Sziasztok,
Ez az auto szinten egy kozepkategorais joszag, nagyjabol szemre vetelezve egy jo kiallasu auto
es hogy ertheto legyek, ezekbe lehet sorolni a Tamiya DF03, Hobbytech Survolt es az
FTX Vantage autojat, ill. es igen az LRP Blast10-et is
Az, hogy melyik melyik tipust hogyan kapjuk, milyen felallasban es felszereltsegben, az a nagykertol fugg termesztesen, ahonnan a hazai fogalmazok beszerzik
Sokaknak az RTR verziok azok, amik indulasra megfizethetoek, ha nincs semmi es kezdenek a modellzest
Ezzel az FTX-el mar nem egy alap kategorias buggyt kapsz, ez teny
Az, hogy ez is RTR verzioban kerult magyaroszagi forgalomba az meg egy dolog...
Van akinek fekszik, van akinek nem....de nem hinnem, hogy kulonosebb gond lenne ertekesiteni belole a nem kello holmikat, nekem kb 1 nap kellett hozza, hiszen nalunk a KCSD-n
alapkieptesben tukepp csak mocit kellene cserelni es mar mehetne is az auto versenyenKesobb lesz belole BL verzio is, az pont KCSD kompatible lesz, hozza sem kell nyulni
A lenyeg lenyege, hogy uj autoval bovult a kinalat, nem egy alap autoval, elegge sok jooosag van benne alapbol, mint pl a csuszokuplung, az alu kardan, az alu motortarto, nem beszelve a nagyon jol allithato 1/10-es bigbore telokrol....ugy gondolom jelenleg ez kishazankban egyedulallo termek igy egy RTR autoval...
Ami meg tetszik, hogy acel - nem spiater - difivel rendelkezik, ami bolygomuves, nem kell szarakodni a golos difivel, de persze ez is olyan, hogy kinek mi..egyertelmu, hogy egy jol beallithato golos difi is szuperul teszi a dolgat...
Nekem szemely szerint akkor is bolygodifi az, ami szimpatikusabb... Azert autozok HPI RS4-el
Masok szerint meg azert, mert nem tudok beallitani egy golosat :D :D :D - van benne valami
Na szal igy szemre ennyi jon le az autorol, elegge nyurga, nagyon keskeny alvazzal rendelkezik...
Ime tobbi tarsai mellett:
Az elso teszt video az FTX buggyrolhttp://www.youtube.com/watch?v=G0WxOE1xBqI&hd=1Egy kis info:
Servo: gyari! - alap 3kg
Motor: Corally RED Series 13,5T
ESC: Hobbywing Extreme Stock - zero mode!
Telok: elol 350-es olaj, hatul 200-as, teljesen jol teszik a dolgukat a bigbore teleszkopok, szvsz nem hagynak kivannivalot maguk utan, aki ismeri a palyankat az tudja, hogy nagyon laza a talaj, kis godrokkel fuszrezve
Igy offroadban teljesen kellemesen vezetheto meg a gyari szervoval is - persze ne feledjuk, hogy ez egy alap szervo, nem egy sebesseg manias!
A motor rendkivul sok volt az autonak, de ezt mindenki lathatja a videon, egy akarmilyen 13T BL motorral is tokeletesen elvan az auto
Egyelore nincs panasz autora, nalam ezzel a szettel fog vegigmenni a KCSD offroad versenyen, aztan meglatjuk mit bir a hajtaslanc.
Egyatalan nincs hatso kerekes feelingje az autonak, kicsit alapkieepitesben orrtolos, de legalabb konnyebben kijon a kanyarbol.
Aki szeretne siman tehet olajat a difihazba, hiszen jol tomitett cuccrol van szo, nalam egyelore a gyari zsir van/lehet - meg sem neztem meg
A difikfogasok full acelbol keszultek, nem hinnem, hogy gond lenne vele, ha hajszoljuk az autot
Egyelore igy diohejban ennyit tudok, meglassuk mit alakit a versenyfutamon 2 het mulva
Udv: Necro