Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.27 09:03:49

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Alapjárat-fék beállítás
HozzászólásElküldve: 2008.03.15 23:57:36 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2008.01.25 12:49:20
Hozzászólások: 72
Sziasztok!

HB Lightning 2 sport rtr autóm van.

Az autó teljesen jól üzemel, bejárattam a motort, szépen csúcsra lehet járatni, alapjárat is jó elengedve a gázt szépen ketyeg tovább.

De a következő gondom van:

Ha fékezni akarok a fékezés mellett az alapjáratra beállított karburátor nyílást a szervó lecsökkenti, ezért az autó lefullad.

Nem igazán akartam hozzányúlni úgy vaktában a szervón lévő karok állítgatásába.
Valaki mondja már el, hogyan kell beállítani hogy fékezés közben a karburátor nyílás ne változon.
Képi illusztráció is jó lennem vagy link stb

köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.16 00:12:05 
Offline
Pullstarter szaggató
Avatar

Csatlakozott: 2007.05.09 07:54:52
Hozzászólások: 42
Tartózkodási hely: Pilisszentiván
Tekerd be az alapjárati csavart addig hogy elengedett gáznál érintse a dugattyút a karbiban. Tehát ha féket huzol akkor ne tudja elzáni a levegő útját.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.16 08:26:18 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2008.01.25 12:49:20
Hozzászólások: 72
Sytex írta:
Tekerd be az alapjárati csavart addig hogy elengedett gáznál érintse a dugattyút a karbiban. Tehát ha féket huzol akkor ne tudja elzáni a levegő útját.


De akkor az összes beállítás elmegy (fődúsító, alapjárati beállítás), ezt így kell csinálni?

Csak kérdezem?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.16 13:02:21 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.06.10 19:53:35
Hozzászólások: 366
Tartózkodási hely: Győr
detto írta:
Sytex írta:
Tekerd be az alapjárati csavart addig hogy elengedett gáznál érintse a dugattyút a karbiban. Tehát ha féket huzol akkor ne tudja elzáni a levegő útját.


De akkor az összes beállítás elmegy (fődúsító, alapjárati beállítás), ezt így kell csinálni?

Csak kérdezem?


Nem a mocival van a baj...Rosz a gáz,fék szervo állásod.
Ugyanis ha alapjáraton van a szervo középállásba,és huzol 1 féket,akkor a karbid mozogni fog befele és elzárja az üzit a mocitol,állitsd be a trimmet ugy hogy ha fékezel a karbi ne mozoghasson(szervo középállásba is zárva kell hogy legyen)és utána állitsd be az alapjáratot megint.

_________________
Davzone - Savage XRPS Spec 3
06203699770
Anyway, why race a Savage? Because I can ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.16 19:56:40 
Offline
Pullstarter szaggató
Avatar

Csatlakozott: 2006.05.01 19:54:40
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Szeged
detto írta:
Sytex írta:
Tekerd be az alapjárati csavart addig hogy elengedett gáznál érintse a dugattyút a karbiban. Tehát ha féket huzol akkor ne tudja elzáni a levegő útját.


De akkor az összes beállítás elmegy (fődúsító, alapjárati beállítás), ezt így kell csinálni?

Csak kérdezem?

Az alapjárati csavart ne annak értelmezd ami az alacsony fordulati, az alapjárati csavarral azt állítod hogy a karbinál mekkora legyen a rés (alap járaton) ahol a levegőt szívja

_________________
Robitronic Mantis Axial 28RR spec 1
Futaba 3PM 40Mhz
HALI TELÓ SZÁMOM:06204014020
www.rcallroad.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.16 20:00:09 
Offline
Pullstarter szaggató
Avatar

Csatlakozott: 2006.05.01 19:54:40
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Szeged
Bocs még annyi hogy az alap járati fordulat számot tudod vele belőni így a pontos

_________________
Robitronic Mantis Axial 28RR spec 1
Futaba 3PM 40Mhz
HALI TELÓ SZÁMOM:06204014020
www.rcallroad.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.17 08:28:00 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2008.01.25 12:49:20
Hozzászólások: 72
Dévid írta:
detto írta:
Sytex írta:
Tekerd be az alapjárati csavart addig hogy elengedett gáznál érintse a dugattyút a karbiban. Tehát ha féket huzol akkor ne tudja elzáni a levegő útját.


De akkor az összes beállítás elmegy (fődúsító, alapjárati beállítás), ezt így kell csinálni?

Csak kérdezem?


Nem a mocival van a baj...Rosz a gáz,fék szervo állásod.
Ugyanis ha alapjáraton van a szervo középállásba,és huzol 1 féket,akkor a karbid mozogni fog befele és elzárja az üzit a mocitol,állitsd be a trimmet ugy hogy ha fékezel a karbi ne mozoghasson(szervo középállásba is zárva kell hogy legyen)és utána állitsd be az alapjáratot megint.


A trimmelést próbáltam először, de fékhúzásnál kisebb lett a levegő útja és leállt. Ahogy sytex mondta betekertem úgy az alapjárati csavart, ahogy a trimellésnél volt, ezért a fékhúzásnál a karbi már nem tudott beljebb menni. Most tökéletes!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség