Nos, egy újabb blog bejegyzés
(akinek nem tettszik, szóljon, majd nem veszem figyelembe
)
Az autóban a szabályzó egyik alkalommal kb 15 mp után heves füstölés közepette eltávozott az árnyékvilágból, u.h. újat kellett vennem, már úton van. Szerencsére minden más megúszta. Gyanítom, hogy egy hibás forrasztás szigetelés lett a végzete a szabályzónak, mivel ami akkuközösítőt csináltam, konkrétan leolvadt a forrasztás róla, feltételezem ott volt a rövidzár. Tanultam belőle, másképp oldottam ezúttal meg. Az autóban a nagy nyomaték hatására sorban adta meg magát az első, majd a hátsó differenciál mű. Az első tönkremenetelekor szerencsére rendeltem plusz cuccokat, így most a hátsó diffi szerepét egy Asso Factory team diffi látja el, tányérkerék csere után, eddig hibátlanul(itt kell megjegyeznem, hogy régi autóról van szó, amit már én is használtan vettem, és nálam is használva volt, u.h. a diffik kiszolgálták az idejüket). Közben elkészültem a Savage átalakítással, elég jó lett, csak még egy métert nem ment, mert vagy annak is rossz volt a diffije, vagy Szabályzóm nincs hozzá, de minden úton van. Itt szabadjon megjegyeznem, akitöl vettem a Savage-et, az nem küldte el hozzá a megbeszélt alkatrészeket, remélem szégyelli magát, miután 2 heti ígérgetés ellenére sem küldte. De vissza a buggyhoz. vásároltam egy komplett átalakító szettet elég jó áron, így átalakítottam rendesen.Összesen 1 lyukat kellett fúrni az akkumulátor tartóhoz, mert az nem passzolt. Az adapterben a motort cserélni egy rémálom, ki kell szedni a középső diffit hozzá. az akkutálca pont passzentos, belefér a nagy akkum is, u.h. az is kellemes meglepetés volt. A motoron most egy 14-es pinion van, hűtőbordákkal és ventillátorral, így bírja, nem melegszik túl, bár versenykörülmények között szerintem így sem bírná. Egy hasznos ötlet: Venni kell számítástechnikai szaküzletben hőátadó pasztát, amit a processzor és a hűtőborda közé kennek a számítógépben, így tökéletesebb lesz a motor hőleadása, sokkal nagyobb felületen fog hőt elvonni a hűtőborda, miután ki van töltve a hézag a borda és a motor között.Ha a hajtáslánc most sem fogja bírni a buggyban a nyúzást, akkor teszek bele megerősített differenciál művet, ha az sem bírja, akkor légpárnás lesz belőle
Mára ennyi, ha valakinek van észrevétele, kérdése, szóljon, elég unalmas egy szakmai fórumon Blogot vezetni.
Csak nekem vannak új tapasztalataim elektromos 1/8 buggy-val, vagy csak én írom le??