Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.27 23:16:36

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 372 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.14 11:41:58 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2009.02.14 20:11:21
Hozzászólások: 264
Így már világos miért volt ez ennyire olcsó :lol:
Elnézést a figyelmetlenségért!
gst Köszönöm a választ!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.21 09:45:32 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2006.01.01 14:15:59
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!
Hétvégén kipróbáltam a külső forgórészes motort a pogányi pályán, és 7x10 percet hibátlanul teljesített, viszont "óriási" mennyiségű port lehetett belőle kifújni a 10perces futamok után.
A motor hőmérséklete futamok után 50-60°C között volt.
Magam sem értem még, hogy miért nem szorult meg annyi porral a belsejében, de még a csapágyak is hibátlanul bírták;)
Az Ezrun80A után a Xerun80A valóban jobb választás, ezzel nincs semmilyen túlmelegedési probléma max 40°C ig melegedett fel.
A "fogyasztása" is megfelelő, 2800-2900mAh ment vissza az akksiba 10perces futamok után.
Tehát valóban úgy tűnik, hogy a korábban leírt ecozoli féle megoldás - egy verseny után - jelenleg megállja a helyét:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.21 10:25:10 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.10.26 15:17:40
Hozzászólások: 200
Kösz a tapasztalatokat, örülök, hogy végre versenyen is kipróbáltatott a rendszer. Esetleg további adatok...- áttétel, autó súlya, stb.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.21 17:58:46 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2006.01.01 14:15:59
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Budapest
Az autó súlya akksi nélkül menetkészen ~ 2850g.
17/46 os áttétellel kb. 55Km/h a végsebessége.
Elvileg ez egy 1700Kv-s motor, és először, amikor itthon próbálgattam az utcán 4cellával, nekem nagyon hurkának tűnt, de a pogányi egy nagyon jó technikás pálya, és nincsenek hosszú egyenesek, és mivel az ugratókat is könnyedén meg lehetett vele ugrani, ezért erre a pályára nekem elég volt az erő/sebesség:)

Így hoztam le a pályáról, szerintem teljesen tiszta, a robbanósokhoz képest:)

Kép

Én a portól féltem/félek leginkább, tényleg sok por jött ki belőle, de eddig úgy tűnik valami oknál fogva egyelőre nem árt neki.
Azok a nagy csúnya karcok a mocin még egy előző kísérletem eredményei, nem a hétvégén keletkeztek, de nem írom le, hogy mi volt az, mert nem jött be:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.21 19:04:14 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2009.02.14 20:11:21
Hozzászólások: 264
Sziasztok!
A külső forgórészes mocikat nem repcsibe használják?Bőven elviszi a buggy-t is?Meglepve olvasom :-D Ha jol láttam akkor ecozoli és sco is ilyesmi mocival hajtsa a gépét.Eléggé strapabíró ez a motor? Nem kényeskedik?Valamivel könnyebb lehet mint a rendes kocsiba való brushless cucc?
Válaszaitokat előre is köszi!
Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.22 08:22:25 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
Szia Lackó!

Ha visszaolvasol, az összess kérdésedre megtalálod a választ.

Üdv:

Gyuri

_________________
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.22 19:20:26 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2007.05.17 13:33:31
Hozzászólások: 37
Szevasztok!

Nos én is kedvemre kirohangáltam magam az elektromos 1/8-as buggy autómmal a pécsi pályán az új Losi Xcelorin combo készlettel. A motor beváltotta a reményeket, brutálisan erős és nyomatékos. 1700 Kv értékű. Természetesen annak rendje és módja szerint nem tudtam igazán elvezetni ezt a kis erőgépet, sokat hibáztam vele, estem-keltem...talán majd egyszer megtanulok rendesen vezetni.
Viszont az autó bírta a sok bukást, lazán széttépett egy hátsó gumiköpenyt. A motor nem haladta meg a 60 fokos hőmérsékletet, nagyon meg voltam vele elégedve. Aztán jött a fekete leves: másnap az első döntőben a szabályzó megdöglött. Anyagi kár jelentős...
Az eredeti Losi csili-vili szabályzó elhunyt. Gyárilag 160/800Amper. Kissé nyűgös vagyok azóta. Na itthon szétszedés, vizsgálat, összes műszerem hadrendbe állítva, de nem kellett sokáig keresgélnem. A két puffer elektrolit kondenzátor egy-egy lába gyakorlatilag elhiccelt. Hiába tettem bele ugyanolyan típust, a szabályzó természetesen halott maradt. Az elhiccelésnek megvoltak a komoly okai. Szóval nyűgös vagyok...

Sanyi bátyó :evil:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.22 20:03:55 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Mit gondolsz Sanyi bátyó ez a Losi cucc nem valami china átnevezve?
Tulajdonképpen ez alapján még mindíg úgy látom nem üzembiztosabb ez mint a robbanós, egy füstölő szabályzó itt, egy döglött motor ott :oops:

Próbálnám összeszedni a "bulletproof" 1:8 elektromos buggy összetevőit de így nehéz :?

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.22 20:42:04 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2007.05.17 13:33:31
Hozzászólások: 37
Szevasztok!

Reechee tökéletesen látod! A megbontás, illetve a javítás céljából, bocs miket is beszélek, a hibafelderítés céljából szétszedett Losi szabályzóból visszaköszöntek a HobbyKing, HobbyWing szabályzók alkatrészei. Kísértetiesen hasonló panel, szinte 100%-ban megegyező beépített alkatrészekkel. Azaz made in China...
Nos ez az 1/8-as technika nem kiforrott. Szívok, mint a torkosborz...
Ami már az elején is zavart, hogy a Losi nem szenzoros megoldású. A szenzornélküli szabályozás bonyolultabb mind hardverben, mind szoftverben. Nem is értem miért ragaszkodnak ehhez? Alacsony fordulaton kifejezetten rossz hallgatni a motor járását. Értem itt ezt a belső forgórészes 2 illetve 4 pólusú motoroknál.
A sokpólusú külső forgórészes nyugodtabban jár. Az más világ!
Amiért nem hajítom a sarokba ezt az 1/8-as elektromost, az személyes ügy: nem vagyok az a feladós fajta...nehogy már a nyúl vigye ... azt a rézangyalát!
Na meg ha jó, akkor nagyon király! Csak egy példa: az én buggym nehéz, 4 kiló, nem olyan filigrán és elegáns, mint a Sco-é! Egy esetleírás: állok az egyik legnagyobb 3-as ugrató alján a pécsi pályán. Tehát állok. Majd padlógáz és helyből átugrott két dombot a gép. Az már más kérdés, hogy nem tudtam ezeket a nyers erőket vezetésben is kihasználni.

Sanyi bátyó :evil:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.23 05:53:25 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Pont ettől féltem, bármit veszel szinte mind ugyanaz...

Gondoltam erre, nem tudom van e tapasztalat:
Kép

Pl ha túlméretezem a szabályzót a motorhoz képest az csak nem ég le nem?
Vagy ez törvényszerű?

Esetleg ilyen motorral:
Idézet:
2370KV Inrunner Brushless Motor autómodellekhez /367423/


Ez amúgy attól inner hogy belső forgórészes?

Akksinak meg: 5000mAh 4S 14.8V 30C Lipo akku

Az a bajom hogy nem tudom mennyit menne hobbi üzemmódban.
EcoZolival beszélgettem, Ő ha jól emlékszem 20 percet mondott normál "játékos" használattal.

Namost ha 1C-vel tölteném az akksit (nem tudnám többel mert 5A-t tud a töltőm LiPo esetében) akkoris legalább két akksi kellene, ha jól sejtem egy óra alatt tudnám megtölteni ezt a dögnagy akksit.

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.23 06:16:08 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.22 14:00:38
Hozzászólások: 135
Tartózkodási hely: Ajka
"Namost ha 1C-vel tölteném az akksit (nem tudnám többel mert 5A-t tud a töltőm LiPo esetében) akkoris legalább két akksi kellene, ha jól sejtem egy óra alatt tudnám megtölteni ezt a dögnagy akksit.[/quote]"

Szia.

Ha a töltőd 5A-t tud, akkor az valószínű 50W-os töltő. Akkor viszont nem tudod a 4s akksit 5A-val tölteni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.25 17:18:29 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Kösz Yahler a segítséget.

Közben priviben kiderült hogy marhára nem tudnám olyan gyorsan tölteni mint számoltam. 1,5 óra altt tudnám a 14,4-es 5000-es akksit feltölteni, ellenben nem tudom mennyi idő alatt bírnám kijátszani.

Megköszönném ha írnátok futásteljesítményeket, kinek milyen szabályzóval és akksival hány percet fut a mekkora motorja 1:8 buggy / truggy autókban.

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.25 18:07:55 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.05 07:13:01
Hozzászólások: 533
Tartózkodási hely: Budapest XXI.
És ehez mit szóltok guruk? kifejezetten 1:8 hoz való szabályzó

GM-Genius 150 BRUSHlESS 7,2-22,2V
Kép

Specification

Recommended motors: #6572, #6548, Motoren mit 2000 - 2500 Umdrehungen/V bei 14,8V
Excess temperature protection: programmierbar
Weight incl. leads: 100 g, mit Lüfter 130 g
Reversing: programmierbar
Weight excl. leads : 65 g
Cell count, Pb: 6
R DS on der FETs bei 25°C: 0.0004 Ohm W
BEC : SBEC 5,8 / kurzz. 5 V/A
Pulse frequency : 0,25 / 0,5 / 1 / 2 / 4 / 8 / 16 / 32 kHz
BEC max. power loss: 2,5 W
Voltage drop @20 A: 0,008 V
Continous current at 25 C: (Bürstenlose Motoren) 120 / 150 bei Montage auf Aluchassis A
Cell count, LiPo, Lilo: 2 - 5
Impulsstrom bei 25°C: 800 A
Cell count NiCd, NiMH: 6 - 14
Dimensions (LxWxH): 44 x 31 (45,5) x 28 (mit Lüfterhalter 45,5 x 44 x 38) mm
Operating voltage : 7,2 ... 22,2 V

Mondjuk az ára kissé borsos : EUR 229.-

_________________
http://www.youtube.com/user/darusZoli


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.26 09:42:12 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2009.02.07 13:22:20
Hozzászólások: 401
Tartózkodási hely: future
A nagy márkák: SpeedPassion, Castle creations?

_________________
HPI Sprint 2 "PinkFairlady" drift 5.5t BL
Savage X LRP Z.28r spec3
HSP XSTR 15t


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.26 22:17:29 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2008.12.04 17:23:05
Hozzászólások: 301
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
nékem a bsd land ripperem 1 db 2 cellás 4000mah lipoval ezrun 80A kombóval megy 10-15 percet.Ha 3 vagy 4 cellával használnám uygan ekkora mah számmla tovább menne?

_________________
HPI E-FIRESTORM FLUX

TEL 0630/629-4317


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.27 06:25:36 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.10.26 15:17:40
Hozzászólások: 200
Igen, tovább mehetne, természetesen az áttételt rövidíteni kéne. A tárolt energia kétszeres lesz, rajtad múlik, hogy nagyobb sebességet vagy hosszabb menetidőt választasz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.27 08:37:49 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
pal írta:
nékem a bsd land ripperem 1 db 2 cellás 4000mah lipoval ezrun 80A kombóval megy 10-15 percet.Ha 3 vagy 4 cellával használnám uygan ekkora mah számmla tovább menne?


Milyen kv értékű motorral tudja ezt a menetidőt?

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Elektromos 1/8 buggy
HozzászólásElküldve: 2010.06.27 17:57:29 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.12.03 22:12:24
Hozzászólások: 9
Sziasztok
Én tavaly fél évet autóztam a Losi szettel, egy 1700Kv-és motorral a buggyban.
Semmi gong nem volt vele.
Idén egy programozás után megállt és vissza lett küldve. Szó nélkül küldtek egy újat.
Az Mb-én már egy Tekin szettel indultam Apajon a truggyival és a tiz perc után 4650mA ment bele vissza. Ez volt a legtöbb odatekert timingal .
Pécsen a buggyval mentem a szabályzó alapra téve és 3400mA volt a legtöbb ami visszament 10 perc után.
Nekem a motor még mindig fogható volt kézzel, egyik sem melegedett.
Sanyi bátyó kár, hogy nem szoltál mert adtam volna egy szabályzót kölcsönbe.

Pisti


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.27 21:43:27 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2007.05.17 13:33:31
Hozzászólások: 37
Szevasztok!

Igazán köszi Pisti, rendes dolog, hogy tőled a felajánlás. De sajnos már késő...
Arra nem is gondoltam, hogy ilyen brutális áramú és nem éppen olcsó szabályzó után kérdezősködjek.

Sanyi bátyó :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: motortartó
HozzászólásElküldve: 2010.10.06 07:21:37 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2005.01.26 17:34:46
Hozzászólások: 138
Tartózkodási hely: Székesfehérvár (Nyíregyháza)
Üdv mindenkinek!
A Brushless buggy-m összeállt, fogaskerék, és motortartó híján. Fogaskereket még meg is oldom valahogy, de motortartót nem akarok venni sok ezerért(átalakító szettet meg pláne). Volna valaki, aki készít nekem egy ilyen motortartót?(Hotbodies Lightning 2RR buggy)
Régebben eg ykolléga jelezte, hogy készít egyet, de a megvalósítás elmaradt.
A motor-szabi kombo megvan, az akku is(5000 Mah 4s), csak a motort kellene rögzíteni. Természetesen kifizetem a gyártás, postázás költségeit, csak arra kérnék meg egy sporttársat, hogy gyártsa le nekem, szívességből(és persze pénzért, ahogy írtam már :) )

Keresni lehet itt, de szerintem telefonon gyorsabb és hatékonyabb lehet a kommunikáció:
06 30 207 3282

Köszönöm a segítséget előre is.

_________________
tel: 0630 207 32 82


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 372 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség