Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.27 07:25:02

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: GS modellek
HozzászólásElküldve: 2013.01.29 22:15:08 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2013.01.27 17:25:53
Hozzászólások: 19
Sziasztok!

Mi a véleményetek a GS Racing Cl-1 1:8 4WD RTR-röl?
Ha nitrosban gondolkodik az ember milyen típust érdemes venni?


Üdv,
Robi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013.01.30 09:30:24 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.27 19:00:49
Hozzászólások: 882
Tartózkodási hely: Balatonfűzfő
Szia!

Ez egy nagyon jó alap. A hajtás lánca tartós, a Pivot első futóműve igényel odafigyelést. A motorja is jónak mondható az RTR-ek közt.

A benne lévő szervók és távirányító az első használat után cserélendő komolyabb darabokra. És 6V-os vevő akkuval használd.

Rengeteg pót és tuning alkatrész van a Sylka modellnél.

Bár első autónak én ma már elektromost ajánlanék.

_________________
Team Durango DNX408 Norbi mod :)
Team Durango DEX408
Novarossi Bonito,HobbyWing
Sanwa MT4
Savox 1268,1267
VP-PRO Blade
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013.01.30 12:19:49 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2013.01.27 17:25:53
Hozzászólások: 19
szanyin írta:
Szia!

Ez egy nagyon jó alap. A hajtás lánca tartós, a Pivot első futóműve igényel odafigyelést. A motorja is jónak mondható az RTR-ek közt.

A benne lévő szervók és távirányító az első használat után cserélendő komolyabb darabokra. És 6V-os vevő akkuval használd.

Rengeteg pót és tuning alkatrész van a Sylka modellnél.

Bár első autónak én ma már elektromost ajánlanék.


Szia!

Köszönöm a választ. Elektromoson gondolkodtam eddig, de mint megtudtam egy 1:8-as buggyhoz 4 cellás akksi kell. Szerintem kellene 3 db+ a töltő és ezek együtt már legalább 100.000 ft. Autóval együtt min. 200.000 Ft. Ennyit nem szeretnék rá szánni.
Azt is hallottam, hogy a nitrosokkal egy idő után gond lehet a motorjukkal, és sokat kellene szerelni. Porlasztót a hőmérséklethez karburálni, tehát egyenlőre még nem tudom, hogy mi legyen...

Egy elektromossal kevesebb gond van, nem?

Üdv,
Robi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013.01.30 13:06:22 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.27 19:00:49
Hozzászólások: 882
Tartózkodási hely: Balatonfűzfő
Én ezt írtam pár napja egy modellezőnek.

"De nem csak ez a kérdés. Jön a mostanában, egy megfontolandóbb a Nitró vagy elektromos. Én jelen állás szerint kezdőnek elektromos változatot javasolnék. Ennél a változatnál a kezdeti beruházást követően, 1-2 évig nincs újabb költséged. Persze ezeket a cuccokat is tönkre lehet tenni és akkor ugrik egy akksi vagy esetleg egy motor. De a nitrost is tönkre lehet tenni egy délután alatt (nem kap elegendő anyagot, pórt szív, be hullik az izzószál a gyertyából és karistól). A nitros motor kb 20 liter után már nem jár tökéletesen, leállogat.
De ezt sem lehet így kijelenteni, mert lehet, te nem kapsz dugulást, nem szakad szét a túlnyomás rendszered, és nem okozol kárt a motorban. Akkor akár 50 liter is átfolyhat rajta. Rendszeres használattal ez 1-1,5 év.
"
"A nitrozáshoz a következők kellenek időközönként. Ha rendszeresen használod akkor kb. havonta.
-Kuplung pofa
-Kuplung harang
-Kuplung csapágy
-Légszürő + légszürő olaj
-Kipu tömítés. Erre nem is gondol az ember de sűrűn kell cserélni.
-Gyertya
-10L után első főtengely csapágy csere, 20L után mind kettő

Itt is lesznek komolyabb beruházások.
-A sok rángatás után start pad-ot veszel
-Gáz-fék szervó egy kényes pont. Nálam amíg meg nem vettem az első 25.000Ft-os HV szervómat, mindig gondjaim voltak vele (tönkrement).
-Egy normális akkupak, és töltő a vevőhöz, enélkül nincs megfelelő szervo erőd a kormányzáshoz és fékhez
-Fail Safe
-Normális táv. Ha egyszer elmegy a nitrós akkor azt csak valamilyen terep tárgy állítja meg, ha nem vagy gyors és felborul, akkor hajtókar törés a vége.
-Mire belejössz elhasználtad a motort, vagy magától tönkremegy és mész vásárolni egy újat. Egy egyszerű motor 30eFt.

Én azt mondom mai fejjel, hogy jó dolog a nitrozás, ha van elegendő ideje az embernek hozzá.
Előkészítesz mindent: Izzító, vevőpack startpad töltés. Légszűrő olajzás (3-5 tankolás után csere).
Kimész beindítod, ha 10 fok alatt van ne is menny ki mert a motort hidegen nem szabad indítani kint pedig fel melegíteni nem nagyon tudod.
Beállítás: Oda figyelve a motor hőfokra a füstre a hangra beállítod. Ha egyszer meg sütöd, ritkán járatod, onnétól gyertya csere, mert nagy rá az esély hogy megégett, és akkor már nem tudod normálisan beállítani a motort, vagy egy nagy esésnél eltorzul a szál benne.
Haza mész elpucolás az olajsártól a bal hátsó lengőkar teló és kerék kapja a legtöbbet.

Az pedig külön gondot szokott okozni, mikor az első lakok megjelennek, mondják milyen érdekes, és mikor hagyod már abba, mert zavarja őket. Ekkor elkezdhetsz keresgélni külterületeket.

Nekem ezek voltak a tapasztalataim mikor vastagon benne voltam.
Nem a kedvedet akarom elvenni, inkább azt szeretném hogy sokáig meg maradj lelkes modellezőnek."

Elektromos beruházás:
Akksi 4S: 10-15.000Ft/db (2db elegendő)
Szabályzó: 15-20.000 (Trackstar, Hobbywing verseny minőség)
Motor: 15-20.000 (Trackstar, Leopard versenyminőség)
Töltő: 10-15.000 (150W)
Kábelek, csatlakozók, zsugsorcsövek: 5-10.000Ft

Számolj vele, hogy nitrot is hasonló áron kapsz. Egy akksi 200 töltést simán kibír ez kb 200x10perc. Egy tankolás 5-6 perc ez kb. 40L nitro ami 2000 perc menetidő ez Saxo 25%-ból 84.000Ft. (Ez kb egy év alatt elfogy)
A 40L alatt legalább 1 de inkább 2 motort elhasználsz. Újat veszel vagy felújítasz kb 25-40.000Ft ért.

Nem győzködni akarlak, csak azt látom sokan abba hagyták az autó modellezést, mert drága volt fenn tartani a nitros-t. Szeretném ha minél többen lennénk kinn a pályán, és akkor a gaz sem nőne a nyomvonalon. :)

_________________
Team Durango DNX408 Norbi mod :)
Team Durango DEX408
Novarossi Bonito,HobbyWing
Sanwa MT4
Savox 1268,1267
VP-PRO Blade
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013.01.30 13:27:06 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2013.01.27 17:25:53
Hozzászólások: 19
Köszi szépen a részletes ismertetőt. Én is hasonlókat hallottam a nitrosról. Nekem meg annyi időm nem lenne, és nem is szeretnék költögetni rá.
Mi a véleményed erről a modellről?: http://www.rcrulez.hu/termek.php?produc ... ebrushless

Üdv!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013.01.30 13:44:41 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
Robi!

A GS topikban, ne más gyártó terméket kívánd kitárgyalni.
Megértésedet köszönöm!

Üdv:
Fally Gyuri


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013.01.30 13:46:30 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.27 19:00:49
Hozzászólások: 882
Tartózkodási hely: Balatonfűzfő
Ez a topic a GS-ről szól.

Lehet hogy van lehetőség a CL1-et meg venni motor, tank, rezó, táv nélkül.

http://www.sylkamodell.hu/GS-RACING-CL- ... Buggy.html
http://www.sylkamodell.hu/1-8-buggy-tru ... akitashoz/

_________________
Team Durango DNX408 Norbi mod :)
Team Durango DEX408
Novarossi Bonito,HobbyWing
Sanwa MT4
Savox 1268,1267
VP-PRO Blade
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013.01.30 14:13:57 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2010.10.28 19:08:22
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: Veresegyház
Szia Rob81.Egy kis kiegészítés.A GS motor nagyon szépen megy 16%-os üzemanyaggal is,és ha SYL állitja be a motort szinte alig kell utánállítani használat közben. A gyári Futaba szervo elég kéne legyen egy Buggyhoz gáz és fékre-nekem a GS XUT ban sokáig szolgált-a kormánynál viszont cserélnem kellett.Légszűrő olajon és légszűrőn egy kb.600.- forintos légszűrő zsákkal sokat tudsz spórolni.Szerkezetileg a GS az egyik legerősebb konstrukció, kezdőknek ideális.A legfontosabb dolog pedig az,hogy addig ne dönts,ameddig élőben nem láttad az autókat,és nem beszéltél a tulajdonossal.(Esetleg odaadja kipróbálni.)Ha pesti vagy pestközeli vagy akkor ajánlott megnézni a gödi pályát,ott elég sokféle autóval lehet találkozni.Fontos,hogy az autóval versenyezni akarsz-e vagy csak játszani.A versenyzés drága dolog mind a nitrós mind az elektromos autóknál.A játszát meg lehet úszni olcsóbban is,mivel nem szükséges mindenből a legprofibb cuccot venni.

_________________
GS XUT PRO RTR
HK 2.4 Ghz
www.godrcklub.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013.01.30 19:27:26 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2010.11.01 08:43:29
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Veresegyház
Szia Rob81! Csatlakozom bö76 barátomhoz, csak pár elektromossal kapcsolatos dologgal egészíteném ki:
A GS cuccok mindent kibírnak. Ezt mi ketten (Truggy-val) bebizonyítottuk. Tanulás időszakában eddig csak 2 alkatrész tört, s egy csillapító szár hajlott el. Pedig kapott...

Két évad alatt 2 cvd-t, illetve egy középsőt cseréltem, illetve pár ezer forintnyi csapágyat még.

Tavaly év elején átalakítottam elektromosra, s csöppet sem bántam meg. Én hobbywing készletet használok. Szenzoros, pro kategóriás. Motor+szabi+lcd-s program kártya 160-190$.

Akkuból én két cellás Turnigy-ket használok duplán, melyek 30-45$/db.
Kell egy töltő, de egy kicsit sokat számoltál rá....

Nitrós is nagyon jó, hisz jó a hangja, meg......

Drágább üzemeltetni
Hangos, büdös mindene
Felborulsz leáll, majd alig indul...
Üzemanyag, légszűrő, olaj, takarítani kell a gépet folyamatosan, gyertya...

Elektromos gyorsabb, agresszívabb. Berakod az akkut, oszt go.... Nem kell bemelegíteni. Tény hogy az agresszív nyomaték miatt ezek a nagy motorok igénylik az erős nyomaték átvitelt....

Ma már a GS-el nem nagyon fogsz vesenyt nyerní, de tanúlni isten. Ütni, vágni....

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség