Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.27 15:34:56

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 49 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.06.04 17:43:29 
de még is kb menyire legyen ki vagy becsavarva az a csavar a szűrőnél????


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.06.04 20:28:17 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.01.02 21:50:06
Hozzászólások: 46
Tartózkodási hely: Budapest 18ker
ezt igy nem lehet leírni.. neked kell tudnod h mik az ideális beállitások.. nekem a külsö pereménél egy picit beljebb van a csavarfeje.. tehát elégé :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.06.04 21:18:30 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2007.11.14 15:05:23
Hozzászólások: 108
Tartózkodási hely: Budapest
És még van két mésik csavar is... hurra :megboklek
És nem benzin hanem üzi

_________________
Mite gondolsz kite vagy? Aszthiszed, hogy mitakarsz? Szerintem mitakarsz, de énse.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.09 17:36:49 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2008.06.17 16:33:09
Hozzászólások: 124
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Sziasztok !
Én is 1 ilyen gépet fogok venni hamarosan csak nekem 18ss lessz... :twisted:
az a kérdés meg éri e használtan venni ilyen masinákat? állitolag 3 liter 16% os at ment... :-D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.23 18:28:19 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2008.01.09 16:58:28
Hozzászólások: 22
helló ha tényleg annyit ment akkor van értelme de átkel nézni minden rajta nézni!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: HPI MT2 kuplung
HozzászólásElküldve: 2010.01.10 14:34:43 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.01.08 21:36:57
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Budapest, Csepel
Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem. Nem túl régóta van egy MT2-es a birtokomban. Használtan vettem és a rendberakás, valamint az első kipróbálás során vettem észre, hogy a kuplung nem működik megfelelően. Az összerakás során mindent a leírásnak megfelelően csináltam. Mivel a használt csapágy rozsdás volt, így vettem egy újat a megfelelő alátétekkel.
A kérdésem a következő:
Hogyan kell rögzíteni a kuplungharangot?
Ha a főtengely végére akkora alátétet teszek, amelyet a csapágyhoz adtak (és ami a leírásban is szerepel) és meghúzom a csavart, akkor a kuplung harang fixen kapcsolódik a főtengelyhez, vagyis a kuplung nem látja el feladatát.
Ha kisebb alátétet teszek (ami csak a csapágyat rögzíti tengelyirányú elmozdulás ellen), akkor a kuplung ugyan működik, de tengelyirányban nem akadályozza meg semmi, hogy a harang elmozduljon, így bizonyos fordulatszám felett surlódik a középső difi fogaskerekével.


Korábbi bejegyzésben olvastam, hogy a kuplung harang cseréje hpi modelleknél szokásos. Ez lehet a megoldás az én problémámra is?

A válasz(oka)t előre is köszönöm!

Üdvözlettel:

taszta


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.11 08:39:13 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2008.10.04 19:19:53
Hozzászólások: 181
Tartózkodási hely: Budapest
Szia taszta!
Egyszerűen ki kell hézagolnod a harangot.
Szerzel hasonló méretű alátéteket,lehetőleg különböző átmérőjűeket,
és összeválogatod. Ha kell polírpapírral finoman csiszolgatva lehet csökkenteni a vastagségát.
(polírpapír asztalra ragaszt, alátét rá, és az ujjbegyeddel rászorítva húzogatod. Szépen be lehet lőni 1-2 tizedes holtjátékot...
Üdv: Peti

_________________
MT-2 G3.0
Tamiya CR-01
Easy copter V6 luxe

Kik hajtják az autókat?
Nyomaték...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.11 09:44:55 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.01.08 21:36:57
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Budapest, Csepel
Sziasztok!


Köszönöm a válaszokat! Megfogadtam, megcsináltam és működik.

Különböző átmérőjű alátétek kellenek, méghozzá azért, mert a "távtartó funkciót" ellátó alátét (amelyik a csapágyon fekszik fel) külső átmérője kisebb kell legyen, mint a kuplung harang belső átmérője. A rögzítéshez viszont nagyobb átmérőjű alátét kell, mint a kuplung harang belső átmérője.


Köszönöm szépen még egyszer!

Üdvözlettel:
taszta


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.11 15:18:35 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2008.10.04 19:19:53
Hozzászólások: 181
Tartózkodási hely: Budapest
Szia! Várj!
Rosszúl írtam, és nem különböző átmérőt, hanem vastagságot akartam írni. Ne haragudj! :oops:
Ugye a főtengelybe hajtott csavar nem szorul a nagyobb átmérőjű alátéten?
Úgy is működik, de jobb, ha az alátétek (1-2 tized mm hijján) egyvonalba esnek a főtengely végével, és a csavar a tengelyre szorul rá, és nem az alátétre.
Ha úgy van ahogy írtad, a tengely megforgatja az alátétet (mivel rászorítja a csavar) és a mögötte lévő lasabban forgó alátétet koptatja. Nem jó.
Még egyszer ne haragudj!!! Nem figyeltem!
Üdv: Peti

_________________
MT-2 G3.0
Tamiya CR-01
Easy copter V6 luxe

Kik hajtják az autókat?
Nyomaték...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 49 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség