nem rosz az elképzelés.
én annak idején (1989-ben) mikor kezdtem a modellezést még magunk építettük az autóinkat, gyári csak a rádió és a motor volt még a fesszabájzó is házi (modellező klubbi
) termék volt.
egy pár ötlet igy közél husz év után.
alváz: nyák lemez (lemaratva a rezet róla)
kereket: lábújközti strandpapucsból vágott gumik
felnik: ki milyen műanyagot tudott hozni a gyárból, majd abból esztergálva (akkor még sokat ment a klub esztergagépe
)
motortartó: szögaluminiumból (azt is kukáztuk valahonnan)
a hajtás úgy volt hogy elől volt egy erősebb (jobbaknak 540-es mabuchi, hátul egy gyengébb) persze szigorúan merev felfüggesztés, kihajtás uygancsak az esztergapadon készült valami hasonló mint a mostani autókon csak nem volt olyan megbízható.
jó móka volt mikor egy vereny nem csak a gyorsaságról de a kézügyességről a megbízhatóságról az egyéni ötletekről szólt, és mindenki kicsit feltalálónak érezhette magát mikor valami újjal előállt.
tudom ez ma már nem működik, mikor annyi modellbolt van hogy (szinte) lehetetlen mindet felsorolni.
gondoltam ezt megosztom veletek, ha valakit érdekel az nyugodtan keressen .
Üdv.:
Béci