Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.06.04 10:52:17

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 167 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Trugy-t építenék. Milyet javasolsz?
HozzászólásElküldve: 2011.04.22 22:41:04 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2010.08.06 12:34:31
Hozzászólások: 108
Kedves RoB!

Lassan egy éve modellezek. Nálam csak az elektromos jöhetett szóba és meg is maradnék ezen a vonalon. Bejött. Kipróbáltam magam, aminek az eredménye ez lett:

http://gallery.me.com/szeszler/100001

Egy jól átalakított Monster, ami már már Trugy összegben kb. 2x annyi tuning, mint az alapár! Nagyon szeretem az autót, a jelenlegi menettulajdonságai messze felülmúlják a gyári állapotot. Jó volt rajta megtanulni az alapokat és még el leszek vele egy darabig, de eljött az ideje a váltásnak.

Szeretnék építeni egy profi Trugyt-, vagy esetleg bugy-t. Ennek az oka, hogy szeretném, hogy kevesebb alkatrészigénnyel és szereléssel egy akár versenyzésre is alkalmas modellem legyen. Most szeretnék márkaválasztásnál nagyon körültekintően dönteni, ahol nem a szemem dönt, hanem a tapasztalatok és a tanácsok. :)))

Természetesen az alkatrészellátottság az egyik legfontosabb kérdés, de ott van a tartósság, alkatrészigény, szerelhetőség, menettulajdonságok stb. Az árat most nem említem, mert bár nem mindegy, de tuti, hogy nem ez alapján fogok dönteni, mert úgy látom, hogy csak az alapárnál van különbség, fenntartásban már nem nagyon, ha jó a minősége. Ezek alapján szóba jövő márkák, típusok eddig a következők:

- Mugen Seiki MBX6T + Tekno RC V4 Brushless Kit
- Losi 8ight T 2.0 (a te masinád nagyon meggyőző)
- GS XUT Pro Kit
- Hong Nor (esetleg)
- Hot Bodies
- LRP

Eddig is a magyar kereskedőket támogattam, kicsit túlzásba is vittem. Tehát szeretnék kevesebbet szerelni és alkatrészre költeni, de többet autózni és a pénzemet okosabban elkölteni.

Mit javasolsz? Melyiket válasszam? Mit hagytam ki? Mire nem gondoltam?

Válaszodat előre is köszönöm.

üdv,
Dávid


RoB írta:
A mai pályakarbantartás (http://forum.rcoffroad.hu/viewtopic.php?t=18749) után kipróbáltam a gépet a zsűz pályán. Az elektronika kiválóan bírta, a motor 45 fokos lehetett max a végén.

Épphogy nem volt meg a 10 perc, a 4500-ös 4 cellás akksival, az 5800-al 11 volt kb. Az áttétel nem jó, vissza kell venni belőle picit. A 4500ösnek elégnek kell lennie versenyen.

Videó: http://www.youtube.com/watch?v=rtcF2gg8Mh0 (Watch in HD!)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.23 00:04:25 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.18 12:08:30
Hozzászólások: 992
Tartózkodási hely: Bp XI. ker
Szia!

A válaszom egyértelmű.. Team Losi 8ight-T 2.0, tekno RC átalakítóval. Tavaly ilyen nyerte az MB-t. Elektromosban és robbanósban is.

Olyan nincs, hogy sose szerelsz. Ezt is kell ugyan, de közel sincs vele annyi baj, mint egy savage-el....

Van itthon alkatrész, és hozzá rengeteg jótnács is jár. Én is megkaptam, az autó igen jól tejesített eddig.

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.23 09:26:43 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2010.01.24 17:08:12
Hozzászólások: 381
Dávid

Bocs, hogy így a pálya széléről belekotyogok...

Az, hogy mennyit kell alkatrészre költened legfőképp tőled függ, nem az autótól.
Általánosan elmondható, hogy a valamire való prémium márkáknál jó minőségű autót fogsz kapni.

Mindenekelőtt azt kell eldöntened, hogy mire akarod használni az autót. Más a parkolós hétvégi játék és más a versenyzés.
Az én általam forgalmazott márkából mindkét esetre más-más autót ajánlanék.
A versenyautó nem azt jelenti hogy törhetetlen - sőt...
A versenyautónak bizonyos elemeiben természetesen nagyobb igénybevételnek kell megfelelnie, de feltételezett hogy hozzáértő vezeti - tehát nem "hülyebiztos". Mindemellett nagyon fontos ezeknek az autóknak a beállíthatósága.
Ezzel szemben egy játszós autónál nem feltétlen lényeges a profi beállíthatóság, viszont masszívnak kell lennie, hogy kibírja egy amatőr parkoló beli "bénázását". Ezért lehet akár nehezebb és bumfordibb is.

Az eredeti kérdésedet RoB-hoz nyugodtan nevezhetjük költőinek is. Az idén furcsa lenne ha RoB nem a Losi-t ajánlaná :)

Az objektivitáshoz azonban sok minden más is hozzátartozik.
A Losi mindenképpen nyerő márka, de szerintem pl. a Mugen-nel és a Kyosho-val sem tudnál igazából mellélőni.
Az, hogy melyik márka és autó nyerte az aktuális MB-t pont nem arról szól, hogy az adott társaság keveset költött alkatrészre - ami nálad alapvető kitétel. Semmiképpen ne ez alapján hozz döntést!
Abban az esetben ha eredményesen akarsz versenyezni, akkor alaphangon 50-100e pénzzel számolj versenyhétvégénként. Ne is számolgasd az alkatrész költséget...

Ha esetleg költség oldalról akarod megközelíteni a dolgot, akkor egyébként kérdezd Ficsor Tomit, akit még senki nem látott szerelni a pálya mellett - csak leteszi a Kyosho-t és megy (eredményesen!) - gyakorlatilag teljes évadokat ugyan azzal az autóval... (kár, hogy az autójához nehéz alkatrészt kapni idehaza :()

Alkatrész ügyben van aki megelégszik azzal, hogy a neten be tud mindent rendelni külföldről. Van aki ráér heteket-hónapokat várni, amíg a forgalmazó lerendeli a kívánt motyót - és van akinek tökéletesen megfelel parkolókban, csomagtartóból átvenni az árút...
Természetesen van a kényelmes fajta, aki be akar menni az üzletbe, végig akarja fogdosni a választékot és személyesen, polcról, azonnal akar vásárolni.
Te tudod melyik fajta vagy és ezt is vedd számításba a márka kiválasztásánál.
Én az ügyfeleimnek mindig azt mondom, hogy márkaválasztás előtt járják végig az üzleteket, fogják a kezükbe az adott autót és kérjék meg az eladót, hogy rakjon ki az asztalra minden fontos alkatrészből legalább egyet - ne az árlistát meg a katalógust mutogassa, az nem segít ha eltörik valami!
Lengőkarok, difik, CVD-k, pinion-ok, spúr-ok, telószár, teló felújító készlet, stb...
Ezzel rögtön fel lehet mérni az alkatrész ellátottságot és az árakat.


E mellett érdemes megnézni, hogy az autót milyen szerszámokkal lehet szerelni. Egy komplett szerszámkészlet cseréje metrikusról coll-osra, vagy vissza nem olcsó mulatság...
Ugyan így nem szerencsés ha egy adott márka alkatrészeihez vagy kötve, mivel az autó egyetlen eleme sem kompatibilis más gyártókkal. Sok variációs és megtakarítási lehetőséget nyújt, ha más gyártók motyóit is be tudod rakni az autódba...

Szóval mindenkitől bocs (főleg RoB :)), de szerintem ennyi azért jár az objektivitáshoz.

(Szándékosan nem írtam semmit a saját márkámról, ezt nem reklámszövegnek szántam. Ráadásul az idén nincs még versenyre alkalmas truggy a kínálatban - az X8T még csak a tervezőasztalon létezik http://www.ar-rc.com/?p=811 - tehát kívülálló vagyok a dologban)
Esetleg ha buggy-ról lenne szó, akkor már tudnék okosságokat mondani :twisted:

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.04.23 14:24:54 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
Szeszler Dávid írta:
szóba jövő márkák, típusok eddig a következők:

- Mugen Seiki MBX6T + Tekno RC V4 Brushless Kit
- Losi 8ight T 2.0 (a te masinád nagyon meggyőző)
- GS XUT Pro Kit
- Hong Nor (esetleg)
- Hot Bodies
- LRP

Eddig is a magyar kereskedőket támogattam, kicsit túlzásba is vittem. Tehát szeretnék kevesebbet szerelni és alkatrészre költeni, de többet autózni és a pénzemet okosabban elkölteni


Szia!

Kiegészíteném Szimi nagyon bölcs és használható írását,
Mint írod, elektromos modell-t szeretnél építeni/vásárolni. Ebben az esetben javasolnám olyan termék vásárlását, melyet a mérnökők is elektromos hajtáshoz terveztek.
A külön bőző átépítő kittek/készletek, minden esetben többlet költséget jelentenek, és kompromisszumos megoldást jelentenek, a már az elektromos hajtásra tervezett modellekkel szemben.
Vannak különböző gyártók, és az átépítő kittet sok esetben másik gyártó kin álja az adott modellhez. Ilyenkor szoktak leni eltérések és ilyen esetben mindig kompromisszumos megoldásokhoz kell fordulni, ami valljuk be ritkán hatékony, és főleg nem gyors.
Én idén, egy már gyárilag elektromos hajtáshoz tervezett buggy-t vásároltam Nem bántam meg, hiszen mindennek profin meg volt a helye, nem volt szükség semmilyen mókólásra :lol: .
Üdv:

Gyuri


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.23 16:55:03 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Megerősítem F_Gyurit, ma Én is láttam azt a bizonyos gépet, valóban kompromisszum és sallangmentes gép benyomását keltette, menettulajdonságaiban sem kellett csalódnunk!

Ráadásul a kb 20 perc a 4,5A-s akksival számomra igen nagy inspirációt jelent hogy jövőre legalábbis váltsak.

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.04.23 21:59:03 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.18 12:08:30
Hozzászólások: 992
Tartózkodási hely: Bp XI. ker
Azt kell mondjam, Sziminek 100%ban igaza van! Simán kiérdelemné, hogy írása bekerüljön az RCOR cikkrovatába.

Én túl hirtelen és elfogultan válaszoltam és a "tavaly is losi nyert nem elég erős érv" a választáshoz. Ez egy sokváltozós döntés.

Év végén újra megírom a tapasztalataimat, minden apróságra kiterjedően. 1 futam után jelenleg csak örülni tudok, hogy jól mentek az autók, messzemenő következtetést nem tudok levonni.

Miért ezt választottam:
- truggyt szerettem volna, mert lényegesebben könnyebb szerelni, mint a tavalyi revót. (amit ettől még imádok! :))
- már 2 éve is megfogott a bódé szépsége, kecsessége, tetszik.
- sokan mennek ilyen autóval, így nagyobb az esélye, hogy ha valami alkatrész kell hirtelen és nekem pont nincs, lesz aki kisegít.
- rendkívül sok beállítási tanácsot, tapasztalatot kaptam olyanoktól akik Losival versenyeznek, így van kitől kérdeznem ha kell.
- nem kellett semmit tákolni, attól hogy más volt a az autó és az elektromos átalakító szett gyártója. (egyébként van gyári losi szett is, de a tekno sokkal masszívabb!)
- és a legutolsó, legfontosabb érv. Nagyon olcsón jutottam használtan az autóhoz, csak elektronika kellett bele... (meg új diffik! :))

És biztos vagyok, hogy Szimi csapata is hasonlóan ellát mindenkit ANSMANN RACING tudással, miután idén egy letudtak egy többkategóriás versenyszerzont...

    _________________
    Kép


    Vissza a tetejére
     Profil  
     
     Hozzászólás témája:
    HozzászólásElküldve: 2011.04.24 10:40:38 
    Offline
    Egyhelyben pöfögõ

    Csatlakozott: 2008.02.12 16:39:55
    Hozzászólások: 69
    Tartózkodási hely: göd
    Szimi írta:
    A versenyautónak bizonyos elemeiben természetesen nagyobb igénybevételnek kell megfelelnie, de feltételezett hogy hozzáértő vezeti - tehát nem "hülyebiztos". Mindemellett nagyon fontos ezeknek az autóknak a beállíthatósága.
    Ezzel szemben egy játszós autónál nem feltétlen lényeges a profi beállíthatóság, viszont masszívnak kell lennie, hogy kibírja egy amatőr parkoló beli "bénázását". Ezért lehet akár nehezebb és bumfordibb is.


    Sziasztok nem beleszólni vagy esetleg megzavarni szeretném a beszélgetéseteketde szeretném Szimi irományát igazolni valós megtörtént balesetel!
    Idehaza a kertben van 1-2 ugtaró és 1 nap ugyan azon az ugraton 2 automat is meg gyötörtem.
    A Mugen MBX5T M-Spec-nek eltört a bal elsö lengö kajra ahogy bele akadt a keritésbe mig az Ansmann Terierr2-nek nagyobb sebeségnél semmi baja nem lett
    és ugyan abba a kerités oszlopba akadt bele ugyan azon a ponton.
    Szerintem márkától független hogy hogyan törnek az alkatrészek mert a vezetési stiluson van a hangsúj és azon hogy fejben megtudod-e állni hogy ne teljes gázon meny ahol csak tudsz.

    _________________
    Üdv: Andor519
    Ansmann Terrier2 -XeRun 150A szabályzó, XeRun 2000kv BL motor
    Mugen Seiki MBX5T -GRP 28 promo engine
    Thunder Tiger SST -T.T. 18 pro
    Thunder Tiger EB4 S2 -T.T.21 pro


    Vissza a tetejére
     Profil  
     
     Hozzászólás témája: Milyen Truggyt vegyek?
    HozzászólásElküldve: 2011.04.26 00:49:40 
    Offline
    Nitro pancsoló

    Csatlakozott: 2010.08.06 12:34:31
    Hozzászólások: 108
    Sziasztok!

    Köszönöm Szimi, Rob, Gyuri Andor és Ricsi!

    Hasznos tanácsokat adtatok, egész fellendült itt ez a fórum. :)))

    Hogy még tisztább legyen a kép leírok pár választ:
    - Tehát nem bumm bele full gáz ökörködés, hanem rendes RC-offroad pályán való szép autózás a cél
    - Ma már valamelyest tudok autót vezetni és tisztelem a járgányt is
    - nincs gondom a szereléssel, tehát nem várok csodákat, csak abból lett elegem, hogy többet szereltem, mint amennyit autóztam. Jóval többet. :)))

    Mi az igény:
    - egy strapabíró truggy, amivel akár versenyezni is lehet. Jól balanceolt súlyelosztással (jobb-bal, elöl-hátul)
    - Nem a full karbon a cél, mert semmi szükség, hogy bukik egyet a verda és már lehet is tornyot cserélni, tehát tényleg legyen masszív
    - legyen nagyon jó az alkatrész ellátottság, profi legyen a beszállító független attól, hogy parkolós, vagy bolti téma ne kelljen hónapokat várni amíg lemegy a fél szezon, vagy Pécsre szaladgálni alkatrészért
    - nem akarok nagyon barbár meg ronda megoldásokat, ha nem muszáj

    Kérlek segítsetek konkrét márkákkal és boltokkal, linkekkel, ahol ezek elérhetőek.

    Rob! Honnan szerezted be a Losi-t? Honnan van hozzá alkatrészed?
    Gyuri! Konkrétan milyen autót vettél? Csak nem a Mugen új ECO-ja?

    Kérdések:

    - Mit tudtok az MBX6T Tekno-s átalakításokról?

    - Tudtok e gyárilag elektromos verseny Truggy-t?

    - Én a Modell and Hobby-t és a Sylkát ismerem, ahol ezeket lehet kapni:

    - MBX6T (nagyon húzós áron)
    - LRP (több típus is, de nincs hozzá megfelelő alkatrész)
    - GS XUT (Sylka sport, nagyon kedvesek, jók a tapasztalataim)
    - Hong Nor (Grim Rc asszem, de ezt csak hallottam)

    Milyen márkákat, boltokat, dealereket ismertek még?


    Köszi a válaszokat előre is.


    Üdv,
    Dávid


    Vissza a tetejére
     Profil  
     
     Hozzászólás témája: boltok
    HozzászólásElküldve: 2011.04.26 07:51:27 
    Offline
    Egyhelyben pöfögõ

    Csatlakozott: 2008.02.12 16:39:55
    Hozzászólások: 69
    Tartózkodási hely: göd
    Ajánlanám figyelmedbe a fejlécben szereplő boltok hirdetéseit.
    vagy a forum fülre kattintva ha lehuzod a csuszkát legalul megtalálod ezt:
    index.php?c=5

    _________________
    Üdv: Andor519
    Ansmann Terrier2 -XeRun 150A szabályzó, XeRun 2000kv BL motor
    Mugen Seiki MBX5T -GRP 28 promo engine
    Thunder Tiger SST -T.T. 18 pro
    Thunder Tiger EB4 S2 -T.T.21 pro


    Vissza a tetejére
     Profil  
     
     Hozzászólás témája:
    HozzászólásElküldve: 2011.04.26 08:16:26 
    Offline
    RCOR Elnök
    Avatar

    Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
    Hozzászólások: 4838
    Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
    Szia!
    Jól gondoltad a járgányom, Mugen MBX6 Eco.
    Az M&H-ban vettem.

    viewtopic.php?t=21284

    Üdv:

    Gyuri


    Vissza a tetejére
     Profil  
     
     Hozzászólás témája:
    HozzászólásElküldve: 2011.04.26 17:09:54 
    Offline
    Egyhelyben pöfögõ

    Csatlakozott: 2010.07.17 18:49:23
    Hozzászólások: 52
    Tartózkodási hely: BP., III.ker
    Én is köszönöm az infót :lol:


    Vissza a tetejére
     Profil  
     
     Hozzászólás témája:
    HozzászólásElküldve: 2011.04.27 13:35:22 
    Offline
    Egyhelyben pöfögõ

    Csatlakozott: 2008.02.12 16:39:55
    Hozzászólások: 69
    Tartózkodási hely: göd
    Sziasztok lenne egy olyan poblémám hogy vettem egy új lipo aksit (kypom k6 14,8v 5200mah 35c)
    Amióta ezt az aksit használom kontrolálhatatlan lett a gáz fék és a kormány szervó de a régebbi aksimal is ilyen megvadultan viselkedik de ha a kormány szervot kikötöm a vevőből akkor minden normális probáltam 3 féle szervóval is de vqlami nem jó a szervon és a szabájzó(xerun 150a) kábelén is van freki gyürü + a vevönek van kis puffer kondenzátora a bec érték leesése miatt!!!
    Tudnátok nekem valami megoldát rá ???

    A válaszokat nagyonszépen köszönöm elöre is!!

    _________________
    Üdv: Andor519
    Ansmann Terrier2 -XeRun 150A szabályzó, XeRun 2000kv BL motor
    Mugen Seiki MBX5T -GRP 28 promo engine
    Thunder Tiger SST -T.T. 18 pro
    Thunder Tiger EB4 S2 -T.T.21 pro


    Vissza a tetejére
     Profil  
     
     Hozzászólás témája:
    HozzászólásElküldve: 2011.04.27 13:39:58 
    Offline
    RC mániákus
    Avatar

    Csatlakozott: 2008.12.27 19:00:49
    Hozzászólások: 882
    Tartózkodási hely: Balatonfűzfő
    Milyen vevő?

    A digitális szervo komoly tüskéket tesz a táp körre. Ezt szűrővel lehet kivenni a rendszerből. Ehhez a pufferen kívül kerámia kondi is kell.

    _________________
    Team Durango DNX408 Norbi mod :)
    Team Durango DEX408
    Novarossi Bonito,HobbyWing
    Sanwa MT4
    Savox 1268,1267
    VP-PRO Blade
    Kép


    Vissza a tetejére
     Profil  
     
     Hozzászólás témája:
    HozzászólásElküldve: 2011.04.27 13:49:34 
    Offline
    Egyhelyben pöfögõ

    Csatlakozott: 2008.02.12 16:39:55
    Hozzászólások: 69
    Tartózkodási hely: göd
    A vevő egy ansmann w9 vevője!!
    A szevo meg Align ds610 digit szervo

    _________________
    Üdv: Andor519
    Ansmann Terrier2 -XeRun 150A szabályzó, XeRun 2000kv BL motor
    Mugen Seiki MBX5T -GRP 28 promo engine
    Thunder Tiger SST -T.T. 18 pro
    Thunder Tiger EB4 S2 -T.T.21 pro


    Vissza a tetejére
     Profil  
     
     Hozzászólás témája:
    HozzászólásElküldve: 2011.04.27 19:08:50 
    Offline
    Egyhelyben pöfögõ

    Csatlakozott: 2008.02.12 16:39:55
    Hozzászólások: 69
    Tartózkodási hely: göd
    szanyin írta:
    Milyen vevő?

    A digitális szervo komoly tüskéket tesz a táp körre. Ezt szűrővel lehet kivenni a rendszerből. Ehhez a pufferen kívül kerámia kondi is kell.


    Szia kiprobáltam analóg szervóval is és ugyan ezt csinálja:S:S
    valakinek nincsen rá valami orvosága???

    _________________
    Üdv: Andor519
    Ansmann Terrier2 -XeRun 150A szabályzó, XeRun 2000kv BL motor
    Mugen Seiki MBX5T -GRP 28 promo engine
    Thunder Tiger SST -T.T. 18 pro
    Thunder Tiger EB4 S2 -T.T.21 pro


    Vissza a tetejére
     Profil  
     
     Hozzászólás témája:
    HozzászólásElküldve: 2011.04.27 21:21:35 
    Offline
    Egyhelyben pöfögõ

    Csatlakozott: 2008.02.12 16:39:55
    Hozzászólások: 69
    Tartózkodási hely: göd
    andor519 írta:
    A vevő egy ansmann w9 vevője!!
    A szevo meg Align ds610 digit szervo


    bocsánat elirtam w6-nak a vevője!!!

    _________________
    Üdv: Andor519
    Ansmann Terrier2 -XeRun 150A szabályzó, XeRun 2000kv BL motor
    Mugen Seiki MBX5T -GRP 28 promo engine
    Thunder Tiger SST -T.T. 18 pro
    Thunder Tiger EB4 S2 -T.T.21 pro


    Vissza a tetejére
     Profil  
     
     Hozzászólás témája:
    HozzászólásElküldve: 2011.04.28 01:55:33 
    Offline
    Nitrofüggõ
    Avatar

    Csatlakozott: 2007.04.22 00:30:46
    Hozzászólások: 297
    Szia

    Először azt írod csak az Align szervóval csinálja.
    Után azt írod más szervóval is csinálja tehát akkor nem szervó hiba.
    Először azt írod csak az új akkuddal csinálja utána azt írod a régivel is.
    Az akkunak egyébként sok köze nincs a történethez hacsak nem dugtad rá véletlen fordított polaritással.
    Azt írod hogy a gáz fék szervód is meghülyült. Van gáz-fék szervód az elektromos truggydban?
    Bocsi de kissé keszekusza amiket írsz.
    Én első sorban kiszedném a "freki" gyürűt vagy mi a fenét, ami ferrit gyűrű akar lenni?
    A BEC érték sem szokott leesni, maximum ha magasra teszed, vagyis szedd le az általad rátett kondikat!
    Nemtudom hogy van bekábelezve a kocsid de lehetőleg kerüld a vevővel meg a kábelekkel a motort és a szabályzót, lehet ez is segít.
    Eddig amikor ilyen hibával találkoztam azt csak vevő cserével sikerült megoldani.
    Tehát ha van lehetőséged akkor próbáld ki egy másik vevővel de előtte szedd le a sallangokat amiket rátettél a kábelezésre!

    További szép estét!

    _________________
    SG Modellsport
    http://www.sgmodell.hu


    Vissza a tetejére
     Profil  
     
     Hozzászólás témája:
    HozzászólásElküldve: 2011.04.28 15:36:59 
    Offline
    Pullstarter szaggató

    Csatlakozott: 2006.01.01 14:15:59
    Hozzászólások: 44
    Tartózkodási hely: Budapest
    Üdv!
    Én is csak ismételni tudom, a fórumban olvasottakat.
    Miszerint a vevőt/antennát/szervókábeleket a lehető legtávolabb kell elhelyezni az elektromos berendezésektől, és azok kábeleitől.
    Valamint az antennát sem kéne elrejteni...
    Ez rendszerint megoldja az ilyen problémákat.
    Üdv.


    Vissza a tetejére
     Profil  
     
     Hozzászólás témája:
    HozzászólásElküldve: 2011.04.28 17:01:03 
    Offline
    Egyhelyben pöfögõ

    Csatlakozott: 2008.02.12 16:39:55
    Hozzászólások: 69
    Tartózkodási hely: göd
    Köszönöm a válaszokat, ki probálom valószinüleg megoldódik a probléma.

    _________________
    Üdv: Andor519
    Ansmann Terrier2 -XeRun 150A szabályzó, XeRun 2000kv BL motor
    Mugen Seiki MBX5T -GRP 28 promo engine
    Thunder Tiger SST -T.T. 18 pro
    Thunder Tiger EB4 S2 -T.T.21 pro


    Vissza a tetejére
     Profil  
     
     Hozzászólás témája: Losi, Mugen vagy D8T
    HozzászólásElküldve: 2011.05.01 07:26:05 
    Offline
    Nitro pancsoló

    Csatlakozott: 2010.08.06 12:34:31
    Hozzászólások: 108
    Sziasztok!

    Szűkült a kör! :)

    Én sajnos nem találtam Mo-on jó alkatrész ellátottsággal gyárilag elektromos Truggy-t.

    Ezért három modell maradt bent a ringben, ami ugyan gyárilag nitro-s, de legalább van hozzá alkatrész!

    1. Losi 8ight-T 2.0 4WD Truggy Race Roller + Tekno RC V4 Brushless Kit (Losi 8T 2.0/42mm Motors)

    2. Mugen MBX6T + Tekno RC V4 Brushless Kit (Mugen MBX6T/42mm Motors)

    3. Hot Bodies D8T + Tekno RC V4 Brushless Kit (Hot Bodies D8T/42mm Motors)

    Nehéz választás!

    Ti melyiket választanátok? Miért? Érdekelnének a prók és a kontrák is. Esetleges gyenge pontok?

    Néztem a szélességeket is:

    Losi: 415 mm
    D8T: 405 mm
    Mugen: 433 mm

    Néztem a Tengelytávot:

    Losi: 381 mm
    D8T: 382 mm
    Mugen: 378 mm

    Lehet hogy ezek nem is fontosak. Súlyra a Losi 3,85 kg, profilra alacsony
    a D8T súlyát nem tudom, a Mugen 4 kg körül van profil szintén korrekt.

    Köszi a válaszokat előre is, pláne, aki szakmailag tud hozzászolni ehhez. :)))

    Üdv,
    Dávid

    _________________
    Mugen MBX6T Eco conversion
    Team Durango DEX410


    Vissza a tetejére
     Profil  
     
    Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
    Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 167 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Következő

    Időzóna: UTC + 1 óra


    Ki van itt

    Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


    Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
    Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
    Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

    Keresés:
    Ugrás:  
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
    Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség