Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.03.28 11:42:23

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 372 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.08 12:27:31 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2006.01.01 14:15:59
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv!
Mivel kisütütt a nap, elkezdtem összerekni az idei versenygépem:)
Igazából már 3hete elkezdtem, és ha így haladok még legalább két hónap kell mire összerakom.
Persze, jó munkához idő kell:)

Szóval ezzel fogom idén kergetni versenypályákon a jobbakat:)

Kép

Mivel tavaly az 1700kv-s outrunner + xerun80A -s szettel sikerült probléma nélkül 5 versenyt teljesítenem, ezért idén is külső forgórészessel fogom elkezdeni a szezont.
Annyi különbséggel, hogy a tavalyi szettet elteszem "tutibiztos tartaléknak", és az idén egy 150A-s toro8 + a nagyobb fordulat miatt egy áttekercselt outrunnerrel fogom szerelni a gépet.

Tavaly a fent leírt cuccba 10 perc után max. 2800mAh ment vissza az akksiba (a 4500as keménytokos turnigyba 2300mAh), ezért ha ez a moci sem fog sokkal többet fogyasztani, akkor az 5200as 45C-s helyett, egy 3300as akksival fogom próbálgatni. (ez súlyban ~200gram mínuszt jelent.
Mivel csak versenyzésre építem, ezért én "csak" 10 percre méretezem a cuccot:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: probléma
HozzászólásElküldve: 2011.02.16 20:55:02 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2008.02.12 16:39:55
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: göd
Sziasztok

Elnézést kérek hogy ide irom ezt a kérdésem, de sajnos a forumon nem találtam ehez kapcsolodó témát/topikot.

Sikeresen össze raktam egy 1/8-as Ansman Racing Terierr 2-öt

Ami benne van:
Xerun 150A brushless szabájzó
Xerun 4274SD 6,5t szenzoros brushless motor
Szervo: ALIGN DS-610 digitális szervo
Vevő: FLY SKY FS-GT3B 2,4 GH
Aksi: 14,8 5000mah lipo

A problémám az lenne hogy ha csutka gézt huzok akkor a szervó meghülyülml, vagy balra vagy jobra kanyarodik magától,
néha rángat jobbra balra, ha félgáznál huzok csutkagázt akkor is meghülyül.
de ha egyenletesen adagolom a gázt akkor semmi baj sincsen.
Probáltam 11,1v 4000 lipoval is és 8,4v nimh aksibval is és ugyan ez a problémám.

Nagyon lekötelezne ha tudnátok valami megoldást mondani erre a problémára.
A válaszokat elöre is köszönöm

_________________
Üdv: Andor519
Ansmann Terrier2 -XeRun 150A szabályzó, XeRun 2000kv BL motor
Mugen Seiki MBX5T -GRP 28 promo engine
Thunder Tiger SST -T.T. 18 pro
Thunder Tiger EB4 S2 -T.T.21 pro


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.17 07:45:51 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.27 19:00:49
Hozzászólások: 882
Tartózkodási hely: Balatonfűzfő
Szia!

Tipp:
Ferritgyűrű a vevő és a szabályzó közti kábelre. Ill. puffer kondi a vevőre. Fontos még hogy a vevő és az antenna vezeték távol legyen a motor és táp kábeltől. Ezek a kábelek nem kicsit zajonganak a kocsiba. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.17 17:34:38 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2010.08.19 09:55:41
Hozzászólások: 273
Tartózkodási hely: Budapest XIII.
Hali!

Szerintem ezeken kívül még érdemes megcsavarni a többeres vezetékeket.

_________________
Losi TEN-SCTE-Castle SCT-Futaba 3PKS
Losi 8ight 2.0 EU-Nosram F8-Futaba 3PKS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: info
HozzászólásElküldve: 2011.02.17 19:29:30 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2008.02.12 16:39:55
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: göd
szanyin írta:
Szia!

Tipp:
Ferritgyűrű a vevő és a szabályzó közti kábelre. Ill. puffer kondi a vevőre. Fontos még hogy a vevő és az antenna vezeték távol legyen a motor és táp kábeltől. Ezek a kábelek nem kicsit zajonganak a kocsiba. :)


szia köszönöm szépen lehet az a gond hogy igy van elrendezve a kábelezés ez a kép is igazolja:

Kép
klik a képre!

Hol leget venni "puffer kondi-t"?

A válaszod elöre is köszönöm!

_________________
Üdv: Andor519
Ansmann Terrier2 -XeRun 150A szabályzó, XeRun 2000kv BL motor
Mugen Seiki MBX5T -GRP 28 promo engine
Thunder Tiger SST -T.T. 18 pro
Thunder Tiger EB4 S2 -T.T.21 pro


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.18 18:55:18 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2007.05.17 13:33:31
Hozzászólások: 37
Szevasztok!

Andor519 fogadd meg a javaslatokat. Főleg a pufferkondenzátort! Ez a Xerun hajlamos a hirtelen gázadáskor leejteni sajnálatosan kicsi értékre a BEC feszültséget. Ha pedig a BEC feszültség leesik, a vevő elveszti az adót és újra keresi 2,4 GHz-en. Ez 1-2 másodperc, de ez elég arra, hogy a modell felmásszon a kerítésre...
Sajnos én is megszívtam ezt a problémát egy Xerun testvérrel. A pillanatnyi BEC leesést kompenzálja a pufferkondi mint átmeneti feszültség és áramtároló. Sylkáéknál, vagy az RCpandánál, stb. biztos kapsz ilyen kondenzátor köteget. A helyzet az, hogy az ilyen feszültség eséseket a 2,4GHz-es vevők "zokon" veszik. De orvosolható.

Sanyi bátyó :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: thx
HozzászólásElküldve: 2011.02.18 21:47:46 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2008.02.12 16:39:55
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: göd
Rendben, nagyon szépen köszönöm a segitségetekt!!!
Remélem ezekel a hasznos tanácsokal megoldodnak a problémák!!

_________________
Üdv: Andor519
Ansmann Terrier2 -XeRun 150A szabályzó, XeRun 2000kv BL motor
Mugen Seiki MBX5T -GRP 28 promo engine
Thunder Tiger SST -T.T. 18 pro
Thunder Tiger EB4 S2 -T.T.21 pro


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: HSP Bazooka
HozzászólásElküldve: 2011.07.09 15:40:39 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2011.05.02 09:27:28
Hozzászólások: 9
Sziasztok!

Elkészült elektromos HSP Bazooka konverzióm.
ESC: Hobbyking 150A
Motor: Leopard LBP4074 2150KV pinion: 12t
Akksi: Zippy Flightmax 4s 5800 mah 30c

http://www.rcpilot.hu/users/2240/10140/ ... 838978.jpg
http://www.rcpilot.hu/users/2240/10140/ ... 596500.jpg


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HSP Bazooka
HozzászólásElküldve: 2011.07.09 21:23:20 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
dani96 írta:
Sziasztok!

Elkészült elektromos HSP Bazooka konverzióm.
ESC: Hobbyking 150A
Motor: Leopard LBP4074 2150KV pinion: 12t
Akksi: Zippy Flightmax 4s 5800 mah 30c

http://www.rcpilot.hu/users/2240/10140/ ... 838978.jpg
http://www.rcpilot.hu/users/2240/10140/ ... 596500.jpg


Majd írd meg hogy alakul a menetidő ezzel a szettel.
Az akksi eléggé az autó széle felé esik, szerintem eltolja a súlypontot.

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.07.09 22:06:19 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2011.05.02 09:27:28
Hozzászólások: 9
Hello!
A menetidő olyan 25 perc lehet. A tanácsodat pedig megfogadom.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.07.24 17:15:06 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.03.03 10:32:16
Hozzászólások: 24
Sziasztok!

1:8-as 4wd-ben gondolkozom. Amit elsődlegesen kinéztem az egy HB Ve8 lenne és importált elektronika 27e körül. Kell távszettel ez így púderbe 94e Ft környéke.
Ansmann 1:8-as modelljeivel mi a tapasztalat minőség, törések, elektronika terén? Van most Vapor 69e Ft-ért RTR akciósba, esetleg Virus 2.0, Deuce, vagy tudom hogy nem buggy, de Terrier 2.0? tapasztalatok?
Esetleg más márka?

Köszönöm a választ.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.07.25 15:12:07 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2011.02.07 20:44:24
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: Szolnok
Szia!

Ha jól tudom, akkor a HB Ve8 a HB D8 elektromos verziója, úgyhogy rossz nem lehet, bár sajnos még egyik sem járt a kezeim között.

Esetleg az LRP-t tudom még javasolni, mert igen strapabíró egy gép, mi haverral hajtunk egy-egy S8BXE-t, neki a Team nekem az rtr van.
Általában egy bicikli pályán szoktunk autózni, és az elején, mikor még nem igazán ismertem a gépet jópárszor csúnyán elszálltam, és kb 4m magasból estem vissza síkra, valamint olyan is volt, hogy egy füves terepen autóztunk, és elkaptam egy téglát nem kis sebességgel, de szerencsére semmi baja nem lett, és még sorolhatnám.
Szóval igen strapabíró modell, bár még egyszer mondom sajnos más autóval nem bírtam összehasonlítani, és én csak hobbi körülmények között teszteltem, de ott igencsak durván :lol:

De persze sok autó van még a piacon amit nagyon dícsérnek, pl.:
GS CLXE http://sylkamodell.hu/hirek/?p=962
Hobbytec STR8 EP
akkuval http://rctuning.eu/index.php?page=shop. ... Itemid=111
akku nélkül http://rctuning.eu/index.php?page=shop. ... Itemid=111
HPI Vorza FLUX http://www.hpieurope.com/kit-info.php?p ... 21&lang=en
HPI TRophy buggy FLUX http://www.hpieurope.com/kit-info.php?p ... 06&lang=en
HPI Trophy truggy FLUX http://www.hpieurope.com/kit-info.php?p ... 07&lang=en
Mugen MBX6 ECO http://rctuning.eu/index.php?page=shop. ... Itemid=111
Robitronic Vision http://www.robitronic.com/news-reader-e ... -1232.html

És még nagyon sok elektromos gép van, de akár robbanóst is átalakíthatsz akár házilag akár bl conversion kit-tel.

De ha a Ve8 mindennel együtt megvan 92000Ft-ért akkor az nem rossz vétel, bár gondolom, hogy ennyi pénzért nem itthon veszed.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.08.13 19:49:35 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.10.26 19:07:13
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Budapest
Nem tudom hogy kérdezték már vagy nem de, ugyanannyi gond van egy elektromos kocsival is, mint egy robbanó motorossal?
Bocsi, hogy rossz helyen teszem fel a kérdésemet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.08.13 20:14:34 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.18 12:08:30
Hozzászólások: 992
Tartózkodási hely: Bp XI. ker
no kuplung, no kuplungpofa, no üzitank, no üzicső, no karburálás, no gázrudazat beállítás, no olajos koszolás, no gyertya+izzító, no vevőakksi, no startpad, no mechás.. Szerinted jobb? :)

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.08.13 20:39:37 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.17 07:47:38
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Kecskemét
DE! No hang, no füst, no jó illat és no szerelés, ami az egyik legjobb dolog!

Kinek mi a jó! Ezért vagyunk különbözőek (és hála Istennek nem egyformák :D )

_________________
-=Xinis=-

Hong Nor X1CR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.08.14 08:21:43 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
RoB írta:
no kuplung, no kuplungpofa, no üzitank, no üzicső, no karburálás, no gázrudazat beállítás, no olajos koszolás, no gyertya+izzító, no vevőakksi, no startpad, no mechás.. Szerinted jobb? :)


A legjobbat a légszűrőt kihagytad RoB!

De ezek helyett inkább írhatnál hogy hogy bírja a 150A-s Xerun szabályzó a Leopard motorral. (melyik motort használod egész pontosan?)

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.08.15 18:59:42 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.18 12:08:30
Hozzászólások: 992
Tartózkodási hely: Bp XI. ker
Igen, a légszűrő.. :) Azzal sem kell vacakolni.

A 2000KV-s LEO jól bírja, 2 versenyenként biztos ami-biztos csapágyakat cserélek benne és kifújom belőle a port... A 150A XERUN szabályzóval eddig semmi gond nem volt, tökéletesen tette a dolgát. 5 ről 3-ra lett a PUNCH, azaz az indítási erő visszavéve, mert túl nagyot rúgott.

Az traktion drive (nyitott rugós robbanós kuplung) is jól vizsgázott eddig, csapágyat alig fogyaszt, a szervófékkel finomabban tudok lassítani és nem utolsó sorban az első/hátsó fékerő eloszlás is beállítható.

A szett utolsó idei nagy megmérettetése a debreceni MB-n lesz szeptemberben, mivel az élen holtversenyben állok...

Az új debreceni pálya, Buggy-knak kedvez inkább sok vissza fordítóval és kis ugróval. Én truggyval megyek, így nem sok esélyem van nyerni, de küzdök az utolsó méterig.

http://www.youtube.com/watch?v=wLajUpI8y2Q

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.08.15 19:40:22 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2010.09.05 18:25:33
Hozzászólások: 115
Tartózkodási hely: Sopron
xinis írta:
DE! No hang, no füst, no jó illat és no szerelés, ami az egyik legjobb dolog!

Kinek mi a jó! Ezért vagyunk különbözőek (és hála Istennek nem egyformák :D )


És a FEELING!!! 8)

Zoli

_________________
Losi 8ight 2.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.08.15 19:42:21 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2010.09.05 18:25:33
Hozzászólások: 115
Tartózkodási hely: Sopron
RoB írta:
Igen, a légszűrő.. :) Azzal sem kell vacakolni.

A 2000KV-s LEO jól bírja, 2 versenyenként biztos ami-biztos csapágyakat cserélek benne és kifújom belőle a port... A 150A XERUN szabályzóval eddig semmi gond nem volt, tökéletesen tette a dolgát. 5 ről 3-ra lett a PUNCH, azaz az indítási erő visszavéve, mert túl nagyot rúgott.

Az traktion drive (nyitott rugós robbanós kuplung) is jól vizsgázott eddig, csapágyat alig fogyaszt, a szervófékkel finomabban tudok lassítani és nem utolsó sorban az első/hátsó fékerő eloszlás is beállítható.

A szett utolsó idei nagy megmérettetése a debreceni MB-n lesz szeptemberben, mivel az élen holtversenyben állok...

Az új debreceni pálya, Buggy-knak kedvez inkább sok vissza fordítóval és kis ugróval. Én truggyval megyek, így nem sok esélyem van nyerni, de küzdök az utolsó méterig.

http://www.youtube.com/watch?v=wLajUpI8y2Q


Szorítok RoB, a Losi legyen veled :)

Üdv: Zoli

_________________
Losi 8ight 2.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.08.19 17:08:44 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
RoB írta:
Igen, a légszűrő.. :) Azzal sem kell vacakolni.

A 2000KV-s LEO jól bírja, 2 versenyenként biztos ami-biztos csapágyakat cserélek benne és kifújom belőle a port... A 150A XERUN szabályzóval eddig semmi gond nem volt, tökéletesen tette a dolgát. 5 ről 3-ra lett a PUNCH, azaz az indítási erő visszavéve, mert túl nagyot rúgott.

Az traktion drive (nyitott rugós robbanós kuplung) is jól vizsgázott eddig, csapágyat alig fogyaszt, a szervófékkel finomabban tudok lassítani és nem utolsó sorban az első/hátsó fékerő eloszlás is beállítható.

A szett utolsó idei nagy megmérettetése a debreceni MB-n lesz szeptemberben, mivel az élen holtversenyben állok...

Az új debreceni pálya, Buggy-knak kedvez inkább sok vissza fordítóval és kis ugróval. Én truggyval megyek, így nem sok esélyem van nyerni, de küzdök az utolsó méterig.

http://www.youtube.com/watch?v=wLajUpI8y2Q


Köszi Rob a beszámolót!

Két kérdésem van:
1. Mennyire bonyolult a csapágycsere? (kb mint a nitrós motorban főt.csap?)
2. Forgalmazza itthon valaki ezt a spec kuplungot amit használsz?

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 372 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség