közlekedik, keményebb talajon, elemeli az orrát az anyaföldtől. Persze kuplungba 8000-es piros baja rugó, a kutyacsontokra pedig baja gumiharang.
- apropó a kutyacsontok rövidek a helyükre, senki sem csodálkozzon ha néha elveszik némelyik. a megoldás, a kutyacsontok kerék felőli végeinél lévő harangokat keréknél távtartókkal beljebb csúsztatva nyerni néhány mm-t így már talán elérjük azt, hogy a kocsiban maradjanak.
- A kihajtást már meg sem említem, arra alább már megadtam a megoldást.
-Légszűrő burkolatát a szoknyánál teljesen levágni, és a belső szivacsot leolajozni.
-A gyári műanyag ütközőt acélra cserélni, úgy, hogy az alváz alól induljon, mivel az alváz a félreértések elkerülése végett soha nem látott t6-os nagy szilárdságú alumíniumot, esetleg a mellette lévő soron a gyárban.
- A berántó körüli szívónyílásokat levédeni a nagy szennyeződések bejutása ellen, így talán a berántó is tovább fogja bírni úgy 30 indításnál.
- dióhéjban ennyi, persze minden csavart önzárózni és menet rögzítőzni, vagy egy szatyor kötőelemmel menni a pótlások miatt autózni.
A típus egyébként a gyerekbetegségeinek kezelése után, jó időtöltésre ad lehetőséget.
Apropó, összehozhatnánk egy társasági csapatást, ahol adnánk a vasaknak, nomeg a modellélet szépségeinek.
Szolgálhatok egy meseszép homokbányával, ami remek környezet és terep a verdáknak és nem utolsó szempont az sem azt hiszem, hogy használata díjtalan.
|