Dragon22 írta:
Mi törik rajta gyakran (ha eyáltalán törik), mik a gyenge pontjai?
Milyen kerékhatszögek vannak rajta? Buggy kereket fel lehet-e rakni rá? (tudom versenyen nem megengedett, de versenyen kívül jó volna)
A hatszögek kb 4.35mm széles aluk, sajnos gyárilag nincs benne rögzítve a pin, ezért szereléskor erre nagyon oda kell figyelni, hajlamosak kicsúszni. Nálnk legegyszerűbben a hpi blitz hatszögeivel lehet ezt korrigálni, illetve kb. egy hónap múlva lesz gyári csavaros hatszög is.
Buggy kerékhez a ten-t vagy a 810 féltengelyeinek és hatszögeinek felrakását javasolják, bár biztos vannak méretben passzoló adapterek is.
Yahhernek már több személyes tapasztalata van, nekem a hétvégi verseny volt a felavatás. Ezalatt egyszer elgörbült az első torony telótartó szarva, ezt az én szintemen még nem okozott jól észrevehető gondot. Fogóval visszahajtottam, utána is jól muzsikált. Mindenki a karbonra való cserét javasolja, a forgácsolt aluval kb. egy árban van.
Nekünk még az első szériából való autó van, ebben a difik kereszttengelyei hibásak és iszonyúan kopnak, ezt később javították, a hazai forgalmazó egyből adta is csere darabokat.
(Az újabb szériát legegyszerűbben az aksitatón levő matricáról és a hátsó lökhárító vastagított részeiről lehet felismerni.)
A gyári kihajtások puhák, azokat érdemes keményített készletre cserélni (vagy ha tudod, akkor házilag megedzeni).
A csavarok nem a legjobbak, nekem a 12 dificsavarból kettő csak slicceléssel jött ki, hpi z449 a javasolt cserecsomag.
Inkább csak bosszantó, hogy több fődarab vagy alkatrész (pl. aksitartó, eleje vagy hátulja) két különböző méretű csavarral van az alvázhoz rögzítve, ezért szerelés közben szerszámot kell cserélni.
Nagyjából ennyi házi feladat van, a pályán nagyon kezes a gép, a kibuckásodott terepen kifejezetten jól tud jönni a súlya.