Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.03.29 15:57:13

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1721 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.12 21:09:03 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2008.03.14 21:45:43
Hozzászólások: 94
Dodge írta:
minek akarsz egy akkora spúrt egy kis 1/10-es gépbe rakni? Még ha sikerülne is akkor is elnyalná a pofákat mihelyt nagyobb terhelés érné. Egyszerűbb a hozzá kapható gyári spúrokkal "játszani" és úgymegtalálni a megfelelő áttételt. ;)


Ok ok igazad van,de kivancsisagbol akkor is erdekelne a savage spur atmeroje. Elarulod? ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.13 07:44:19 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 12:17:08
Hozzászólások: 1728
Sajna az átmérőjét nemtudom mert nincs savage spúrom. :oops: :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: savage25 diffi help!!!
HozzászólásElküldve: 2009.02.02 15:43:50 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.01.14 22:13:54
Hozzászólások: 24
Sziasztok!


GAZ VAN! kivittem a 20 centis hoba a savage25met (hpi f 4.6 moci, 3speed) nagyon jo volt, de hazavagtam a hatso diffit, belulrol mindent ledaralt...:(

Kerdes:

mig nem veszek uj diffit, ha hatrateszem az elso diffit, ovatosan csapathatom -e, vagy addig pihentessem....?


segitsegeteket, velemenyeteket elore is koszonom:

LsL

ui: bocs angol billentyuzetem van, ezert irok ekezetek nelkul!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.02.02 16:23:14 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2006.11.05 17:13:55
Hozzászólások: 151
Helló!

Nemlehet, hogy azért darálta le mert már kicsit "lógott"??
Ki kellett volna hézegolni, hogy jó legyen a foghézag és ne darálja le.
Ha az első diffit teszed hátra akkor azzal lehet, hogy jó lesz, de lehet, hogy azt is már hézagoni kell. Nézd meg a csapágyakat a kihajtásoknál, és a kúpkeréknél, lehet cserések.

_________________
TAMIYA TA05
Hpi Savage X4.6
HSP XSTR buggy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: savage25 diffi help!!!
HozzászólásElküldve: 2009.02.02 16:54:37 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.01.14 22:13:54
Hozzászólások: 24
koszonom a gyors valaszt! :)

Megnezem , hatha...;)

kozben nezegetek alkatreszt.... ahogy elnezem, eleg szepen elszallt belul minden (most szedtem szet, szerintem a hazat is cserelni kell, mert durvan belemartak a letort fogaskerek-darabkak...

azt szeretnem meg megkerdezni:

-lehet -e, illetve erdemes -e vmi kemenyebb anyagbol keszult difi fogaskerekeket, ill hazat venni?

ebay-en pl lattam fem diffi -hazat:

http://cgi.ebay.co.uk/Hpi-Savage-Differ ... 240%3A1318


vagy :
Hpi Savage Differential Cup - 2pc Item number: 200298071455

elore is koszi :)

LsL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.02.02 17:42:26 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2006.11.05 17:13:55
Hozzászólások: 151
Fogtörés általában akkor jön létre, ha egy fogra hirtelen nagyon nagy nyomaték esik, ez akkor van, ha keményebb terepen használod a kocsit vagy erősebb motort használsz. Ebből már tudsz következtetbi. ;)

_________________
TAMIYA TA05
Hpi Savage X4.6
HSP XSTR buggy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.02.02 19:04:05 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2006.08.08 10:26:46
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: budapest
Szia!

felépítheted a difit fém házba is de az sem mentesít a kúpkerekek hézagolásától.Én nem találkoztam a gyáritól erősebb anyagból készült fogaskerekekkel ugyanis azok jó minőségű hőkezelt kerekek. Egyébként pont a savagenek egy elég robosztus erős felépítésű difije van tehát ha az rendesen van összerakva akkor nagyon sok mindent ki kell birnia illetve hosszú élettartamúnak kell lennie. Persze ésszel használva.
üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.02.02 19:14:13 
Offline
RC mániákus

Csatlakozott: 2008.01.27 18:55:18
Hozzászólások: 596
Tartózkodási hely: Győr
a savageknek igen erős a difije...
Én most vettem alu difiházat+új dififogaskerekeket jól ki van hézagolva így sokáig el fog menni!
Ha rendesen össze van rakva akkor nagyon sokat elmegy!
Megéri megerősíteni ha nagyobb motort teszel bele.
Nekem is 25 öm van k4.6os motorral de így hogy nem volt megerősítve így is sokat elment vele!
Sok sikert!
Üdv:Ádám

_________________
Ádám46


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.02.02 19:19:14 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
tg11 írta:
Szia!

Én nem találkoztam a gyáritól erősebb anyagból készült fogaskerekekkel

a savagenek egy elég robosztus erős felépítésű difije van
üdv


Gyárinál erősebb a CEN féle difimod létezik, bele lehet épiteni a 7.7-es CEN autó difijét, savage-central fórumon keress rá.

Amúgy létezik gyári "erős" megoldás is, a Savage XL erősitett CNC mart keményacél kúp és tányérkerekét bele lehet rakni, na az erős.

Ezen kivül, TG állitása annyiban nem áll, hogy a gyári dificsapágyak elég gyengék, és általában onnan indul a baj, mert kicsit kotyog, elkezd ütni, szétver mindent, jön a fogtörés és minden ami jó.

Nézd meg itt a főoldalon a savage-es versenyes cikket, ott leirja Thief hogy hogy lehet a kerékcsapágyakat rávarázsolni a difire.

Amúgy a hézagolás tényleg fontos, de mégjobb a fém külső difiház (belső is persze), mert ezekben nincs álalában szükség a hézagolásra.

Szóval jó sok erősitő megoldás létezik, és még a gyári 4.6-os motorhoz is elkel...

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.02.02 20:32:51 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2006.08.08 10:26:46
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: budapest
Szia reechee.
Ha már engem idézel akkor legalább nézd meg pontosan miről beszéltem.
A csapágyakról egy szót nem említettem hanem csak a fogaskerekekről a hézagolásról és a házról beszéltem. Csak a pontosság kedvéért ha már idéztél :lol:
üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.02.03 18:53:40 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
tg11 írta:
Szia reechee.
Ha már engem idézel akkor legalább nézd meg pontosan miről beszéltem.
A csapágyakról egy szót nem említettem hanem csak a fogaskerekekről a hézagolásról és a házról beszéltem. Csak a pontosság kedvéért ha már idéztél :lol:
üdv


Rendben, no offense, elnézést, én a "savage-nek robosztus difije van"-ra szerettem volna reagálni.

Való igaz egyébként hogy nekem annó a gyári SS difi sokáig birta zsirostul-műanyag házastul, de azért hosszú távon azért érdemes kicsi tuningban gondolkodni.

A csapágyat talán azért emlegetem, mert nekem a fém külső-belső difinél az egyetlen hiba ami azért meg-megjelent a csapágy :roll:

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: savage25 diffi
HozzászólásElküldve: 2009.02.03 22:53:40 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.01.14 22:13:54
Hozzászólások: 24
Sziasztok!

Ezer koszonet a segitsegert, ill a tanacsokert :)

Beteszteltem a gepet csak hatso diffivel....de csak ovatosan ;) eddig jo, de azert nezek vmi diffit, mert nem akarom hazavagni az elsot is...

vagy,: ha mar diszno, legyen kover csereljem ki elol is a diffit szerintetek?
mi a velemenyetek errol?: http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=86826
elmeletileg ez normalisan ossze van rakva ugye?

ui: reechee! koszonom a tippet, a cikket elolvastam, jo par hasznos tanacsot talaltam benne..(toredelmesen bevallom, mostmar legalabb vagom, mit ertettetek a hezagolason, mert eddig fingom (bocs) sem volt rola) :oops:

LsL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: savage25 diffi
HozzászólásElküldve: 2009.02.04 20:38:16 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Általában a hátsó hullik szét előbb, ott a nagyobb a súly, az első ha nem is látod kevésbé terhelődik, könnyebben diferál...

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.02.05 16:34:40 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2006.11.05 17:13:55
Hozzászólások: 151
Csőő

no_identity. Nekem is ugyan ez a diffi van a Savagembe. Több mint 1 éve van meg és még nem volt baja. Most lett újra építve, zsírozva és hibátlan. A két kihalytás végén lévő csapágy nem az a nagyon rossz minőségű műanyag porvédős sz@r, hanem kicsit jobb minőségű. Viszont kúpkeréknél ugyan ez a gagyi csapágy van és már hézagolni kellett. Mondjuk ez nincs a szettben. Viszonyítási alapom nincs, de sztem nem rossz diffi ez. Egy biztos, van benne "anyag", érezni a tömegén. ;) :-D

_________________
TAMIYA TA05
Hpi Savage X4.6
HSP XSTR buggy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: savage25 diffi
HozzászólásElküldve: 2009.02.08 22:06:39 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.01.14 22:13:54
Hozzászólások: 24
Na hali mindenkinek!

Ta-05! abban igazad van, van benne anyag..... szerintem azert halt meg, mert az egyik csapagy szo szerint lotyog!!!!!
lehet eloszor az adta meg magat, s emiatt a diffihazban, elmzdultak picit a dolgok, a ho meg megadta neki a kegyelem-dofest!!!!

na ebbol viszont tanultunk!!!!

csak az a tanulopenz ne lenne!!!!

raadasul megint nem birtam magammal, kivittem a dragat csapatni kicsit, rovidre fogom: full speed-del frontalisan fekezes nelkul 3.ban telibevagtam egy kb 30 centi magas betonpadkat (nem adta ki :shock: )
akkorat pukkant, az uto megallt bennem, lenyeg, (nem tom mi a szak neve,)a ket oldalso femlemez, vaz megcsuklott, mint a sz@r....

erdemes egyengetni, vagy kuka?

huuu, de akkor is oriasi volt!!! :D

LsL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: savage25 crash
HozzászólásElküldve: 2009.02.08 22:12:02 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.01.14 22:13:54
Hozzászólások: 24
hmm meg annyit: a savage-ben haszanlt muanyagok elott szerintem le a kalappal, nemtom (hany G-s lassulas) volt, de durva lehetettt, mert a tank is szettort, ill mint emlitettem nagy pukkanas volt, s a muanyagok, futomu, minden epnek tunik...

a mult heten a lengescsillapito csavarjat sikerult rendesen meghajtogatni, miutan parszor tetore raktam egy gordeszkas palyan, de a muanyag ott sem tort el sehol.... 8)

LsL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.02.08 22:13:42 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.08.09 08:22:03
Hozzászólások: 204
az szép lehetet , lehet rajta dolgozni hogy vissza nyerje az eredeti formáját, de mondanom se kell hogy nem lesz olyan mint új korában de talán használható még ,
esetleg képet rakhatsz rola fel hogy milyen lett az oldal vázad, el retentő példának


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: savage25 crash
HozzászólásElküldve: 2009.02.08 22:20:46 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.08.09 08:22:03
Hozzászólások: 204
no_identity írta:
hmm meg annyit: a savage-ben haszanlt muanyagok elott szerintem le a kalappal, nemtom (hany G-s lassulas) volt, de durva lehetettt, mert a tank is szettort, ill mint emlitettem nagy pukkanas volt, s a muanyagok, futomu, minden epnek tunik...

a mult heten a lengescsillapito csavarjat sikerult rendesen meghajtogatni, miutan parszor tetore raktam egy gordeszkas palyan, de a muanyag ott sem tort el sehol.... 8)

LsL

elégé kemények asszem a spéci neve nylon műanyag és ha jol tom ez ugy készül hogy rétegelik nekem egy két részen ahol kopik az autó difi allati műanyag rész ,boruló keret ezek mind olyan anyagbol vannak mint a lengőkar és lehet is látni hogy u.n. foszlás van legaláb is nekem ugy tünik jah
és ezek az anyagok a hidegre nagyon alergiásak könyen törnek , melegben még akár rá is állhatsz :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.02.09 16:01:01 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2006.11.05 17:13:55
Hozzászólások: 151
CSőő

Nem lehetett semmi a bukta! Képeket én is várok! :-D
Sztem nem érdemes az oldalvázakaz vissza alakítani, mert ha egyszer meghajlott és te vissza hajlítod akkor ott meg edződik az aluminium és lehet, hogy a következő buktánál a kocsit 2 darabban látod viszont!
A műanyagokra nekem sem lehet panaszom, kiváloan teljesítenek. Eddig csak a egy bukókeretet sikerült eltörnöm a hengerfej feletti részen egy 50-nel történő ugratás utáni fejre érkezéskor. :lol:

_________________
TAMIYA TA05
Hpi Savage X4.6
HSP XSTR buggy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: crash
HozzászólásElküldve: 2009.02.09 22:31:41 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.01.14 22:13:54
Hozzászólások: 24
hali!

2nap mulva meg mindig sikitok ha eszembe jut, :D

szerettem volna ide beilleszteni kepet az elhajlott oldallemezrol, de par perc eredmenytelen probalkozas utan feladtam, de egyebkent is terveztem , hogy a "my modell"-be felrakom a gepet....

so a lenyeg oda tettem par kepet, remelem megjelentetik.....

LsL

kozben azert egyengettem a lemezen, haaaat minden csak nem tokeletes, azert egy probat teszek vele hetvegen ;) megnezzuk mit mutat;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1721 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség