Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.28 11:35:42

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 244 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.25 18:07:01 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.08.23 19:22:46
Hozzászólások: 14
Várjál hülye vagyok összekevertem a roto akksijával.
A szervók gyáriak benne (sajnos pontosabban nemtom)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.25 18:31:42 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.04.14 18:33:09
Hozzászólások: 26
charlie írta:
Üdv mindenkinek!
Érdeklődnék,hogy mennyire érdemes Savage XL-t venni,mert most nagyon gondolkodóba vagyok,hogy ilyen típust,vagy csak sima x-et vegyek...Szal megköszönném,ha valaki tudna róla mesélni,hogy milyen is a gép,meg előnyei hátrányai,meg hogy mivel jobb,mint a sima x 4.6!!! Hozzáteszem én előtte csak elektromosokkal nyomtam,de most elkapott a nitro láz és lehet befektetnék egy ilyenbe,csak nem tom meg e éri,meg hogy ugy alapbol mennyi gáz van az alap RTR géppel,vagy netán,úgy jó ahogy van? :)
Válaszokat előre is köszi!


Szia!
Én eddig savage-gel autóztam, mivel itthon nem volt normális monster.
Most gyűjtök és cserélem is egy cen-re, mivel itthon is forgalmazzák már. A savage-et 100e-ért vettem, ráköltöttem már min. 100ezret és még mindig instabil, nem megy normálisan, néha eszembe jut az is, hogy nem is igazi monster. A cen gst-je sokkal nagyobb, 7.7-es motor van benne - ha jól tudom, a legnagyobb 1/8-as monster - stb.. Amíg az XL 130-140e, plusz ráköltesz indulás után még 100ezret az autóra, hogynorálisabb legyen, addig a cen monster 155e, de alapból nagyobb, erősebb, profi felépítés és igazi monster, nem kell rögtön induláskor egy halom alkatrészt cserélni és nagyon strapabíró. Ami pedig fontosabb, hogy van hozzá mindne alkatrész, nem úgy, mint a savage, hogy elromlott az én X-em is, de azt mondták az alkatrészre, hogy 4-5 hét, mire megjön. A gond az, hogy most akarok autózni, nem pedig télen, mínusz 10-ben. Bocs, csak idegesít... :evil:

Szóval, szerintem, ha monster, akkor csak cen. Kicsit több, mint egy savage, de 100-szor többet ér és több élményt szerez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.25 19:37:54 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.17 08:09:56
Hozzászólások: 161
Tartózkodási hely: XVII. ker
Idézet:
Szia!
Én eddig savage-gel autóztam, mivel itthon nem volt normális monster.
Most gyűjtök és cserélem is egy cen-re, mivel itthon is forgalmazzák már. A savage-et 100e-ért vettem, ráköltöttem már min. 100ezret és még mindig instabil, nem megy normálisan, néha eszembe jut az is, hogy nem is igazi monster. A cen gst-je sokkal nagyobb, 7.7-es motor van benne - ha jól tudom, a legnagyobb 1/8-as monster - stb.. Amíg az XL 130-140e, plusz ráköltesz indulás után még 100ezret az autóra, hogynorálisabb legyen, addig a cen monster 155e, de alapból nagyobb, erősebb, profi felépítés és igazi monster, nem kell rögtön induláskor egy halom alkatrészt cserélni és nagyon strapabíró. Ami pedig fontosabb, hogy van hozzá mindne alkatrész, nem úgy, mint a savage, hogy elromlott az én X-em is, de azt mondták az alkatrészre, hogy 4-5 hét, mire megjön. A gond az, hogy most akarok autózni, nem pedig télen, mínusz 10-ben. Bocs, csak idegesít... :evil:

Szóval, szerintem, ha monster, akkor csak cen. Kicsit több, mint egy savage, de 100-szor többet ér és több élményt szerez.


OFF:
Szia nekem is savagem van és ez nem feltétlen az autó hibálya hogy instabil én megcsináltam ugy hogy betonon full gázzal ne boruljon föl csak egy kicsit gondolkodni kell nem pedig eszetlenül költekezni!
alkatrészt pedig nem 1 helyről lehet beszerezni hanem legalább 5 de netről 2 héten belül bármit!
ne sértődj meg ez csak az én véleményem. :)
üdv: bardos6

_________________
SAVAGE X sts 28 27.145 mhz/27.045mhz
Tamiya CC-01


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.25 20:18:26 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2008.04.05 17:11:36
Hozzászólások: 110
Háti eggen. Ki mire akarja használni. Lehet úgy is felfogni max 100%-nál csak jobb lehet és egy valag pénzt rákölteni. Vagy bütyizni. Amit talán a nagy különbség az x és az xl között a hossza és hogy minél újabb egy konstrukcikó annál strapabiróbb. Én márciusban kezdtem egy 1:10 buggyval. Jelenleg 4 kocsim van. És abból kettő kéz alól vett. Legutolsó egy duratrax thunder quake. Nem mai gyerek. B***szott nagy gép méretre, de vannak gyenge pontjai. Ha pénzed van akkor xl-t végy, vagy egy thunder tiger S 50-et 8,2-es motorral. Asszem olyat láttam a youtubon, hogy 2.-ban nyél gázzal a hülye amcsi megcsapta a fatörzsnek. Semmi baja nem lett.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.26 07:08:22 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.08.23 19:22:46
Hozzászólások: 14
Szasztok!
lenne egy olyan kérdésem hogy az van az autóval hogy a rotóval nem lehet elindítani (nem pörgeti meg a motort) Viszont ha kiveszem a gyertyát normálisan működik (akkor meg a gyertya miatt nem indul. A gyertyát kipróbáltam és az izzítón is izzik kivéve.
Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.26 08:02:33 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2008.04.05 17:11:36
Hozzászólások: 110
Laci#95 írta:
Szasztok!
lenne egy olyan kérdésem hogy az van az autóval hogy a rotóval nem lehet elindítani (nem pörgeti meg a motort) Viszont ha kiveszem a gyertyát normálisan működik (akkor meg a gyertya miatt nem indul. A gyertyát kipróbáltam és az izzítón is izzik kivéve.
Köszi!



Ha túl nagy a kompresszió, vagy túl lett szivatva és nem forditja át a roto akkor a gyertyát kicsit kitekerve indits, ha meg a roto forog csak a motor nem, akkor meg az egyirányú csapágy csószhat meg a tengelyen. szerintem.........


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.26 08:44:05 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.08.23 19:22:46
Hozzászólások: 14
ok köszi megpróbálom


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.26 08:56:10 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2008.04.05 17:11:36
Hozzászólások: 110
Laci#95 írta:
ok köszi megpróbálom


Ha nem forditja át akkor a gyertya kitekerés annyi legyen hogy megforgassa. És ha megröffenik akkor húzd vissza nehogy kilőjje és megöli a menetet a hengerfejben


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.26 09:31:19 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.08.23 19:22:46
Hozzászólások: 14
Azt elfelejtettem írni hogy egyet-egyet minden megtekerésnél röffen de ahoz kevés hogy beinduljon.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.26 09:46:46 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2008.04.05 17:11:36
Hozzászólások: 110
Laci#95 írta:
Azt elfelejtettem írni hogy egyet-egyet minden megtekerésnél röffen de ahoz kevés hogy beinduljon.



No akkor vesézzük ki.

Nem hajt meg a roto. Vagy gyenge az aksija vagy jó a komprecció.
aksi töltésa vagy gyertya kitekerés annyira hogy áthajtsa.
ha csak egyet egyet pöffen akkor jó e az izzitó gyertya, fel van e töltve az izzitó. illetve akkorszokott egyet egyet pöffenni ha vagy nagyon tele lett szivatva, (akkor gyertya ki ronggyal befogni a gyertya lukat és meghajtatni a motort hogy a sok trutyit nyomja rá a rongyra. vagy akkor szokott egyet egyet pöffenni, ha az üzemanyag csőben nem folyamatos az üzemanyag, magyarul nem kap anyagot.


hirtelen ennyi ötleten támadt amikkel eddig találkoztam


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.26 10:04:10 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.08.23 19:22:46
Hozzászólások: 14
Köszi mindent kipróbalok de az biztos hogy az izzító és a a roto is jó mert másik rotóval és izzítóval is próbáltuk de ugyanez volt. Ezt a gyertya nélküli forgatást már tegnap megcsináltuk és akkor szépen működik(dött) de ha a gyertya visszakerül akkor megint csak egyet egyet. Meg mindig akkor kezdi amikor a rotót megnyomjuk egyből pöffen egyet és befejezi. Próbáltuk hogy a rotót folyamatosan nyomogatjuk de nem volt elég.
Másik autóval is volt már hasonló de akkor arra jutottunk hogy valószínűleg túl sok after runt csöpögtethettem bele (igaz mondták hogy 4 cseppet de arra gondoltam hogy a több nem árthat) mert kivettük a gyertyát párszor átforgattuk és ment.
Azt megpróbálom hogy a gyertyát kijjebb tekerem.
De ha a gyertyát kiveszem és akár ujjal befogom már akkor se csinálja biztos valami kompressziós baja van, ma délután szétszedjük aztán valamit megpróbálunk.
Köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.26 10:06:25 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.08 21:45:34
Hozzászólások: 298
Nézd meg a szabadonfuto csapágyat a hátlappban!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.26 10:35:03 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2008.04.05 17:11:36
Hozzászólások: 110
after run az csinál ilyet ha sok van belerakva


felmegy az égéstérbe megnöveli a kompressziót amig ki nem dolgozza a gép magából


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.26 11:29:27 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.08.23 19:22:46
Hozzászólások: 14
Aha, az after run miatt megpróbálom még egy darabig pörgetni hátha.
A csapágy meg ha arra gondolsz amire én (ahova a rotót bedugod és amit megpörget) akkor azt már néztük és jó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.26 11:44:32 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.08 21:45:34
Hozzászólások: 298
Laci#95 írta:
Aha, az after run miatt megpróbálom még egy darabig pörgetni hátha.
A csapágy meg ha arra gondolsz amire én (ahova a rotót bedugod és amit megpörget) akkor azt már néztük és jó

Nézd meg jobban,hajszálvékony repedés is lehet rajta!
Ha kiveszed mosd ki féktisztitóval,mert lehet telement olajjal,és megszalad.
Én szivtam igy!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.26 12:24:19 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.08.23 19:22:46
Hozzászólások: 14
OK mindent kipróbálok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.26 22:02:54 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.08.23 19:22:46
Hozzászólások: 14
Az olajat kellett kimosni belőle, köszi mindenkinek :-D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.27 16:11:25 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.08.23 19:22:46
Hozzászólások: 14
Lenne még egy kérdésem, olvastam a fórumon hogy a savage x-nek baj volt a kuplungjával és hogy valamit kellett belerakni (kihézagolni?) mivel nem nagyon értek hozzá azt kérdezném hogy ezt vajon az xl-ben is kell és ha igen akkor hogy?
Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.27 18:34:22 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Laci#95 írta:
Lenne még egy kérdésem, olvastam a fórumon hogy a savage x-nek baj volt a kuplungjával és hogy valamit kellett belerakni (kihézagolni?) mivel nem nagyon értek hozzá azt kérdezném hogy ezt vajon az xl-ben is kell és ha igen akkor hogy?
Köszi!


A kupplungon nincs mit hézagolni, abból az alu az ajánlott, de úgy rémlik hogy az XL-en gyárilag alu. Ha nem akkor itt a fórumon találsz legalább két savage alkatrész dealert akik raktárról adnak alu kupplung pofákat.

Hézagolni a difiket kell, de neked belül a fogaskerékszett elvileg hézagolt már gyárilag, csak a kúp és fogaskereket kell a külső difiházba belehézagolni szépen, de azt is csak akkor ha nem érnek össze rendesen, vagy valamelyik lóg.

Ha van rá lehetőséged akkor a difi bolygóművének a csapágyait cseréld ki a kerékcsapágyakra mert azok jóval erősebbek.

A Thief által irt savage versenyzős cikkeket ha elolvasod, képekben is megláthatod amiket leirtam.

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.27 18:46:45 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.08.23 19:22:46
Hozzászólások: 14
Köszönöm szépen a segítséget


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 244 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 45 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség