Sziasztok!
Gondolom erről a verdáról van szó:
http://www.nandaracing.cn/en/cpzs/car/r ... ep_js.html
Savage is megfordult már a kezeim közt, szedtem is szét apró darabokra.
Ezek után, ha választani kellene a Savage vagy a Raptor-E közt, az utóbbit választanám.
Nem csak az ára miatt. A Savage-nél sokan panaszkodnak a difikre és a csapágyazására. Számomra érthetetlen, hogy a HPI miért nem tud szakítani azzal a hagyománnyal, hogy ortopéd méretű csapágyakat használjon. Érdekes módon a HB meg tudta oldani pl a Lightningban, hogy kerékcsapágyak kerüljenek a difibe. A Raptorban mindenhol a szabvány kerékcsapágy található (8x16x5) ami akár csapágyboltban is beszerezhető.
A Savage kerékdőlése nem állítható, a Raptoré igen.
A Raptor teleszkópjai menettel fokozatmentesen állíthatók, a Savage-é csak hézagolókkal, nem éppen fokozatmentesen.
Az egyetlen ami nem nagyon tetszik, azok a kicsinek tűnő akkumulátor tálcák.
A flux jó végsebességre 2x2 cellával is, de irányíthatatlan. Így szerintem ennyi pénzért elviselhető, hogy a Raptor egy kicsit lassabb.
Persze ez az én véleményem, ha valakit ezzel megsértenék, attól előre is elnézést kérek!