Sziasztok!
Tegnap nem bírtam tovább. A félkész starteren sógorom
segítségével nekiálltunk elindítani a buggyt.
Szívtunk vele, de jelentem sikerült!
A karbi el volt tekergetve, ha be is indult, pár másodperc után
leállt. Aztán elkezdtem én is hozzáértő módjára tekergetni!
És láss csodát, egyszer csak járt szépen alapjáraton! :wink:
Gázadásra reagált jól, de biztos ami biztos kicsit nyitottam a
fődúsítón. Űzemanyag saját kotyvalék, 80% methanol, 20% ricinus.
Az első tankot álló helyben járta ki az autó, 2-szer le is állítottam közben
hogy hűljön le a motor. A másodiknál már elindultam. Igaz csak
negyed-fél gáz között gurigáztam az udvaron.
A harmadik tanknál már húztam neki bátrabban is, de még mindíg
nem adtam full gázt. Viszont kigyorsítás után hírtelen gázelvételnél
leállt a motor. Nyitottam kicsit az alapjárati dúsítón és ez meg is javult.
Aztán jött az ominózus negyedik tankolás, és a törés.
A rezgéseknek ( és a repülős vevőnek) köszönhetően kirázódott
a kristály a vevőből. Autó önállósította magát, és ugyan miért is ne
pont majdnem full gázon és jobbra tekert kormánynál.
Nekicsapódott a kapunak. Szerencsére csak a kipufogó tartó pálca
tört el, és leesett a kipuff. Lett is hangja!
De egy nagy fűcsomó megfogta, így egyhelyben állva pörögtek a kerekek.
Cipőm orrával befogtam a kipuffcsonkot és leállt.
Kristály meglett, autónak semmi más baja nem lett szerencsére.
Ezt a kistály dolgot megoldom, hogy ilyen ne forduljon elő újra.
Másik gondom az, hogy megszorultak a hátsó teleszkópok.
Új tengely, új tömítések. Sejtésem az, hogy nem kaptam bele
szilikonos tömítőgyűrűket, csak síma fekete gumisakat, és lehet
az nem bírja az olajat. Megnyúlott, begyűrődött, stb.
Vagy az is lehet hogy egyszerűen csak a por a bűnös. De akkor az
elsőnek is meg kellett volna szorulni. Na majd ha szétszedem kiderül.
Hát ez volt életem első robbanós, és offroad-os próbálkozása.
Nektek elárulom....egyre jobban tetszik a dolog!
Üdv!
Gyurici