Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.27 17:09:53

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 167 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Elektromos 1/8 Truggy (Brushless)
HozzászólásElküldve: 2009.12.29 20:31:26 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.22 00:30:46
Hozzászólások: 297
Üdv mindenkinek!

Mivel egyre népszerűbb az elektromos (brushless) 1/8 méretarány és még nincs gyűjtő topikja a Truggy-nak gondoltam nyitok egyet.

Nálam mivel nem végleges átalakításról van szó a cél az volt,
hogy minél egyszerűbben oda vissza lehessen alakítani a truggyt elektromosról alkoholosra vagy fordítva.
Az átalakításra ítélt truggy egy 1/8 GS RACING XUT PRO AD Kit.
Ez gyárilag nem tartalmaz motort meg egyebeket úgyhogy lehet egyből elektromosra építeni ha valakinek ez úgy szimpatikus.

Első körben összegyűjtöttem az átalakításhoz szükséges alkatrészeket
(márkát direkt nem írok, mindenki válasszon pénztárcája szerint)
Pinion: 13-15T (maradt a gyári áttétel)
Motor: 2100-2400Kv
Akku : 14.8V (4cella LiPo) 5000mAh (nem a normál méret hanem a hosszabb, elvileg kisebb belső ellenállású)
Szabályzó: 150A (direkt a legnagyobbat választottam nem szeretem kihegyezni a technikát)
Csatlakozók: T Deans, 4mm aranyozott

Kép

Elektronika tartó
Elsőként készült egy tálca 1.6mm-es üvegszálas áramköri lapból aminek a felfogatásai az üzemanyagtank felfogatásával megegyeznek
(ugye a cél az volt hogy minél könnyebben lehessen oda vissza alakítani a kocsit)
ezáltal 2 csavar kitekerésével és visszatekerésével helyet cserél az üzemanyagtank és az elektronika,
és nem kellet semmilyen plusz lyukat fúrni vagy átalakítani bármit is az alvázon!
A lapra tépőzárral és gyorskötözővel lett rögzítve a vevő és szabályzó.

Kép

Akkutartó
Második lépésben az akkutartó lett elkészítve
Itt is a cél a könnyű ki és beszerelhetőség volt így 2db 7075 alu oszlopra került rögzítésre egy 1.6mm-es áramköri lap, amihez
gyors-kötözővel lehet rögzíteni az akkut. Mivel keménytokos LiPo hoz lett tervezve de az aksi nem az lett végül, igy ki lett bélelve szivaccsal.
Ez is két csavarral lett rögzítve az alvázhoz.

Kép
Kép

Motortartó

A CNC motortartó legyártásáért köszönet ecozoli-nak én már csak készre faragtam és megfelelő helyre megkapta az alvázhoz való rögzítéshez szükséges furatokat. Két 4mm-es csavarral lett rögzítve az alvázhoz, ebből az egyik a gyári alvázmerevítő furatát felhasználva, így csak 1 plusz lyukat kellet fúrni az alvázra!

Kép

Rögzítés az alvázhoz
Az egész Brushless konverziót sikerült megoldani 6 csavaros rögzítéssel, így tényleg könnyen lehet oda vissza alakítani a kocsit
A zölddel jelölt csavarok az eredeti gyári lyukakat felhasználva rögzítik az alkatrészeket a pirosaknak fúrni kellet új lyukakat az alvázba.

Kép


A kész GS XUT "villamos" :-))))

Kép
Kép

Tapasztalatok majd később..........

További szép napot

_________________
SG Modellsport
http://www.sgmodell.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: .
HozzászólásElküldve: 2009.12.29 21:14:19 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2008.02.16 14:50:47
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Füzesgyarmat
grat a géphez
szép munka nem pedig valami kókány.
és majd jöhet egy videó is :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.29 21:54:33 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.18 18:56:07
Hozzászólások: 160
Tartózkodási hely: Budapest III. Ker.
Aztamindenit, micsoda gépezet, csak gratulálni tudok hozzá eljen: .
Hány Kg a különbség minden felszereltséggel, a robbanós Xut-hoz képest?

Üdv.:NRB-3-Mat

_________________
HPI Wheely King Crawler


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.30 07:08:58 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2009.01.26 10:39:52
Hozzászólások: 59
Tartózkodási hely: Nagyatád
Szevasz!

Grat. a géphez! A képeken látom meghagytad a gyári fékeket! Az esetleges visszaalakítás gyorsasága miatt hagytad meg?
AZ ESC programozásánál a punchot 5 alá ne tedd mert leéghet a motor (gyártó adata)!!!!!!!!!
Az elrendezés piszkosul tetszik én is hasonlóképp oldottam meg! viewtopic.php?t=18038
Ha van rá módod és lehetőséged mindenképp tapasztalatokat írj le! Menetidő, melegedések stb...... :-D

Linket javítottam F_Gyuri

_________________
Mugen MBX 5T BL with Mamba Monster
LRP S8BXe
LRP Shark
MONO I,II,III
FSR-e-eco
F1v-3,5 powerd by Novarossi
F1e-1kg


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.30 09:15:44 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.06.06 01:40:51
Hozzászólások: 444
Tartózkodási hely: Budapest XI.
NRB-3-Mat írta:
Aztamindenit, micsoda gépezet, csak gratulálni tudok hozzá eljen: .
Hány Kg a különbség minden felszereltséggel, a robbanós Xut-hoz képest?

Üdv.:NRB-3-Mat

Hello!

Miből gondolod, hogy a különbséget kg-ban kell mérni?
Nagyon érdekelne.

Hamarosan felteszem az én e-XUT-om (gst kolléga megelőzött).
Az én gépem egy végleges átalakításon esik át, a visszalakítása robbanóssá egy kicsit több munkával fog járni, bár én nem kívánok plusz lyukakat fúrni az alvázra.

A kg különbség gondolatod azért érdekelne, mert jelen pillanatban, akku nélkül és hasonló kombinációban az e-XUT-om tömege kb. 3840 gramm.

Komolyan várom az okfejtésed....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.30 15:56:44 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.07 11:23:34
Hozzászólások: 322
Tartózkodási hely: Veszprém Megye ->Csetény TEl: 06-30-605-16-30
Szevasz!


Grat a géphez, valóban ötletes megoldás volt a vevő+szabi felfogatása!
Csak annyit szolnék hozzá hogy deans csatit gondolom akku+szabi közé raktad be... Azt irják hogy a T csati 65A-ig használható de a te motorod 95A-t eszik ezért szerintem nem olyan jó választás inkább tegyél mindenhova 4 milis aranycsatit!
Nekem is megadta magát igaz már lassan egy éve használom de most nem is tudok rakni helyette másikat!
Csak egy tipp!

Balu: Az autó súlya seholsem mindegy! Minnél könyebbre és minnél hoszabb menetidőre kell törekedni!



Kistrojak

_________________
Sanwa MX3FHSS
Robitronic Mantis Axial .32
Carson E-Specter Brushless 2000W with A123 6/7S
--->>>Ebay, Towerhobbies, Rcmart<<<---


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: gs xut brushless conversion
HozzászólásElküldve: 2009.12.30 18:43:52 
Offline
Nitrofügg&otilde;
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.22 00:30:46
Hozzászólások: 297
Idézet:
Pepi
Szevasz!

Grat. a géphez! A képeken látom meghagytad a gyári fékeket! Az esetleges visszaalakítás gyorsasága miatt hagytad meg?
AZ ESC programozásánál a punchot 5 alá ne tedd mert leéghet a motor (gyártó adata)!!!!!!!!!
Az elrendezés piszkosul tetszik én is hasonlóképp oldottam meg! viewtopic.php?t=18038
Ha van rá módod és lehetőséged mindenképp tapasztalatokat írj le! Menetidő, melegedések stb...... Very Happy


Először is köszönet mindenkinek:-)

Helló
Igen azért maradt meg a komplett fék hiszen elfér és nem zavar senkit
sőt az egyik robbanómotor bakot is bent hagytam így a motort is úgy visszalehet rakni ,hogy még foghézagot sem kell állítani :-)
Lustaság a hosszú élet titka :)

Nagyon programozni sem tudom még a szabit, mivel prog. kártyám nincs hozzá, sőt a punchot sem tudom micsoda (csak alkoholban ismerem:-)) ) de semmi nincs elállítva a gyári értékekhez képest, azért köszi az infót majd utána nézek!.
Tapasztalatot azért nem írok még mert egyenlőre csak finoman gurigázok vele.
Amint komolyabban meglesz hajtva már írom is a tapasztalatokat.

Idézet:
Aztamindenit, micsoda gépezet, csak gratulálni tudok hozzá .
Hány Kg a különbség minden felszereltséggel, a robbanós Xut-hoz képest?

Üdv.:NRB-3-Mat


Szia nagyon különbség nincs közötte mindkét verzióban 4200-4300 gramm
Ennek oka a nagyobb akku ,hosszabb motor , a gyors átalakíthatóság okán bennmaradt alkatrészek
pl fékek, robbanómotor tartója, stb....
Ezeket megváltoztatva lehetne nyerni szerintem kb 100-150 grammot
A legyártott üvegszálas alkatrészeket is ki lehetne cserélni karbonra plusz kikönnyíteni az is pár gramm,
de az építés során a mintadarabot praktikusabb egyszerűbb, gyorsabb és olcsóbb volt üvegszálas lapból.

Idézet:
Szevasz!
Grat a géphez, valóban ötletes megoldás volt a vevő+szabi felfogatása!
Csak annyit szolnék hozzá hogy deans csatit gondolom akku+szabi közé raktad be... Azt irják hogy a T csati 65A-ig használható de a te motorod 95A-t eszik ezért szerintem nem olyan jó választás inkább tegyél mindenhova 4 milis aranycsatit!
Nekem is megadta magát igaz már lassan egy éve használom de most nem is tudok rakni helyette másikat!
Csak egy tipp!
Balu: Az autó súlya seholsem mindegy! Minnél könyebbre és minnél hoszabb menetidőre kell törekedni!
Kistrojak


Helló
Nekem pont fordítva ajánlották ,hogy inkább deanst használjak mivel kisebb az ellenállása, de majd kiderül ha melegszik megy a levesbe és helyette 5-6 mm-es aranycsati lessz.
A súly tényleg számít, de mivel ez játékra van csak használva nékem lényegtelen szempont volt, ha versenyre építettem volna teljesen másképp nézne ki a történet!
Itt a cél az volt hogy a súly elosztás arányos legyen,
ezért került az egyik oldalra csak az aksi és a másik oldalra a motor és a szabályzó ezek kb. ütik egymást súlyban.
A másik cél ugye az volt, hogy könnyen átépíthető legyen ;)

További szép napot!
ÉS BUÉK MINDENKINEK!

_________________
SG Modellsport
http://www.sgmodell.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.30 18:51:32 
Offline
Nitrofügg&otilde;

Csatlakozott: 2004.06.06 01:40:51
Hozzászólások: 444
Tartózkodási hely: Budapest XI.
kistrojak írta:
Balu: Az autó súlya seholsem mindegy! Minnél könyebbre és minnél hoszabb menetidőre kell törekedni!Kistrojak

Félreértettél valamit, tisztában vagyok azzal, hogy fontos a súly (ezért próbálom a súlyhatár közelébe levinni), én csak arra vagyok kiváncsi, hogy NRB-3-Mat kolléga miből gondolja, hogy ezt a robbanós és elektromos autó súly közötti különbséget kg-os nagyságban kell számolni.
Röviden, ha gramm felől érdeklődik, semmi bajom, ha pedig elírta, azt úgyis jelzi...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.31 09:03:30 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.18 18:56:07
Hozzászólások: 160
Tartózkodási hely: Budapest III. Ker.
Elnézést kérek a félreértésért. grammot akartam írni :roll: :roll: :roll:

_________________
HPI Wheely King Crawler


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.01 14:46:42 
Offline
Nitrofügg&otilde;

Csatlakozott: 2007.10.26 15:17:40
Hozzászólások: 200
Először is hadd gratuláljak az épülő truggykhoz, gst-nek, Balunak (kíváncsian várjuk a részleteket), Pepinek, majd csak megtanul menni 4 keréken is.
Balu: ne kötekedj :lol:, nyilván sajtóhiba volt az a Kg.
Kistrojak: miután nem olyan régen, eléggé választékosan, próbáltad védeni a kezdőket a tárgyi tévedésektől, úgy érzem figyelned kéne arra, hogy megalapozott hozzászólásokat tégy.
A T csatlakozók átmeneti ellenállása, áramtűrése, sőt még tartóssága is, bizony sokkal jobb a 4 mm-es aranycsatiénál. Ez főleg annak köszönhető, hogy a 4-es csati két ponton szakítja meg az áramkört és a rugózó résznek elég kicsi a keresztmetszete. Akit részletek érdekelnek itt olvashat többet a csatikról: http://www.eco-idc.de/haupt.html
Akinek a legkisebb is számít, használjon 5-6 mm-es hasított kivitelű csatikat.
A motor valós fogyasztása a tengelyen jelentkező nyomatékkal arányos. Ez függ az autó pillanatnyi igényétől, amit befolyásol a gyorsítás mértéke, az autó és a forgó alkatrészek tehetetlen tömege, a tapadás (a kerék kipörgése után a nyomatékot hiába növeljük), a surlódási veszteségek, stb. Szerencsére az átlag fogyasztás meg sem közelíti a motor adatlapján, mint megengedett maximumot, feltüntetett 95 A-t, a csúcsértékek talán, de ezek csak tized mp. időtartamúak. Gondolj bele 95 A-rel a menetidő kb. 3 perc lenne.
Tehát, fontos: a motor adatlapján a MEGENGEDETT LEGNAGYOBB áramot ill. teljesítményt találjuk, ez közel sem azonos a valós, működés közbeni értékekkel.
További jó építést mindenkinek! [/u][/list]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.03 21:23:43 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2008.10.11 19:50:03
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: Budapest III.ker
Figyelemreméltó. Grat.

_________________
infernoSOFT-GREEN 2,4GHz
infernoGT-BLUE FM 40.715Mhz
Short Course EP 1:10 2WD Kit
AXIAL AX10


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.03 21:35:19 
Offline
Nitrofügg&otilde;

Csatlakozott: 2007.10.26 15:17:40
Hozzászólások: 200
http://www.eco-idc.de/haupt.html

Most vettem észre, hogy a csatikra vonatkozó link nem ad közvetlen elérést, az odavezető út:
- Service (bal oldalon, sárga menüpontok)
- News Technik
- Neue 6mm Ultrahochstromstecker von LMT


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.25 19:12:14 
Offline
Nitrofügg&otilde;
Avatar

Csatlakozott: 2009.01.23 15:48:15
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Bécs, Győr, Csícsó , Komárom-Komárno
Valakinek régebben volt problémája azzal, ha ugratnak a kocsikkal sérülhet a meghajtásban valmai, vagy a legrossazbb esetben a moci./lhet hogy a buggy-s topikban volt róla szó/. Erre a problémára két megoldás lehet:
1. a már említett kuplung megvétele melyet már az USA-ban használnak
2. ha valaki szeret barkácsolni szerintem akkor meglehet oldani a nitrós kuplungrendszer felfogatásást is

Erre ez a kép a bizonyíték talán /legfeljebb egy érdekes kis kép/:
Kép

_________________
Carson CV10
Caster Fusion F18T
Durango DEX410v3
Losi LST2+BL
LRP SHARK18
Robitronic Mantis+BL
Tamiya: NitrageBL, TNX5.2, TT01
TRX: E-max, Summit, Mini E-revo
Merlin-F
Griffin 450


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.28 20:24:39 
Offline
Nitrofügg&otilde;
Avatar

Csatlakozott: 2009.01.23 15:48:15
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Bécs, Győr, Csícsó , Komárom-Komárno
Segítséget kérnék tőletek, áttalakítóktól. Szeretném átalakítani a kocsit és a pinion van most soron, a választásom a novák termékére esett. Kérdésem a következő:
Milyen minőségű, hamar elkopik vagy sem? Szóval a felhasználás közben mennyire kopik mennyire bírja a strapabíró?
Legfőképp tapasztalat lenne jó! /természetesen vélemény is jöhet!/

http://www.shopatron.com/products/produ ... 2485.0.0.0

_________________
Carson CV10
Caster Fusion F18T
Durango DEX410v3
Losi LST2+BL
LRP SHARK18
Robitronic Mantis+BL
Tamiya: NitrageBL, TNX5.2, TT01
TRX: E-max, Summit, Mini E-revo
Merlin-F
Griffin 450


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.28 21:44:10 
Offline
Nitrofügg&otilde;

Csatlakozott: 2007.10.26 15:17:40
Hozzászólások: 200
Szerencsére minden gyártó, jó minőségű pinionokat gyárt, köztük a Novak is, bármelyik alkalmas versenyre is.
A lehetőségek, a teljesség igénye nélkül:
Losi, HPI, HB, Ofna, Novak, Robinson, Team Associated, VP Pro.
A Hobbywing kivétel, ez nem edzett acélból készül, gyorsan kopik.
Ezek között már csak az ár, elérhetőség dönt inkább.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.31 15:56:03 
Offline
Nitrofügg&otilde;
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.07 11:23:34
Hozzászólások: 322
Tartózkodási hely: Veszprém Megye ->Csetény TEl: 06-30-605-16-30
A nitrós kupplungrendszer eléggé felesleges dolog! Nem nyirbálják annyira ezek a motorok a hajtásláncot hogy komoly következménye lenne a direkt hajtásnak!
Egyetlen előnyével szemben akad egy pár hátránya is,
Nyomaték nagy része elveszik a kupplungon és igy nagyobb gázt fogunk adni aminek következtében romlik a menetidő
Plussz szervót kell használni mivel fék is kell

Igy naggyábol 200grammal lesz nehezebb az autó, kevesebb menetidő, több macera

Semmi értelme...

_________________
Sanwa MX3FHSS
Robitronic Mantis Axial .32
Carson E-Specter Brushless 2000W with A123 6/7S
--->>>Ebay, Towerhobbies, Rcmart<<<---


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.04 18:34:20 
Offline
Nitrofügg&otilde;
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.22 00:30:46
Hozzászólások: 297
Tessék ha valaki mégis szeretne kuplungot akkor szerintem elérhető lesz Magyarországon mivel úgy néz ki hogy a GS CLXE elektromos buggy-ba is ez van és akkor a Sylka biztos hozza majd ;)
Mindenesetre érdekes, én a truggy-ba megvagyok kuplung nélkül.

Egyébként eddigi tapasztalat a E-XUT truggy-val 5-6 akku után:
Kb. 15-20 perc játékidő és olyan 4500mAh megy vissza az 5000 aksiba töltéskor, ebben a hidegben csak a motor melegedett valószínűleg nyárra kap egy hűtőbordát ventilátorral.
Többi kép:
http://sylkamodell.hu/hirek/?p=962

Kép

_________________
SG Modellsport
http://www.sgmodell.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.29 11:19:39 
Offline
Nitrofügg&otilde;
Avatar

Csatlakozott: 2009.01.23 15:48:15
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Bécs, Győr, Csícsó , Komárom-Komárno
Helló átépítők!!!!

Milyen osztályba tartozó csavarral rögzitettétek a motort illetve a motortartót???
Én ezeket az osztályokat ismerem:
10.9
100
12.9
45H
5.8
70
8.8
80
PA 6.6

Gondolom metrikus csavarokat használtok.

Vagy esetleg ki milyen osztályút ajánlana.

A válaszokat előre is köszönöm!!
Üdv!

_________________
Carson CV10
Caster Fusion F18T
Durango DEX410v3
Losi LST2+BL
LRP SHARK18
Robitronic Mantis+BL
Tamiya: NitrageBL, TNX5.2, TT01
TRX: E-max, Summit, Mini E-revo
Merlin-F
Griffin 450


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.31 19:29:04 
Offline
Nitrofügg&otilde;
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.22 00:30:46
Hozzászólások: 297
Helló!

Én bementem a csavarboltba és kértem sima imbusz csavart, eddig nem volt minőségi problémám velük.
Egyébként rákérdeztem néha a "minőségre" általában azt mondták hogy: 4.6, 6.8, 8.8 lásd lent táblázat
Egy a lényeg , hogy IMBUSZ csavart használj mivel a kialakítása miatt, erősebb anyagból csinálják mint a normál csavarokat.
Egyébként a truggyba a motortartót a gyári 4x10 GS imbusz tartja ami a robbanómotor motorbakját is.
A BL motort pedig 3x10 rozsdamentes imbusz tartja mert épp ez volt kéznél.
Kép

_________________
SG Modellsport
http://www.sgmodell.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.01 19:15:47 
Offline
Nitrofügg&otilde;
Avatar

Csatlakozott: 2009.01.23 15:48:15
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Bécs, Győr, Csícsó , Komárom-Komárno
Helló gst!!!
8.8-as csavarokat vásároltam ma. gondolom ez megfelel. Majdnem 200 csavart meg pár anya van benne és alig fizettem 6 000Ft-t. Gondolom ez nem olyan nagy összeg ennyi csavarért. Ha modell üzletben várároltam volna szerintem elégé drága lett volna a dolog.

Köszi a segítséget!!!!
Üdv!

_________________
Carson CV10
Caster Fusion F18T
Durango DEX410v3
Losi LST2+BL
LRP SHARK18
Robitronic Mantis+BL
Tamiya: NitrageBL, TNX5.2, TT01
TRX: E-max, Summit, Mini E-revo
Merlin-F
Griffin 450


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 167 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség