Idézet:
Pepi
Szevasz!
Grat. a géphez! A képeken látom meghagytad a gyári fékeket! Az esetleges visszaalakítás gyorsasága miatt hagytad meg?
AZ ESC programozásánál a punchot 5 alá ne tedd mert leéghet a motor (gyártó adata)!!!!!!!!!
Az elrendezés piszkosul tetszik én is hasonlóképp oldottam meg!
viewtopic.php?t=18038Ha van rá módod és lehetőséged mindenképp tapasztalatokat írj le! Menetidő, melegedések stb...... Very Happy
Először is köszönet mindenkinek:-)Helló
Igen azért maradt meg a komplett fék hiszen elfér és nem zavar senkit
sőt az egyik robbanómotor bakot is bent hagytam így a motort is úgy visszalehet rakni ,hogy még foghézagot sem kell állítani :-)
Lustaság a hosszú élet titka
Nagyon programozni sem tudom még a szabit, mivel prog. kártyám nincs hozzá, sőt a punchot sem tudom micsoda (csak alkoholban ismerem:-)) ) de semmi nincs elállítva a gyári értékekhez képest, azért köszi az infót majd utána nézek!.
Tapasztalatot azért nem írok még mert egyenlőre csak finoman gurigázok vele.
Amint komolyabban meglesz hajtva már írom is a tapasztalatokat.
Idézet:
Aztamindenit, micsoda gépezet, csak gratulálni tudok hozzá .
Hány Kg a különbség minden felszereltséggel, a robbanós Xut-hoz képest?
Üdv.:NRB-3-Mat
Szia nagyon különbség nincs közötte mindkét verzióban 4200-4300 gramm
Ennek oka a nagyobb akku ,hosszabb motor , a gyors átalakíthatóság okán bennmaradt alkatrészek
pl fékek, robbanómotor tartója, stb....
Ezeket megváltoztatva lehetne nyerni szerintem kb 100-150 grammot
A legyártott üvegszálas alkatrészeket is ki lehetne cserélni karbonra plusz kikönnyíteni az is pár gramm,
de az építés során a mintadarabot praktikusabb egyszerűbb, gyorsabb és olcsóbb volt üvegszálas lapból.
Idézet:
Szevasz!
Grat a géphez, valóban ötletes megoldás volt a vevő+szabi felfogatása!
Csak annyit szolnék hozzá hogy deans csatit gondolom akku+szabi közé raktad be... Azt irják hogy a T csati 65A-ig használható de a te motorod 95A-t eszik ezért szerintem nem olyan jó választás inkább tegyél mindenhova 4 milis aranycsatit!
Nekem is megadta magát igaz már lassan egy éve használom de most nem is tudok rakni helyette másikat!
Csak egy tipp!
Balu: Az autó súlya seholsem mindegy! Minnél könyebbre és minnél hoszabb menetidőre kell törekedni!
Kistrojak
Helló
Nekem pont fordítva ajánlották ,hogy inkább deanst használjak mivel kisebb az ellenállása, de majd kiderül ha melegszik megy a levesbe és helyette 5-6 mm-es aranycsati lessz.
A súly tényleg számít, de mivel ez játékra van csak használva nékem lényegtelen szempont volt, ha versenyre építettem volna teljesen másképp nézne ki a történet!
Itt a cél az volt hogy a súly elosztás arányos legyen,
ezért került az egyik oldalra csak az aksi és a másik oldalra a motor és a szabályzó ezek kb. ütik egymást súlyban.
A másik cél ugye az volt, hogy könnyen átépíthető legyen
További szép napot!
ÉS BUÉK MINDENKINEK!