Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.06.22 12:00:55

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 372 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.21 13:48:24 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.18 07:05:16
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Salgótarján
Üdv!

Már az én autóm is a finishben van, ma kerül bele az ezrun szett.
Az oldalamon megírom milyen lett...
http://www.nogradrc.hu/forum/viewthread.php?thread_id=31&pid=140#post_140

Ha valakit érdekel, kukkantson rá ;)

Üdv,Tamás[/url]

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.22 08:46:58 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2008.06.18 07:05:16
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Salgótarján
Az autómnak megvolt tegnap este az első tetszje, engem meggyőzött az Ezrun 80A-os szettje, több mint elég az Xraybe. A buggy simán ugrott kétkerékre :-D
Csak ajánlani tudom, ha valaki motort és szabályzót keres az autóba!
15 perces futam után a motor hő 50C.

Részletek itt: http://www.nogradrc.hu/forum/viewthread.php?thread_id=31&pid=142#post_142

Üdv, Tamás

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.04 10:43:50 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.19 10:13:27
Hozzászólások: 112
Tartózkodási hely: Miskolc
Sziasztok!

Tegnapi teszt után megosztanék egy pár tapasztalatot mindenkivel de kiváltkép azzal aki még csak gondolkodik egy építésén esetleg vásárlásán.

A turai pályán próbáltam ki az autót, és meg kell mondjam, elsőre messze jobb lett mint vártam! A pálya meglehetősen poros volt és egy viseltes gumit tettem fel. Mindezt abból a célból , hogy lássam mennyire uralható az autó. Abszolút meggyőző volt az eredmény sokkal lineárisabb a gáz viselkedése mint a robbanósban ,nagyon finoman és pontosan vezethető a szerkezet. Emiatt sokkal pontosabban kivitelezhetőek az ugrások és a kanyarból kifelé jövet lényegesen hatékonyabban lehet kigyorsítani!
Az autó egyensúlya semmit sem változott, ugyanúgy viselkedik a levegőben mint robbanós kivitele. A teljesítménye semmiben nem marad el a nitrósétól!
A lehető legrövidebb áttétellel próbáltam ki és így minimálisan talán kevesebb volt a vége a célegyenesben mint a robbanósé de ez lehet csak érzet mivel a csend az még szokatlan!
Összegezve nem lennék meglepődve ha versenykörülmények között az elektromos gyorsabb lenne és nem azért mert nagyobb teljesítményű motor lehet bele tenni, hanem a vezethetősége miatt.

A tesztel konfig egy Kyosho MP9 autó volt egy Hobby Wing 80A-es szettel,Zeppin Racing 5000mAh 22C akksival.
A motor teljesítménye tökéletesen elég szerintem, felesleges offroad pályára nagyobb. Egy akksi után 48'C volt a hőméréklete.
A HW pinon ami a készletben van az felejthető egy akkut bír!
Érdemes Novák vagy Robinson Racing pinon használni!
A gyenge pont az akksi volt mivel 8perc 50 másodperc után jelentősen lelassult az autó de mivel ez az akksi nagyon könnyű mintegy 150g-al könnyebb minden hasonlónál (425g) időmérőkre egy versenyen ideális lehet na meg az ára is igen kellemes!
Pontosan annyi mint egy 2S lipo.
Kipróbáltam szabványos méretű 5000mAh -es akksikkal 30C-sek voltak a futamidő 14 percre módosult.
A szabályzó 3V cellafeszültségnél kapcsolt ki!
Az akksikba átlagosan 3200mAH ment vissza használat után!

Összegezve: változások elé nézünk az 1/8-as kategóriákban!

Előnyök: Nincs motor karburálgatás , hőmérséklet méregetés, elégett gyertya,kitankolt autó,nem induló motor, leálltam kiabálás az emelvényről,olajos koszolódás, légszűrő cserélgetés, stb.

Hátrány: természetesen csak egyesek szerint, hogy nincs hanghatás.

Elsőre ennyi, következnek az akksi tesztelések az elérhető leghosszab futam idő érdekében!

Üdv!

_________________
RC MISKOLC OFFROAD TEAM
Bársony Csaba


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.01 19:28:39 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2005.01.26 17:34:46
Hozzászólások: 138
Tartózkodási hely: Székesfehérvár (Nyíregyháza)
Üdv Urak!
Valaki tudna nekem egy motortartó szerkezetet csinálni(természetesen nem ingyen), mert nekem sajnos nincsennek meg a tárgyi feltételek, hogy egy ilyet csináljak. _Ez a tartó kellene: http://kepek.rcoffroad.hu/public/enanda06.jpg mégpedig azért, mert egy outrunneres motort fogok használni, amit csak elöl lehet rögzíteni, oldalt nem. Árajánlatokat pü-ben várok.Kistrojak, te esetleg ingyen is küldhetsz egyet :evil:

_________________
tel: 0630 207 32 82


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.01 19:54:00 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.07 11:23:34
Hozzászólások: 322
Tartózkodási hely: Veszprém Megye ->Csetény TEl: 06-30-605-16-30
mikey lama írta:
Üdv Urak!
Kistrojak, te esetleg ingyen is küldhetsz egyet :evil:


Nah miért is küldjek neked ingyen? Ird le PÜ-ben mi a helyzet mert azt se tudom ki vagy, ha valami probléma van megbeszéljük!

Amugy ehhez a művelethez 6 dolog kell: satu fúró alulemez türelem türelem türelem...!

_________________
Sanwa MX3FHSS
Robitronic Mantis Axial .32
Carson E-Specter Brushless 2000W with A123 6/7S
--->>>Ebay, Towerhobbies, Rcmart<<<---


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.01 20:14:11 
Offline
Nitrofügg&otilde;

Csatlakozott: 2007.10.26 15:17:40
Hozzászólások: 200
Szia Mikey lama!

Ha megtalálom valahol a tied. Holnap megnézem. Amúgy lemezből ez igen nehezen menne, megfelelő méretű, 6061-es, alu zárt szelvényből készült. Kell hozzá fűrész és reszelő is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.03 21:06:35 
Offline
Nitrofügg&otilde;
Avatar

Csatlakozott: 2009.01.23 15:48:15
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Bécs, Győr, Csícsó , Komárom-Komárno
Helló mindenkinek!


http://www.teamnovak.com/products/brush ... index.html
vs.
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... oduct=9127

Véleményeket, ellenvéleményeket és tapasztalatokat kérnék, esetleg mire figyeljek valamelyik terméknél stb, a választás érdekében. A szett egy 1/8-as nitrós monsterbe kerülne.

A válaszokat előre is köszönöm!
Üdv!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.04 09:02:20 
Offline
Nitrofügg&otilde;
Avatar

Csatlakozott: 2009.01.23 15:48:15
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Bécs, Győr, Csícsó , Komárom-Komárno
Novak HV Pro Brushless System 4.5T with 5mm Rotor
http://www.teamnovak.com/products/brush ... index.html

Ennek a szetnek a beállítására lennék kíváncsi.
Hogyan kell, és mit lehet rajta állítani.
Az ezrunnál programkártya van, de azt hiszem ehhez nincs semmi ilyen.
Ha jól értelmeztem az angol nyelvtudásommal akkor itt is lehet álítgatni hogyan működjön, csak itt a szabályzón.
Ha valaki használt Novak, vagy ehhez hasonló szabit, az elmagyaraázhatná a beállítását.
Köszi mindenkinek!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.04 17:20:24 
Offline
Nitrofügg&otilde;
Avatar

Csatlakozott: 2009.02.07 13:22:20
Hozzászólások: 401
Tartózkodási hely: future
Szia! Régen, mikor én is gondolkoztam a lightning konverzióján, eléggé utánajártam a dolgoknak. Igaz, az már közel egy éve volt azóta sok minden változhatott. Valahogy betévedtem egy külföldi fórumba, ami csak nitrós autók elektromossá alakításával foglalkozott. A címét pontosan nem tudom, de ott a motortartókat mindenki magának készítgette. Ami még feltűnt, hogy csak és kizárólag Speedpassion szeteket használt a jónép, mást nem is lehetett látni senkinél. A centerdiffikben mindenki többtízezres sűrűségű olajokat használt. Később, mikor olvastam, hogy mindenki azzal küzd, hogy minél többet bírjon a fogaskerekekkel, letettem a dologról. Remélem ezzel tudtam valamit segíteni.

_________________
HPI Sprint 2 "PinkFairlady" drift 5.5t BL
Savage X LRP Z.28r spec3
HSP XSTR 15t


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.04 21:21:30 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.06.19 21:18:01
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Tápiószecső
Sziasztok!

Nemrég készítettem két videót az autóimról.
Itt megtalálható:
http://www.jacint.fw.hu/rcmodell.htm

2db GS Racing Storm CL-1, az egyik traggynak álcázva. :P
Nem a legjobb motor van most bennük, de azért egész jól mennek,
vagy mentek :lol:

Üdv.:

Jácint


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: 1:8 bl buggy
HozzászólásElküldve: 2009.11.07 15:11:39 
Offline
Egyhelyben pöfög&otilde;

Csatlakozott: 2009.01.26 10:39:52
Hozzászólások: 59
Tartózkodási hely: Nagyatád
Szevasztok!

Végre teljesen elkészült az én gépem is. Az autó alapjában véve egy Carson Specter ( teljessen megegyezik a nanda swiftel). Az elektronika Ezrun 80 A-es szett, melyhez 4 cellás lipo (5000 mah) aksi tartozik. Már kb. 20 töltésen túlvagyok vele és semmi bajom nem volt sem melegedés sem törés. (Átlagban kb 15-20 percnyi játékra elég egy sor aksi)
http://scriptasylum.com/rc_speed/_top_speed.html e programmal való kalkuláció szerint az autó végsebessége 76,46 km/h 14-es pinional. A difikbe előre 7000-es hátra 1000-es középre 30000-as olajat raktam. Ezek a módosításokkal 2 kerékre áll a gép.
Elég régóta modellezek (15 éve ) de fentartásaim voltak az elektromos autókkal, hogy nem lesz akkora flash meg nem zörög stb..... de amióta elkészült a buggy azóta elmúltak a nyűgök teljessen. Mindenkinek merem ajánlani az átalakítást. Nekem annyira bejött, hogy átalakítottam egy Hobao-hyper st pro truggyt is.
buggy képek:
http://www.keptarolo.com/show-image.php ... d66e1a1950
http://www.keptarolo.com/show-image.php ... f43446a0e4

_________________
Mugen MBX 5T BL with Mamba Monster
LRP S8BXe
LRP Shark
MONO I,II,III
FSR-e-eco
F1v-3,5 powerd by Novarossi
F1e-1kg


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.07 17:24:04 
Offline
Nitrofügg&otilde;

Csatlakozott: 2009.02.14 20:11:21
Hozzászólások: 264
Szia Pepi!
Az lehetséges h lássunk videót is??
Mert nekem is van egy Hyper 7-es buggy-m és má gondolkoztam rajta h átalakítom...
pü-ben leírnád milyen módosításokat kellett csinálni a vason???
Válaszod előre is köszi!
Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.08 21:08:53 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Nagy Jácint írta:
Sziasztok!

Nemrég készítettem két videót az autóimról.
Itt megtalálható:
http://www.jacint.fw.hu/rcmodell.htm

2db GS Racing Storm CL-1, az egyik traggynak álcázva. :P
Nem a legjobb motor van most bennük, de azért egész jól mennek,
vagy mentek :lol:

Üdv.:

Jácint


A cikksorozat nagyon hasznos, elmentem és el fogom ovasni. esedezem

A truggy kerekeket egyszerűen feltetted a buggyra?
Nagyon érdekes dolog, sosem mertem meglépni!
Bírta minden alkatrész a kerékátmérő változását csont nélkül?

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.09 11:33:08 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
reechee írta:
A truggy kerekeket egyszerűen feltetted a buggyra?
Nagyon érdekes dolog, sosem mertem meglépni!
Bírta minden alkatrész a kerékátmérő változását csont nélkül?


A kerékszélesség, és nem a kerékátmérő változása a jelentősebb!!!

Üdv:

Gyuri

_________________
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.09 14:20:02 
Offline
Nitrofügg&otilde;

Csatlakozott: 2009.02.14 20:11:21
Hozzászólások: 264
Szia reechee!
Az én buggy-mon is volt már truggyra ill monsterre való kerék de én nem kockáztattam meg vele a hancúrozást :lol:
Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.09 18:30:52 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.06.19 21:18:01
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Tápiószecső
Mikor először felraktam a nagykerekeket a buggyra leégettem egy motort!

Szerintem a kerületváltozás is jelentős, nyúlás nélkül a buggy kerék 35-36cm, monster kerék 45-46cm.
Tehát ha belősz kb.: 70km/óra végsebességet buggy kerékkel, nagy kerékkel kb.: 90km/óra lesz.

A szélességet én úgy oldottam meg, hogy egy gyári traggy kerék adaptert raktam rá. Ami, eleve 2-3 cm-rel hosszabb, "szélesebb".
De szerintem megfelelő ofszetes kerék választásával e nélkül is használható!

Sajnos így is van még vele probléma. Nagyobb sebességnél, vagy inkább kétkerekezésnél megnyúlnak az első kerekek, és ha ekkor elfordítom a kormányt beleakad a kerék a kaszniba! Ilyenkor elég ilyesztő hangot ad és vészfékezik! Elsőször még nem tudtam mi történik, hiszem mikor megáll nem látszik semmi, mert a kerék összemegy. Dirib-daradra szedtem a difiket, kerestem a hiba okát! :oops:
Most ez ellen úgy védekezem, hogy begyűröm a kaszit, ez látszik a videón is.

Üdv.: Jácint


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.09 20:01:58 
Offline
Nitrofügg&otilde;
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.22 00:30:46
Hozzászólások: 297
F_Gyuri írta:
reechee írta:
A truggy kerekeket egyszerűen feltetted a buggyra?
Nagyon érdekes dolog, sosem mertem meglépni!
Bírta minden alkatrész a kerékátmérő változását csont nélkül?


A kerékszélesség, és nem a kerékátmérő változása a jelentősebb!!!

Üdv:

Gyuri

Üdv
Nem kötekedésképpen
Ha az átmérő nem annyira számít, akkor miért különböző a fogaskerekek átmérője? (költői kérdés volt) :twisted:
Ha kerékátmérőt növelsz azzal gyakorlatilag megváltoztatod az "autó áttételét" az adott áttételhez, motorhoz, elektronikához stb... hiszen ugyanannyi idő alatt a kerék több utat tesz meg mivel a truggy keréknek nagyobb az átmérője!
Szerencsétlen motor meg próbálkozik hiszen neki nem változott az áttétel amin keresztül a kereket hajtja, nő az áramfelvétel romlik a hatásfok, izzad az elektronika, száll a füst!
A kerék szélességgel csak a tapadást növeled, kétségtelen ,hogy ha nő a tapadás akkor nagyobb az igénybevétel a hajtásláncon, mintha elpörögnének a kerekek!
Remélem érthető voltam.
Idézet:

Jók a videók látom te sem sajnálod szegény autót :twisted:


További szép napot

_________________
SG Modellsport
http://www.sgmodell.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.10 07:58:17 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.19 10:13:27
Hozzászólások: 112
Tartózkodási hely: Miskolc
Sziasztok!

A buggy és truggy témához egy pár gondolat.
A hajtáslánc miatt nem kell aggódni mivel a gyártók úgy készítik a truggy-kat, hogy hosszabb langőkarokat és hosszab féltengelyeket használnak és ezek mind a buggy-ból származnak. Tehát ezek az alkatrészek semmivel sem erősebbek mint a buggy alkatrészei.
A vég áttétel jelent problémát , sajnos a buggy-ban nem tudod nagyobb átalakítás nélkül beállítani a truggy kerékhez megfelelő végáttétel csak úgy , hogy truggy dififogaskerekeket és az azokat hajtó fogaskerekeket raksz bele vagy a rosszabik megoldásként malomkerék mérető spúrt használsz megemelt center állvánnyal.
Mindennek természetesen semmi értelme mivel a buggy hossza ugyanaz marad ezért a megnövekedett keréktömeg és átmérő miatt egy teljesen nyomorult konstrukció születik amivel egy értelmes kört nem lehet menni és ha ugrani kell az még rosszabb hiába a nyomtáv szélesítő!

Üdv!

_________________
RC MISKOLC OFFROAD TEAM
Bársony Csaba


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.10 08:04:01 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.19 10:13:27
Hozzászólások: 112
Tartózkodási hely: Miskolc
Sziasztok!

Ami még lemaradt. A kerekek szélességével ugyanazon súlynál csak akkor möveled a tapadást ha jóval puhább gumikeveréket használsz mivel létezik egy olyan dolog hogy felületi nyomás. Ezt az autó súlya és a guminak a talajjal érintkező felülete adja.Ha ugyanazon súlynál nagyobb felületet használsz például szélesebb gumi akkor csökkented azt az erőt ami a tapadást garantálja. Ezt úgy kompenzálják , hogy puhább gumikeveréket és fogósabb profilt használnak , természetesen ezt is csak kis mértékkel.

Üdv!

_________________
RC MISKOLC OFFROAD TEAM
Bársony Csaba


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.10 15:50:44 
Offline
Nitrofügg&otilde;
Avatar

Csatlakozott: 2009.01.23 15:48:15
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Bécs, Győr, Csícsó , Komárom-Komárno
Helló!

Érdekelne, hogy ki milyen anyagból készítette a motortartóját!
Mivel a kocsimhoz nem gyártanak ezért csinálni kell!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 372 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség