Szívesen segítettem, a cél hogy minél többen legyünk jövőre is e-truggyban!
Pár dolog még eszembe jutott a motorkörnyéki dolgokkal kapcsolatban:
- a harang hernyócsavart rögzítőzd. Nagyon keveset tegyél oda, és kiszedéskor melegítsd, így nem szakítod bele a szerszámot.
- a motor tartó csavarokat is!
- az alsó motortartó-tartó csavarokat is!
- a motorban ha csapágyat cserélsz (625ZZ 5x16x5 Shielded (SKF)), nagyon ésszel tekerd vissza majd a csavarokat, a puha aluházba szintén hajlamos beletépődni
- én fentről is tettem 1-1 csavart a motortartóba és onnan is megfogattam a motort. Belehajtottam a bordákba.
- csapágycserekor a csapágy fagyasztása, a persely felmelegítése és hőlégfúvózása segít.. nagyon passzos bele a csapágy
- a csapágyakra belülről zsírt kentem porvédelem céljából
- a hátlapot ragaszd le valamivel
- a motorba bemenő kábelek mellett is könnyen bemegy a port szigeteld ott is
- és a legfontosabb:
A motortengely hosszanti irányú hézagolása. Szétszedéskor nem elveszíteni a hézagolókat. Úgy kell összerakni, hogy kb. fél mm-t kotyogjon - mint gyárilag. Ha sok a hézagoló, és úgy csavarozod össze befeszül a csapágy és 5 perc után kuka.. Az SKF-nek is!
Innen már "csak" setupolunk!
u.i: tudom nehéz megállni, hogy kipróbáld, de ha ilyen retek időben kiviszed az nagyon nem fog jót tenni neki. Várd meg a jó időt inkább!!!
u.i.2: első+hátsó diffi hézagolást Bajnógel testvér fog tanítani neked!