Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.03.28 10:08:57

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: CEN NX-26 motor
HozzászólásElküldve: 2011.03.28 11:58:35 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.17 07:47:38
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Kecskemét
Sziasztok!

Gondolom vagyunk egy páran, akiknek ilyen motorjuk van, ezért teszem fel a kérdést:

Kinek milyen üzemanyaggal, milyen gyertyával, milyen autóban és milyen körülmények között üzemel a moci?

Azért kérdezem, mert én a Hong Nor X1CR buggymban küzdök, hogy 150 fok alá vigyem. De ue. van egy cimborámnál egy Savage X-ben.
Kinek mi a tapasztalata?

Üdv.

_________________
-=Xinis=-

Hong Nor X1CR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.05.03 14:05:25 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.17 07:47:38
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Kecskemét
Sziasztok kollégák!

Nem nagyon tolongtok a segítséggel!! Lehet már mindenki kidobta az ilyen motorját, csak én küzdök még vele?

Most ott tartok, hogy motor indul gyönyörűen, füstöl de rettenet módon és mégis 150-160°C. Ha akár csak 1/8-ot nyitok bármelyik tűn, a motor lefullad / bezabál.

16%-os HPI üzivel megyek, ki lett már próbálva SH 3-as, 4-es-, 5-ös ill. OS8-as gyertyával, de ugyanaz a mérés eredménye, 150-160°C. (Volt már 180°C is :shock: )

Innen hogyan tovább?


Üdv.

_________________
-=Xinis=-

Hong Nor X1CR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.05.03 19:07:05 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
Szerintem sajnos jól sejted hogy mindenki kidobta.

Próbáld meg több nitróval, használd amíg tudod és te is tegyél úgy.

Egyik CEN sem volt motorikusan igazán jó..

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.05.03 19:40:33 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.24 08:02:05
Hozzászólások: 479
Tartózkodási hely: Budapest
xinis írta:
150-160°C. (Volt már 180°C is :shock: )
Innen hogyan tovább?

Szia!

Ha rendben megy a motor, akkor ne foglalkozz vele, játsszatok!
A motor úgyis jelzi ha nagyon melege van, mert leáll.
Amúgy lehet, hogy a mérés helye,vagy a hőmérő pontatlan.

Üdv: SYL

_________________
http://www.sgmodell.hu
http://www.sylmax.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.05.04 07:59:07 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.17 07:47:38
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Kecskemét
Köszi a válaszokat, akkor nyomom neki amíg bírja, aztán kuka.

Üdv.

_________________
-=Xinis=-

Hong Nor X1CR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.05.13 14:54:49 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.17 07:47:38
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Kecskemét
Készült egy videó arról, hogy mennyire füstöl amikor megy. Itt még vannak "csúnya hangok", mert visszaállítottam gyárira a karbit és itt próbáltam belőni. De jól látszik, hogy mennyire füstöl és mégis 198°C-ot mértem!

http://www.youtube.com/watch?v=32967hc3pR0&feature=channel_video_title

_________________
-=Xinis=-

Hong Nor X1CR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.05.13 15:53:48 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.11 17:13:49
Hozzászólások: 308
Tartózkodási hely: Szolnok
Az moci keveset kap,ezért "dadog" mikor ráhúzod a gázt,nem beszélve arról,hogy ezért meleg is többek között.
Ne sajnáld,nyiss rá rendesen.
A füsttel ne foglalkozz!
Forogja ki magát a motor,de ne melegedjen túl!
Ennyi a jó beállítás titka.
A füstből nem baj ha sok van,mi amikor ricinussal mentünk nem lehetett látni a pályán az autókat
:-D

Üdv: Zoli

_________________
-Maverick Strada TC Hobbywing Ezrun 9T Combo
-Carson Specter alu tuningos
-GM TC4 PRO2000
-Zosy kolléga által készített modellhajó
-Futaba 2PL 2.4G


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.05.13 18:32:36 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
xinis írta:
Készült egy videó arról, hogy mennyire füstöl amikor megy. Itt még vannak "csúnya hangok", mert visszaállítottam gyárira a karbit és itt próbáltam belőni. De jól látszik, hogy mennyire füstöl és mégis 198°C-ot mértem!

http://www.youtube.com/watch?v=32967hc3pR0&feature=channel_video_title


Keveset kap az, trombitál szépen, és tényleg, nem sok füst ez.
Alul nyiss rá először, hogy kigyorsításnál ne trombitáljon.

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.05.13 18:49:02 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.17 07:47:38
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Kecskemét
OK. köszönöm a tippeket. Holnap próbálkozom.

Üdv.

_________________
-=Xinis=-

Hong Nor X1CR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.05.13 19:43:15 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
xinis írta:
OK. köszönöm a tippeket. Holnap próbálkozom.

Üdv.

Egyszerre egy tűt tekergess.
Én az alapjáratin nyitnék, ha elkezd alapjáraton leállogatni akkor sok, onnan menj visszafelé.

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.05.13 21:19:27 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.24 08:02:05
Hozzászólások: 479
Tartózkodási hely: Budapest
Szia!

A videó alapján kevesel a motor. Nyiss rá egy fél fordulatot alul és felül is.
Ellenőrizni kellene a rendszer tömítettségét is (kipuff, tanksapka, csövek),
az is meg tudja tréfálni az embert.
Ha sokat mész keveselve, akkor a gyertya is sérül!

Ha nem bírsz vele, hozd el, a ligetben beállítom amennyire lehet.

Üdv: SYL

_________________
http://www.sgmodell.hu
http://www.sylmax.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.05.14 07:54:20 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.17 07:47:38
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Kecskemét
Ma délután megyünk a pályára játszani. Majd ott megpróbálom belőni. Az eredményről beszámolok. Köszönöm a tanácsokat.

_________________
-=Xinis=-

Hong Nor X1CR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.05.15 08:31:50 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.17 07:47:38
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Kecskemét
Nos, a probléma úgy néz ki megoldódott. A gyári karburátorral nem lehetett beállítani. Vagy nagyon sokat kapott és jó volt a hőfok, viszont nem ment, vagy nagyon ment de melegedett. Kapott egy SH karbit, amivel pikk-pakk be lett állítva, a hőfok is rendben.
Köszönöm a hozzászólásokat.

Üdv.

_________________
-=Xinis=-

Hong Nor X1CR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013.01.18 20:44:39 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2012.03.27 15:33:48
Hozzászólások: 4
xinis írta:
Nos, a probléma úgy néz ki megoldódott. A gyári karburátorral nem lehetett beállítani. Vagy nagyon sokat kapott és jó volt a hőfok, viszont nem ment, vagy nagyon ment de melegedett. Kapott egy SH karbit, amivel pikk-pakk be lett állítva, a hőfok is rendben.
Köszönöm a hozzászólásokat.

Üdv.

Nem hinném hogy egy full kínai sh karbi jobb mint az amerikai CEN...3 tűs karbi már beállíthatatlan? Talán csak ki kellett volna pucolni. Ugyan ilyen motorom volt, én be tudtam lőni. Erősebb mint sok nagyobb 4.6os moci. nagyon el van találva...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013.01.19 09:42:29 
Offline
Pullstarter szaggató
Avatar

Csatlakozott: 2011.10.04 08:05:00
Hozzászólások: 45
Nos, ez már egy elég régi topik, meglepő, hogy még most is érkezik válasz.
2db ilyen motor volt anno a csapatban. Az enyémmel a karbicsere után nem volt gond, a másik a gyári karbival egy pokol volt.
Az biztos, hogy rengeteget kibírt, hiszen cimbié volt, hogy úgy felmelegedett, hogy a hőmérő azt írta Error. Visszahűlt és ment tovább. Akármilyen hihetelen, a karbicsere oldotta meg a beállítási problémát!
2-ből kettő nem volt jó, ez nem lehetett véletlen.

_________________
Hong Nor X1CR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség