Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.28 09:52:35

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 167 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.12.12 18:27:22 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.11 08:59:29
Hozzászólások: 305
Tartózkodási hely: Zebegény
végre elkészültem! jöhet a tesztelés! :roll:

Köszönöm a segítséget Rob, Dtr és Kukori kollegáknak!

http://www.rcpilot.hu/gall/auto/1211/20 ... _lesz.html

_________________
Losi 8ight-T 2.0 Tekno Rc V4 Brushless kit
http://www.godrcklub.hu
Tel: húsz-öthuszonkilenc-0090


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.12.12 22:15:17 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2010.08.19 09:55:41
Hozzászólások: 273
Tartózkodási hely: Budapest XIII.
Szívesen segítettem Laci, de enyém volt a legkisebb érdem, kérem szépen a helyem a lista végén! :)

_________________
Losi TEN-SCTE-Castle SCT-Futaba 3PKS
Losi 8ight 2.0 EU-Nosram F8-Futaba 3PKS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.12.13 00:44:56 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.18 12:08:30
Hozzászólások: 992
Tartózkodási hely: Bp XI. ker
Szívesen segítettem, a cél hogy minél többen legyünk jövőre is e-truggyban!

Pár dolog még eszembe jutott a motorkörnyéki dolgokkal kapcsolatban:
- a harang hernyócsavart rögzítőzd. Nagyon keveset tegyél oda, és kiszedéskor melegítsd, így nem szakítod bele a szerszámot.
- a motor tartó csavarokat is!
- az alsó motortartó-tartó csavarokat is!
- a motorban ha csapágyat cserélsz (625ZZ 5x16x5 Shielded (SKF)), nagyon ésszel tekerd vissza majd a csavarokat, a puha aluházba szintén hajlamos beletépődni
- én fentről is tettem 1-1 csavart a motortartóba és onnan is megfogattam a motort. Belehajtottam a bordákba.
- csapágycserekor a csapágy fagyasztása, a persely felmelegítése és hőlégfúvózása segít.. nagyon passzos bele a csapágy
- a csapágyakra belülről zsírt kentem porvédelem céljából
- a hátlapot ragaszd le valamivel
- a motorba bemenő kábelek mellett is könnyen bemegy a port szigeteld ott is
- és a legfontosabb: A motortengely hosszanti irányú hézagolása. Szétszedéskor nem elveszíteni a hézagolókat. Úgy kell összerakni, hogy kb. fél mm-t kotyogjon - mint gyárilag. Ha sok a hézagoló, és úgy csavarozod össze befeszül a csapágy és 5 perc után kuka.. Az SKF-nek is! :)

Innen már "csak" setupolunk! :)

u.i: tudom nehéz megállni, hogy kipróbáld, de ha ilyen retek időben kiviszed az nagyon nem fog jót tenni neki. Várd meg a jó időt inkább!!!
u.i.2: első+hátsó diffi hézagolást Bajnógel testvér fog tanítani neked!

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.12.13 01:19:10 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2010.08.06 12:34:31
Hozzászólások: 108
Hogy ezt nekem miért most kell megtudnom RoB? Nem semmi vagy, honnan tudsz ilyeneket? Ez a kocsi csont olyan, mint amivel tavaly nyertél MB-t. Hajrá, találkozzunk a pályán.

Dávid

RoB írta:
Szívesen segítettem, a cél hogy minél többen legyünk jövőre is e-truggyban!

Pár dolog még eszembe jutott a motorkörnyéki dolgokkal kapcsolatban:
- a harang hernyócsavart rögzítőzd. Nagyon keveset tegyél oda, és kiszedéskor melegítsd, így nem szakítod bele a szerszámot.
- a motor tartó csavarokat is!
- az alsó motortartó-tartó csavarokat is!
- a motorban ha csapágyat cserélsz (625ZZ 5x16x5 Shielded (SKF)), nagyon ésszel tekerd vissza majd a csavarokat, a puha aluházba szintén hajlamos beletépődni
- én fentről is tettem 1-1 csavart a motortartóba és onnan is megfogattam a motort. Belehajtottam a bordákba.
- csapágycserekor a csapágy fagyasztása, a persely felmelegítése és hőlégfúvózása segít.. nagyon passzos bele a csapágy
- a csapágyakra belülről zsírt kentem porvédelem céljából
- a hátlapot ragaszd le valamivel
- a motorba bemenő kábelek mellett is könnyen bemegy a port szigeteld ott is
- és a legfontosabb: A motortengely hosszanti irányú hézagolása. Szétszedéskor nem elveszíteni a hézagolókat. Úgy kell összerakni, hogy kb. fél mm-t kotyogjon - mint gyárilag. Ha sok a hézagoló, és úgy csavarozod össze befeszül a csapágy és 5 perc után kuka.. Az SKF-nek is! :)

Innen már "csak" setupolunk! :)

u.i: tudom nehéz megállni, hogy kipróbáld, de ha ilyen retek időben kiviszed az nagyon nem fog jót tenni neki. Várd meg a jó időt inkább!!!
u.i.2: első+hátsó diffi hézagolást Bajnógel testvér fog tanítani neked!

_________________
Mugen MBX6T Eco conversion
Team Durango DEX410


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2012.02.11 08:00:32 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.11 08:59:29
Hozzászólások: 305
Tartózkodási hely: Zebegény
Nos elkészültem a kasznival is:
Kép

Kép

_________________
Losi 8ight-T 2.0 Tekno Rc V4 Brushless kit
http://www.godrcklub.hu
Tel: húsz-öthuszonkilenc-0090


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: MBX6T Eco by Szeszler Dávid
HozzászólásElküldve: 2012.03.25 21:10:03 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2010.08.06 12:34:31
Hozzászólások: 108
Szóval íme a gép:

Kép

_________________
Mugen MBX6T Eco conversion
Team Durango DEX410


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013.01.21 12:04:26 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2009.01.23 15:48:15
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Bécs, Győr, Csícsó , Komárom-Komárno
Helló!!!
A gépparkomba már régebben került egy Tamiya Nitrage, de motor nélkül és sajnos ezeddig nem használtam. Nemrég vettem egy középső difit. A difi nélkül egy rémálom lett volna ezt átalakítani! (nem lehetetlen de...) Aki ismeri ezt a modelt az tudja, aki nem annak leírom röviden miért is döntöttem egy difi vásárlása mellett! Ennek a közepén egy bazi nagy sebváltószekrényhez hasonló dolog van, amit nem egy sima kuplungharangal hajtunk meg hanem egy kis kardán segítségével megy át a hajtás. (Amibe ha valki akar két sebességes váltó beszerelhető, a gyári alkatrészek segítségével.)
Tehát nemrégiben fabrikáltam egy motortartót, nem egy remekmű, de teszi a dolgát. Ezt a tegnapi KCSD futamok közti szünetben kb 2,5 órát nyúztam mint a modelt mint a technikát. A modelre nem lehet törésbeli panaszom mert elégé strapabírónak tűnik így ezek után. Igaz ez nem egy versenytechnika.
Kép
Kép
Kép
További képek itt:
http://www.rcpilot.hu/gall/auto/627/201 ... ge_bl.html

_________________
Carson CV10
Caster Fusion F18T
Durango DEX410v3
Losi LST2+BL
LRP SHARK18
Robitronic Mantis+BL
Tamiya: NitrageBL, TNX5.2, TT01
TRX: E-max, Summit, Mini E-revo
Merlin-F
Griffin 450


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 167 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség