Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.03.28 15:59:47

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 93 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.23 21:35:17 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2008.01.20 18:25:36
Hozzászólások: 71
Tartózkodási hely: Veszprém
Lacko hyper 7 írta:
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy nektek a gáz nem-e akad fent a kocsitokon hogy ha egyfolytában játszotok a gázzal???
Mert nekem a ,,karburátorra,, ahol kapcsolódik a szervókar ott van egy gumi porfogó (kék színű)!Valahogy megreked benne a levegő és egy kicsi fent akad a gáz!!De csak épp annyira,hogy a kocsi nem indul el.Ezt hogyan tudnám orvosolni???
A választ előre is köszi!
Szia!

Igaz,hogy nekem nem ilyen autóm van,de ugyanez volt a jelenség,szedd ki a karburátorból a tűt és tisztítsd meg,a gumiharang belső odalát is,mert nekem pl. onnan került rá egy kis szennyeződés, amitől a tű egy kicsit megszorult a karbi házában,így nem tudta megfelelően mozgatni a szervó.Mielőtt visszarakod a tűt tegyél rá egy kis olajat,hogy könnyebben mozogjon.
Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.24 13:54:08 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2009.02.14 20:11:21
Hozzászólások: 264
Köszi sipi a választ!!De mivel nem szedtem még szét ezért nagyjábol elmondanád hogy hogyan kell??? :lol:
Ha ugy gondolod hogy másnak is segítesz a válasszal akkor ird ide de ha gondolod pü-ben is irhatod ;)
Üdv Laci!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.25 11:20:26 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.05.13 21:24:44
Hozzászólások: 4
Szia,

Több dolgot lehet ilyenkor csinálni:
- gumiharang elhúz, alatta lévő fém csőre after run olajat bőven locsol, gázkart alaposan megmozgat (hogy könnyebben járjon)
- ellenőrizni kellene, hogy a szervókarban a gázkar rudazata elég könnyen jár-e (ennek a szorulása is okozhatja ezt a problémát) - ide is lehet after run olajat használni
- a gázkar rudazatára húzott rugót még jobban előfeszíted (ezzel azért vigyázni, mert minél jobban feszíted elő, ez a fékezésnél a fékerőt csökkenti!)

Üdv,

juhaszg.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.25 20:17:11 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2009.02.14 20:11:21
Hozzászólások: 264
Köszi Juhasz neked is a választ!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.25 20:28:09 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2009.02.14 20:11:21
Hozzászólások: 264
Köszi Juhasz neked is a választ!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.27 09:45:03 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2009.02.14 20:11:21
Hozzászólások: 264
Olyan kérdésem lenne,hogy hogyan lehetne kivenni a hernyócsavarokat a stabilizátorból????..... ugyanis nekem valami okból kifolyólag szétmentek a hernyócsavarok felyei és imbusszal képtelenség kiengedni!!! :(
A melegítéses módszer kiejtve ugyanis műanyaggal érintkezik a hernyócsavar!!
Nincs valakinek valami jo ötlete???


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.27 12:36:46 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.10 21:39:23
Hozzászólások: 53
Tartózkodási hely: Ózd
Ragasztózd be a csavarhúzót vagy valamit amivel kitudod szedni a csavart. Majd mikor megköt akkor könnyen kitudod szedni csak amivel kiszedted az kuka.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.06 09:47:38 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2009.02.14 20:11:21
Hozzászólások: 264
Sziasztok!
Az lenne a gondom,hogy félévente tankolóflaskát kell vennem mert a nyakánál elreped és engedi a naftát!
Ugyan azokat a tankoloflaskákat használtam mint ami a haveromnak is van!
Neki már vagy 1 éve megvan és semmi baja!
Havonta jó ha 2-3 szor kimegyek kocsokázni!
Ezt nem értem.......valakinek valami ötlete ezügyben???(gondolok itt valami házi--üzleti termékre egyaránt)!
A valaszaitokat előre is köszi!
Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.16 20:47:47 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2009.02.14 20:11:21
Hozzászólások: 264
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni,hogy ezt a mondellt mennyire érdemes verseny körülmények között hajtani???Amint látom a fórumon több Nanda nrb-3-as is rajthoz állt az elmúlt időkben!
Szerintem a hobao minőséggib valamivel mint a Nanda.. ha nem így van akk roszul gondolom.Mennyire állná meg a helyét a versenyeken???
Másik kérdés:Érdemes lenne átépíteni elektromosra vagy vegyek egy üres truggy-t vagy vmi hasonlót de jobb minőségűt???pl.:Mugen,Losi......
Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.16 23:14:09 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.22 00:30:46
Hozzászólások: 297
Szia bármivel érdemes elindulni kipróbálni magad a versenyeken, közben úgyis rájössz, hogy mit tud, mit bír a kocsid és majd te eldöntöd ,hogy elég e neked esetleg tuningolsz vagy váltasz.

Érdekesség ha már a Nandát hoztad fel, Szabics a Sylka Modellsport Team versenyzője is indult Nandával 2008 -ban asszem 3. lett az RCOR-on az MB-n a középmezőnyben végzett valahol.
Tavaly viszont már GS RACING CL-1 el indult és megnyerte az RCOR kupát és harmadik lett a Magyar bajnokságban! tehát azért valszeg számít a kocsi is :-) forrás: http://www.sylkamodell.hu/2009-1/8-Off- ... t-technika

Sok autóról kiderült már, hogy versenykörülmények között az RTR változata nem állja meg a helyét, azért nem véletlen léteznek a PRO verziók amiket elsősorban az erősebb anyagok jellemeznek!

Üdv gst

_________________
SG Modellsport
http://www.sgmodell.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.17 09:50:57 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2009.02.14 20:11:21
Hozzászólások: 264
Köszönöm a választ!
Ha jól láttam te építettél át egy truggy-t vagy buggy-t (nemtudom melyiket pontosan) mennyibe jöttek bele a cumók a kocsihoz és egy buggyba te milyen mocit szabit ajánlanál??
Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.17 09:57:53 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2009.02.14 20:11:21
Hozzászólások: 264
Jah és még annyi,hogy másodszor törik el a buggy-n a C-hubom!
Először saját hibából(kb. 50-el nekem jött egy vas oszlop rádió zavar miatt) :lol:
A másodszor meg rejtély,hogy hogyan történt... fogalmam nincs.
Az lenne a kérdés,hogy érdemes-e aluból csinálni vagy venni ha létezik ezt az alkatrészt,vagy keressek vmi más jobb minőségű kocsiból egy C-hubot ami kompatibilis??
Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.17 10:55:02 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
gst írta:
Tavaly viszont már GS RACING CL-1 el indult és megnyerte az RCOR kupát és harmadik lett a Magyar bajnokságban! tehát azért valszeg számít a kocsi is :-)


Biztos hogy számít, ez esetben amennyire tudom a Nanda súlyával van / volt a probléma mert nehezebb mint a többi 8-10%-al..

Lackónak: nekem ez a harmadik szezonom Nandával, sosem tört még rajta C-hub, se lengőkarok, ellenben pl a múlt évben bemutatott Hyper 9 PRO-val aminél egy sima eddzésnapon is el-elfogyogatott 2-3 darab. Nem is nagyon látsz már senkit azzal...

A Hyper autók közül a 8 Pro volt amit mindenki agyondícsért, megölhetetlen konstrukciónak bizonyult, csakhát azóta eltelt 1-2 év, és igaz ez a Nanda NRB-3 sorozatra is ami először 2005-ben jelent meg. No komment hogy mennyire versenyképest az idei gépekkel szemben.

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.19 12:53:20 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.22 00:30:46
Hozzászólások: 297
Azokat az alkatrészeket amik sokszor törnek érdemes erősebbre cserélni.
Esetleg ha megtudod nézni és összehasonlítani a Hyper 8 C-HUB-jával és az stimmel akkor arra cserélni.
Egy elektromos átépítés ha nincs semmid hozzá akkor alaphangon akkuval 50-60 ezer körül indul+töltő ennél olcsóbban egyenlőre nem nagyon megy.
Itt az elektrromos buggy topik: viewtopic.php?t=9449
Itt az elektrromos truggy topik: viewtopic.php?t=18099
Itt minden le van írva ha ezen kívűl konkrét kérdésed van akkor oda jöhet.
Szerintem ne offoljuk szét ezt a topikot jobban.

További szép napot!

_________________
SG Modellsport
http://www.sgmodell.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.20 07:56:39 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2009.02.14 20:11:21
Hozzászólások: 264
Az jutott az eszembe,hogy a C-HUB problémát ugy is meglehet oldani hogy átépítem Pivot-boll ra!Nálunk lehet ilyesmit kapni????
A GS autóin is ez az első futómű van és nagyon panaszkodásokról nem olvasok mert nincsenek!
Szerintetek jó 5let vagy maradjak a C_HUB megoldásnál??
Válaszokat köszi!
Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.10 08:48:04 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.04.28 20:28:14
Hozzászólások: 11
Tegnap a GPS-t rászigszalagoztam a szárnyra, sebességmérés céljából. 107km/h max sebet mutatott. :shock: Ez meglepően és irreálisan soknak tűnik, de elvileg a GPS a legpontosabb a fotocella után..
Van valakinek esetleg hasonló mérési eredménye, MacStar28-as motorral?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.10 13:28:23 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.11 17:13:49
Hozzászólások: 308
Tartózkodási hely: Szolnok
A .28-as motorokat mosterekben használják,nem buggykban szóval elég erős ez egy ilyen autóba,és teljesen áttételfüggő az egész,szóval lehet hogy nem mutatott hibás adatot a gps-ed.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.10 17:31:40 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2009.02.14 20:11:21
Hozzászólások: 264
Annyit szólnék hozzá a dologhoz,hogy szerintem még a gyári áttétel van a kocsidban.Mivel asszem 2 hete lehet nálad a gép és szerintem nem lett kicserélve se a harang se a spur.Szerintem a GPS volt a ludas,hogy ennyit mutatott.Ez alap áttételezéssel lehetetlen.Nekem is ugyan ilyen kocsim van.Igaz 21 moci repíti de a két moci között maximum a lóerő eltérő a fordulat nem.Szóval a GPS 98%-ban tévedt.Ebbő a kocsiból a max. amit ki lehet préselni alap cuccokkal az a 50-60 km/h 16% nitrónál!Nálam ez így van.
Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.10 19:22:00 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2009.12.09 09:27:43
Hozzászólások: 99
De ezt te kb szemre is megtudod állapitani, hogy lehetett e az 107km/h vagy sem....

_________________
Kyoso Fazer nitrózabáló

The life starting at 180km/h, and lasts until a spoiled bend.

Futaba 2pl 2.4ghz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.10 21:34:50 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.04.28 20:28:14
Hozzászólások: 11
Hát szemre még egy full-scale autónál sem tudom megállapítani, szerintem más sem, max a traffipaxos rendőr, foglalkozási rutinként :-D
Egyébként mint három hetes autómodellezőnek, már eleve nagyon gyorsnak tűnt ez az egész már a bejáratáskor is, de hát ezt szeretjük..

GPS sebességmérés elég megbízható általában, de nem az Auchan-parkoló-célegyenese távolságon. Ha pontatlan volt még az indításnál, lehet, hogy a 'futam' alatt úgy pozicionált, hogy mondjuk 20 m-rel arrébb rakta magát, ez simán megdobhatja a max sebesség értéket.

Na mindegy, fizika tanárom azt tanította, egy mérés nem mérés, majd mérem újra, már csak érdekesség képpen is. Ha 60-nal ment, akkor is jó volt futtatni, és örülök, hogy nem nyomtam neki a padkának, akár 60-nal is :oops:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 93 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség