Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.23 21:14:09

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 372 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.02.05 16:58:20 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.10.12 18:55:20
Hozzászólások: 459
Tartózkodási hely: Debrecen
Szia

Köszi a választ!
Sok sikert a további épitéshez!

Roland

_________________
Roland
www.drct.atw.hu
www.rcparts.atw.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.02.07 21:20:48 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.10.26 15:17:40
Hozzászólások: 200
Íme néhány kép a jelenlegi állapotról, a motor csak szimbolikus, ez ment szét. A második képen látszik hova kell elhelyezni a kulcsot, ha szét akarjuk verni a motort végleg. Az eredeti rádiódobozt is felhasználtam, igaz, az autó másik végén. A szabályzó kapott némi hűtőbordát, úgy tűnik ennyi bőven elég lesz.

Kép

Kép


Míg meglesz az új motor, addig bekerül a telemetriás berendezés, ezzel pontos méréseket tudok majd végezni.


Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.02.13 15:49:56 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.10.26 15:17:40
Hozzászólások: 200
Francii barátom jóvoltából, kipróbáltuk a gépet egy 1350-es Kv értékű, 6 pólusú Quannum motorral.Az akkukat nem akartam szétszedni, maradt a 4 cella. Még ezzel a motorral sem lassú, a nyomaték pedig abnormális, bármely sebességnél azonnali kipörgést okozott a teljes gázadás. Ami kiderült, hogy az autó mostmár megbízhatóan, hiba nélkül működik. Sajnos nem találtam olyan szabályzót, ami egyszerre biztosít használható féket és hátramenetet, a fék mellett kell döntenem. Készültek képek is, videó is, felszólítom a készítőket, hogy tessék megosztani velünk. Időt mérni nem jutott eszébe senkinek, számottevő melegedést egyik alkatrész sem produkált.
Mostmár jöhet a pálya és az összemérés más autókkal, meg jöhetne már az 1800-as motor is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.02.13 21:11:56 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.10.26 15:17:40
Hozzászólások: 200
Megvannak a képek. Nyomatékosan kérek mindenkit, hogy mellőzze a karosszéria színére vonatkozó megjegyzéseket. :oops:

http://kepek.rcoffroad.hu/public/enanda03.jpg
http://kepek.rcoffroad.hu/public/enanda06.jpg
http://kepek.rcoffroad.hu/public/enanda05.jpg
http://kepek.rcoffroad.hu/public/enanda08.jpg
http://kepek.rcoffroad.hu/public/enanda07.jpg

Kép
Kép
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.02.13 21:40:49 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.22 19:51:41
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Budapest, XIII. 06/20/590-6709
ecozoli írta:
Nyomatékosan kérek mindenkit, hogy mellőzze a karosszéria színére vonatkozó megjegyzéseket. :oops:



Miért? Hiszen az az ezüstös átmenet a naplemente-vörösbe kegyetlenül jól néz ki! A hullámokból kiemelkező Neptunról, a háromágú szigonnyal már ne is beszéljünk...! Éa az a gyöngyházfényű spoiler... :P

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.02.17 11:23:02 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.10.26 15:17:40
Hozzászólások: 200
Rövidesen kéznél lesz két motor (1350 ill. 1800 Kv) és két áttétel (13 vagy 18 fogú pinion), majd végigpróbálom az összes variációt. Előkerült egy kis videó, ezen a leglassabb konfig látható (motor 1350 Kv, 13 fog, 4 cella Li-Po 2500 mAh, menetidő kb. 12-15 perc).
http://www.freeweb.hu/sylmagnetism-2/sy ... enanda.wmv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.02.20 08:14:23 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
ecozoli írta:
Rövidesen kéznél lesz két motor (1350 ill. 1800 Kv) és két áttétel (13 vagy 18 fogú pinion), majd végigpróbálom az összes variációt. Előkerült egy kis videó, ezen a leglassabb konfig látható (motor 1350 Kv, 13 fog, 4 cella Li-Po 2500 mAh, menetidő kb. 12-15 perc).
http://www.freeweb.hu/sylmagnetism-2/sy ... enanda.wmv


És szerintem egy árat is találj ki erre a szettre, mert sokakat érdekelni fog.
(engem biztosan :o )

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.02.22 13:52:57 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.10.26 15:17:40
Hozzászólások: 200
Ha már tudok nyilatkozni arról, hogy mi az, ami nekem bevált és úgy tűnik jól működik, természetesen mindenről leírom, hogy honnan-mennyiért. Arra azért készüljetek fel, hogy nem minden beszerezhető "gyárilag", sok mindent magatoknak kell kitalálni, ezek egyedi gépek. A videón látható állapotban az autóban a következő alkatrészek voltak:
-motor Quannum 600, Kv1350, Francii-tól kaptam, már nincs forgalomban
(webáruházakban sem találtam), a gyorsabb, 1800-as Kv értékű motor kb. 15000 forintomba fog kerülni.
-szabályzóként egy Himodel Fly series navy 70A-t használtam, ezt le fogom cserélni, mert nincs féke. Nagyon sok típus megfelelhet, ami tud legalább 60-70 A-t és bír legalább 26 V-t. Áruk 15000 Ft. körül mozog.
-akku 2x2 cella 2500 mAh-s E-power, ez volt éppen kéznél, 8000 Ft/db. A végleges változatba ugyanennek a típusnak a 4 illetve 5 cellás 4000 mAh-s változatát tervezem.

Azóta mértem, az autó végsebessége ezzel a szereléssel csak 43 km/h, ráfér még egy kis gyorsítás. Majd beszámolok a további kísérletekről, konkrét ajánlást még nem merek adni. Más is kísérletezhet!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.02.29 17:48:28 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.10.26 15:17:40
Hozzászólások: 200
Végre vasárnap pályán is kipróbáltuk az autót. Az 1350-es motor 18 fogú piniont kapott. A végsebesség így kb. 60 km/h lett. Sok robbanós autó is volt kint, bizony megállta a helyét köztük, ez a tempó az alapmotoros és a vérbeli versenymotorral szerelt gépek közé volt elég. Hobbycélra szerintem jó ez a konfig, a menetidő 2500 mAh-os akkuval 11 perc. Szabályzóként egy Jeti 70 A-est tettem be, ezzel már nagyon jó a fékhatás, simán állóra fékezi a kerekeket. Mivel a fékhatás nem külön jelentkezik az első és hátsó tengelyen kicsit féltem tőle, hogy nagy féknél a megemelkedő hátsó kerekek miatt csökken a fékerő. Gyakorlatban azonban ez inkább előnyként jelentkezett, nem engedte az autót átbukfencezni, miközben a fékezés nem gyengült érezhetően. Lehet, hogy profi versenyző kezében ez hátrány, de így sokkal elnézőbb a vezetési hibák iránt. Az akkuk egyenként 6 töltési ciklust teljesítettek, 3 A-rel töltve, mérhető kapacitáscsökkenés nem mutatkozik. A legjobban a motor melegedett, hőmérséklete 50 fok körüli a versenytempójú menet után. A többi alkatrész nem melegszik említendő mértékben. Üzemzavar nem jelentkezett, javítás nélkül ment kb. 2 üzemórát.
Végre megjött az 1800-as Kv értékű motor is. Ezt a típust már használtam tavaly hajóban, nagyon jó minőségű, szerencsére ez a jóval nagyobb méretű is nagyon jónak tűnik elsőre. Persze nem bírtam sokáig, azonnal ki kellett próbálni. Elméleti számításaim szerint 15 fogú pinion kéne rá, hogy végsebessége egy szinten mozogjon a legjobb belsőégésű társakkal. Be is szereztem ilyet, de nem volt már anyagom a rögzítődarab esztergálásához, úgyhogy "egyszer élünk", betettem a 18 fogút. Azért ezzel nem mertem terepen kipróbálni, irány a parkoló. A Campona melletti ismeretlen célú, kupola alakú épület parkolójában szerencsére senki más, csak egy taxi. Biztonság kedvéért odamentem megkérdezni, hogy nem zavarok-e. A dolog odáig fajult, hogy a két sorral rendelkező parkolóban gyorsulási versenyt rendeztünk a 2 literes Avensis és az Enanda között. Először a taxi meg a modell is teljes gázzal indult, szegény Toyota megalázó vereséget szenvedett. Aztán, hogy megmérjük a modell sebességét együtt gyorsultunk, a taxis "versenytárs" szerint a végsebessége 80-85 km/h. Ez nagyjából megegyezik az elméleti értékkel is, azért jó tudni, hogy nem csak elmélet. Ebben a tartományban azonban a menetidő már erősen csökken, csak 6 perc 37 másodpercet mértem. Az elektromos alkatrészek viszont ezt a nagyobb teljesítményt is elviselték, a melegedés semminél nem ért el kritikus mértéket.
A terepre a 1800-as motor, 15-ös pinion tűnik legjobbnak.
Azoknak akik kedvet kapnak ilyen autóhoz jó hír lehet, hogy az átalakításhoz szükséges alkatrészek elérhetőek lesznek, a már forgalomban lévő készletekhez képest jóval alacsonyabb áron.
Készítettem még néhány képet, az új alkatrészekkel.

Kép
Kép
Kép
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: 6s konfig
HozzászólásElküldve: 2008.03.03 11:38:42 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2005.01.26 17:34:46
Hozzászólások: 138
Tartózkodási hely: Székesfehérvár (Nyíregyháza)
Üdv mindenkinek!
Töröm a fejemet egy ilyen konfig összeállításán, annyi külömbséggel, hogy nekem meg vannak a nagyáramu pakkok(6s 5000), amik esetleg szétszedhetőek, és gondoltam bele a t-rex 600-as 600 xl(1700 kv) motorját, és a gyári szabályzót.EZEK CSAK TERVEK, AZ AKKUN KÍVÜL MÉG NINCS MEG SEMMI SEM. Várom a véleményeket, ellenvetéseket. Szerintem ez egy elég ütős konfig lenne :-D :-D :-D Mondjuk inkább monsterbe kellene ezt tenni, vagy truggiba nem?

_________________
tel: 0630 207 32 82


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.03 15:29:38 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2005.08.20 14:29:40
Hozzászólások: 451
Mikey szerintem nem akarod te szétszedni azokat a 6 cellás pakkokat, főleg ha lítiumok. ;) (... mert veszélyes)

Más: van esetleg olyan buggy ami gyárilag elektromos (HSP XTR asszem az, de vmi komolyabb érdekelne) vagy esetleg olyan külső keverékképzésű belsőégésű motor :-D -os buggy, amihez lehet brushless konverziós kitet kapni? Nem a motorra vagy a szabira gondolok, hanem pl motortartóra, hasonlók.

Amit meg nem értek, h miért nem lehet sima brushless szettet, pl Mamba Maxot belerakni egy buggyba? Tényleg fontos, h a monsterekhez tervezett nyomatékú rendszert rakjunk bele?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.03 15:39:15 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2005.01.26 17:34:46
Hozzászólások: 138
Tartózkodási hely: Székesfehérvár (Nyíregyháza)
[quote="Gergely"]Mikey szerintem nem akarod te szétszedni azokat a 6 cellás pakkokat, főleg ha lítiumok. ;) (... mert veszélyes)

Más: van esetleg olyan buggy ami gyárilag elektromos (HSP XTR asszem az, de vmi komolyabb érdekelne) vagy esetleg olyan külső keverékképzésű belsőégésű motor :-D -os buggy, amihez lehet brushless konverziós kitet kapni? Nem a motorra vagy a szabira gondolok, hanem pl motortartóra, hasonlók.

Amit meg nem értek, h miért nem lehet sima brushless szettet, pl Mamba Maxot belerakni egy buggyba? Tényleg fontos, h a monsterekhez tervezett nyomatékú rendszert rakjunk bele?[/quote]

Szedtem már szét pakkot, nem volt nagy ügy... Csak rá kell jönni a technikára :D. Elcserélni meg nem hajlandó senki magyar forintra :-( Azt az olcsó elektromos buggit felejtsd el ha erős brushlesst akarsz beletenni, széttépné a hajtásláncot.Én azért akarok 1/8-as buggit, az talán elviselné a 600-as motor erejét...

_________________
tel: 0630 207 32 82


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.03 15:50:45 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.10.26 15:17:40
Hozzászólások: 200
1/8 méretarányú gyári elektromos buggyt még nem láttam, egy-két cég már előállt teljes átalakítókészlettel, az általam használt árának többszöröséért.
A mamba max szabija max. 3 cellát tud kezelni, ráadásul a motor fordulatszáma szükségessé tenné az áttétel komoly módosítását, márpedig az eredeti koncepcióm az, hogy az autót a lehető legkisebb mértékben kelljen átalakítani, illetve a beépített alkatrészek ne legyenek drágábbak, mint egy robbanómotorral szerelt autóban.
Ennek az autónak a súlya, súlyelosztása, menetteljesítményei, ára megegyeznek a robbanóséval, csak sokkal egyszerűbb kezelni, beállítani.
Érdemes volna megnézni a topic elején említett cikket, videót.
Ugyanakkor csak bíztatok mindenkit, hogy próbáljon ki mást is, biztos, hogy létezik más jó megoldás is, nomeg olyan aki mást vár el az autójától.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: re
HozzászólásElküldve: 2008.03.15 20:19:59 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.27 18:57:48
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Komarno
hello

itt mindenki a 5s vagy tobb cellas valtozatrol beszel de van valakinek max 3s vagy 14 cellas atalakitokk kocsija? milyen motorral hajtsatok?
ide mart szerintem nem elek a 1000kv tos motor

amerikaiaknal lattam hogy feigao 8xl motor volt es mamba max szabi hogy mehet az?
feler a teljesitmenye meg a sebessega a tieitekkel?

to ecozoli: mamba gyarilag csak 3 cellara van de vannak hogy tobre mennek vele hogy lehetseges az?
http://www.youtube.com/watch?v=_2dIbCChhuc

itt van egy par brushless kocsi http://www.geocities.com/aqwut elegge furcsa megoldasok foleg hogy a maxx az 33 voltra megy :P

_________________
http://rckomarno.tym.sk

Asso B44, gtb,BL5.5 ontheroad
on thasso RC18T, mamba 8000,
Futaba 3pk


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.16 17:06:41 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.10.26 15:17:40
Hozzászólások: 200
Ha elektromos meghajtással tervezel egy modellt, a teljesítményt gyakorlatilag kedvedre választhatod meg, azonban van egy határ ami fölé nem érdemes menni, mert úgyis elveszted a kontrollt a modell fölött vagy, ha adott futamidőről van szó, elfogy az energia idő előtt. A fölöslegesen nagy teljesítménynek egyéb ára is van, szó szerint, veheted a drága, nagy áramú szabályzót, akkut, töltőt, erősíteni kell a hajtásláncot.
Az elektromos rendszerek másik előnyös tulajdonsága az, hogy sok féle módon érhető el ugyanaz a végeredmény, teljesítmény. Három, sőt akár két cellával is mehet ugyanolyan gyorsan egy 1/8-as buggy, mint 4 vagy öt cellával, mindössze a többi alkotóelemet kell a feszültségnek megfelelően megválasztani. Jómagam azért szeretem a nagyobb feszültségű összeállítást, mert a kisebb áram miatt nem okoz gondot a melegedés és olcsóbb, kisebb áramú alkatrészek használhatók.
Ha egy modellbe elektromos hajtást szerelsz be, érdemes eldönteni, hogy mit vársz el a modelltől, amikor ezt eldöntötted már viszonylag egyszerű lesz összeállítani az alkatrészlistát.
A Feigao 8XL nagyon jó lehet, az én Enandámban egy 12L tette a dolgát, az XL már a videón látható extrém teljesítményt is tudhatja.
Elég sokat nyúztam az autómat (58 akkut jártam eddig ki), mostmár tapasztalatból merek mindenkit bíztatni ilyen átalakításra. Akinek nem hiányzik a nitrós motor szívet melengető hangja és nem imád állandóan állítgatni és keresni a legjobb beállítást, annak sebességben, vezetési élményben ugyanolyan élményben lesz része, mint a robbanós autóval.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.17 15:19:47 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
ecozoli írta:
Ha elektromos meghajtással tervezel egy modellt, a teljesítményt gyakorlatilag kedvedre választhatod meg, azonban van egy határ ami fölé nem érdemes menni, mert úgyis elveszted a kontrollt a modell fölött vagy, ha adott futamidőről van szó, elfogy az energia idő előtt. A fölöslegesen nagy teljesítménynek egyéb ára is van, szó szerint, veheted a drága, nagy áramú szabályzót, akkut, töltőt, erősíteni kell a hajtásláncot.
Az elektromos rendszerek másik előnyös tulajdonsága az, hogy sok féle módon érhető el ugyanaz a végeredmény, teljesítmény. Három, sőt akár két cellával is mehet ugyanolyan gyorsan egy 1/8-as buggy, mint 4 vagy öt cellával, mindössze a többi alkotóelemet kell a feszültségnek megfelelően megválasztani. Jómagam azért szeretem a nagyobb feszültségű összeállítást, mert a kisebb áram miatt nem okoz gondot a melegedés és olcsóbb, kisebb áramú alkatrészek használhatók.
Ha egy modellbe elektromos hajtást szerelsz be, érdemes eldönteni, hogy mit vársz el a modelltől, amikor ezt eldöntötted már viszonylag egyszerű lesz összeállítani az alkatrészlistát.
A Feigao 8XL nagyon jó lehet, az én Enandámban egy 12L tette a dolgát, az XL már a videón látható extrém teljesítményt is tudhatja.
Elég sokat nyúztam az autómat (58 akkut jártam eddig ki), mostmár tapasztalatból merek mindenkit bíztatni ilyen átalakításra. Akinek nem hiányzik a nitrós motor szívet melengető hangja és nem imád állandóan állítgatni és keresni a legjobb beállítást, annak sebességben, vezetési élményben ugyanolyan élményben lesz része, mint a robbanós autóval.


Ez mind szép (tényleg!) és nekem nem hiányozna a hang, de mondjuk ahoz hogy egy délutánt végig tudj játszani (mondjuk 3 óra futamidő) mennyi akksi kell? 20 darab?

Komoly a kérdésem :!:

Meg milyen és mennyi töltő?
3 darab intellipeak ICE?

Mert ha ahogy írod egy jobb akksiszett egy jobb motorral 8 percet használható, akkor kb ahoz a számhoz jutsz egy szép napra amit írtam. (20 darab akksi).

És azért az számomra nem vicc hogy egy 100.000 forintos buggy-kit-hez még vegyek 200.000-ért elektronikát...

(tudom most mindjárt jönnek páran a nagyok közül hogy miért törődök a pénzel... tőlük elnézést kérek, nekem sajnos számít, ha nem számítana vettem volna egy 1:1-es WRC autót és nem itt szarakodnék)

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.17 16:29:10 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
reechee írta:
Ez mind szép (tényleg!) és nekem nem hiányozna a hang, de mondjuk ahoz hogy egy délutánt végig tudj játszani (mondjuk 3 óra futamidő) mennyi akksi kell? 20 darab?

Komoly a kérdésem :!: )


Szia!

Én ugyan nem a kérdésedre válaszolok, viszont kételkedem abban, hogy egy robbanóssal egy délután három órát tisztán végig tudnál játszani.

Szerintem örülni kéne annak, hogy Zoli megosztja velünk a tapasztalatait, és nem olyan kérdéseket kellene feltenni, aminek semmi értelme.

Zoli leírta egy akkuval mennyit megy a járgány, csodát ne várj tőle, hogy majd Ő megoldja, hogy te ugyanazzal a konfigurációval annyit játssz, amennyit csak akarsz. A technológia szabta határokat még Zoli sem tudja átlépni.


Tapasztalatból mondom, hogy három akkuval és egy töltővel, kis kompromisszum készséggel, szinte folyamatosan tudsz játszani.


üdv:

F_Gyuri

_________________
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.17 19:51:49 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2007.10.26 15:17:40
Hozzászólások: 200
A húsz akku "enyhe" túlzásnak tűnik, a tapasztalat azt mutatja, hogy három akkupakkal és két töltővel gyakorlatilag folyamatosan tudsz menni, ennek ára jó minőségű alkatrészeket feltételezve 3x20000(akku 4000mAh, 4 cella), és két profi töltő 2x20000. A töltők élettartama jóval meghaladja a belsőégésű motorét, az üzemanyag ára pedig nagyjából fedezi az akkuk cseréjét (egy töltés kb. két tank üzemanyag).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: re:aksik
HozzászólásElküldve: 2008.03.17 21:19:15 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2005.12.16 15:20:16
Hozzászólások: 92
Tartózkodási hely: Budapest IV. ker.
Sziasztok!

Hamár az aksik ebben a vonatkozásban szóba kerültek, akit érdekel komolyabb aksi, ajánlom figyelmébe a lenti linket.

http://www.maxamps.com/categories.php?cat=8

ui: Ezúton szeretném megköszönni Zolinak hogy ilyen szakeszerű és reális képet ad egy átalakításról, és igazán használható meglátásokat oszt meg mindannyiunkkal ;)

_________________
Shark 1/18 Mamba szett


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.18 08:57:34 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
F_Gyuri írta:
Szerintem örülni kéne annak, hogy Zoli megosztja velünk a tapasztalatait, és nem olyan kérdéseket kellene feltenni, aminek semmi értelme.


Gyuri Én örülök, és szerintem valós kérdést vetettem fel, hidd el örülnék ha alternatíva lenne a büdös-hangos-kényes alkoholos motorkkal szemben.

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 372 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség