csontos írta:
Segítsetek! T-Maxx 2.5R vagy savage 25? Érdekelne hogy kopások terén mi a helyzet? Felfüggesztés, teleszkópok, fogaskerekek a váltóban, difiben... meg ehhez hasonló dolgok. (törésre érzékeny részei?) szervó bírja-e a strapát terepen? műanyag vagy fém fogaskerekes-e? Csapágyazás? Ezek a szempontok alapján melyiket lenne érdemes megvenni?
Szia!
Nekem egy S maxx-om (TRX 2.5) van amit kibővítettem 4 kerékre, szóval most már majdnem Tmaxx csak a rüki nincs benne. (de az nem is kell-előre megyünk) Nagyon megbízható autó és nagyon sokat kibír. Nem kell semmit állítgatnod rajta alapból, mindent belőttek rajta a gyárban. (persze később lehet) Megveszed, megtankolod, beindítod aztán had menjen. A sima TRX motor is nagyon harapós nekem eddig nem a motoron múltak a dolgok. Pályán jól viselkedik, ugratni nagyon jól lehet vele és a levegőben is jól lehet korrigálni a hibákat. Talán lehetne hosszabb egy kicsit gyárilag, akkor még versenyképesebb lenne. Eddig nem nagyon tört rajta semmi, pedig adok neki rendesen. Egy bulkhead adta meg magát együtt a skid plate-el de ott én feszítettem túl a húrt és nem pályán. A csavarok hajlanak el inkább. Pl a felfüggesztésben, de eddig csak kettőt cseréltem. Még egy stabilizátor rudat hajlítottam meg és törtem el a végén a műanyag pucukát. De ha csak simán elhajlik valami akkor orvoslom egy satuban. Amúgy nagyon egyben van.
Sajnos ezen fórumon kevés infót tudsz róla begyűjteni, a traxxas gyári oldalán a fórumban több minden van. A savage 25-ről viszont rengeteg infó és tapasztalat gyűlt össze. Érdemes elolvasni őket.
Mindezekkel együtt szerintem, ha teheted, egy revo-t szerezz be. (abból is egy 3.3-ast ) Az egy teljesen más világ … Illetve a TNX et is érdemes megnézni.
Feltöltök egy videót a maxx-ról (itt még 2kerékkel) illetve a TNX-ről, ezt a saját pályánkon vettük fel. Van ugrató +minden. Talán ez is segít a döntésben.
TNX:
http://www.mtb-online.hu/rcvideo/tnx.wmv
MAXX:
http://www.mtb-online.hu/rcvideo/maxx.wmv
Üdv.