Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.05.03 06:09:49

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Mad Beast, vagyis Savage FLUX COPY
HozzászólásElküldve: 2011.02.07 21:54:45 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2011.02.07 20:44:24
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: Szolnok
Sziasztok
Most találtam rá erre az autóra, aminek a robbanós változata a Nanda vagy Carson Raptor más kasztnival és gumikkal. Elég jó árban van, és a doboz tartalma sem rossz(2,4GHZ-es táv, 2db 3300mah-es 7,4v-os lipo aksi és maga az autó), bár még kezdő vagyok, de ahogy olvasgattam, az aksik nem túl jók, mert kb. 15 percig bírja, de a teljesítménye brutális :twisted:
itt vannak a linkek:

http://www.nitrorcx.com/03c503-re-madbe ... hless.html
http://www.youtube.com/watch?v=qMFo7PbV ... ure=relmfu

És ahogy számolom (225ft-al) most 82350ft ami nem rossz egy ilyen gépért csak kérdéses, hogy mennyi a posta plusz még a vám.
Nektek mi a véleményetek róla, megéri ilyet venni egy kezdőnek?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Mad Beast, vagyis Savage FLUX COPY
HozzászólásElküldve: 2011.02.07 22:37:14 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.09.14 13:31:21
Hozzászólások: 445
Tartózkodási hely: Vecsés
Hát nem tudom...elég gyengén muzsikál. Nálam Savage az etalon és azt hiszem, ez nem csupán elfogultság. Inkább egy használt profi cucc, mint egy gagyi kínai lütyi-fütyi.
Persze ez csak az én véleményem.

Attila

_________________
Mugen MBX-6 ECO Trackstar 150A 2560KV
Traxxas Slash 4X4 VXL Ultimate Edition


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.08 07:27:58 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.09 19:22:34
Hozzászólások: 346
Tartózkodási hely: Siófok