Hi!
Te aztán nem aprózod el (kérdések), de lássuk:
A Savage-t ha jól tudom 2003 tavasszol dobták ki, akkor még .21-es motorral (Savage 21). Később, talán nyár végén jött ki az SS (Savage SS), ezt követte alig egy hónappal a 25-ös (Savage 25)
A Savage NEM 4 lóerős, a gyári adatok alapján a .21-es motor 2.3, a 25-ös motor pedig 2.5 LE-s. (de tényleg, hol hallottad ezt?)
Tuning kipufogó (továbbiakban rezó) dögivel van. A Savage egy olyan gép, amihez talán a megtöbb cég gyárt különböző tuning alkatrészeket, és a kínálat igen nagy.
Ha a "rugó" alatt a gátlórugókra gondolsz, akkor a különböző szinek, különböző keémységű rugókat jelentenek. Sorrendben (leggyengébbtől kezdődően) az alábbiak:
- Zöld
- Kék
- Piros (vagy narancs)
- Fekete
A Savage hajtását ún kutyacsontokon továbbítja a kerekek fele. És valóban törik. Nagyon nagy erőket visznek át, ezért a gyár (HPI) ki is adott egy HD (heavy duty) változatot is a kutyacsontókból (sőt, most megint van egy csomó új HD-s gyári alkatrésze a HPI-nek), amik már sokal ellenállőbbak. Ezek a tapasztalat szerint sokkal nehezebben törnek el (eddig összesen csak 1 db tört, de az is valami extrém helyzet miatt lehetett). Kicsrélni pedig (1 db-ot) kb 3 percig tart (kihajtás). Persze, a center DG-ket nehezebb, illetve nem nehezebb, csak több csavart kell ki, és többet kell visszacsavarni, de az is max 10 perc.
A motort bejáratni pedig úgy kell (javasolt), hogy alapjáraton az első tankot (ügyelve arra, hogy ne melegedjen túl a motor) kijáratni, az után még 2-3-4 tankot óvatosan, lassan körözve járatni.
Ramses
_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van
gyilkos is