Megvolt a mai nap az első menet az offroad pályán.
Ami gáz, hogy teljesen feltöltött akksikkal mindössze 20-25m volt a hatótáv. Mind a gyári, mind a HPI Racinges akksival. A menethossz kb. 13-15perc volt, és összesen olyan 4-5-ször cseréltem akksit (utána meg már sötétedett és mennem kellett). Ezalatt az idő alatt sikerült beállítanom a futóművet és a rugózást (a lentebb említett "C" alakú műanyag elemekkel) is.
A végsebesség ránézésre olyan 25-30 km/h lehetett teljesen feltöltött akkumulátorral, a kormányszervó pedig alapból kuka. Gázadás nélkül, a földről felvéve, teljesen feltöltött akksinál is olyan lomhán mozog, hogy az nem igaz. Ettől függetlenül kormányzási gondok nélkül elszórakoztam az autóval (sajnos az a 15-20m... hát elég sz*r volt így, hogy csak a célegyenes hosszú egyenes szakaszán tudtam ide-oda menni).
Amit észrevettem, hogy orrnehéz az autó, vagy csak az ugrató van bénán megcsinálva, de minden ugratásnál a földhöz ért az első ütköző (nem, nem borult fel). Viszont ha ugyanezt az ugratót a másik oldalról közelítettem meg akkor olyan szép ugratást produkált, hogy öröm volt nézni
.
Az elektromotorba van erő rendesen, ugyanis még (van olyan ugrató is aminek a túloldalán egy nagy gödör van, direkt azért, hogy beleessen az autó mondjuk versenyekkor :D) az egyik ugrató mögötti mély gödörből is ki tudott jönni simán.
Amit nem vettem hibának, de lehet, hogy az, hogy a teló olaj (de nagyon kis mértékben) a teleszkóp aljára folyik, és az alján szépen összegyűjtötte a földet/port. Ez normális így?
Ami a spúrt illeti: nem fogom se olajozni, se zsírozni, mert egyrészt mindent összefröcskölne és még a port is összeszedné. Ez persze csak az én véleményem, ebből ne nyissunk vitát!
A gumi pedig tényleg jól megpuhult a nap végére, a tisztítást azt minden offroadozással teli nap után meg szoktam csinálni, de akkor had legyen egy kérdésem: Hogy a francba lehet leszedni a kerékre száradt vizes földet?! Még a vizes ronggyal se tudom leszedni, most is tiszta sár a kereke, mert sehogy nem tudom leszedni
.