Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.05.03 06:09:49

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Mad Beast, vagyis Savage FLUX COPY
HozzászólásElküldve: 2011.02.07 21:54:45 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2011.02.07 20:44:24
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: Szolnok
Sziasztok
Most találtam rá erre az autóra, aminek a robbanós változata a Nanda vagy Carson Raptor más kasztnival és gumikkal. Elég jó árban van, és a doboz tartalma sem rossz(2,4GHZ-es táv, 2db 3300mah-es 7,4v-os lipo aksi és maga az autó), bár még kezdő vagyok, de ahogy olvasgattam, az aksik nem túl jók, mert kb. 15 percig bírja, de a teljesítménye brutális :twisted:
itt vannak a linkek:

http://www.nitrorcx.com/03c503-re-madbe ... hless.html
http://www.youtube.com/watch?v=qMFo7PbV ... ure=relmfu

És ahogy számolom (225ft-al) most 82350ft ami nem rossz egy ilyen gépért csak kérdéses, hogy mennyi a posta plusz még a vám.
Nektek mi a véleményetek róla, megéri ilyet venni egy kezdőnek?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Mad Beast, vagyis Savage FLUX COPY
HozzászólásElküldve: 2011.02.07 22:37:14 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.09.14 13:31:21
Hozzászólások: 445
Tartózkodási hely: Vecsés
Hát nem tudom...elég gyengén muzsikál. Nálam Savage az etalon és azt hiszem, ez nem csupán elfogultság. Inkább egy használt profi cucc, mint egy gagyi kínai lütyi-fütyi.
Persze ez csak az én véleményem.

Attila

_________________
Mugen MBX-6 ECO Trackstar 150A 2560KV
Traxxas Slash 4X4 VXL Ultimate Edition


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.08 07:27:58 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.09 19:22:34
Hozzászólások: 346
Tartózkodási hely: Siófok
Hello.Megneztem au autot,Nekem többnyire tetszik.de az teny hogy lassu.Lehet erő van benne de vésgsebességre kevés.Mondjuk kezdo autonak kivalo lehet az 1:8 as elektromos meretarányban föleg ha az ara is jo.Végulis kint jo az ara mert 80 ezer forint kb.az a baj mire bejon itt 100 leszsz legalabb ami neveteseges.Azert kiprobalnam a strapabiroségét hogy mi az ami a legelsonek enged benne :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.08 09:06:16 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2011.02.07 20:44:24
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: Szolnok
lilikuku írta:
Hello.Megneztem au autot,Nekem többnyire tetszik.de az teny hogy lassu.Lehet erő van benne de vésgsebességre kevés.Mondjuk kezdo autonak kivalo lehet az 1:8 as elektromos meretarányban föleg ha az ara is jo.Végulis kint jo az ara mert 80 ezer forint kb.az a baj mire bejon itt 100 leszsz legalabb ami neveteseges.Azert kiprobalnam a strapabiroségét hogy mi az ami a legelsonek enged benne :)


A végsebessége mennyi lehet kb? Tudom, hogy itt nem a sebesség a lényeg, de azért az is számítana. Egy másik külföldi fórumon azt írták, hogy elegendő a sebessége, de ez nem tudom mit takarhat.
A strapabírásável, nemhinném, hogy gond lenne, mert a helyiek régen sokat használtak Carson Raptort, ami ennek a robbanós változata, és azzal sem volt sok gond, ahhoz az autóhoz meg van bőven alkatrész is. Az utolsónak linkelt vidiben eltörte az első lökhárítótartót, de ez szerintem a hidegnek tudható be.
Itt vannak a videók:
http://www.youtube.com/watch?v=MqRlo6y76EA
http://www.youtube.com/watch?v=urmZsKOe ... re=related
http://www.youtube.com/user/crazylikeal ... mD_MZvx0xE
http://www.youtube.com/user/crazylikeal ... vTzONKn9R0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.08 12:17:07 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.19 19:26:28
Hozzászólások: 226
Tartózkodási hely: Vas, Kemenessömjén
Sziasztok!

Gondolom erről a verdáról van szó: http://www.nandaracing.cn/en/cpzs/car/r ... ep_js.html
Savage is megfordult már a kezeim közt, szedtem is szét apró darabokra.
Ezek után, ha választani kellene a Savage vagy a Raptor-E közt, az utóbbit választanám.
Nem csak az ára miatt. A Savage-nél sokan panaszkodnak a difikre és a csapágyazására. Számomra érthetetlen, hogy a HPI miért nem tud szakítani azzal a hagyománnyal, hogy ortopéd méretű csapágyakat használjon. Érdekes módon a HB meg tudta oldani pl a Lightningban, hogy kerékcsapágyak kerüljenek a difibe. A Raptorban mindenhol a szabvány kerékcsapágy található (8x16x5) ami akár csapágyboltban is beszerezhető.
A Savage kerékdőlése nem állítható, a Raptoré igen.
A Raptor teleszkópjai menettel fokozatmentesen állíthatók, a Savage-é csak hézagolókkal, nem éppen fokozatmentesen.
Az egyetlen ami nem nagyon tetszik, azok a kicsinek tűnő akkumulátor tálcák.
A flux jó végsebességre 2x2 cellával is, de irányíthatatlan. Így szerintem ennyi pénzért elviselhető, hogy a Raptor egy kicsit lassabb.
Persze ez az én véleményem, ha valakit ezzel megsértenék, attól előre is elnézést kérek!

_________________
Üdv: Ákos
+36306072237
Dragon-Photo
Fotóblog


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.08 13:45:25 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.09 19:22:34
Hozzászólások: 346
Tartózkodási hely: Siófok
Jo a gép.En olyan 50-60ra saccolom a veget de 60 nal nemtobb.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.09 11:23:48 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2011.02.07 20:44:24
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: Szolnok
Dragon22 írta:
Sziasztok!

Gondolom erről a verdáról van szó: http://www.nandaracing.cn/en/cpzs/car/r ... ep_js.html
Savage is megfordult már a kezeim közt, szedtem is szét apró darabokra.
Ezek után, ha választani kellene a Savage vagy a Raptor-E közt, az utóbbit választanám.
Nem csak az ára miatt. A Savage-nél sokan panaszkodnak a difikre és a csapágyazására. Számomra érthetetlen, hogy a HPI miért nem tud szakítani azzal a hagyománnyal, hogy ortopéd méretű csapágyakat használjon. Érdekes módon a HB meg tudta oldani pl a Lightningban, hogy kerékcsapágyak kerüljenek a difibe. A Raptorban mindenhol a szabvány kerékcsapágy található (8x16x5) ami akár csapágyboltban is beszerezhető.
A Savage kerékdőlése nem állítható, a Raptoré igen.
A Raptor teleszkópjai menettel fokozatmentesen állíthatók, a Savage-é csak hézagolókkal, nem éppen fokozatmentesen.
Az egyetlen ami nem nagyon tetszik, azok a kicsinek tűnő akkumulátor tálcák.
A flux jó végsebességre 2x2 cellával is, de irányíthatatlan. Így szerintem ennyi pénzért elviselhető, hogy a Raptor egy kicsit lassabb.
Persze ez az én véleményem, ha valakit ezzel megsértenék, attól előre is elnézést kérek!


Az aksitálca nem izgat, mert azt akár házilag is lehet csinálni, inkább az zavar, hogy ebben nincs váltó a robbanósban viszont van egy 2 fokozatú.
Viszont töltő nem jár hozzá, és az ARTR-hez még aksi sem, de a sima RTR-ben meg 40 dolláral (kb 9000Ft) drágábban adják aksikkal együtt. Az akuk 2db 7,4v-os 3300mah-os 20C/40C-s aksik. Szerintetetek megér+40 dolcsit még az aksi?
találtam még egy videót: http://www.youtube.com/watch?v=ZjKQZTh24ZM szerintem a sebességével sem lesz bajom, és erő is van benne, legalábbis a helyből hátraszaltóból nekem ez jön le :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.09 11:45:07 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.19 19:26:28
Hozzászólások: 226
Tartózkodási hely: Vas, Kemenessömjén
st írta:
.... ebben nincs váltó a robbanósban viszont van egy 2 fokozatú.
....


Elektromos autóba nem kell váltó, nem lesz tőle jobb. A nitrósba azért kell, mert a nitrós motor ideális fordulatszám tartománya szűkebb.

_________________
Üdv: Ákos
+36306072237
Dragon-Photo
Fotóblog


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.09 14:17:15 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
A villamosban és a trolliban valamint a villyanymozdonyban sincs váltó.
A villanymotorok "szinte a teljes forulatszám tartományukban" képesek leadni a forgató nyomatékuk közel maximumát.

Ezt ügye a robbanó motorokról álltalában nem mondhatjuk el. Az ideális nyomaték görbe, egy viszonylag szűk fordulatszámtartomyányt ölel fel. Ezért szükséges az áttétel változtatása (váltó segítségével ) stb....

Üdv:

Gyuri


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.09 17:11:46 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2011.02.07 20:44:24
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: Szolnok
F_Gyuri írta:
...A villanymotorok "szinte a teljes forulatszám tartományukban" képesek leadni a forgató nyomatékuk közel maximumát...


Ezt nem tudtam. Viszont akkor a régi e-maxxokban mért van alapból váltó, és csak az új vízállókban nincs? (nem kötekedésből kérdezem)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.09 21:07:54 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.18 12:08:30
Hozzászólások: 992
Tartózkodási hely: Bp XI. ker
Azért van benne váltó, mert a kocsi súlyához képest kevés még a 2 kefés motor is a nagy végsebességhez... Egyesben alul nyomatékos, kettesben nagyobb a végsebesség... Alapból csak kettes van az újakban, ha megveszed az egyest bele, akkor az áttételt lehet végsebesség felé hangolni...

Az újakban azért nincs, hogy vedd meg bele tuningnak... De ez már a múlt.

A brushless motorok megoldották ezt a váltógondot, nem kell többé.... Ezekkel könnyebb úgy áttételezni hogy nyomaték is van alul, nagy végsebesség is fent, és nem melegszik túl sem a motor sem a szabályzó.

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség