Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.27 18:52:29

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 560 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 24, 25, 26, 27, 28  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012.01.25 21:31:55 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.18 12:08:30
Hozzászólások: 992
Tartózkodási hely: Bp XI. ker
Lehet még az is gond, ha a gáz trimet eltekerted középállásból. Ilyenkor nem kapcsol be a szabályzó csak villog.


Ha ez nem segít akkor:

pillog=villog?
vairátor=szabályzó?

:)

Mert ha igen akkor programozd újra a szabályzót a vevőhöz. Meg kell tanítani neki újra a gáz/fék végállásokat. A gyári könyvben le van írva.

Klikk ide: http://traxxas.com/sites/default/files/7107_manual_100205_0.pdf

17. oldal! vagy:

Setup Programming (Calibrating your ESC and transmitter)
Read through all of the following programming steps before you
begin. If you get lost during programming or receive unexpected
results, simply unplug the battery, wait a few seconds, plug the battery
back in, and start over.
1. Disconnect each of the motor wires between the ESC and the
motor. This is a precaution to prevent runaway when the speed
control is turned on before it is programmed.
2. Connect a fully charged battery pack to the ESC.
3. Turn on the transmitter (with the throttle at neutral).
4. Press and hold the EZ-Set button (A). The LED
will first turn green and then red. Release the
EZ-Set button.
5. When the LED blinks RED ONCE.
Pull the throttle trigger to the
full throttle position and hold it
there (B).
6. When the LED blinks RED TWICE.
Push the throttle trigger to the
full reverse and hold it there (C).
7. When the LED starts flashing GREEN,
programming is complete. After the throttle is
returned to neutral, the LED will then shine solid
green or red (depending on the Low-Voltage
Detection setting, see note below) indicating the
VXL-3m is on and at neutral (D).


Lipo módban zöld a led a szabályzón (variátor?), így kell használnod, mert különben túlmeríted az akksijaid. Hajrá!

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: HEEELP!!!
HozzászólásElküldve: 2012.01.26 00:04:01 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2012.01.13 18:02:17
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Pécs
Ma megjöttek a lipo pakkok. Feltöltve összeraktam, és 1-es módban(normál/sport vagy mi...egy a lényeg nem a race!)nyomtam egy 50%os gázt kb fél másodpercig. Felprgött...utána elengedtem. Azóta nem megy előre, hátra is úgy, hogy full gázzal, nemlehet szabályozni a sebességet. Elszállt a szabályzó? Vagy csak a túlmelegedésgátló váltott le?
8.1Volt a NiMH akku tele, ez a lipo 8.43 Volt. Ennyit számított a többletfesz?

_________________
Laci405


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HEEELP!!!
HozzászólásElküldve: 2012.01.26 08:09:05 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.18 12:08:30
Hozzászólások: 992
Tartózkodási hely: Bp XI. ker
Egy darab 2 cellás lipo akksi még fullra feltöltve sem tudja tönkretenni a szabályzót... 2 évig versenyeztem ilyen gépekkel és sose volt ilyen gondja senkinek a mezőnyből!

Tuti valami gyári hibás darabbal lesz dolgod, vidd vissza a boltba ahol vetted, vagy küldd vissza a traxxasnak cserére.

Az meg tök mindegy milyen módban van, normal/race/training. Az csak azt szabja meg legyen_toltalás/ne legyen tolatás/fél teljesítmény előre_és_hátra.

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HEEELP!!!
HozzászólásElküldve: 2012.01.26 09:13:44 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2012.01.13 18:02:17
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Pécs
RoB írta:
Egy darab 2 cellás lipo akksi még fullra feltöltve sem tudja tönkretenni a szabályzót... 2 évig versenyeztem ilyen gépekkel és sose volt ilyen gondja senkinek a mezőnyből!

Tuti valami gyári hibás darabbal lesz dolgod, vidd vissza a boltba ahol vetted, vagy küldd vissza a traxxasnak cserére.

Az meg tök mindegy milyen módban van, normal/race/training. Az csak azt szabja meg legyen_toltalás/ne legyen tolatás/fél teljesítmény előre_és_hátra.


Pfff:( Ilyenkor az egész autót küldöd, vagy kiszeded a szabályzót, és csak azt?
Létezhet, hogy egy újratanítás megoldja a gondot? (táv-vevő)

_________________
Laci405


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012.01.26 09:47:21 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2012.01.13 18:02:17
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Pécs
Az AM-s távirányít is lehet úgy újra tanítani, mint a 2,4G-at?

_________________
Laci405


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012.01.26 09:54:25 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.18 12:08:30
Hozzászólások: 992
Tartózkodási hely: Bp XI. ker
Laci405 írta:
Az AM-s távirányít is lehet úgy újra tanítani, mint a 2,4G-at?

Persze, a végállásoknak semmi köze ahhoz milyen rádiófreikt használsz.

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012.01.26 13:51:43 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2012.01.13 18:02:17
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Pécs
Lenne egy kérésem hozzátok!
Hogy aki tud esetlegesen a 27megás távirányítós autókra valami magyar nyelvű programozási papírt, az legyen szíves linkelje be nekem :)
Kefés motor, XL 2.5 szabályzó

Előre is köszönöm :)

_________________
Laci405


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012.01.26 17:06:01 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.18 12:08:30
Hozzászólások: 992
Tartózkodási hely: Bp XI. ker
Kicsit google-nak érzem magam:

http://traxxas.com/sites/default/files/7005-brushed-manual_0.pdf
15. oldal

TQ RADIO SYSTEM SETUP
The TQ Radio System was pre-adjusted at the factory. The
adjustment should be checked, before running the model,
in case of movement during shipping. Here’s how:
1. Fully extend the chrome antenna mast on the transmitter and
turn the switch on. The red indicator light on the transmitter
should be solid red (not flashing).
2. Elevate the model so that all four tires are off the ground.
If you are holding the model, make sure hands and clothing are
clear of the wheels and other moving parts on the model.
3. Plug the battery pack in the model into the speed control.
4. The on/off switch is integrated into the speed control. With
the transmitter on, press the ESC set button for ½ second, until
the LED shines GREEN, then immediately release the button.
This turns the model on (see page 16 for more on ESC setup and
operation). To turn the ESC off, press the set button until the
green LED turns off. Always disconnect your battery when the
model is not in use.
5. Turn the steering wheel on the transmitter back and forth and
check for rapid operation of the steering servos. Also, check that
the steering mechanism is not loose or binding. If the steering
operates slowly, check for weak batteries.
6. When looking down at model, the
front wheels should be pointing
straight ahead. If the wheels are
turned slightly to the left or right,
slowly adjust the steering trim
control on the transmitter until
they are pointing straight ahead.
7. Gently apply the throttle trigger to ensure that you have full
forward and reverse operation, and that the motor stops when
the throttle trigger is at neutral.
8. Once adjustments are made, turn off your model, followed by
the hand held transmitter.


Bocsi, de lefordítani nem fogom, biztosan van olyan a környezetedben aki tud ennyire angolul....

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Help!
HozzászólásElküldve: 2012.01.26 20:39:24 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2012.01.13 18:02:17
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Pécs
Az alábbiakat köszönöm, én sajna ennél rosszabb hatásfokkal használom a guglit...

A jelenlegi helyzet:
-Újratanítottam a leírás alapján. Változás semmi. Előre semmi, hátra meg csak full gáz van, de már ott, ahol még csak araszolnia kellene. (ez kb 2-3mm elmozdulást jelent a "ravaszon" előre)
Ilyenkor MI van? Hibás?

Ja és az alábbiakat most már csinálja...eddig nem:)

-Akksi nincs rajta. Elfordítom kézzel a kereket középállásból. Rádugom az akkut, és beáll egyenesbe. DE még be se kapcsoltam a szabályzót!
Kormányzás van:)
Bekapcsolom a szabályzót, full gáz hátra, máshova semmi. Kikapcsolom a szabályzót. DE a szabályzó nem kapcsol ki, csak nem világít...Kormányzás még mindíg van:) Már nemtudom újra "bekapcsolni" a szabályzót (hogy világítson is...) Kormányzás még MINDÍG van...innentől kezdve sehol semmi a kormányon kívül. A kormányfunkciót pedig csak az akkukábel széthúzással tudom kiiktatni. (előtte elég volt ugye kikapcsolni)

Mehet vissza gariba a szabályzó? :evil:

_________________
Laci405


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012.01.26 21:53:16 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.18 12:08:30
Hozzászólások: 992
Tartózkodási hely: Bp XI. ker
gar, tuti....

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012.01.26 22:34:14 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2012.01.13 18:02:17
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Pécs
RoB írta:
gar, tuti....


Je :(

Hát...köszönöm...ha valami fejlemény lesz, megírom :?

_________________
Laci405


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012.01.27 21:35:01 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2011.12.25 09:47:20
Hozzászólások: 6
Koszonom szepen a valaszt,a szervo volt kimenve de garanciaba kaptam ujat.
Szervo az nalatok szabalyzo nak nevezik vagy,hogy mondjam hogy megertsuk egymast


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012.01.27 22:35:39 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.18 12:08:30
Hozzászólások: 992
Tartózkodási hely: Bp XI. ker
szervó: a kormányt mozgatja, a vevőre van rádugva
szabályzó: a motor fordulatszámát szabályozza,a vevőre van rádugva és az akksi látja el tápfeszültséggel.

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012.01.28 11:02:09 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2012.01.13 18:02:17
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Pécs
RoB írta:
szervó: a kormányt mozgatja, a vevőre van rádugva
szabályzó: a motor fordulatszámát szabályozza,a vevőre van rádugva és az akksi látja el tápfeszültséggel.


Üdv!
Lehet, hogy ugyanúgy járt, mint én?
Vagy neki vxl-je van?

_________________
Laci405


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012.01.28 13:57:44 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2011.12.25 09:47:20
Hozzászólások: 6
Nekem VXL em van.te hogy jartal?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012.01.28 15:51:08 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2012.01.13 18:02:17
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Pécs
Traxxas E-revo írta:
Nekem VXL em van.te hogy jartal?


Üdv!
Kicsit tekerj lejjebb, ott leírtam az egészet az elejétől fogva.

_________________
Laci405


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: 1:16 E-revo
HozzászólásElküldve: 2012.02.01 23:50:49 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2012.01.13 18:02:17
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Pécs
Üdv!
Aki nálam jobb hatásfokkal használja a guglit, keresse ki nekem legyen szíves, hogy az 1:16-os e-revo-ban az "XL2.5"-es szabályzó hány ampert bír átengedni...van egy sanszom...de nem jó... :?

_________________
Laci405


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012.02.02 11:16:48 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.18 12:08:30
Hozzászólások: 992
Tartózkodási hely: Bp XI. ker
Mindössze ennyit kell beírni a goggle-ba: "XL 2.5 esc". Az első találat a szabálytó spec. lapja a traxxasnál.

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012.02.02 16:13:03 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2012.01.13 18:02:17
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Pécs
RoB írta:
Mindössze ennyit kell beírni a goggle-ba: "XL 2.5 esc". Az első találat a szabálytó spec. lapja a traxxasnál.


Ez megvan, de itt nincs szó amperről...(az XL5-nél láttam olyant a katalógusban, hogy előre 100A, hátra 60A, fékezőáram 60A)

Voltam tegnap előtt bent az Alle-ban a M&H-ban, és ott azt mondták, hogy a 2.5-es szabályzó csak 40A-t bír, ezért füstölhetett el, amikor a 20C-s lipo belement, és húztam egy gázt...

_________________
Laci405


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012.02.02 20:55:13 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2010.08.19 09:55:41
Hozzászólások: 273
Tartózkodási hely: Budapest XIII.
Laci405 írta:
Voltam tegnap előtt bent az Alle-ban a M&H-ban, és ott azt mondták, hogy a 2.5-es szabályzó csak 40A-t bír, ezért füstölhetett el, amikor a 20C-s lipo belement, és húztam egy gázt...

Ez így erősen sántít. A 40A igaz lehet, de a szabi csak annyit áramot akar felvenni az aksiból, amennyit a motor kér. Füstölés akkor lehet, ha eleve túl kicsi a szabi a motorhoz és autóhoz, vagy eleve hibás, vagy zárlat van valahol.

_________________
Losi TEN-SCTE-Castle SCT-Futaba 3PKS
Losi 8ight 2.0 EU-Nosram F8-Futaba 3PKS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 560 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 24, 25, 26, 27, 28  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség