SeRoK írta:
Idézet:
Hát ez az! az evo épphogy kiugrott a dobozából. Jól gondolom, hogy a pálya autóknál is el kéne, hogy induljon már kicsi gázra is?
Ez inkább súly, motor, és kuplung függő dolog. De a tapasztalat azt mutatja hogy kis gázra is meg kell(ene) indulnia. De az biztos hogy a Savagehez képest jóval finomabban kell hogy "szabályozható" legyen az EVO.
Egy jó tanács... Mielőtt szétszeded a kuplungot ellenőrizd hogy a fék nincs-e eltrimmelve vagy nagyon rászorítva. Banálisnak tűnik, de hidd el, előfordul hogy ilyesmiről van szó. Jómagam is megjártam már ilyen apró dolgok miatt…
Pláne a te esetedben érdemes ezeket a dolgokat átnézni, mert ahogy leírtad új az autó… kicsi a valószínűsége hogy kuplung probléma lenne. De azért láttunk már csodát mondjuk…
A hőmérséklettel kapcsolatban meg annyit hogy ezek a hőmérők, ahogy leírták az előttem szólók is eléggé szórnak.
Én azt vallom, hogy „segíts a motornak ahogy tudsz”.
-Vágd ki a szélvédőt hogy több levegőt kapjon a motor.
(szépen meg ehet csinálni kasznifúróval, mert tudom hogy ez fontos, főleg egy pályaautónál)
-Ne karburáld a végletig… inkább kicsit hagyj rá anyagot és legyen picit lomhább
(hangsúlyozom PICIT lomhább, mer ez aztán tényleg fontos a pályaautónál)
-Jó üzemanyag (ez a te esetedben megvan)
A végén szeretném hozzátenni hogy nagyon tetszik a stílusod. Utánanéztél, értelmesen, jót kérdeztél, jó helyen.
Szóval örülök hogy ilyenek vannak még… és vegyenek rólad példát a fiatalok. Sok sikert.
Nos igen... Már az első indítás előtt szétkaptam a gáz-fék szervó karját, hogy beállítsam, mert a gyári összerakás hagyott némi kívánnivalót. Plusz egyfolytában rángatózott a szervó. Egyébiránt elmúlt a "csúszás" az 5. tank körül, így az megoldódott.
Azóta viszont átok ül rajtam, mert lefogazott a rotostartom, majd megadta magát az izzítóm is. Ráadásul nagyon olajosnak tűnik ez az üzi és szinte mindig tocsog a gyertya és a motor is. Még meg kell tanulnom a felpumpálás és a hideg-trim beállításokat, mert egyelőre csak szenvedek és köszörülök
Ha egy picit rányitok indításnál, akkor rögtön tocsog az üzemanyagtól és nem indul
De azért NEM ADOM FEL! Végre a Savage-nél úgy ahogy megtanultam az évek alatt a trükköket és szivatásokat, erre megint kezdődik elölről.
A másik ami érdekes számomra, hogy alap beállításokkal is meglehetősen jól megy a vas, szint csak 2/8-t tekertem a végsebességen.