Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.27 18:18:17

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 34 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.31 19:04:33 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2006.09.12 14:18:13
Hozzászólások: 184
Megvolt a mai nap az első menet az offroad pályán.

Ami gáz, hogy teljesen feltöltött akksikkal mindössze 20-25m volt a hatótáv. Mind a gyári, mind a HPI Racinges akksival. A menethossz kb. 13-15perc volt, és összesen olyan 4-5-ször cseréltem akksit (utána meg már sötétedett és mennem kellett). Ezalatt az idő alatt sikerült beállítanom a futóművet és a rugózást (a lentebb említett "C" alakú műanyag elemekkel) is.

A végsebesség ránézésre olyan 25-30 km/h lehetett teljesen feltöltött akkumulátorral, a kormányszervó pedig alapból kuka. Gázadás nélkül, a földről felvéve, teljesen feltöltött akksinál is olyan lomhán mozog, hogy az nem igaz. Ettől függetlenül kormányzási gondok nélkül elszórakoztam az autóval (sajnos az a 15-20m... hát elég sz*r volt így, hogy csak a célegyenes hosszú egyenes szakaszán tudtam ide-oda menni).

Amit észrevettem, hogy orrnehéz az autó, vagy csak az ugrató van bénán megcsinálva, de minden ugratásnál a földhöz ért az első ütköző (nem, nem borult fel). Viszont ha ugyanezt az ugratót a másik oldalról közelítettem meg akkor olyan szép ugratást produkált, hogy öröm volt nézni :lol:.

Az elektromotorba van erő rendesen, ugyanis még (van olyan ugrató is aminek a túloldalán egy nagy gödör van, direkt azért, hogy beleessen az autó mondjuk versenyekkor :D) az egyik ugrató mögötti mély gödörből is ki tudott jönni simán.

Amit nem vettem hibának, de lehet, hogy az, hogy a teló olaj (de nagyon kis mértékben) a teleszkóp aljára folyik, és az alján szépen összegyűjtötte a földet/port. Ez normális így?

Ami a spúrt illeti: nem fogom se olajozni, se zsírozni, mert egyrészt mindent összefröcskölne és még a port is összeszedné. Ez persze csak az én véleményem, ebből ne nyissunk vitát!

A gumi pedig tényleg jól megpuhult a nap végére, a tisztítást azt minden offroadozással teli nap után meg szoktam csinálni, de akkor had legyen egy kérdésem: Hogy a francba lehet leszedni a kerékre száradt vizes földet?! Még a vizes ronggyal se tudom leszedni, most is tiszta sár a kereke, mert sehogy nem tudom leszedni :shock:.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.31 20:19:32 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2006.09.12 14:18:13
Hozzászólások: 184
Ja kimaradt, hogy eltörött az a kör alakú (a közepén van egy luk) műanyag elem, amit a szervókar mozgat. Ehhez a műanyag elemhez van hozzátéve még egy kar, ami a kereket mozgatja.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.31 20:33:05 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2008.02.13 21:38:34
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Sárvár
Lehet kapni úgynevezett száraz kenőanyagokat. Mint pl a teflon ( teflon spray formában lehet kapni), vagy a jó öreg, mai napig az egyik legjobb kenőanyag: a grafit. Csak ez eléggé koszol. A nehézipar mindmáig " gyógyszere".


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.31 21:36:59 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.22 15:58:09
Hozzászólások: 205
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
az folyni is fog adddig amíg ki nem fogy
nekem már szerencsére kifogyott
egyik barátom azt mondja elé rajta kicserélni a tömítést
én személy szerint beraktam a rugókeményítő gyűrűket ( a vastagabbat)
és hayom olaj nélkül mozogni
holnap írok tesztet a hátsókerekes MAMBA XR-1 ről
parsze csak ha érekel valakit

_________________
Nanda NRB-3
Futaba 3pm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.31 21:45:29 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2006.09.12 14:18:13
Hozzászólások: 184
A hátsókerekes dolog érdekelne.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.11.01 08:47:43 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.12.02 16:58:00
Hozzászólások: 349
Tartózkodási hely: Szeged
bobek írta:
Lehet kapni úgynevezett száraz kenőanyagokat. Mint pl a teflon ( teflon spray formában lehet kapni), vagy a jó öreg, mai napig az egyik legjobb kenőanyag: a grafit. Csak ez eléggé koszol. A nehézipar mindmáig " gyógyszere".


Én teflon sprayt használok és bevált, nekem kerékpár szervízbe mondták hogy jobb mint a "nedves" kenőanyagok, nem szedi a port!

_________________
TT-01 Drifft Subaru
TT-AT10 Truggy akár utánfutóval is
Sok sok repülő


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.11.01 20:02:00 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2006.09.12 14:18:13
Hozzászólások: 184
Most végeztem egy hosszabb munkával. Reggel bekapcsoltam az autót ellenőrizni, de a szabályzó elkezdett folyamatosan pittyogni. A szervó jól volt bedugva, működött is, de a motor az nem. Először azt hittem, hogy csak a vezeték jött szét, de nem. A forrasztást is megnéztem a motornál, az is jó volt, de mégis pittyogott a szabályzó. Aztán gondolt egyet és megállt a pittyogás. Ekkor ment a motor. Pár másodperccel később meg megint elkezdte a pittyogást. Én arra jutottam alapos átvizsgálás után, hogy vagy a szabályzónál rossz a forrasztás (ezt nem néztem), vagy besz*rt a szabályzó.

Én az utóbbira tippelek. Szóval most mindent kicseréltem. Most egy HPI EN-1 szabályzó, egy HPI Saturn 27T-s 540-es motor, 21-es pinionnal és majd holnap egy Hitec HS-311, 6,8kg-os szervó kerül bele. A motort kipróbáltam kézben tartva, elég brutálisan forgatta a kereket az előző gyári motorjához képest :shock:. Majd szombaton meglátjuk, hogy hogyan is megy. Mindenesetre én azt várom tőle, hogy most már 200m is legyen a hatótáv (ne csak 15-20, ahogy az a gyári vevőjével volt), és sokkal gyorsabb is legyen.

Egyszóval szerintem az egész gyári elektronikája úgy ahogy van kuka.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.11.01 20:51:29 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.17 09:54:13
Hozzászólások: 54
tama-1996 írta:
Szia!

Szerintem a Spurt minden menetnél olajozd különben nagyon gyorsan elfog kopni.(A kaszni beljesét ragaszd le ragasztóval különben összemocskolja az olaj+ még ráragad a por.)

Ugyanilyen van buggya, monsterbe, szerintem a kerekek a lengéscsillapítók és kaszni+ egy-két alkatrész más.

Üdv: Tamás

Ilyen marhaságot.....Nem kell beolajozni :!: :!:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.11.01 21:35:06 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.22 15:58:09
Hozzászólások: 205
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
nekem is volt ilyen , hogy pittyegett
ilyenkor tekersz egy kicsit a trimmen és okés lesz

_________________
Nanda NRB-3
Futaba 3pm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.11.01 21:36:48 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.22 15:58:09
Hozzászólások: 205
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
a hátsókerék sikerült
csak szedd ki az első féltengelyeket aztán kész

_________________
Nanda NRB-3
Futaba 3pm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.11.02 17:55:28 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2006.09.12 14:18:13
Hozzászólások: 184
Létezik olyan, hogy egy 6,8kg-os szervó is olyan tetű lassan mozgatja a kormányt, mint a gyári szervó (egy fokkal azért jobb)?!

A másik, hogy ennek az autónak hány körös az alap motorja?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.11.02 21:17:39 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.03 16:41:31
Hozzászólások: 862
Tartózkodási hely: Budapest II.ker
Thomas RC írta:
Létezik olyan, hogy egy 6,8kg-os szervó is olyan tetű lassan mozgatja a kormányt, mint a gyári szervó (egy fokkal azért jobb)?!

A másik, hogy ennek az autónak hány körös az alap motorja?


Nem a szervó erejétől függ a gyorsasága! Az ereje, hogy pl. 6.8 kg, az csak azt az erőt jelenti, amennyit megtud mozgatni (ne a kocsi súlyára gondolj, hanem arra a súlyra, ami ránehezedik, amikor megy, földetérésnél, meg ezek, hisz akkor akár a modell súlyánál is nagyobb súly nehezedik a kormány szervóra)!
Pl.: nagyobb fűben, vagy sárban, hidd el, hogy ez a szervó elfordítja akerekeketl, míg az alap az nem!

Ui.: kicsit hülyén fogalmaztam itt-ott, de a lényeget lehet érteni! :-D

ebencz

_________________
Traxxas Revo™ 3.3 + kisebb átalakítások, itt-ott...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.11.03 14:00:28 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.22 15:58:09
Hozzászólások: 205
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
hát ha jól tudom 27 körös de a rosszabbik falytából
ha új mocit akarsz bele akkor szerintem saturn20t-t vegyél bele

_________________
Nanda NRB-3
Futaba 3pm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.06.08 14:54:42 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2011.06.07 17:46:20
Hozzászólások: 4
Thomas RC írta:
Töltőm az van (Power Peak 400), már csak egy PB akksit kéne vennem hozzá, mert nem jó, hogy mindig a haverom PB akksijáról kell töltenem.

Az autóba nincs pénzem akksira jelenleg, de van két akksim (1500MAH és 1800MAH), amit tudok felváltva használni, nekem ez is megfelel.

Amit észrevettem még, hogy a gumi ragasztása is elég gány, remélem, hogy menet közben nem fog a terheléstől elengedni. A másik dolog, hogy van a kerék és a gumi között egy kemény tömítés és ettől kemény az egész kerék. Nem tudom, hogy emiatt fog-e ugrálni az autó, mert a rugózása az puha (gondolom ez felfogja a kemény kerék által okozott pattogásokat(?)), majd holnap a bejáratáson kiderül.


nekem eamba xr1 van ez is ragasztott, de puha szivacstömés van benne.
nagyon megy a gép. ehhez a gyári akku 2000 mAh-ás. vettem hozzá még egy 3000-eset is. már csak egy jó töltő hiányzik. veszek egy VOLTCRAFT TÖLTŐT hozzá 1-2 A.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 34 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség