Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.28 10:03:50

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 168 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.21 19:47:29 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.11.07 21:38:22
Hozzászólások: 377
Három javaslat, a következőkben elkerülendő:

- Kizárólag köszörült, HSS keménységű szerszámokat használj.
A sima L alakú kulcsokkal tuti szétmennek a csavarok, mert azok puhák.

- Mielőtt a csavarnak nekiesel, a piszkos csavarokat tisztísd ki tűvel, hogy
teljesen bele tudjon benni a csavarhúzó. Ha csak a felső részébe
kap bele, bukó a csavar.

- A csavarrögzítőzöt csavarokat - ahogy Kapu is írta - melegítsd fel
pálkával, hogy teljesen felmelegedjen, így a csavarrögzítő elenged.

+ Ha egy csavar feje elmegy, drémellel küldjetek bele egy sliccet,
és azzal már ki fogjátok tudni szedni.

Cső!

Áron

_________________
TALMAAAAAAAAA!!!!!!!!! :):):)

HoBao Hyper 9 - Novarossi Toro Nero 21T
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.21 20:32:28 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.11 19:29:34
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Rád
Köszi a tanácsokat srácok! Én sajnos azzal rontottam meg a hernyócsavart - habár ugye nem említettem - , hogy neki estem az autóhoz kapható imbuszkészlettel és ez lett a kára sajnos! Ahogy szokás mondani, mindenki a saját kárán tanul... és milyen igaz :)

A végére két kérdésem lenne:

- a JP márkájú imbuszkészlet, amit pl a modell&hobby-ban is lehet kapni, azok minőségi csavarhúzók, ugyebár? Csakhogy érdemes-e megvenni, persze, gondolom hülye kérdés, de ez van.... :D Mivel én is nemrég kezdtem a modell szakmát, ezért feltevődik itt-ott néhány kérdés, még ha értelme nem sok van :-D

- a második pedig, a melegítésen konkrétan mit lehet érteni?
Több válaszlehetőség is bolyong bennem, de még sem tudom, mit is jelent pontosan! Az én válaszaim: a pákás megoldás, vagy a hajszárítós melegítés?! Nem tudom, ezek-e az, de még is megkérdezem!

üdv.:
Monster158

_________________
HoBao Hyper ST Truggy PRO
SANWA MX-3FG FHSS-2

GÖD RC KLUB: http://www.godrcklub.hu

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.22 20:38:32 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.11 19:29:34
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Rád
szíves válaszotokat várom! Előre is köszi! :-D

üdv.:

Monster158

_________________
HoBao Hyper ST Truggy PRO
SANWA MX-3FG FHSS-2

GÖD RC KLUB: http://www.godrcklub.hu

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.22 22:24:59 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.01.10 18:41:46
Hozzászólások: 226
Tartózkodási hely: Dunakeszi
A JP szerszamok jo minoseguek. Nemcsak hosszutavon hanem rovidtavon is kifizetodo, sot elengedhetetlen a jo szerszamkeszlet, ezen nem eri meg sporolni.

A melegiteshez a hajszarito keves, pakaval nyugodtan melegitheted, amig meg nem olvad a csavar rogzito.

_________________
Muadib


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.03 19:12:08 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2009.01.26 10:39:52
Hozzászólások: 59
Tartózkodási hely: Nagyatád
Csatlakoznék az előttem szolóhoz a jó szerszámnak párja nincs!!! Sőt a legnagyobb méreg ha egy k...... hernyócsavar miatt megy el egy versenyed! Én egyszer jártam így Velenjében igaz az hajó volt de sajna eb.
Soha ne sporoljatok a szerszámon!!! :szetrohogomazagyam:

_________________
Mugen MBX 5T BL with Mamba Monster
LRP S8BXe
LRP Shark
MONO I,II,III
FSR-e-eco
F1v-3,5 powerd by Novarossi
F1e-1kg


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.09 14:14:47 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.02.17 14:44:32
Hozzászólások: 954
Tartózkodási hely: XXII-kerület
Üdvözletem.

Múlt hét szombaton lezajlott az RCOR kupa első futama.
Danoxx, Márkus Ati, Muadib és én már pénteken lementünk, hogy megcsináljuk az ugratókat.
A pálya már akkor is ideálisan nedves volt melynek nagyon örültünk mivel így nem lesz szükség csúcs gumikra.

Szombat reggel rögtön olajat cseréltem a telókba, hogy bírja az autó a komolyabb ugratókat.
Ami még fontos változtatás volt, hogy a spyder középső difibe az olajat lejjebb vittem 5000-re.

Az első időmérőn Dobby mesterrel megbeszéltük, hogy csak tesztelgetünk. Semmi idegeskedés, csak gurulgatunk.

A második időmérőn jött el az autó ideje.
A pálya még enyhén nedves volt, de már pont nem sarazott. Folyamatosan gyors köröket próbáltam menni, mely eredménye ként 1 kör előnnyel zártam a 10 percet.

A harmadik időmérőn már úgy véltem nincs értelme elindulni, tartogassuk az autót a döntőre.

A döntőt idő kéréssel kellett kezdenem mivel az autó rejtélyes módon nem akart beindulni.
De mint kiderült csak hiányolta a naftát a gép. Ám ez szerencse volt mivel közben észrevettük, hogy a rezó nincs rendesen a helyén.
Azonban időkérés következménye lett, hogy visszakellet lépnem az utolsó helyre.
A rajtom jól sikerült mivel feltudtam jönni rögtön az első 5 közé. Majd nem sokkal ezután már Danoxx mögött voltam a 2-dik helyen. Sajnos Dani 3-dik, 4-dik kör végén ki kellet, hogy álljon törés miatt. Innentől kezdve csak arra törekedtem, hogy lehetőleg biztonságban de nagy előnyre tegyek szert. A 10 percben azonban beütött a gond. Valahogy kiugrott a féltengely a kihajtásból. Nem eltört, csak kiugrott. Nagyjából 3 perc alatt sikerült orvosolnunk a problémát. Ám a kapkodásnak rögtön az első körben meglett az eredménye. Elhagytam a kereket, a hatszöget és a pint is. Itt úgy gondoltam nincs értelme folytatni és le is jöttem az állványról. Pár perccel később a srácok rám szóltak, hogy mennyek fel mert megcsinálják az autót. Nem sokkal ezután újra versenyben voltam. No de itt már nem volt kegyelem. Rendkívül élveztem az autózást, kihajtottam mindent a gépből. 3-szor sikerült is megugranom a második 3-as ugratót. Végül a 2-dik helyen sikerült végeznem.

Köszönöm Dobbynak a mechazast, a monsteres csapatnak a segítséget és a Modell Hungáriának a támogatást.

Üdv. Kapu

_________________
Kép
Design by www.rcpaint.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.02 17:25:34 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.02.17 14:44:32
Hozzászólások: 954
Tartózkodási hely: XXII-kerület
Üdvözletem.

A hétvégén megrendezésre került a Magyar Bajnokság 2-dik fordulója a Modell Centrumban.
Ezen versenyek mindegyike 2 napos. Szombaton 4 időmérő majd vasárnap még egy időmérő és persze a középdöntők, döntők.

Szombaton 7:30 körül érkeztünk meg Danoxxal a pályára.
Az igazság az, hogy nem vagyok az az autót állítgatós fajta, de amikor megláttam a pálya talaját bizony ráeszméltem, hogy valószínűleg nem a gyári setup lesz a győztes.
Eldöntöttem, hogy a hétvégén nem veszek új kereket így a Hobao (rtr) gyári kerekével fogok menni.

Elkezdtem az edzést és bizony ott csúszott el az autó ahol nem szégyellt.
Így az elsődleges cél a tapadás megnövelése lett.
Az első diffibe az olajat 10000-ről visszavettem 7000-re így segítve a fordulást.
A hátsó diffibe az olajat 2000-ről lecsökkentettem 1000-re melytől a gép hátulja rendkívüli javuláson ment keresztül.
Ezután viszonylag versenyképesnek ítéltem meg az autót, szóval vártam az időmérőket.

Szombaton 3 időmérőt futottam, melyből a legjobb az összesített 4-dik helyre lett elég.


Vasárnap viszonylag korán érkeztünk a pályára, és rögtön neki is kezdtem az edzésnek.
Az autó nem szorult különösebb változtatásra így izgatottan vártam az időmérőt.

Rendkívül élveztem a futamot, de mivel az előző nap óta sokat romlott a pálya nem tudtam jobb időt futni.
Ez után ismét csak elkezdett esni az eső. Bizony 1, majd másfél órával később sem szándékozott elállni.
Így Danoxxal úgy döntöttük, hogy nem tesszük tönkre a technikákat és inkább csak nézőként leszünk jelen a középdöntőn. Az ½ buggy futamok még végig mentek de a truggy középdöntőket már lefújták.
A truggyban így az időmérők alapján hirdettek eredményt, mely számomra az előkelő 4-dik helyet jelentette.

Köszönöm Mmm-nek és Áronnak a futóművel kapcsolatos segítségüket, illetve a Modell Hungáriának a lehetőséget.

Üdv. Kapuera

_________________
Kép
Design by www.rcpaint.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.02 17:29:22 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.02.17 14:44:32
Hozzászólások: 954
Tartózkodási hely: XXII-kerület
RCOR kupa:

Kép

_________________
Kép
Design by www.rcpaint.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.02 17:51:12 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.02.17 14:44:32
Hozzászólások: 954
Tartózkodási hely: XXII-kerület
Modell Centrum setup:

Kép

_________________
Kép
Design by www.rcpaint.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.22 15:58:50 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.02.17 14:44:32
Hozzászólások: 954
Tartózkodási hely: XXII-kerület
Üdvözletem.

A hétvégén lezajlott a Magyar Bajnokság 3-dik fordulója Apajon.

Szombat reggel, kicsit későn olyan 8 óra körül érkeztem meg a pályára. Mire odaértem akkor láttam, hogy bizony MMM barátom élt Áronék meghívásával így igen jó kedvben találtam.
Így a sátorállítás igen viccesen kezdődött, mivel kb. 2 szer kellet újra kezdenünk, hogy jó legyen. :D

Az eső még ekkor nem érkezett meg, így a pálya rettentően poros volt. Emiatt nem is raktam le a gépet a pályára, mivel nem akartam percenként légszűrőt cserélni.
Később is úgy terveztem, hogy csak a 3-dik időmérő körül teszem le a gépet, mivel hogy akkor már az ideális ív remélhetőleg tisztább lesz.
El is kezdődött az első futam, de mivel a hurokkal volt egy kis probléma lefújták. A procedúra közben elkezdték locsolni a pályát, így úgy gondoltam eljött az idő.
Ám sajnos az első időmérőm nem tartott sokáig mivel a hátsó féltengely kiugrott a döntött kanyarban. Nem tudván, hogy mi lehet a probléma kicseréltem a felső lengőkart mivel úgy véltem előfordulhat, hogy az nyúlt meg valamikor.
A következő időmérőn is ismét beütött ugyanez. Itt már egyértelművé vált, hogy valami más lehet a probléma forrása.
Kicseréltem a jobb hátsó csapágyházat, és a tengelyeken is beljebb hézagoltam. Föltettem egy szett GRP Grip szettet, átnéztem az autó egyéb részeit és vártam az indulást.
A 3-dik időmérőn a hiba már nem jött elő, így a futamot az első helyen tudtam zárni. Valószínűleg a csapágyház volt hibás mivel az előző versenyen egy hatlamas ütést kapott, így amikor ugyanúgy megütöttem engedett annyit, hogy a féltengely kiugorjon.

Később láttam, hogy a futamom eredménye az összesített 2-dik helyre jó. Fölösleges lett volna az autót tovább nyúzni, így későbbiekben már csak kívülről követtem az eseményeket.

A futamok után rögtön le is szakadt az ég. Ezek után már csak reménykedve szemléltük az eget, és vártuk az másnapot. (Na ez sem telt, eseménytelenül). :lol:

Reggel felkelve láttuk, hogy pályán csak ugyan 1-2 pocsolya van, de talaj egyébként mindenhol rendkívül át van ázva. Mivel az előző napom jól sikerült, az tűnt helyesnek ha csak a délben induló ½ döntőben állok rajthoz. Közben gyenge szitálás kezdődött ami egyre inkább arra sarkalt, hogy kezdjek összepakolni. Többen mondták, hogy délig még sokat változhat így várjak még. A futam indulása előtt 20 perccel szántam rá magam végül az indulásra. Egy kopott Crime Fighter szettet raktam föl, hisz amúgy is eléggé tapadt a talaj.

A középdöntő elején a motor rögtön jelezte, hogy nincs minden rendben egy kis állítás lesz szükség. Az alacsony fordulaton nyitottunk és alapjáratot adtunk a gépnek. Ettől úgy tűnt minden rendben lesz. Rendkívül élveztem az egész futamot, az autó remekül működött.
Egyedül a mocival volt egy kis gond, mivel az alapjárat egy picit magasra sikeredett. De ezt kisebb gázokkal, a motor kímélésével ellensúlyozni tudtam.
Végül 2 kör előnnyel az 1-ső helyen zártam a futamot.

A „B” ½ döntő után láttam, hogy az összesített első helyről vághatok neki a döntőnek.
Rögtön neki is vágtam az autó felkészítésének. Gyertyát, és kuplung csapágyakat cseréltem.
Azon kívül fölraktam egy szett GRP Cubic kereket, mivel a pálya egyre inkább száradt.

A rajt idejére a pálya pont tökéletes volt. Nem száraz, de pont ideálisan nedves. Azonkívül még egyéb talaj hibák sem voltak.

A kockás zászló felrántása után, elkezdődött életem egyik legszuperebb döntője.
A döntött kanyar utáni asztalt sajnos elrontottam így visszacsúsztam 2 helyet.
Na innentől nem nagyon tudtam követni az eseményeket. Folyamatosan változtak az eredmények. MMM77 volt az első tankolásig az első, majd Bruzsa Richi és Bubu.
Nagyjából a tizenötödik perctől Bubuval 3 másodpercen belül voltunk a 24 percig. Folyamatos csata ment az első helyért. Aztán sikerült beleakadnom egy hirtelen előttem teremő lekörözöttbe és így elég komoly előnyre tett szert. Ezen már visszább hozni nem tudtam, mivel rendkívül stabilan és gyorsan ment végig. Már csak arra figyeltem, hogy épségben behozzam a gépet. Így végül a 2-dik helyen zártam a futamot.

Az autó nem tudok mást mondani szuper volt, mind amikor a pálya szárazabb majd nagyon vizes később ideálisan nedves volt. Figyelemre méltó, hogy közben nem szorult állításra, mindenhol ideálisam működött.
Úgy tűnik még bizony most is képes felvenni a versenyt az újabb és drágább modellekkel.
Az O.S. 28-as motorhoz az ST Pro gyári rezóját használtam, mely így hála istennek eltudta menni a bűvös 6 percet.

Hamarosan mellékelek egy Setup lapot amelyet úgy vélem még több pályán is tudtok hasznosítani.

Köszönöm a segítséget a monseteres csapatnak, és Balunak a mechazast.
Illetve a Modell Hungáriának a támogatást.

Üdvözlettel. Kapuera

_________________
Kép
Design by www.rcpaint.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.24 08:11:24 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.02.17 14:44:32
Hozzászólások: 954
Tartózkodási hely: XXII-kerület
Kép

Kép

_________________
Kép
Design by www.rcpaint.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.01 17:49:02 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.11 19:29:34
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Rád
Sziasztok srácok!

Meg tudnátok mondani, mi az alap beállítása a karbinak a Hyper ST RTR-nél (Mach 28as moci van benne)? Előre is köszi!

üdv.: Monster158

_________________
HoBao Hyper ST Truggy PRO
SANWA MX-3FG FHSS-2

GÖD RC KLUB: http://www.godrcklub.hu

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.09 11:28:32 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.11 19:29:34
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Rád
Sziasztok!

A múlt héten szétszedtem a mocit tisztítás céljából! És azt szeretném kérdezni, hogy nem tudom, hogy a gáz szervónál azon a kis karon van-e rugó vagy sem! Mert ha volt, akkor valahol elejtettem és nem találom! Így azt szeretném kérdezni, ha egy tollból kiszedem a rúgót és azt rakom rá, az úgy megfelel ? A választ előre is köszi!


üdv.: Monster158

_________________
HoBao Hyper ST Truggy PRO
SANWA MX-3FG FHSS-2

GÖD RC KLUB: http://www.godrcklub.hu

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.09 16:23:29 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.22 18:13:22
Hozzászólások: 224
Tartózkodási hely: Szeged
Monster158 írta:
Sziasztok!

A múlt héten szétszedtem a mocit tisztítás céljából! És azt szeretném kérdezni, hogy nem tudom, hogy a gáz szervónál azon a kis karon van-e rugó vagy sem! Mert ha volt, akkor valahol elejtettem és nem találom! Így azt szeretném kérdezni, ha egy tollból kiszedem a rúgót és azt rakom rá, az úgy megfelel ? A választ előre is köszi!


üdv.: Monster158


Szia!

Ott van rugó! Ha a toll rugó mérete megfelelő (belső átmérője) akkor jó az is!

Üdv.: Zoli

_________________
Kép
GS Racing XUT Pro AD with SH and Sirio engine


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.10 09:12:30 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.11 19:29:34
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Rád
Sziasztok!

Próbálgattam a szervókat és a karbiból vagy a gáz-/fékszervóból hallottam valami furcsa kattogást! És egyszer csak beakadt az alacsony fordulati résznél a gáz, az miért van nem tudnád megmondani így látatlanba ? Előre is köszi!

_________________
HoBao Hyper ST Truggy PRO
SANWA MX-3FG FHSS-2

GÖD RC KLUB: http://www.godrcklub.hu

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.12 15:41:09 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.11 19:29:34
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Rád
Sziasztok srácok!

A Hobao gyári mocijának vagyis a MacStar 28. , nem tudja vki a gyári karbi beállításait? Előre is köszi!

üdv.: Monster158

_________________
HoBao Hyper ST Truggy PRO
SANWA MX-3FG FHSS-2

GÖD RC KLUB: http://www.godrcklub.hu

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.12 23:22:06 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2007.10.08 18:54:23
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Orosháza
Monster158 írta:
Sziasztok!

Próbálgattam a szervókat és a karbiból vagy a gáz-/fékszervóból hallottam valami furcsa kattogást! És egyszer csak beakadt az alacsony fordulati résznél a gáz, az miért van nem tudnád megmondani így látatlanba ? Előre is köszi!


Kicsavarod a négy csavart és mindjárt meglátod hogy mi a baj

_________________
Hobao pirate 10 buggy
STS d21e mocival eszméletlen:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.12 23:46:19 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.11 19:29:34
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Rád
Illés írta:
Monster158 írta:
Sziasztok!

Próbálgattam a szervókat és a karbiból vagy a gáz-/fékszervóból hallottam valami furcsa kattogást! És egyszer csak beakadt az alacsony fordulati résznél a gáz, az miért van nem tudnád megmondani így látatlanba ? Előre is köszi!


Kicsavarod a négy csavart és mindjárt meglátod hogy mi a baj


Azóta megvan a probléma, ma az egyik ismerősömmel szétszedtük a karbit és az alacsony fordulati tűnél egy kis darabka leszakad a gumitömítésből! :-D

üdv.: Monster158

_________________
HoBao Hyper ST Truggy PRO
SANWA MX-3FG FHSS-2

GÖD RC KLUB: http://www.godrcklub.hu

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.15 19:07:43 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.11 19:29:34
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Rád
Sziasztok srácok!

A Hobao gyári mocijának vagyis a MacStar 28. , nem tudja vki a gyári karbi beállításait? Előre is köszi!

üdv.: Monster158

_________________
HoBao Hyper ST Truggy PRO
SANWA MX-3FG FHSS-2

GÖD RC KLUB: http://www.godrcklub.hu

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.18 14:34:27 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.07.17 22:15:23
Hozzászólások: 6
szevasztok valaki tud méretekel elátva (műszaki vagy tervrajzot) alvázról mindegy milyen alváz!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 168 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 31 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség