Sziasztok!
Ma volt szerencsém közelebbről is megismerkedni ezzel a kis szépséggel.
Egy RTR szettet próbálgathattam szőnyegpályán.
Kifejezetten élvezetem a vele való körözgetést, jó sokat is mentem, mert
a gyári akksin kívül volt egy 2 cellás A123 1100mAh-ás pakkom is kéznél.
A gumi kerekek ennél a tempónál kielégítő tapadást adtak szőnyegen,
bár ha elszúrtam a kigyorsítást kanyarból hajlamos volt kicsit driftelni.
A rádió a nagy tornateremben kitűnően szuperált, zavar csak egyszer észleltem,
de akkor pont ugyanezen a frekin rámkapcsoltak.
Egyébként sok másik 27MHz-es rádióval együtt is autóztam hibátlanul.
Talán a kicsit gyorsabb rendszerekhez szokott kezem érezte lassúnak a gáz
és kormány reakciókat. Mintha mindennek egy kicsike késése lett volna.
Aztán előkerült egy gyári "tuning" motor
http://www.rcmodell.com/shop/product_in ... l9ono0bfo7
és egy alu motortartó is.
http://www.rcmodell.com/shop/product_in ... l9ono0bfo7
Hát persze hogy gyorsan csavarhúzót ragadtunk és beépítettük.
Ekkor jöttem rá pár okosságra. Az eredeti műanyag motortartó csak a 180-as
motorhoz jó. És csak a gyári 21 fogas pinionnal lehet használni mert nem állítható a foghézag.
De az alu motortartóval már mindjárt más a helyzet. Mindkét motor egyaránt rászerelhető,
és egy ötletes megoldással állítható a foghézag is, lehet válogatni a fogaskerekek közül.
Amiért aggódtam, az a vevő-szervó-szabályzó kombó szabályzó része,
ugyanis sehol semmi infót nem találtunk arról hogy a 370-es motort is elviszi vagy sem.
De próba szemcsere alapon bevállaltuk.
De bírta....és úgy megtáltosodott hogy nem hittünk a szemünknek.
Főleg az A123-as akksival hasított rendesen. Viszont itt már a gumik nem
igazán látták el a feladatot. Egy HPI Micro-s kollégától gyorsan kértünk
pár kör erejéig egy garnitúra szivacs papucsot. Na így már mindjárt sokkal hatásosabb köröket mentem vele.
Viszont a motorfogaskerék nagynak bizonyult, mert a 18 méteres
egyenes végére sem gyorsult fel teljes gázra.
A motor melegedett is, de jól bírta, de egyszer sem hajtottuk ki a teljes akksit.
Aztán jött volna egy időpróba, hogy mennyit is megy egy 1100-as akkuval
ebben a konfigban. Már nem emlékszem mikor, de olyan 25-30 kör után megállt a szekér.
Aztán 20-30 mp tanakodás, és ment újra. 2-3 kör, megint megáll, majd újra megy.
Szabályzó tűz forró volt és letiltotta a motort nehogy füstté váljon.
Nagyon pozitív. De ha lett volna 2-3 foggal kisebb pinionunk szerintem nem lett volna gond vele.
Összességében nagyon megnyerte a tetszésünket és azt hiszem veszek a "gyereknek" egyet.
(még csak 7 hónapos....de csak rádumálom az asszonyt valahogy)