Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.18 22:28:30

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 252 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.01 23:45:17 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2009.11.09 18:36:03
Hozzászólások: 16
Sziasztok!
Én is 3.kerületi vagyok és nekem is van egy Savage-m. Az enyém már 5liternél jár hiba nélkül. Ha kell Help nyugodtan küldj PÜ-t.
Üdv: Peti

_________________
HPI Nitro 3 evo+
HB Cyclone S
HPI Savage X4.6


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.02 09:14:47 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.27 07:35:23
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Fót
fman.hivj fel segitek.209737020


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.04 18:25:22 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2009.01.11 13:06:12
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: Bp 17.ker
Sziasztok.Az autóm kb 1-1,5 nem ment.Ajánlott egy tankot átjáratni rajta? És ilyenkor ki lehet menni vagy csak melegebb időben?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.04 19:16:39 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2008.10.31 10:44:32
Hozzászólások: 261
Tartózkodási hely: Pécs
fireproof írta:
Sziasztok.Az autóm kb 1-1,5 nem ment.Ajánlott egy tankot átjáratni rajta? És ilyenkor ki lehet menni vagy csak melegebb időben?


Szia! Szerintem egy fél tankot jó lenne járatni vele, és utána persze a beállítás... Hideg időben jobban kopnak a motorban lévő részek, ami a persze kompresszió csökkenéséhez vezethet.

Üdv!

_________________
Traxxas E-Revo 1:16


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.04 20:44:59 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2009.01.11 13:06:12
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: Bp 17.ker
MIKOrcboy írta:
fireproof írta:
Sziasztok.Az autóm kb 1-1,5 nem ment.Ajánlott egy tankot átjáratni rajta? És ilyenkor ki lehet menni vagy csak melegebb időben?


Szia! Szerintem egy fél tankot jó lenne járatni vele, és utána persze a beállítás... Hideg időben jobban kopnak a motorban lévő részek, ami a persze kompresszió csökkenéséhez vezethet.

Üdv!
Köszi. Akkor még inkább várok vele míg nem jobb idő lesz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.05 07:01:43 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.05 07:13:01
Hozzászólások: 533
Tartózkodási hely: Budapest XXI.
Srácok!

Legyetek oly kedvesek, és fölöslegesen ne idézzétek be az előző hozzászólás(oka)t, használjátok az új üzenet gombot !

köszönöm: Z'

_________________
http://www.youtube.com/user/darusZoli


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.23 15:47:17 
Offline
Pullstarter szaggató
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.15 10:43:47
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Kistarcsa
Sziasztok!

Nem vagyok már amatőr a modellezésben, láttam már érdekes dolgokat na de a mai nappal csődöt mondott minden eddig szerzett tapasztalatom.

A Probléma a következő: Ma szerettem volna menni egy kicsit a dögömmel, elraktam még két hete tisztességesen üres tankkal stb stb SZÁRAZ helyre. Erre most két hét után venném elő és az istennek sem akar beindulni, jó lemerült az izzító elővettem a tákolt izzítómat ami tökéletesen megfelel a célnak. De egy jó másfél óra rángatás után se röffent be. Állítottam a keveréken mert ez lett volna a mai lényeg, de semmi vissza raktam amin volt úgy se jó. Lövésem sincs mi lehet. Esetleg valakinek valamilyen tapasztalata?

Gép: Kyosho TR-15 Buggy (1/10)
Motor: GXR-15

_________________
Thunder Tiger TS4N Pro onroad-om van/volt -ezen tanultam meg "ótózni", Kyosho Inferno TR-15 Buggy 1/10


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.23 18:36:05 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2006.03.09 10:32:30
Hozzászólások: 252
Tartózkodási hely: Pécs
Lehet, hogy nem vagy kezdő, de ha nem vetted ki és nézted meg az izzógyertyát izzik-e, akkor bizony szarvas hibát követtél el.
Sokszor a motor leállításakor (lehűlés közben) szakad meg a gyertya izzószála. Ha a motor némi szivatás, átforgatás és izzítás után nem indul szinte azonnal, akkor valami probléma van. Nemhogy másfél óráig, hanem másfél percig sem érdemes rángatni a motort, hanem a hiba forrását kell megkeresni. Ilyen esetben a két dolog, amit mindig ellenőrizni kell az izzítás megléte (izzító, izzógyertya) és az üzemanyag ellátás.

_________________
sala
http://rcoffroad.pecsielet.hu/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.24 08:04:37 
Offline
Pullstarter szaggató
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.15 10:43:47
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Kistarcsa
Szervusz!

Bocsánat, ezt elfelejtettem leírni, hogy természetesen kiszedtem a gyertyát is. És elég szépen sistergett, de szerintem a mai nappal én megpróbálok egy másikat beletenni, mert most már nagyon idegesít ez a dolog. Jelentkezem sikerült-e!

Üdv!

_________________
Thunder Tiger TS4N Pro onroad-om van/volt -ezen tanultam meg "ótózni", Kyosho Inferno TR-15 Buggy 1/10


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Gyari bealitas
HozzászólásElküldve: 2010.04.02 12:59:56 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.04.01 20:26:42
Hozzászólások: 1
Sziasztok! Van egy caroc specter v25-om es a gyari karbi bealitasokra lenne szuksegem. Kezdovagyok ezert azt is irjatok meg merre tekerjem. Koszi szepen


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: SOS
HozzászólásElküldve: 2010.06.01 18:41:56 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.04.25 20:05:45
Hozzászólások: 4
Sziasztok segitség kellene vettem egy mantua 1:8as használt autot de nem birom beállitani elindul de mindig leáll vagy köpködi az üzemanyagot de nagyon meg pörög eléggé ha valakinek van ilyen kérem segitsen valami adatokkal három állitási lehetöség van ralyta alapjárat meg egy a befolyonál egy meg a tolatyunál a shibert tünél de a kétütemü motorokkal nincs gondom de ez egy más világ mégha alapjaiban hasonlitis de megy még csak ismerkedek ezzel a sportal de szeretném ha jol menne elöreis köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: SOS
HozzászólásElküldve: 2010.06.01 18:50:54 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.13 12:42:41
Hozzászólások: 149
Tartózkodási hely: Dunakeszi
gixertib írta:
[...]


Kis segítség.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Vertex VX-16 karburálás
HozzászólásElküldve: 2010.06.04 10:59:49 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.06.03 18:17:22
Hozzászólások: 2
Sziasztok,

Segítsetek! Vettem egy Vertex VX-16 –os motorral szerelt buggy –t kb 2 hónapja. A gyári karbi beállítások a következök:
Magas járati: 3 fordulat
Alacsony járati: 2,5 fordulat
Légrés: 1 mm
Gyertya N3 Hot (valamilyen kínai)
A bejáratás után nem nyúltam a karbihoz, ment szépen kb 1,5l –ig, majd nem bírtam elindítani. A gyertyára gyanakodtam – raktam bele egy HPI R3 közepes gyertyát – evvel sem indult. Elkezdtem karburálni. A magas 4,5, alacsony 1,5, levegő kb 0,8 beállításokkal elindult, és szépen megy is, csak szerintem meleg a motor ( 5 perc húztás után 140-150 fok ). Furcsálom a beállítást, mert azt olvastam, hogy a bejáratás után a gyári beállításokon soványítani kellene, nekem pedig a magas nagyon kinn van az alacsony pedig nagyon benn.
Elképzelhető, hogy két jó karburátor beállítás is létezhet? Illetve szerintetek milyen a megfelelő hőfok? ( külső hőm kb 20-25 fok )

Köszi
Kiskamo


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.04 16:28:24 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.27 07:35:23
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Fót
Szia kismanó szerintem a magasfordulatit 3-romra tekerd az alacsonyt 4.5 -re szerintem ezzel fog menni ha hirtelen gázra leáll akkor az alacsonyt 4-re is próbálhatod.igy szerintem nem lesz akkora a motorod hőmérséklete sem.üdv.

_________________
Asso rc8t


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.04 20:10:30 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.06.03 18:17:22
Hozzászólások: 2
holicza írta:
Szia kismanó szerintem a magasfordulatit 3-romra tekerd az alacsonyt 4.5 -re szerintem ezzel fog menni ha hirtelen gázra leáll akkor az alacsonyt 4-re is próbálhatod.igy szerintem nem lesz akkora a motorod hőmérséklete sem.üdv.


Szia! Köszi a választ, de próbáltam a magast 3-romra illetve az alacsonyt 3-romra, akkor csak addig ment amig az izzító rajta volt! Amint visszacsavartam az alacsonyt már ment is. A magasat a hőmérséklet miatt kellett enyire kicsavarni. Szerinted a 4.5 alacsony miért működhet?

Egyébként :) Kiskamo


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.04 20:20:43 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.27 07:35:23
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Fót
ha a motor addig járt amíg az izzító rajta volt akkor rossz volt a gyertyád.ilyen motornál volt hogy 4-4.5 volt jó az alacsony fordulatinál.2.5-3 rom meg a magasnál mert állítottam már ilyen motort.de én nem igazán szoktam számolni az csak kiindulópont utána fülre kell belőni.üdv

_________________
Asso rc8t


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.07.22 20:28:52 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2011.06.15 10:24:31
Hozzászólások: 31
Hali!

Tudnátok segíteni nekem? KB 140°C-on megy a motor, de tök jól.A magas,
vagy az alacson fordulatin zárjak, vagy nyissak? Mit csináljak, mert sok a 140.
Egy 28-as Force motorom van.
Előre is köszi a válaszokat.

_________________
Hong Nor X1CRT
Sanwa MT-4

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: w
HozzászólásElküldve: 2011.07.29 20:26:29 
Offline
Nitrofüggõ
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.23 19:02:52
Hozzászólások: 243
Tartózkodási hely: Kisvárda
Szia!
Ha semmi gond a motorral /nem áll le,rendesen húz /akkor maradhat így.De ha zavar akkor a magasfordulatin nyiss/balra/1/4 fordulatot.Mindig negyedet nyitunk és nyolcadonként zárunk.Ha szükséges állítsd utánna az alacsony fordulatit is.

_________________
HB Lighting 2RR Buggy
Ansmann W5 2,4Ghz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.07.31 19:54:30 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2010.06.14 09:47:01
Hozzászólások: 45
Üdv!
Szerintetek megoldható,hogy a vevőakku és a vevő közé nem teszek kapcsolót? Okozhat ez problémát?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.07.31 21:38:46 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
Igen megoldható, nem okoz semmilyen problémát.

Gyuri


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 252 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség