Hello Savy!
Hát akkor nézzük:
Savy írta:
Abszolult nem. Pár alapelvet kell figyelembe venni: bejáratásnál a gyári megadott értékkel kezd a menést, és utána a magas sebességi tűn kezdj el állítani, addig amíg nem kezd daráló hangot adni hirtelen gázelvételkor, de nagyon megy
A magas sebességű tűt nem ahhoz kellene beállítani, hogy mikor dadog le a motor, hanem hogy a hőfoka megfelelő-e. Ezzel simán megfőzöd a motort
A fődúsító a teljes fordulatszámtartományban befolyásolja a keveréket (mármint leveő-üzemanyag keveréket), vagyis tényleg ezzel kell először machinálni, de semmiképpen sem a "na most faszán megy"-ig kell betekerni. Kell menni vele egy-két gyors kört, és ellenőrizni a hőfokot. Ha meleg, nyitsz rajta, ha nem, akkor esetleg még zárhatsz rajta.
Savy írta:
Aztán ha ez megvan, akkor jöhet az alacsony sebességi tű, gyorsuljon rendesen, de ne is erőlkdjön, és ne legyen szabálytalan a motor járása alacsony sebeségen.
Ez így rendben is van nagyjából.
Savy írta:
Majd a távirányítón és a karbin együttesen állítva az alapjáratot addig állítsd(meleg motornál) amíg nem gurul az autó vízszintes terepen ha nem húzol féket. Célszerű úgy beállítani az alapjárati csavarral, hogy kb középen álljon a távirányítón lévő "throttle" tekerő bizgentyű, hogy lefelé és felfelé is állíthass adott esetben, anélkül hogy a motoron állítani kéne, így meg könnyebb csak a távot használva.
Az alapjáratot NEM a távirányítón állítod, hanem a karburátoron az alapjárat állító csavarral. Amivel te összekevered, az a szervó trimmelése. Régen rossz, ha a távval szabályozod az alapjáratot. Ha így karburálod be a motorod, akkor egy csomót fox vele szívni (fékezel, és leáll, vagy éppen ropogósra főzöd).
Óvasd el azokat a cikkeket, és keress bennük olyat, hogy trimmelés.
Ramses
_________________
http://www.digimappa.hu - digiMAPPA - Iktató és Iratarchiváló Rendszer - Iktatás, iratarchiválás
http://www.ocm.hu/ - OCM2000 - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
X-Ray XB8-TQ
Nameg itt van
gyilkos is