Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.20 06:25:35

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Karburátor Probléma?
HozzászólásElküldve: 2009.03.15 09:32:53 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2008.01.05 18:06:19
Hozzászólások: 207
Sziasztok!

A problémám:

Van egy autóm ami eredetileg egy 3tűs karburátorral volt szerelve, de én
a Könyebb beállitás érdekében ráraktam egy 2tűset (fődúsitó, alapjárati)
De nincs az autónak alapjárata nagyon megy alpajáraton az autó, ha
állitok az alapjáratin akkor meg fékezéskor áll le.

Lehet hogy ez a baj hogy 3tűs karbi kéne bele?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karburátor Probléma?
HozzászólásElküldve: 2009.03.15 10:11:44 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.24 08:02:05
Hozzászólások: 479
Tartózkodási hely: Budapest
mézi írta:
Lehet hogy ez a baj hogy 3tűs karbi kéne bele?

Szia, nem.
Be kell állítani a porlasztót.
Üdv: SYL

_________________
http://www.sgmodell.hu
http://www.sylmax.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.15 16:50:27 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.24 18:31:52
Hozzászólások: 183
Tartózkodási hely: Budapest
Hello ha a karburátos hibás azt honnan tudom meg? Mert a motor szépen pörög jó is gyorsul viszont nagyon nagy az alapjárata most le van csökkentve az alapjárati tű is de még így is nagyon magas.

Előre is köszi!

Üdv: Memphis

_________________
I love flying in the air with the Balck Pearl!

Savage SS 4.6
Acoms Technisport Hayabusa 2.4 GHz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.15 17:35:25 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.01.19 16:40:42
Hozzászólások: 29
Tartózkodási hely: Győr
Memphis írta:
Hello ha a karburátos hibás azt honnan tudom meg? Mert a motor szépen pörög jó is gyorsul viszont nagyon nagy az alapjárata most le van csökkentve az alapjárati tű is de még így is nagyon magas.

Előre is köszi!

Üdv: Memphis


Szia Memphis!
Ha még mindig magas akkor vegyél még vissza az alapjáratiból.
Meg nézd meg a moci papírját.

Üdv: Kerék


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.15 17:36:16 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 12:17:08
Hozzászólások: 1728
Hali Memphis!
nem lehet, hogy szegény a keveréked (a "tünetek"illenek rá)? ha a karbilenne a hibás (pl. farsot szívna) akkor alig lehetne beállítani.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.15 19:42:11 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.24 18:31:52
Hozzászólások: 183
Tartózkodási hely: Budapest
Hát nem úgy viselkedik mintha szegény lenne mert épphogy csak elemeli az elejét gyorsuláskor. A hangja se azt igazolja mert szép egyenletes hangja volt és a gyárihoz képest alig szegényítettem az alacsony fordulatin ami ugye eredményezhetné a magas alapfordulatot kb 1/3-ot tekertem befele.

Üdv: Memphis

_________________
I love flying in the air with the Balck Pearl!

Savage SS 4.6
Acoms Technisport Hayabusa 2.4 GHz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.15 22:52:45 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 12:17:08
Hozzászólások: 1728
ezt elöbb is mondhattad volna.
Amúgy ha szegény akkor is egyenletes hangja van és szépen felpörög, gyorsan felveszi a fordulatot, csak gyorsan túlmelegedhet. mennyire volt gyárilag kitekerve?
ha még mindíg magas akkor csak az alapjárati csavar betekerése marad.
gyertyahőfok OK? mert ha nem megfelelő az tud magas alapjáratot okozni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.15 23:09:02 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.24 08:02:05
Hozzászólások: 479
Tartózkodási hely: Budapest
Dodge írta:
ha még mindíg magas akkor csak az alapjárati csavar betekerése marad.

Ha csökkenteni akarunk az alapjárati fordulaton, akkor az alapjárati ütközőcsavart kifelé (balra) kell tekerni.
Üdv: SYL

_________________
http://www.sgmodell.hu
http://www.sylmax.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.16 11:09:03 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2008.01.05 18:06:19
Hozzászólások: 207
Sziasztok!

Meglett a baj nem a karbi volt a hibás hanem a servókar! :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.16 15:58:52 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 12:17:08
Hozzászólások: 1728
SYL írta:
Dodge írta:
ha még mindíg magas akkor csak az alapjárati csavar betekerése marad.

Ha csökkenteni akarunk az alapjárati fordulaton, akkor az alapjárati ütközőcsavart kifelé (balra) kell tekerni.
Üdv: SYL


ja igen, bocsi. igazad van. ;) este volt már nagyon 8)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.17 18:27:16 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.24 18:31:52
Hozzászólások: 183
Tartózkodási hely: Budapest
A gyertya hőfok 115 és 120 fok közt volt. És annyira volt kitekerve hogy majd megfulladt az autó.

Üdv: Memphis

_________________
I love flying in the air with the Balck Pearl!

Savage SS 4.6
Acoms Technisport Hayabusa 2.4 GHz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.15 21:26:55 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.01.17 16:30:10
Hozzászólások: 38
sziasztok!

Nekem van egy Carson specterem. A motorral vannak problémáim. Ebben a nagy melegben 30 fok körül egyáltalán nem indul be. De ha hidegebb az idő akkor is nagyon nehezen, vagy egyáltalán nem. Nem tudom mi lehet a baj.

Előre is köszi: Tomi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.02 21:33:50 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.20 20:25:06
Hozzászólások: 310
Tartózkodási hely: Budapest IX. Haller 40.
Üdv!
Nekem egy olyan problémám van, hogy télire szét lett szedve a specter, és a gyári force 21 motor karburátora meg volt szorulva. WD40-el volt befújva, gondomlom ettől. Kicsit bemelegítettem, majd tiszta benzinnel megtisztítottam, hogy megint könnyedén mozogjon, de másnapra megint nehezebben lehetett csúsztatni. Mi lehet a baj?

_________________
-HPI SAVAGE XL SH28 motorral
-GS Vision drifter
-TowerPro MG996R szervók
-Futaba 2PL AM 40mHz
Tel: 0670 604 3736


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.02 21:43:37 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.24 08:02:05
Hozzászólások: 479
Tartózkodási hely: Budapest
lenhardt07 írta:
tiszta benzinnel megtisztítottam, hogy megint könnyedén mozogjon, de másnapra megint nehezebben lehetett csúsztatni. Mi lehet a baj?

Szia!

Az, hogy nem olajoztad be.
Szereld szét újra és motorolajjal olajozd át a teljes felületeket, a porlasztóházat se hagyd ki.

Végszükségben (ha nincs kéznél motorolaj) üzemanyaggal mosd át újra, az abban levő olaj is megfelelő lesz.

Üdv: SYL

_________________
http://www.sgmodell.hu
http://www.sylmax.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.03 18:46:25 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.20 20:25:06
Hozzászólások: 310
Tartózkodási hely: Budapest IX. Haller 40.
SYL írta:
Az, hogy nem olajoztad be.
Szereld szét újra és motorolajjal olajozd át a teljes felületeket, a porlasztóházat se hagyd ki.

Végszükségben (ha nincs kéznél motorolaj) üzemanyaggal mosd át újra, az abban levő olaj is megfelelő lesz.

Üdv: SYL


Köszi a gyors választ. ;) Biztos ami biztos, szétszedem inkább az egészet, és jól kimosom. Ezután gondolom a wd-40-et el lehet felejteni, mert ez kb. decemberben lett vele lekezelve, és igy "beleszáradt". Megpróbálkozok afterrunnal.

_________________
-HPI SAVAGE XL SH28 motorral
-GS Vision drifter
-TowerPro MG996R szervók
-Futaba 2PL AM 40mHz
Tel: 0670 604 3736


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: CL - 1 BEÁLLÍTÁS
HozzászólásElküldve: 2011.05.15 09:28:35 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2011.02.28 20:03:57
Hozzászólások: 3
Sziasztok !

Tudna valaki tanácsot adni hogy pl CL-1 esetén a 3 tűszelepet milyen értékekere kell beállítani hogy egyáltalán elidnuljon a motor ?
Olvastam itt egy leírást de az már eleve feltételezi hogy a gyári beállításhoz nem nyúltak.Na ez nálunk nem így van.:)

Köszi a segítséget előre is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.05.15 10:40:39 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.17 07:47:38
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Kecskemét
Szia!

Az állások általában a következőek:

alacsony ford. tű: 3,5kör kifelé
közép: az alu házzal egy síkban
magas: 3,5-4 förd. kifelé

Nekem ezekkel beindult a CEN karburátorral is és az SH karbival is. Innentől meg majd látod.

Üdv.

_________________
-=Xinis=-

Hong Nor X1CR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Szia
HozzászólásElküldve: 2011.05.16 20:54:00 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2011.02.28 20:03:57
Hozzászólások: 3
xinis írta:
Szia!

Az állások általában a következőek:

alacsony ford. tű: 3,5kör kifelé
közép: az alu házzal egy síkban
magas: 3,5-4 förd. kifelé

Nekem ezekkel beindult a CEN karburátorral is és az SH karbival is. Innentől meg majd látod.

Üdv.


Szia !

Köszi a jótanácsot ! A következő történt a motor elindult de iszonyatosan felpörög a motor , de annyira hogy azonnal le kell állítanom.A közép csavart állítottam de ha máshova állítom akkor meg nem indul el.Mi lehet az ilyen nagyfokú felpörgés oka ?

Üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.05.17 01:03:36 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.22 00:30:46
Hozzászólások: 297
Idézet:
Sziasztok !

Tudna valaki tanácsot adni hogy pl CL-1 esetén a 3 tűszelepet milyen értékekere kell beállítani hogy egyáltalán elidnuljon a motor ?
Olvastam itt egy leírást de az már eleve feltételezi hogy a gyári beállításhoz nem nyúltak.Na ez nálunk nem így van.Smile

Köszi a segítséget előre is.



Szia nyugodtan hívd fel a hazai forgalmazót, biztos segítenek, vagy ha tudod akkor vidd be személyesen!

http://www.sylkamodell.hu/rcmodell_szerviz

_________________
SG Modellsport
http://www.sgmodell.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.05.17 21:51:20 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2011.02.28 20:03:57
Hozzászólások: 3
gst írta:
Idézet:
Sziasztok !

Tudna valaki tanácsot adni hogy pl CL-1 esetén a 3 tűszelepet milyen értékekere kell beállítani hogy egyáltalán elidnuljon a motor ?
Olvastam itt egy leírást de az már eleve feltételezi hogy a gyári beállításhoz nem nyúltak.Na ez nálunk nem így van.Smile

Köszi a segítséget előre is.



Szia nyugodtan hívd fel a hazai forgalmazót, biztos segítenek, vagy ha tudod akkor vidd be személyesen!

http://www.sylkamodell.hu/rcmodell_szerviz


Szia !

Sajnos messze lakom Pestől ( 200 km ) bevinni nemtudom.Kérdeztem ma telefonon de azt mondták amit én is tudtam , hogy kevés anyagot kap és felpörög.Nemtudom mi az oka a felpörgésnek mert minden szelep normális értéken áll.A középcsavar az nem szelep hanem csak távtartó , vagyis itt szabályzom hogy mennyire zárjon be az alacsony fordulat szelepe.
Gondoltam arra is hogy az üzemanyag tanktól valahol levegős a rendszer , de azt is leellenőriztem és tömör.
Egyenlőre nincs ötletem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség